Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verander aub NU je avatar,want je bent spongebob niet waard....het is een schande.
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, ik heb nu geen zes armen en/of voeten en/of voelsprieten.. alleen een kamerplantgeheugen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan hier niet echt goede woorden voor vinden, "zielig" komt in me op maar dat is niet echt wat ik bedoel. Elke paar maanden een andere "subcultuur"(althans de kleding ervan) aannemen? Waar slaat dat op? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mevrouw K3, jij bent vrij grappig. Doet gigantisch je best om zo "jezelf" mogelijk over te komen, daarom pik je alles op wat je "mooi" vind maar in feite trek jij je kritiek die je krijgt volgens mij gigantisch veel aan en huppel je met alles mee wat hip is. (buiten dat is het erg grappig dat je "kennis" over bepaalde subculturen waar je schijnbaar toe hebt behoord wel behoorlijk oppervlakkig is en vooral uit vooroordelen bestaat.) Moet je helemaal zelf weten, maar je maakt jezelf wel ietwat belachelijk door op deze manier te posten. |
![]() |
|
Je hoort vaak van 'alto's' dat ze willen shokeren met hun kleding... Maar is dat niet meer om stoer te doen en zo veel anders proberen te zijn dan anderen? Dat vind ik ook gemaakt, en dat vind ik pas nep...
Ik vind gewoon dat je 'alto' bent dat je dan een eigen mening hebt, en niet andere mensen napraat, maar daarom hoef je nog niet persé vage kleding ofzo aan te hebben. Ik bedoel, hoeveel mensen beweren nu wel niet dat ze punker, metalhead of alto zijn? Zóóóveel zijn dat er nu! Waarom ik mezelf zo kleed? Nou... ik zie er niet echt extreem uit? Ik ben twee jaar terug wel in zo'n fase gekomen dat ik veel zwarte kleren enzo aanhad... Dat duurde ongeveer een jaartje en toen vond ik het saai worden, dus ging steeds meer kleurtjes dragen en tjah... nu vinden mijn ouders dat ik er verschrikkelijk uitzie (ik des te minder natuurlijk)... Omdat ik kleren aanheb die vloeken... zeggen ze meteen dat ik geen smaak heb... Maar okey ik wijk af van het onderwerp... Tja ik kleed me zo omdat ik me er fijn in voel (ik voel me namelijk juist aangekeken als ik in strakke broekjes en shirtjes ga lopen)... Dus ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Heel zielig voor de kleine negertjes, maar als we over een nuttiger onderwerp dan dit gaan brabbelen krijgen die lui echt geen extra kommetje rijst hoor. :\
||
![]() |
Citaat:
hier kan je ook naar toe gaan ipv een stuk tekst typen ik bedoel maar, er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken dan het uiterlijk van je medemens...
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ga me nu druk mak en om het uiterlijk van mun warhammerpopkens *loopt weg met verf en modellen in hand*
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
HULDE!!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, nou ga ik ff antwoorden voor de dagen dat ik in wijde broeken of lange wijde zwarte rokken loop...
Ten eerste vind ik ze gewoon mooi, anders droeg ik het niet. Dat iedereen nou wijde broeken draagt maakt me eigenlijk niks uit, daar vind ik mijn broek niet minder mooi om. Ten tweede zit het ook lekker (heel belangrijk ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Houd je van jazz? jazzmuzikant | 48 | 05-09-2004 10:49 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Werkgevers moeten verplicht meebetalen aan kinderopvang MissCzechMeOut | 23 | 18-06-2003 09:25 | |
Psychologie |
bedreiging Rioto | 16 | 04-02-2003 17:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA + PVDA of CDA + VVD + derde partij? Hoipiepeloi | 165 | 29-01-2003 13:32 |