Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2008, 18:48
Rooster
Rooster is offline
een animated poster:
http://movies.yahoo.com/feature/term...on-poster.html

en teaser trailer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2008, 13:22
Verwijderd
Ach, tegenwoordig verneuken ze alle reeksen.

Indiana Jones, Terminator, Die Hard, Star Wars noem het maar op. Ze verneuken het. Alleen Batman is de dans ontsprongen, die nieuwe films zijn erg tof. Blijkbaar is de inspiratie bij bepaalde lui op en moeten ze maar epische kutfilms in elkaar flikkeren.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2008, 17:04
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mwah, ik wil eerst die film wel zien voordat ik oordeel. Ik denk dat terminator een verhaal met heel veel potentie heeft na d-day en Christian Bale vind ik een uitstekende acteur.
Ik ga hem iig in de bios kijken.
Oud 09-12-2008, 19:41
Carn
Carn is offline
Oud 10-12-2008, 15:02
Carn
Carn is offline
quicktime
http://www.apple.com/trailers/wb/terminatorsalvation/
Oud 15-12-2008, 21:01
Carn
Carn is offline
hehe. een opvolger is al bevestigd.

http://www.variety.com/index.asp?lay...117997377&cs=1
Oud 31-01-2009, 19:51
Carn
Carn is offline
http://blog.wired.com/underwire/2009...ator-dire.html

nieuwe foto's en wat meer info.
Oud 03-03-2009, 08:50
Carn
Carn is offline
Nieuwe Trailer! Ziet er een stuk beter uit dan T3 iig

http://movies.yahoo.com/feature/term...ml?showVideo=1
Oud 03-03-2009, 11:52
Stevill
Stevill is offline
Geen Arnold
Oud 03-03-2009, 12:46
Carn
Carn is offline
hij heeft misschien n gastrolletje.
Oud 03-03-2009, 14:42
Rooster
Rooster is offline
net als die Sarah Conner

Citaat:
Regisseur McG brengt een beetje licht in de duisternis. Tijdens de WonderCon in San Francisco heeft hij afgelopen zaterdag laten weten dat hij nog steeds in onderhandeling is met Linda Hamilton om haar rol van Sarah Connor te herhalen. Daarnaast is McG ook nog in onderhandeling met Arnold Schwarzenegger. Schwarzenegger moet met zijn politieke staf overleggen of het wel gepast is om in de film mee te spelen.

De opnames voor de film zitten er overigens al op en als Hamilton toch besluit mee te doen zal het in haar geval waarschijnlijk alleen gaan om een voice over. In het geval van Schwarzenegger zou zijn gezicht mogelijk digital over het gezicht van de jongere Oostenrijkse bodybuilder Roland Kickinger gezet worden.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 14:45
Rooster
Rooster is offline
en nog andere leuke gossip:
Citaat:
McG speelt namelijk met het idee om Robert Patrick alias de T1000 in Terminator 2 terug te halen voor de volgende Terminator film. McG heeft Patrick al gesproken en heeft een heel duidelijke ideen bij het inzetten van Patrick.

McG: "I talk to Robert Patrick with great regularity. It's interesting – I was [thinking of] a through line. I'll bounce it off of you guys: I like the idea in a prospective next picture that you meet Robert Patrick the way he looks today, and he's a scientist that's working on improving cell replication so we can stay healthier and we can cure juvenile diabetes and all these things that once again sound like good ideas -- and once again live as an idealized expression of ourselves. So imagine seeing a sixty-year-old Robert Patrick and knowing, 'Holy shit! That's gonna be the T-1000 – who comes back perfect, lean and the whole thing.' I haven't concluded that, but Robert and I had dinner the other night and talked about it. I made two movies with Robert Patrick, so I like him very much. And now he's very heavily into motorcycle riding. He's a really serious guy."
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 16:34
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
hij heeft misschien n gastrolletje.
Je weet wat ik daar van vind.
Oud 03-03-2009, 17:33
Carn
Carn is offline
wat dan, 2 uur naar een bejaarde bodybuilder kijken? Stallone ziet er tenminste nog enigszins uit, Arnold al n tijd niet meer.
Oud 04-03-2009, 17:07
Stevill
Stevill is offline
Eens. Vind ook dat 80's actionhero's recht hebben op vrijstelling voor verouderen.
Oud 06-03-2009, 19:28
Verwijderd
Citaat:
en nog andere leuke gossip:
Beetje lame. "Goh, puur vanwege het nostalgische aspect en de hang naar deel 2 gooien we nog wat van de oude acteurs erin!"

Een beetje een verhaallijn forceren puur om een oude Robert Patrick in beeld te zien komt al niet echt professioneel of geloofwaardig over. Sowieso, wie noemt zichzelf nou McG? En ja hoor, het is weer een videoclipregisseur dus kunnen we een 'flitsende' montage verwachten.

Edit: oh kut, dat had ik in 2007 ook al gezegd in dit topic
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 21:01
Dinalfos
Dinalfos is offline
Mwoah, het is wel een leuk idee om af en toe terug te keren naar eerdere films. Het schept, als het goed gedaan wordt, meer cohesie in het verhaal. Bovendien krijg je dan meer het gevoel dat het verleden zowaar nog iets betekent. Ik heb echt een hekel aan sequels die de banden met vorige films doorsnijden

Bovendien wordt hier niets geforceerd, want het script wordt geschreven met o.a Patrick in het achterhoofd. Het is niet alsof hij er aan het eind nog even snel in wordt gepropt ofzo.
Oud 06-03-2009, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Mwoah, het is wel een leuk idee om af en toe terug te keren naar eerdere films. Het schept, als het goed gedaan wordt, meer cohesie in het verhaal. Bovendien krijg je dan meer het gevoel dat het verleden zowaar nog iets betekent. Ik heb echt een hekel aan sequels die de banden met vorige films doorsnijden

Bovendien wordt hier niets geforceerd, want het script wordt geschreven met o.a Patrick in het achterhoofd. Het is niet alsof hij er aan het eind nog even snel in wordt gepropt ofzo.
Nee, maar ze gaan nu wel kijken: hoe kunnen we hem toch in de film stoppen en het geloofwaardig maken. Daarvoor verzinnen ze dus nu een subplot: "and he's a scientist that's working on improving cell replication so we can stay healthier and we can cure juvenile diabetes and all these things that once again sound like good ideas"

Dat is gewoon geforceerd. Want als Robert Patrick onverhoopt niet zou kunnen, zou dit idee niet meer werken. Dit idee is gebouwd rondom de verschijning van Robert Patrick, en niet andersom.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 23:29
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Nee, maar ze gaan nu wel kijken: hoe kunnen we hem toch in de film stoppen en het geloofwaardig maken. Daarvoor verzinnen ze dus nu een subplot: "and he's a scientist that's working on improving cell replication so we can stay healthier and we can cure juvenile diabetes and all these things that once again sound like good ideas"

Dat is gewoon geforceerd. Want als Robert Patrick onverhoopt niet zou kunnen, zou dit idee niet meer werken. Dit idee is gebouwd rondom de verschijning van Robert Patrick, en niet andersom.
Het is niet geforceerder dan alle andere ideeen die worden gepolst in de brainstormsessies die hier doorgaans bij komen kijken. Er is nog helemaal geen wezenlijk script, alleen nog maar een vage verzameling plannen. Eerst worden de ideetjes gepresenteerd (of juist niet), daarna worden ze netjes verwerkt in het script. En als Patrick niet kan, dan wordt het script aangepast, waarschijnlijk nog voor de eerste rough draft het levenslicht ziet. Zo gaat het bij de meeste sequels waarbij men van plan is om eerst de acteurs te contracteren en pas daarna de scripts te finalizen.

De kans is natuurlijk ook groot dat McG al heel lang rondloopt met dit idee, gezien zijn relatie met Patrick. Dit betekent waarschijnlijk dat meneer G al een beetje een idee heeft over wat hij van Patrick kan verwachten qua bereidwilligheid. Plus dat ze, omdat ze elkaar zo goed kennen, weten hoe ze de mogelijke agenda's zouden kunnen afstemmen. Dus ik zie eigenlijk geen problemen, behalve dan dat McG misschien iets teveel vertrouwt op zijn eigen creatieve talenten. Die hij overigens nauwelijks heeft.
Oud 09-05-2009, 23:06
Carn
Carn is offline

trailer/preview van 4 minuten. Zitten al wat money-shots in dus kijken op eigen risico.
Oud 24-05-2009, 09:19
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
dit word weer een shitzooi.

Ik zag alweer een stomme actie scene met 1 of andere high tech motor voorbij komen
Oud 26-05-2009, 21:34
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
http://www.youtube.com/watch?v=hcaNZ4iHSMw

(Is een spoof achtig iets)
Oud 10-06-2009, 21:31
Young Predator
Young Predator is offline
Ik heb hem vanavond gezien.

Het was wel een goede film, alleen waren er een aantal zaken die ze beter niet hadden kunnen toepassen in de film. Sommige zaken waren gewoon niet te verklaren als je de Terminator films kent.

Verder was het wel goed te volgen en bleef de aandacht er wel bij, een 6,5
Oud 11-06-2009, 19:08
Tink*
Tink* is offline
Ik vond 'm ook nog wel te doen,
Spoiler

Laatst gewijzigd op 12-06-2009 om 09:35.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 23:38
VeGs
VeGs is offline
Spoiler-tags, bitte?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 09:35
Tink*
Tink* is offline
Oh pardon, ik dacht dat je er wel vanuit mocht gaan dat mensen 'm dan hadden gezien, maar ik heb het even aangepast.
Oud 12-06-2009, 14:50
VeGs
VeGs is offline
Mja, het was ook niet heel handig om hier te kijken voor hem gezien te hebben. Beetje automatisme, aangezien ik het topic vanaf het begin gevolgd heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten