Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik voel me nog steeds rot. School was wel oké vandaag. Ik zit met zoveel vragen over mezelf. Waarom reageer ik zoals ik reageer, waarom stel ik me zo hulpeloos en afhankelijk op, waarom trek ik m'n mond niet open, mag dat wel?, waaromwaaromwaarom. Bluh. En wat moet ik met therapie. M'n definitieve ontslagdatum komt er toch aan en wat dan? |
![]() |
|
Ze hebben niet meer gebeld, ja, alleen net, of ik vanavond nog kan werken. Niet dus. Ik werk nooit 's avonds en als ik al werk, nooit op vrijdagavond.
Ben naar m'n moeder geweest, even wat gegeten en beetje bijgekletst. Nu net m'n tas ingepakt, want over een half uur ga ik naar m'n vriend, 3 uur in de trein, midden in de spits en in het donker en onder etenstijd. Ik smeer wel wat brood ofzo. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het ZO zat. Die stomme kutnorm ook, bah, al die uren! En als iedereen zich er nou aan te houden had, was het al heel wat dragelijker geweest. Maar nee, zo gaat het alleen in de perfecte wereld. In déze wereld daarentegen hoef je alleen maar een leuk, schattig, perfect gevormd meisje te zijn en een smile op te zetten van hier tot Tokio et voila! De afdelingsleider geeft je 4 uur minder per week, het hele jaar lang. Om te kotsen.
Ohja, en waarom krijg ik dat niet? Omdat ik extra veel vakken heb. Oooh. Nou snap ik het. Stom van me. Jemig. Stimuleer de leerlingen die iets doen vooral niet! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vandaag lekker gewerkt en amersfoot ingeweest met dolores ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Klein flip-momentje vandaag, die bult hoort niet in mijn nek
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet lachen
![]() Ik krijg van iedereen sms'jes en mailtjes over dat ze gehoord hebben dat ik op tv was. Veel mensen zeggen dat ze zoiets noooit zouden durven enzo ![]() ![]() Vandaag kwam een vriendin langs en dat was leuk ![]() ![]() Vanavond wordt weer een ontspannen avondje met stokbrood, als de supermarkt dat nog voor me heeft... |
![]() |
|
Morgen mag lees:moet ik mijn levensverhaal gaan vertellen aan de groep. Mijn prachtige levensverhaal, met zoveel inktzwarte bladzijdes en niet meer te lezen verhalen. Ik wil het niet vertellen. Ik wil niet praten over waarom ik geworden ben wie ik ben. Al die schaamte, die schuldgevoelens, die kwetsbaarheid die ik mezelf beloofd had om nooit meer te laten zien. Hoe kan ik daar over gaan vertellen zonder in te storten?
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Pannenkoeken gegeten, en nu zit ik vol. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Yana, ik heb het ook moeten doen in een sessie en het viel me behoorlijk mee. Gewoon doen, voor jezelf.
Wat een dag weer. Foei. N. smste of ik kwam. Lekker filmpjes gekeken en tegen elkaar aan gelegen enzo. Later kwamen plotseling P., T. en nog een vriend van ons op ziekenbezoek. De rest van de middag schijnheilig apart gezeten, hihi. Weird om weer met P., T. en N. op een kamer te zitten, ook nog die andere jongen erbij. Hoe vaak zaten we zo'n twee jaar geleden niet in hun pandje samen? Lekker snuiven en stom kletsen, lekker kijken naar het gedol van P., N. en T. Nu was het ook weer een dolle boel. Wat kunnen die jongens dom ouwehoeren zeg. Al die grappen, al die verhalen, het was echt leuk. En N. lachte steeds en deed gek, ondanks zijn rug. Wel stom om daar met P. te zitten, want hij vind mij dan weer leuk. Gekke boel allemaal, gekke middag
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit teveel op internet vandaag ![]() |
![]() |
|
@Andijvie: Wat leuk zeg. Je komt trouwens echt over als een vlot meisje.
![]() Hospiteren net was echt een drama. Het was een perfect kamer in een perfecte buurt, alleen de huisbaas was echt verschrikkelijk. Het meisje ging er ook om die reden uit. Hij had haar niet eens verteld dat wij kwamen, dus het stampte gewoon haar kamer binnen terwijl ze in bed lag! En ze zei gewoon, toen ik vroeg waarom ze eruit ging (haha dat ik dat durfde te vragen..) dat ze de huisbaas kut vond en hij niets goed regelde. En toen was ik samen met de andere meisjes snel weer weg. Ook klopte het bericht op kamernet niet. De andere huisgenoot was een jongen en geen meisje en ook de rest van de gegevens waren niet compleet. @Anneka: Ooh, dat gaat wel goed komen met jou. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kan je niet opeen tijdelijke kamer gaan wonen? bijvoorbeeld op van die asielzoekers dingen in ledig erf, die staan er zeker nog 1.5 jaar (.. laan is dat geloof ik). 9 Maanden is idd te kort om op een behoorijke kamer te komen, ja in zeist maar dat schiet niet erg op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
@ Andijvie: gaaf joh! Je doet het hartstikke goed!
@ sonho: dikke knuffel, en ik stuur je snel een pm ![]() Als die treinen nou eens een keer rijden. En ik ben gister naar het ziekenhuis geweest. De motorische snelheid van mijn zenuw voor de operatie was sneller dan dat ie nu is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en heb dat schatje al terug gebracht.. zit je gewoon een beetje te janken om een gerbil die je moet terug bregen die je nog geen 3 uur gehad hebt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Poeh, ik heb me echt helemaal moe gezwommen net bij de training. En wat een honger heb ik nu... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het ging weer een weekje goed, het kostte veel moeite, maar die werd ook beloond als ik in bed lag en wist dat het goed geweest was vandaag. Maar nu weer thuis en nu weer mis. En waar ik me zo op verheugd had, zien hoeveel lichter, ga ik niet meemaken, ik wil niet eens kijken want lichter werd zwaarder. Kon ik nu nog maar gaan hardlopen.
Ik wilde dat ik hieruit kon komen. Maar wel pas over * kg. En dan zo blijven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb best leuke prijzen gewonnen met mijn schrijfsel. Een Karen Slaughter boek, een ander boekje getiteld ' als je 16 bent en geen 17 zal worden' en een gedichten-kussensloop. Leuk! Ik had een prachtig juryrapport, en een aantal mensen in de zaal waren bekend met het meisje waar mijn verhaal over ging.
En nu ben ik gewoon weer ziek. Zometeen even lekker rondje lopen en dan maar even rustig aan doen. Maar ik heb wel een kadoo voor mijn moeder gekocht dus dat zal ik haar opsturen. Het komt wel te laat, omdat ze het nog aan het maken zijn, maar dat geeft niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en wel boek van karen slaughter heb je?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik durfde eerst echt niet te kijken, en toen bleek dat m'n man vanuit de VS al zijn ouders had gebeld om te vragen of ze het op wilden nemen ![]() ![]() Ik had ook echt verwacht dat ik er uit zou zien als een bang schaap, maar zo zie ik er helemaal niet uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Werkt dit misschien wel? |
![]() |
|
![]() |
Hmm, was net even met een vriendinnetje aan het shoppen. Was wel even fijn
![]() ![]() ![]() ![]() ...en nu gauw slapen en morgen haar weer even bellen, ik heb weer genoeg te vertellen na 2 hele dagen. ![]()
Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 00:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mmmm moet dit weekend the to do list afwerken die ik een halve week geleden bedacht heb. Veel voor school doen. Daarnaast mijn vati opsporen zodat hij mij een dienst kan bewijzen door met een aanhanger achter de auto te rijden.
|
Zo maar even een to do lijst maken voor vandaag:
- - keuken schoonmaken - huiskamer opruimen - cadeautje halen voor opa en oma - harry potter 7 kopen - National Geographic opzeggen - huiswerk maken
Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 13:35. |
![]() |
|
zoveel drama hier.. mijn ma en dr vriend..
ikzelf en mijn pa. mijn poes die blind en half doof is geworden uit het niets. en nog wel meer, maar minder directe omgeving.
|
Verwijderd
|
@Andijvie, ik heb het gezien, vond het wel een leuk stukje
![]() ![]() OT: Deaf in the Picture was leuk ![]() Zometeen werken, nouja, over een uurtje weg. En dan tot half negen ![]() En ik ben nog steeds ontzettend gedemotiveerd. Vrij vermoeiend. En als de deur achter je dichtvalt, Dan voel ik je mond nog op mijn wang. |
![]() |
|
Zo, ik heb eigenlijk 2 dagen best weinig gedaan, terwijl ik me wel had voorgenomen om te gaan leren enzo. Anyway, ik was echt heel moe, steeds meer dan 10 uur geslapen, en nu ben ik weer een beetje wakkerder. Gister sprak ik een kennis van mijn ouders, die vroeg hoe het ging, en ik zei 'goed' en besefte dat het ook zo was. Maar het voelde slecht of raar om het te zeggen, want hij heeft een vorm van kanker waaraan hij binnen een aantal jaar zal overlijden, dus het was raar om te vragen hoe het met hem ging. Ik voelde me een beetje schuldig ofzo.
Nu ga ik even schoonmaken en vanmiddag komt H. hier dus dat is wel gezellig ![]() ![]()
|
![]() |
Gisteravond ook nog even naar N. gegaan, maar toen was de vriend waar hij nu slaapt ook thuis en waren er nog meer vrienden van ons. Wat films gekeken en gekletst enzo. N. en ik keken elkaar nauwelijks aan, daar is hij goed in. Wel rot als hij pijn had, ik kon niets doen. Ik zat niet naast hem, ik kon ook niet naast hem gaan zitten want dat zou opvallen. Ik kon hem niet troosten of steunen zoals ik doe als we alleen zijn.
Na veel blowen en wat slaappillen viel hij eindelijk in slaap. Iedereen was al weg, ik en die vriend waar N. nu verblijft hebben nog een poosje zacht zitten kletsen. Ja, was wel een leuke avond. Ik wil zo veel dingen zeggen, opschrijven, uitschreeuwen, er zit zo veel in mijn kop. Maar ik kan het eigenlijk het beste alleen voor mezelf opschrijven. Het moet iets van mezelf zijn, het is iets van mezelf, van ons. Het is fucking verwarrend.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben helemaal karen slaughter fan vandaar (A) maar heb/ken alle haar boeken maar was gewoon beetje nieuwsgierig ![]()
|
en dan vallen je plannen voor volgend weekend in duigen
![]() ik zou volgend weekend naar 2 goede vrienden uit limburg gaan. eind reizen met de trein,dat wel,maarja was vorige keer ook zo gezellig daar. heb er dit keer ook vreselijk naar uitgekeken. ![]() maar nu kan het niet doorgaan omdat die relatie van hun echt ff heel erg kut loopt ![]() ![]() weg leuk weekend waar ik zo n zin in had en zij eerst ook nog. dag wijntje en gezellig kletsen op de bank en gek doen ![]()
|
tja...
Altrecht, rintveld PMT, brinkveld DGT (ooit) Symfora groep DGT viersprong, deeltijd Goh, wat zal ik toch doen. Ik wil niet weg bij N. + M. dus dan moet ik voor optie 1 kiezen. Maar eigenlijk ben ik het vertrouwen in Altrecht kwijt. moeilijk-moeilijk. Denk dat t toch maar optie 1 moet worden. verder ben ik DOODMOE, |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |