Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2008, 19:44
Carn
Carn is offline
die gekke sylar toch.
Oud 30-09-2008, 22:40
Verwijderd
nouja, ik vroeg me af waar die nikki nou weer vandaan kwam.
maarja dat weet ik nu ook weer he
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 15:52
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd hoe dat Nikki-gedoe verder gaat
Dat met Matt vind ik een beetje stom.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 01:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Robert Oppenheimer schreef:
"Now I am become Death, the destroyer of worlds."

Vette aflevering; het begint weer een beetje ergens op te lijken En mijn grote vriend is terug!
Oud 10-10-2008, 23:32
Cor Steyn
Cor Steyn is offline
ik ben gestopt met heroes kijken s1 was goed maar zelfs daar wash et misschien al een beetje te voorzien dat het slecht met de serie ging aflopen nu in s3 is het echt bagger met een rietje tering
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 15:41
Verwijderd
Haha, Sylar
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 18:08
Verwijderd
ghiro
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 18:57
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
in de volgende ep wordt bekend wie de vader van peter/nathan/gabriel is. any thoughts?
zou het linderman kunnen zijn?

ik heb een hekel aan linderman
Oud 12-10-2008, 17:10
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
nee joh, linderman is een held!
Oud 13-10-2008, 12:51
Carn
Carn is offline
The ratings for “Heroes” continue their steep slide (“How I Met Your Mother” drew a bigger rating for the first time last Monday) and I have to admit I’ve finally decided to join the multitude jumping ship. We finally meet Arthur Petrelli tonight (played by Robert Forster, who looks nothing like the Arthur Petrelli we saw in that group photo), but I cannot get excited about the debut of Nathan and Peter’s pop. Following Peter’s ludicrous showdown at FutureSylar’s house, I have zero confidence left in this series’ writers.

(If Nathan’s laughable “flight” last week was any indication, NBC-Universal may no longer have enough confidence in the show to give it a reasonable effects budget. It reminded me of the hideous flying effects that attended "Superman IV" as Cannon tried to milk just a few more dollars out of that spent franchise.)

From Wikipedia’s entry on “idiot plot”:

In literary and film criticism, an idiot plot is a plot which (in the words of the Turkey City Lexicon), "functions only because all the characters involved are idiots: They behave in a way that suits the author's convenience, rather than through any rational motivation of their own." Alternate formulations describe only the protagonist as being an idiot.

