Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En anders zijn ze allemaal stom! En de spelregels staan wel ergens maar ik weet niet waar, dan kan iemand ze even posten, en je rolt er zo in en het is heel makkelijk en leuk. ![]() |
![]() |
|
Spelleiders
- Daboman - Spelers 01) Yoshimare 02) TRA 03) LL 04) Sherco 05) Vlindertje 06) Pixeldansje 07) sterrenmeisje 08) Lisaaah 09) Minke 10) Flowtje 11) 12) Pippeloen 13) Kazet Nagorra 14) Magican 15) 16) Twinkebel 17) 18) 19) Dark Phoenix 20) drukknoopje 21) 22) Ruby
|
Spelleiders
- Daboman - Spelers 01) Yoshimare 02) TRA 03) LL 04) Sherco 05) Vlindertje 06) Pixeldansje 07) sterrenmeisje 08) Lisaaah 09) Minke 10) Flowtje 11) Martino87 12) Pippeloen 13) Kazet Nagorra 14) Magican 15) 16) Twinkebel 17) 18) 19) Dark Phoenix 20) drukknoopje 21) 22) Ruby ![]()
|
Spelleiders
- Daboman - Spelers 01) Yoshimare 02) TRA 03) LL 04) Sherco 05) Vlindertje 06) Pixeldansje 07) sterrenmeisje 08) Lisaaah 09) Minke 10) Flowtje 11) Martino87 12) Pippeloen 13) Kazet Nagorra 14) Magican 15) Eye of Sauron 16) Twinkebel 17) 18) 19) Dark Phoenix 20) drukknoopje 21) 22) Ruby
|
Spelleiders
- Daboman - Spelers 01) Yoshimare 02) TRA 03) LL 04) Sherco 05) Vlindertje 06) Pixeldansje 07) sterrenmeisje 08) Lisaaah 09) Minke 10) Flowtje 11) Martino87 12) Pippeloen 13) Kazet Nagorra 14) Magican 15) Eye of Sauron 16) Twinkebel 17) TopDrop 18) 19) Dark Phoenix 20) drukknoopje 21) 22) Ruby Dit spel ga ik spelen alsof ik een wolf ben ![]()
||
Citaat:
nl mijn zus heeft ook weleens meegedaan en die had volgens mij nog minder posts.
||
Citaat:
![]()
|
Ik vond trouwens verrader echt de leukste functie die er is.
Nog bedankt trouwens voor jullie schaapgedrag dorpelingen. Het was zo makkelijk om jullie telkens op de verkeerde te laten stemmen. Zooo makkelijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
het kan trouwens zijn dat morgen de functies nog niet verdeeld zijn omdat ik eerst wil overleggen met een tweede spelleider (bijv welke functies er nou inmoeten), maar ik ben morgen misschien de hele dag weg. Ik zal wel kijken of ik misschien een gaatje kan vinden though. Hopelijk kunnen jullie even wachten.
Uiteraard telt jullie mening ook. Dus, lieve spelers... Welke functies willen jullie er in? Old school spel? of toch maar niet? Of hebben jullie nog een mening of er nog een specifieke functie uit moet of juist weer terug moet komen?
|
Verwijderd
|
ik ben eigenlijk toch wel pro functies. vooral dat de leerling weer terugkomt. die miste ik wel. en hoewel ik de heks echt stom vind altijd, miste ik wel de angst voor de heks een beetje... gek dat je normaal denkt dat zoiets geen invloed heeft en het achteraf toch meeweegt.
en ik ben anti augurk |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb trouwens al iets heel leuks in gedachten ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Spelleiders
- Daboman - Spelers 01) Yoshimare 02) TRA 03) LL 04) Sherco 05) Vlindertje 06) Pixeldansje 07) sterrenmeisje 08) Lisaaah 09) Minke 10) Flowtje 11) Martino87 12) Pippeloen 13) Kazet Nagorra 14) Magican 15) Eye of Sauron 16) Twinkebel 17) TopDrop 18) 19) Dark Phoenix 20) drukknoopje 21) Femic 22) Ruby Nog net op tijd. ![]() Oh en ik was een lang weekend in Frankrijk, vandaar mijn plotselinge afwezigheid in het vorige spel.. Had de spelleiders wel ingelicht.
|
Spelleiders
- Daboman -Trophus Spelers 01) Yoshimare 02) TRA 03) LL 04) Sherco 05) Vlindertje 06) Pixeldansje 07) sterrenmeisje 08) Lisaaah 09) Minke 10) Flowtje 11) Martino87 12) Pippeloen 13) Kazet Nagorra 14) Magican 15) Eye of Sauron 16) Twinkebel 17) TopDrop 18) 19) Dark Phoenix 20) drukknoopje 21) Femic 22) Ruby ^_^ Ik wil wel een spel spelleider zijn doen we old-school of modern met verhaal?
|
Spelleiders
- Daboman -Trophus Spelers 01) Yoshimare 02) TRA 03) LL 04) Sherco 05) Vlindertje 06) Pixeldansje 07) sterrenmeisje 08) Lisaaah 09) Minke 10) Flowtje 11) Martino87 12) Pippeloen 13) Kazet Nagorra 14) Magican 15) Eye of Sauron 16) Twinkebel 17) TopDrop 18) x-spekkie-x 19) Dark Phoenix 20) drukknoopje 21) Femic 22) Ruby
|
Ik was het vorige spel weerwolf, maar heb ik mij zo wolfachtig gedragen dan? Ik heb precies gepost wat ik als dorpeling ook zou doen
![]() Verder ben ik voor alle functies er in. Al moet ik dan nog wel wennen, want ik heb nooit met zoveel extra functies gespeeld. (Het was al lastig met die geliefden er in, hoeveel mogelijke tactieken er wel niet waren, wel lastig om dan iemand er uit te gooien, want... <insert vele mogelijkheden>). Trouwens, volgens mij had ik Flowtje en death-tears uit het spel gegeten omdat ze mij verdachten ![]()
|
Ik ben ook voor alle functies en vooral voor verhalen! Zo zonder verhaal is toch wel een beetje saai.
Ik vond tovenaar zijn echt wel heel gaaf!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: graag niet 3 pagina's vol spammen voordat we begonnen zijn. Daarna mag je van mij zo veel mogelijk spammen als je wilt. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb daar ook een hand in gehad, door het zo te spelen dat niemand Soija meer verdacht vond na mijn dood. Nouja, niet verdacht genoeg iig. En daarvoor heb ik de hele tijd iedereen overtuigd om toch vooral niet op Soija te stemmen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 3 Verwijderd | 109 | 19-12-2007 16:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #19 Saarah | 500 | 09-07-2006 21:01 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #1 AlopiA | 500 | 10-03-2004 18:57 |