Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2007, 10:00
Kryptonite
Kryptonite is offline
Geniale winkel, ik koop er altijd schoolspullen, Milka-chocolade, dingen voor in de keuken en feestversiering. Ze hebben natuurlijk ook erg foute spullen, maar daar moet je gewoon doorheen kijken. Van een vriendin kreeg ik trouwens wel altijd de meest wanstaltige dingen die die winkel rijk is voor mijn verjaardag (en niet eens als grapje), zoals van die nep-Fabergé-eieren.
Het valt me trouwens wel op dat in mijn ouders dorp eigenlijk iedereen wel bij de Action komt en dat er in de stad voornamelijk van die Anita's en weirdo's rondlopen.
Laatst nog spotte ik een vrouw met tijgerlegging, roze oogschaduw en zo'n zwarte top met veel te veel inkijk op haar 40jarige hangtieten. Ze was ook nog aan het zingen: "Doooont lief mie beeebie, aaai looof joe". Kwam een andere vrouw op haar af: "OMG BEEEEEETTYYYYYY!!!! Ja ik wou je nog bedanken voor het zingen op mijn bruiloft, kijk hier heb ik wat foto's in mijn portemonnee!!!" Gingen ze vervolgens uitgebreid lullen over de bruiloft en Betty's zangcarriere.
Oud 07-12-2007, 13:33
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Action is wel een relaxte winkel voor idd schoonmaakspullen, prullaria, alhoewel ik er nog van die kaarsenstandaards+kaarsen heb gehaald voor met kerst op tafel.
Kerstballen moet ik ook nog eens gaan halen een deze dagen. waarom dure halen bij V&D ofzo als ik toch de helft uit me handen laat vallen, of uit de boom vallen....

Verder hebben ze er wel leuke suprise dingetjes en schoenkadootjes voor mijn nichtjes voor een paar centen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 20:37
Verwijderd
Toen de action net nieuw bij ons geopend was heb ik er een half jaar gewerkt .
Nu kom ik er nog steeds heel regelmatig. Bijna altijd als ik iets wil kopen ga ik eerst bij de action kijken. Hij is nu nog groter geworden en we hebben er zelfs heeeel veel winkelwagens gekregen.
Ik koop er vaak:
- schoonmaakspullen
- schoolspullen
- toiletspullen (omdat ze bijv. ook gewoon andrelon schampoo hebben enz)
- sokken
- kaarsen/ spullen voor in mn kamer
- af en toe chocolade ofzo, ligt er net aan wat ze hebben.
- cadeautjes

Vind het zelf een hele goede winkel! Goedkoop maar toch veel merk/ kwalitiets spullen. Kan er meestal wel vinden wat ik zoek .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten