Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2007, 15:24
Rob
Rob is offline
Citaat:
@Rob:

Zo iets? (Lang leve de vertaalmachine. Dan hoef je zelf nog maar een klein beetje aan te passen en het is best te lezen. - Al vind ik het in het Engels ook nog redelijk te doen. )
omg, da's nog erger dan in 't Engels. Gelukkig heb ik 't antwoord al (deels) gevonden in de Engelse tekst, maar ik heb 't toch maar even nagevraagd bij de makers van de software.

OT: Vanavond gaat niet door. Dus ga ik vanavond maar naar huis treinen nadat ik bij mijn ouders heb gegeten, ben ik bang.
Oud 16-11-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
?

OT:
Ik voel me nog steeds rot. School was wel oké vandaag. Ik zit met zoveel vragen over mezelf. Waarom reageer ik zoals ik reageer, waarom stel ik me zo hulpeloos en afhankelijk op, waarom trek ik m'n mond niet open, mag dat wel?, waaromwaaromwaarom. Bluh. En wat moet ik met therapie. M'n definitieve ontslagdatum komt er toch aan en wat dan?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 15:32
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ze hebben niet meer gebeld, ja, alleen net, of ik vanavond nog kan werken. Niet dus. Ik werk nooit 's avonds en als ik al werk, nooit op vrijdagavond.
Ben naar m'n moeder geweest, even wat gegeten en beetje bijgekletst. Nu net m'n tas ingepakt, want over een half uur ga ik naar m'n vriend, 3 uur in de trein, midden in de spits en in het donker en onder etenstijd. Ik smeer wel wat brood ofzo. En heel hard duimen dat ik geen vertraging ga krijgen, ik wil echt geen half uur op Rotterdam CS staan wachten.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 15:38
Verwijderd
Ik ben het ZO zat. Die stomme kutnorm ook, bah, al die uren! En als iedereen zich er nou aan te houden had, was het al heel wat dragelijker geweest. Maar nee, zo gaat het alleen in de perfecte wereld. In déze wereld daarentegen hoef je alleen maar een leuk, schattig, perfect gevormd meisje te zijn en een smile op te zetten van hier tot Tokio et voila! De afdelingsleider geeft je 4 uur minder per week, het hele jaar lang. Om te kotsen.

Ohja, en waarom krijg ik dat niet? Omdat ik extra veel vakken heb. Oooh. Nou snap ik het. Stom van me.
Jemig. Stimuleer de leerlingen die iets doen vooral niet!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Oh joh, in Utrecht is dat nog heel positief hoor. Gewoon doorzetten. Ik ga vanavond ook weer hospiteren. Alleen de huisbaas belde wanneer ik kon komen en het was echt een turks ofzo. Hoop wel dat 't andere meisje er is en niet de huisbaas, dat vind ik eng.

En er staat op internet echt een heel erge foto van mij van bowlen. Ik schrok omdat ze allemaal rare geluidjes aan het maken waren, en ik sta er echt geschrokken op met heel zielige oogjes. Nou lekker, echt niet fotogeniek.
Idd voor utrecht valt het ook wel mee! En ik heb bij de SSH al bijna 2 jaar wachttijd dus eigenlijk op elke kamer in tuindorp mag ik wel komen hospiteren. Heb er nu 3 voor volgende week, en nog op 4 andere gereageert dus ik heb weer goede moed .
vandaag lekker gewerkt en amersfoot ingeweest met dolores zin in een lekker rustig weekendje
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ik weiger om 25 euro te betalen om mijn haar te laten knippen, ik wil niks speciaals of lastigs. Bij mijn ouders in het dorp zit een kapper die knipt voor 10 euro, en die knippen prima, maar ik ben al lang niet meer op zaterdag bij mijn ouders geweest en het ziet er ook niet naar uit dat ik dat binnenkort wel ga doen. *zucht*

