Advertentie | |
|
![]() |
|
Nieuwe Trailer! Ziet er een stuk beter uit dan T3 iig
![]() http://movies.yahoo.com/feature/term...ml?showVideo=1
||
en nog andere leuke gossip:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een beetje een verhaallijn forceren puur om een oude Robert Patrick in beeld te zien komt al niet echt professioneel of geloofwaardig over. Sowieso, wie noemt zichzelf nou McG? En ja hoor, het is weer een videoclipregisseur dus kunnen we een 'flitsende' montage verwachten. Edit: oh kut, dat had ik in 2007 ook al gezegd in dit topic ![]() |
![]() |
|
Mwoah, het is wel een leuk idee om af en toe terug te keren naar eerdere films. Het schept, als het goed gedaan wordt, meer cohesie in het verhaal. Bovendien krijg je dan meer het gevoel dat het verleden zowaar nog iets betekent. Ik heb echt een hekel aan sequels die de banden met vorige films doorsnijden
![]() Bovendien wordt hier niets geforceerd, want het script wordt geschreven met o.a Patrick in het achterhoofd. Het is niet alsof hij er aan het eind nog even snel in wordt gepropt ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is gewoon geforceerd. Want als Robert Patrick onverhoopt niet zou kunnen, zou dit idee niet meer werken. Dit idee is gebouwd rondom de verschijning van Robert Patrick, en niet andersom. |
![]() |
||
Citaat:
De kans is natuurlijk ook groot dat McG al heel lang rondloopt met dit idee, gezien zijn relatie met Patrick. Dit betekent waarschijnlijk dat meneer G al een beetje een idee heeft over wat hij van Patrick kan verwachten qua bereidwilligheid. Plus dat ze, omdat ze elkaar zo goed kennen, weten hoe ze de mogelijke agenda's zouden kunnen afstemmen. Dus ik zie eigenlijk geen problemen, behalve dan dat McG misschien iets teveel vertrouwt op zijn eigen creatieve talenten. Die hij overigens nauwelijks heeft.
|
Ik heb hem vanavond gezien.
Het was wel een goede film, alleen waren er een aantal zaken die ze beter niet hadden kunnen toepassen in de film. Sommige zaken waren gewoon niet te verklaren als je de Terminator films kent. Verder was het wel goed te volgen en bleef de aandacht er wel bij, een 6,5
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
"In a world"........The Filmtopic Strikes Back Dinalfos | 495 | 01-02-2010 16:22 | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 |