Geniale winkel, ik koop er altijd schoolspullen, Milka-chocolade, dingen voor in de keuken en feestversiering. Ze hebben natuurlijk ook erg foute spullen, maar daar moet je gewoon doorheen kijken. Van een vriendin kreeg ik trouwens wel altijd de meest wanstaltige dingen die die winkel rijk is voor mijn verjaardag (en niet eens als grapje), zoals van die nep-Fabergé-eieren.

Het valt me trouwens wel op dat in mijn ouders dorp eigenlijk iedereen wel bij de Action komt en dat er in de stad voornamelijk van die Anita's en weirdo's rondlopen.
Laatst nog spotte ik een vrouw met tijgerlegging, roze oogschaduw en zo'n zwarte top met veel te veel inkijk op haar 40jarige hangtieten. Ze was ook nog aan het zingen: "Doooont lief mie beeebie, aaai looof joe". Kwam een andere vrouw op haar af: "OMG BEEEEEETTYYYYYY!!!! Ja ik wou je nog bedanken voor het zingen op mijn bruiloft, kijk hier heb ik wat foto's in mijn portemonnee!!!" Gingen ze vervolgens uitgebreid lullen over de bruiloft en Betty's zangcarriere.