Haren, wat lastig
Is er echt geen betaalbare bij je in de buurt? Die van mij kostte iets van 17 euro (studentenprijs, en ik zou nu zelfs gratis geknipt worden omdat ik de vorige keer ontevreden was), maar je hebt hier ook van die 10 euro kappers. (Weet niet of je in een stad of een dorp woont, maar in een stad zou er toch in ieder geval iets te vinden moeten zijn?)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 16:30
Little_lady
Little_lady is offline
Klein flip-momentje vandaag, die bult hoort niet in mijn nek Hij doet zeer, voelt niet als een gezwollen lymfeklier zoals ik die normaal heb met een verkoudheid enzo en hij zit ook op een andere plek Brr... Maar ik moet me er denk ik niet te druk over maken, gewoon even wachten tot 'ie spontaan weer verdwijnt wat 'ie vast gaat doen. Ooh en ik heb het gepresteerd, een voldoende zonder voorbereiding. Zal ik er dan toch goed in worden na al die jaren?
Oud 16-11-2007, 16:41
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Is er echt geen betaalbare bij je in de buurt? Die van mij kostte iets van 17 euro (studentenprijs, en ik zou nu zelfs gratis geknipt worden omdat ik de vorige keer ontevreden was), maar je hebt hier ook van die 10 euro kappers. (Weet niet of je in een stad of een dorp woont, maar in een stad zou er toch in ieder geval iets te vinden moeten zijn?)
Vast wel, maar ik weet ze niet te zitten... Op internet kan ik alleen de duurdere vinden, en ik ken (ondanks dat ik hier nu ruim een jaar woon) nog steeds lang niet alle plekken/winkels/enz hier in de buurt. Ze zullen er vast zijn, maar ik kan ze niet vinden en de mensen die ik het gevraagd heb, gaan allemaal 'gewoon' naar een dure kapper.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 17:22
Verwijderd
Niet lachen (linkje onder het artikel linkt naar het filmpje, daarin kom ik aan het einde ongeveer...)
Ik krijg van iedereen sms'jes en mailtjes over dat ze gehoord hebben dat ik op tv was. Veel mensen zeggen dat ze zoiets noooit zouden durven enzo Ik vind het nu vooral leuk, niet stom meer

Vandaag kwam een vriendin langs en dat was leuk
Vanavond wordt weer een ontspannen avondje met stokbrood, als de supermarkt dat nog voor me heeft...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 17:41
Yana
Yana is offline
Morgen mag lees:moet ik mijn levensverhaal gaan vertellen aan de groep. Mijn prachtige levensverhaal, met zoveel inktzwarte bladzijdes en niet meer te lezen verhalen. Ik wil het niet vertellen. Ik wil niet praten over waarom ik geworden ben wie ik ben. Al die schaamte, die schuldgevoelens, die kwetsbaarheid die ik mezelf beloofd had om nooit meer te laten zien. Hoe kan ik daar over gaan vertellen zonder in te storten?
Oud 16-11-2007, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Niet lachen (linkje onder het artikel linkt naar het filmpje, daarin kom ik aan het einde ongeveer...)
Ik krijg van iedereen sms'jes en mailtjes over dat ze gehoord hebben dat ik op tv was. Veel mensen zeggen dat ze zoiets noooit zouden durven enzo Ik vind het nu vooral leuk, niet stom meer

Vandaag kwam een vriendin langs en dat was leuk
Vanavond wordt weer een ontspannen avondje met stokbrood, als de supermarkt dat nog voor me heeft...
Ik hoor alleen het geluid, het beeld zit er heel raar uit.

OT: Pannenkoeken gegeten, en nu zit ik vol.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 18:01
Redhair
Redhair is offline
Yana, ik heb het ook moeten doen in een sessie en het viel me behoorlijk mee. Gewoon doen, voor jezelf.

Wat een dag weer. Foei.
N. smste of ik kwam. Lekker filmpjes gekeken en tegen elkaar aan gelegen enzo. Later kwamen plotseling P., T. en nog een vriend van ons op ziekenbezoek.
De rest van de middag schijnheilig apart gezeten, hihi. Weird om weer met P., T. en N. op een kamer te zitten, ook nog die andere jongen erbij. Hoe vaak zaten we zo'n twee jaar geleden niet in hun pandje samen? Lekker snuiven en stom kletsen, lekker kijken naar het gedol van P., N. en T.
Nu was het ook weer een dolle boel. Wat kunnen die jongens dom ouwehoeren zeg. Al die grappen, al die verhalen, het was echt leuk. En N. lachte steeds en deed gek, ondanks zijn rug.
Wel stom om daar met P. te zitten, want hij vind mij dan weer leuk. Gekke boel allemaal, gekke middag
Oud 16-11-2007, 18:08
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik weiger om 25 euro te betalen om mijn haar te laten knippen, ik wil niks speciaals of lastigs. Bij mijn ouders in het dorp zit een kapper die knipt voor 10 euro, en die knippen prima, maar ik ben al lang niet meer op zaterdag bij mijn ouders geweest en het ziet er ook niet naar uit dat ik dat binnenkort wel ga doen. *zucht*

Haren, wat lastig
Volgens mij zijn de kapperszaken die ik ken, allemaal boven de 25 euro per knipbeurt. De kapper waar ik de laatste keren ben heen gegaan, zat ik op 37 euro (dit was inclusief fohnen (=5€) en wassen met goedkope shampoo... Wassen met duurdere shampoo doet de prijs ook stijgen..) Op zich is dit een redelijk luxe tent, maar dan nog ken ik geen echt goedkope kappers. (Zonder haarwassen en zonder fohnen kom je bij bepaalde zaken goedkoper uit).
Oud 16-11-2007, 18:08
rare kwast
rare kwast is offline
ooow
heb ik een tweede gerbil gekocht willen ze niet samen in een hok.. de ene valt de andere aan
en het zou voor 99% goed moeten lukken
Oud 16-11-2007, 18:22
Verwijderd
Citaat:
ooow
heb ik een tweede gerbil gekocht willen ze niet samen in een hok.. de ene valt de andere aan
en het zou voor 99% goed moeten lukken
Kun je geen scheiding in het hok plaatsen zodat ze aan elkaar kunnen wennen, zonder elkaar aan te kunnen vallen?

Ik zit teveel op internet vandaag.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 18:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Andijvie: Wat leuk zeg. Je komt trouwens echt over als een vlot meisje.

Hospiteren net was echt een drama. Het was een perfect kamer in een perfecte buurt, alleen de huisbaas was echt verschrikkelijk. Het meisje ging er ook om die reden uit. Hij had haar niet eens verteld dat wij kwamen, dus het stampte gewoon haar kamer binnen terwijl ze in bed lag! En ze zei gewoon, toen ik vroeg waarom ze eruit ging (haha dat ik dat durfde te vragen..) dat ze de huisbaas kut vond en hij niets goed regelde.

En toen was ik samen met de andere meisjes snel weer weg. Ook klopte het bericht op kamernet niet. De andere huisgenoot was een jongen en geen meisje en ook de rest van de gegevens waren niet compleet.

@Anneka: Ooh, dat gaat wel goed komen met jou. Ik sta helaas nog maar 9 maanden ingeschreven.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 18:51
Verwijderd
Citaat:

Hospiteren net was echt een drama. Het was een perfect kamer in een perfecte buurt, alleen de huisbaas was echt verschrikkelijk. Het meisje ging er ook om die reden uit. Hij had haar niet eens verteld dat wij kwamen, dus het stampte gewoon haar kamer binnen terwijl ze in bed lag! En ze zei gewoon, toen ik vroeg waarom ze eruit ging (haha dat ik dat durfde te vragen..) dat ze de huisbaas kut vond en hij niets goed regelde.

En toen was ik samen met de andere meisjes snel weer weg. Ook klopte het bericht op kamernet niet. De andere huisgenoot was een jongen en geen meisje en ook de rest van de gegevens waren niet compleet.

@Anneka: Ooh, dat gaat wel goed komen met jou. Ik sta helaas nog maar 9 maanden ingeschreven.
stom zeg dat het zo tegen viel!
kan je niet opeen tijdelijke kamer gaan wonen? bijvoorbeeld op van die asielzoekers dingen in ledig erf, die staan er zeker nog 1.5 jaar (.. laan is dat geloof ik).
9 Maanden is idd te kort om op een behoorijke kamer te komen, ja in zeist maar dat schiet niet erg op.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 19:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
stom zeg dat het zo tegen viel!
kan je niet opeen tijdelijke kamer gaan wonen? bijvoorbeeld op van die asielzoekers dingen in ledig erf, die staan er zeker nog 1.5 jaar (.. laan is dat geloof ik).
9 Maanden is idd te kort om op een behoorijke kamer te komen, ja in zeist maar dat schiet niet erg op.
Zeist schiet niet op voor mij, want dat is één treinhalte verder. Maar ik ga inderdaad ook wel kijken voor tijdelijke kamers nu, maar dan moeten ze wel voor meer dan 3 maanden zijn. Anders vind ik het zonde. Maar ik zal eens kijken naar dat Ledig erf.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 19:11
kroot
kroot is offline
@ Andijvie: gaaf joh! Je doet het hartstikke goed!
@ sonho: dikke knuffel, en ik stuur je snel een pm

Als die treinen nou eens een keer rijden.
En ik ben gister naar het ziekenhuis geweest. De motorische snelheid van mijn zenuw voor de operatie was sneller dan dat ie nu is Echt kut, wat moet ik nou. Hij zegt dat het nog beter kan worden, maar ja stel dat dat niet gebeurd, wat dan? Opnieuw opereren, dag conservatorium....ik baal!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 19:13
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Kun je geen scheiding in het hok plaatsen zodat ze aan elkaar kunnen wennen, zonder elkaar aan te kunnen vallen?

Ik zit teveel op internet vandaag.
nee t moet of klikken of niet geloof ik..
en heb dat schatje al terug gebracht..
zit je gewoon een beetje te janken om een gerbil die je moet terug bregen die je nog geen 3 uur gehad hebt
Oud 16-11-2007, 19:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
zow eindelijk weer weekend.. ik ben gebroken en leeg.
net naar ios theatertour geweest.. was wel oke..
nu maar slapen
Oe, IOS <3 Was het niet heel gaaf? Ik heb de nieuwe cd en die vind ik
Oud 16-11-2007, 19:54
rare kwast
rare kwast is offline
ja muziek is heel mooi..
ze deden t optreden ook leuk
Oud 16-11-2007, 20:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Volgens mij zijn de kapperszaken die ik ken, allemaal boven de 25 euro per knipbeurt. De kapper waar ik de laatste keren ben heen gegaan, zat ik op 37 euro (dit was inclusief fohnen (=5€) en wassen met goedkope shampoo... Wassen met duurdere shampoo doet de prijs ook stijgen..) Op zich is dit een redelijk luxe tent, maar dan nog ken ik geen echt goedkope kappers. (Zonder haarwassen en zonder fohnen kom je bij bepaalde zaken goedkoper uit).
Ik ben gewend dat ons achterbuurmeisje onze haren thuis kwam knippen, voor EUR 5 of 7,50 (met laagjes) per persoon... Dus ik schrik nogal van bedragen van 25 euro... Ik hoef mijn haar niet gewassen of gefohnd, ik wil alleen maar geknipt worden. Bij mijn ouders in het dorp is een zaak die 10 euro vragen als je alleen maar geknipt wilt worden, daar ben ik eerder geweest en die knipten ook prima. Dus als ik hier in de buurt niks kan vinden, ga ik toch maar een keer op een zaterdag naar mijn ouders (en dan dus naar de kapper).

Poeh, ik heb me echt helemaal moe gezwommen net bij de training. En wat een honger heb ik nu...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Zeist schiet niet op voor mij, want dat is één treinhalte verder. Maar ik ga inderdaad ook wel kijken voor tijdelijke kamers nu, maar dan moeten ze wel voor meer dan 3 maanden zijn. Anders vind ik het zonde. Maar ik zal eens kijken naar dat Ledig erf.
meeste tijdelijke kamers zijn er ook wel voor een half jaar, en dan heb je alle tijd om verder te zoeken en ook verzekerd van huisvesting via de SSH! vaak alles al gemeubileerd enzo. gewoon wel chill
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 20:21
Perikles
Perikles is offline
Het ging weer een weekje goed, het kostte veel moeite, maar die werd ook beloond als ik in bed lag en wist dat het goed geweest was vandaag. Maar nu weer thuis en nu weer mis. En waar ik me zo op verheugd had, zien hoeveel lichter, ga ik niet meemaken, ik wil niet eens kijken want lichter werd zwaarder. Kon ik nu nog maar gaan hardlopen.

Ik wilde dat ik hieruit kon komen.
Maar wel pas over * kg. En dan zo blijven.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 21:30
Verwijderd
Ik heb best leuke prijzen gewonnen met mijn schrijfsel. Een Karen Slaughter boek, een ander boekje getiteld ' als je 16 bent en geen 17 zal worden' en een gedichten-kussensloop. Leuk! Ik had een prachtig juryrapport, en een aantal mensen in de zaal waren bekend met het meisje waar mijn verhaal over ging.

En nu ben ik gewoon weer ziek. Zometeen even lekker rondje lopen en dan maar even rustig aan doen. Maar ik heb wel een kadoo voor mijn moeder gekocht dus dat zal ik haar opsturen. Het komt wel te laat, omdat ze het nog aan het maken zijn, maar dat geeft niet.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 22:38
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik heb best leuke prijzen gewonnen met mijn schrijfsel. Een Karen Slaughter boek, een ander boekje getiteld ' als je 16 bent en geen 17 zal worden' en een gedichten-kussensloop. Leuk! Ik had een prachtig juryrapport, en een aantal mensen in de zaal waren bekend met het meisje waar mijn verhaal over ging.

En nu ben ik gewoon weer ziek. Zometeen even lekker rondje lopen en dan maar even rustig aan doen. Maar ik heb wel een kadoo voor mijn moeder gekocht dus dat zal ik haar opsturen. Het komt wel te laat, omdat ze het nog aan het maken zijn, maar dat geeft niet.
vertel eens iets meer of heb ik al eens iets gemist
en wel boek van karen slaughter heb je?
Oud 16-11-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
@ Andijvie: gaaf joh! Je doet het hartstikke goed!
Hihi, dank je wel
Ik durfde eerst echt niet te kijken, en toen bleek dat m'n man vanuit de VS al zijn ouders had gebeld om te vragen of ze het op wilden nemen Uiteindelijk bleek ik een stuk minder belachelijk te doen/zijn dan ik had verwacht
Ik had ook echt verwacht dat ik er uit zou zien als een bang schaap, maar zo zie ik er helemaal niet uit
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 22:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Andijvie: ik krijg een telefoonreclame als ik je link gebruik
Oud 16-11-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:
@ Andijvie: ik krijg een telefoonreclame als ik je link gebruik
Wat raar

Werkt dit misschien wel?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 23:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wat raar

Werkt dit misschien wel?
De pagina kan niet gevonden worden
Oud 17-11-2007, 00:02
Little_lady
Little_lady is offline
Hmm, was net even met een vriendinnetje aan het shoppen. Was wel even fijn Best leuk ook om in goedkope kledingwinkels vanalles te kopen omdat ze daar meestal heel veel leuke combineer-dingen hebben, en zo ook vandaag Weer schandalig veel gekocht dus, waaronder een hele leuke sjawl. Nou hoef ik tenminste niet meer met een onbedekte nek door het leven

...en nu gauw slapen en morgen haar weer even bellen, ik heb weer genoeg te vertellen na 2 hele dagen.

Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 00:10.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 01:08
Verwijderd
Citaat:
vertel eens iets meer of heb ik al eens iets gemist
en wel boek van karen slaughter heb je?
haha nee hoor, niets gemist. Er was een schrijfwedstrijd van de bibliotheek van Hoorn, en ik kreeg via de email van een vriendin een tip dat ik even mee moest doen, aangezien ik ook druk mijn weblog bijhou op het moment, dus zodoende dat ze dacht: Nattigheid moet ook meedoen. Het was de bedoeling dat we een schoolherinnering moesten opschrijven. Ik had geschreven over dat een meisje van mijn school wat overleden was op 14jarige leeftijd aan kanker. En toen ben ik dus tweede geworden. MAar ik weet niet welke boeken en hoe en wati k gewonnen heb, want mijn moeder heeft mijn prijzen in ontvangst genomen want ik zit dus in Latijns-Amerika en...nou ja. Kon niet even op en neer mocht je het willen lezen, vanaf maandag staat mijn tekst op de site van de bieb. www.bibliotheekhoorn.nl.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 08:59
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:

Goed dat je het hebt gevraagd en er niet bent gaan hospiteren.. Een kamer in een goede wijk is altijd verleidelijk, maar huisbazen kunnen absoluut bepalend zijn. Goede keuze, dus

Mmmm moet dit weekend the to do list afwerken die ik een halve week geleden bedacht heb. Veel voor school doen. Daarnaast mijn vati opsporen zodat hij mij een dienst kan bewijzen door met een aanhanger achter de auto te rijden.
Oud 17-11-2007, 09:02
coopergirl
coopergirl is offline
Vandaag heten we sinterklaas welkom
Oud 17-11-2007, 09:36
Verwijderd
@ Andijvie: jij komt oorspronkelijk uit het oosten toch? Ik moest zo lachen omdat het over Limburg ging en dan dat 'Europa' dat volgens mij wel een beetje Twents oid uitgesproken was Maarreh, was leuk hoor! Inderdaad, je komt heel vlot over, leuk
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 10:17
Linda
Linda is offline
Zo maar even een to do lijst maken voor vandaag:

- wassen/strijken
- bed verschonen
- stoffen/stofzuigen/dweilen
- keuken schoonmaken
- kast opruimen
- huiskamer opruimen
- oud papier/glas wegbrengen
- broek wegbrengen om te laten maken
- cadeautje halen voor opa en oma
- harry potter 7 kopen
- National Geographic opzeggen
- huiswerk maken

Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 10:30
Inanis
Inanis is offline
zoveel drama hier.. mijn ma en dr vriend..
ikzelf en mijn pa.
mijn poes die blind en half doof is geworden uit het niets.
en nog wel meer, maar minder directe omgeving.
Oud 17-11-2007, 11:04
Verwijderd
@Andijvie, ik heb het gezien, vond het wel een leuk stukje. Vlot meisje ben je

OT: Deaf in the Picture was leuk Veel mensen weer even gesproken, veel gekletst en het was echt wel leuk.
Zometeen werken, nouja, over een uurtje weg. En dan tot half negen. Ben benieuwd, het wordt vast druk, gelukkig hoef ik morgen niet.
En ik ben nog steeds ontzettend gedemotiveerd. Vrij vermoeiend.

En als de deur achter je dichtvalt,
Dan voel ik je mond nog op mijn wang.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 11:20
indigo
indigo is offline
Zo, ik heb eigenlijk 2 dagen best weinig gedaan, terwijl ik me wel had voorgenomen om te gaan leren enzo. Anyway, ik was echt heel moe, steeds meer dan 10 uur geslapen, en nu ben ik weer een beetje wakkerder. Gister sprak ik een kennis van mijn ouders, die vroeg hoe het ging, en ik zei 'goed' en besefte dat het ook zo was. Maar het voelde slecht of raar om het te zeggen, want hij heeft een vorm van kanker waaraan hij binnen een aantal jaar zal overlijden, dus het was raar om te vragen hoe het met hem ging. Ik voelde me een beetje schuldig ofzo.
Nu ga ik even schoonmaken en vanmiddag komt H. hier dus dat is wel gezellig . Oja en natuurlijk Sinterklaas nog even kijken
Oud 17-11-2007, 11:51
Verwijderd
ik voelde me echt eenzaam gisterenavond..
Ik weet niet wat je beter kunt voelen eenzaamheid, of elke dag een kutgevoel.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 11:53
Redhair
Redhair is offline
Gisteravond ook nog even naar N. gegaan, maar toen was de vriend waar hij nu slaapt ook thuis en waren er nog meer vrienden van ons. Wat films gekeken en gekletst enzo. N. en ik keken elkaar nauwelijks aan, daar is hij goed in. Wel rot als hij pijn had, ik kon niets doen. Ik zat niet naast hem, ik kon ook niet naast hem gaan zitten want dat zou opvallen. Ik kon hem niet troosten of steunen zoals ik doe als we alleen zijn.
Na veel blowen en wat slaappillen viel hij eindelijk in slaap. Iedereen was al weg, ik en die vriend waar N. nu verblijft hebben nog een poosje zacht zitten kletsen. Ja, was wel een leuke avond.