And, indeed, Peter, Nathan, Noah, Angela, Hiro, Claire, Sylar and other major characters all seem to have had most of their IQs slowly sapped away by the Haitian over the last two seasons.
Oud 13-10-2008, 15:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Oud 14-10-2008, 16:23
Darko
Darko is offline
And he's right. Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga vol houden.
Oud 14-10-2008, 19:51
Verwijderd
jezus chapter 5 vreselijk!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 23:17
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
hmm ja vraag me wel af waar dit heen gaat...
Oud 15-10-2008, 17:02
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vond deze ep anders best tof!!
die puppetmaster vond ik echt freaky
Oud 15-10-2008, 17:39
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Die was wel heel vet idd!
Oud 21-10-2008, 22:14
Verwijderd
nou probleem opgelost, gewoon alle mensen met powers naar petrelli sturen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 22:16
Verwijderd
ik vind het btw nog vet, die powers zijn gewoon leuk en leuk om bij weg te dromen of te dromen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 18:58
Carn
Carn is offline
ik vind Villains wel weer aardig!
Oud 21-11-2008, 16:08
Verwijderd
ik moet zeggen dat ik de familie petrelli zeer goed vind uitgekozen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 23:22
kalinho
kalinho is offline
In 2,5 week alles gekeken
Ik blijf me alleen verbazen over de stomme keuzes van Hiro. Hij is verdomme de machtigste (en irritantste) en toch presteert hij het keer op keer het voor zichzelf en Ando te verneuken.
Oud 24-11-2008, 20:13
Verwijderd
haha dat hij kind wordt is echt te dom
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 21:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik moet zeggen dat ik de familie petrelli zeer goed vind uitgekozen.
Ik wacht alleen op de karige plottwist dat ook Pa Petrelli weer iemand boven zich heeft.
Oud 24-11-2008, 22:15
Balthasar
Balthasar is offline
Ja, Opa Petrelli. Diezelfde man de Adam en Eva en het gehele universum heeft geschapen en even fijn de krachten van zijn zoon komt afpakken en een willekeurige Japanner in een kleuter doet veranderen.
Oud 24-11-2008, 22:25
Carn
Carn is offline
gezien de laatste paar 'plottwists' redelijk mogelijk, me dunkt!
Oud 24-11-2008, 22:32
Balthasar
Balthasar is offline
Ja, het gaat me allemaal iets te ver eerlijk gezegd. Ik heb het gevoel dat ze bij aflevering 3 eigenlijk al aan het slot van het seizoen zaten en er toen maar een radicale twist aan gegeven hebben.
Oud 24-11-2008, 22:34
Balthasar
Balthasar is offline
Al is de vraag natuurlijk hoe ver tè ver is in een serie waarbij cheerleaders van de Hollywood letters springen, dikke Japanners door de tijd reizen en Zuid-Amerikaanse met een pittig temperament de grens over vluchten omdat ze door een huilbui hun huwelijksfeest hebben verpest.
Oud 24-11-2008, 23:06
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Al is de vraag natuurlijk hoe ver tè ver is in een serie waarbij cheerleaders van de Hollywood letters springen, dikke Japanners door de tijd reizen en Zuid-Amerikaanse met een pittig temperament de grens over vluchten omdat ze door een huilbui hun huwelijksfeest hebben verpest.
't gaat erom hoeverre je in een science fiction toch realistisch kan blijven.
Het zou ook heel raar zijn bv als alle Stormtroopers in Star Wars ineens een ipod touch hebben. Dan kan jezeggen"ja ze schieten ook met lasers, wat is daar dan niet gek aan?"maar het gaat om het realisme binnen het kader van de serie/film
Oud 24-11-2008, 23:08
Carn
Carn is offline
Ja, dat heet context. Maar het aantal pijnlijke momenten qua plot-ontwikkelingen (en rip-offs) bij Heroes is toch wel erg hoog momenteel. Maar toch trek ik het beter dan bv Prison Break, wat ook redelijk losgeslagen is.
Oud 24-11-2008, 23:13
Balthasar
Balthasar is offline
Dat sowieso, maar het feit dat ze een gehele aflevering hebben gevuld met flashbacks om alle plotholes te vullen zegt genoeg.
Oud 25-11-2008, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ik wacht alleen op de karige plottwist dat ook Pa Petrelli weer iemand boven zich heeft.
ik bedoel eigenlijk meer dat ze eigenlijk best op elkaar lijken qua uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 23:44
Carn
Carn is offline
dat is inderdaad een prestatie van wereldformaat.

...
Oud 26-11-2008, 22:44
Balthasar
Balthasar is offline
Spoiler
Oud 26-11-2008, 23:13
Verwijderd
Citaat:
dat is inderdaad een prestatie van wereldformaat.

...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 22:14
Dexter_M
Dexter_M is offline
Vandaag wel weer leuke aflevering vooral sylar helemaal badass. Alleen jammer dat ze Hiro niet te pletter lieten vallen jammer genoeg
Met citaat reageren
Oud 12-02-2009, 22:33
Carn
Carn is offline
nou, de afgelopen twee afleveringen beginnen weer -ergens- op te lijken. Hopelijk zal de terugkeer van Brian Fuller (schrijver van o.a. de beste episode van S1 "Company Man") en aanvulling van Mark Verheiden (o.a. schrijver/regisseur van wat BSG episodes) voor een kwaliteitsinjectie zorgen.
Reageren

Regels voor berichten