Ik wil zo veel dingen zeggen, opschrijven, uitschreeuwen, er zit zo veel in mijn kop. Maar ik kan het eigenlijk het beste alleen voor mezelf opschrijven. Het moet iets van mezelf zijn, het is iets van mezelf, van ons. Het is fucking verwarrend.
Oud 17-11-2007, 12:06
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
ik voelde me echt eenzaam gisterenavond..
Ik weet niet wat je beter kunt voelen eenzaamheid, of elke dag een kutgevoel.
ik ga voor eenzaamheid, heb altijd mezelf nog.
Oud 17-11-2007, 12:10
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Wat raar

Werkt dit misschien wel?
Cool.
Oud 17-11-2007, 12:18
Verwijderd
@Andijvie: m'n computer weigert het beeld te laten zien

OT: Ik kwam net terug van de supermarkt en zette de tv aan voor de intocht, varen er ineens een heleboel boten met zwarte pieten en sinterklaas langs m'n flat.
Hoe kan dat nou???

En nu ga ik aan de studie
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 12:24
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
haha nee hoor, niets gemist. Er was een schrijfwedstrijd van de bibliotheek van Hoorn, en ik kreeg via de email van een vriendin een tip dat ik even mee moest doen, aangezien ik ook druk mijn weblog bijhou op het moment, dus zodoende dat ze dacht: Nattigheid moet ook meedoen. Het was de bedoeling dat we een schoolherinnering moesten opschrijven. Ik had geschreven over dat een meisje van mijn school wat overleden was op 14jarige leeftijd aan kanker. En toen ben ik dus tweede geworden. MAar ik weet niet welke boeken en hoe en wati k gewonnen heb, want mijn moeder heeft mijn prijzen in ontvangst genomen want ik zit dus in Latijns-Amerika en...nou ja. Kon niet even op en neer mocht je het willen lezen, vanaf maandag staat mijn tekst op de site van de bieb. www.bibliotheekhoorn.nl.
leuk zeg! gefeliciteerd..
ik ben helemaal karen slaughter fan vandaar (A) maar heb/ken alle haar boeken maar was gewoon beetje nieuwsgierig
Oud 17-11-2007, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Wat raar

Werkt dit misschien wel?
Ja, éindelijk gekeken (mn browser deed stom) en wat ben je een leuk meisje!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 14:36
Souris
Souris is offline
en dan vallen je plannen voor volgend weekend in duigen
ik zou volgend weekend naar 2 goede vrienden uit limburg gaan.
eind reizen met de trein,dat wel,maarja was vorige keer ook zo gezellig daar.
heb er dit keer ook vreselijk naar uitgekeken.
maar nu kan het niet doorgaan omdat die relatie van hun echt ff heel erg kut loopt
weg leuk weekend waar ik zo n zin in had en zij eerst ook nog.
dag wijntje en gezellig kletsen op de bank en gek doen
Oud 17-11-2007, 14:38
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
tja...

Altrecht, rintveld PMT, brinkveld DGT (ooit)
Symfora groep DGT
viersprong, deeltijd

Goh, wat zal ik toch doen. Ik wil niet weg bij N. + M. dus dan moet ik voor optie 1 kiezen. Maar eigenlijk ben ik het vertrouwen in Altrecht kwijt. moeilijk-moeilijk.
Denk dat t toch maar optie 1 moet worden.

verder ben ik DOODMOE,
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 15:02
Nona
Nona is offline
Bah. Ben ziek en heb niet veel kunnen doen, maar moet toch maandag een essay inleveren dat me nog heel wat tijd kost. Ik wil eigenlijk gewoon weekend en ontspannen, zodat ik beter kan worden, maar ik heb niet echt de kans.
Reageren

Regels voor berichten