| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
@ Lentekriebel: wat ontzettend raar dat ze je hierdoor ontslaan? Dat was toch de reden van je opname of heb ik nou iets gemist? Ze kunnen dat toch niet zomaar doen als dat een van je klachten is? Dachten ze misschien dat je 'gewoon' was weggelopen of zo, in plaats van wat er werkelijk gebeurde? Tja, je hebt er niet veel aan maar toch een dikke virtuele *knuffel!*
@ Queasy: Meisje, ik weet niet of je dit nog leest maar heel veel sterkte.. probeer er het beste van te maken en je mag me altijd weer pm'en Jij ook een grote knuffel!OT: Ik heb dikke problemen met school. Ik heb geen sterstatus meer door die ene onvoldoende en omdat ik maar 1 tussenuur heb en 5 studieuren moet doen, moet ik nu bijna elke dag dat ik later begin, toch eerder op school komen. Stelletje fuckers, ik baal er zo van En ik loop achter met tekenen, met geschiedenis, met frans maar most of all: met Engels! OMG, wat is er in godsnaam met me aan de hand, waarom ga ik niet gewoon aan dat essay zitten werken? Het moet fucking vrijdagmiddag af zijn en ik heb nog níets op papier, heb zelfs nog niet de hele opdracht doorgelezen.. Ik ben echt zo'n idioot, morgen heb ik de hele dag geen tijd, moet nog fucking veel doen en ik doe helemaal niets. Ik wou dat het wat rustiger in mijn kop was, dat ik me iets meer kon concentreren. Hmpf,, echt what the fuck is er met me. GRR, ik ben zo boos op mezelf, ik moet nu echt wat gaan doen!! Zie ik niet dat dit noodzaak is ofzo? Ik maak me druk dat ik nog 3 boeken voor duits moet lezen, dat ik nog 3 boeken voor nederlands moet lezen, datik geen enkel SE voor frans meer onvoldoende mag halen, omg waarom doe ik dan niets!
|
|
|
|
Omg, ik mag morgen hospiteren voor een vaste kamer en overmorgen voor een tijdelijke kamer van 7 maanden vlak bij het centrum. En ik mocht zelf weten wanneer ik kwam. <3
En ik heb een mail terug van een vriendinnetje, eindelijk en hij is vet lief!! Alleen werd ik vandaag gek tijdens m'n practicum. Evolutie boeit me echt helemaal niets.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh jemig, de angst vloog me aan. Wat een ongelovige nare situatie en wat voel ik me nu kut over mezelf. Niet terecht geloof ik, ik weet het niet, ik heb wel een bewijs tegen maar het vóelt nog zo. En ja dat irriteert iedereen ook nog eens. Ik doe ook niks goed.
![]() *knuff* voor lentekriebel en Queasy en kwast en iedereen. |
|
|
||
|
Citaat:
![]() Knuffel voor Ave, Lentekriebel, Queasy, Perikles, Sonho, Rare Kwast en de rest. Hij smst me echt elke dag. Zijn berichtje van vandaag begon met 'hee mop'. Aan de ene kant vind ik het vervelend dat ik steeds smsjes krijg, want ik hou niet van smsen. Aan de andere kant vind ik echt heel lief. Maar het brengt me in de war, want ik weet niet of hij naar iedereen veel smst of dat er iets achter zit. En ik weet niet wat ik zelf wil, wat mijn gevoelens voor hem zijn. Het brengt me in de war en mijn hoofd is er vol van en ik word er gek van. Mijn dag begon heel slecht. Ik kon wel uitslapen, dat was het enige goede. Mijn trein had vertraging, dus stond ik buiten in de kou te wachten. De zesde keer in zeven dagen dat ik vertraging heb. En toen was ik een beetje stressen want ik wist dat ik te laat zou komen voor hoorcollege. Ik kwam ook te laat, dus ik moest in de andere zaal zitten. Zo raar, je hoort iemand praten maar je ziet diegene niet (wij hebben twee zalen, een docent). Gelukkig was het wel stil in die zaal, ik heb gehoord dat er vaak gewoon gepraat wordt. En de hoorcolleges waren wel interessant, alleen de tweede docent vertelde op een irritante manier en ik was soms even de draad kwijt, maar ach. Statistiek gaat tot nu toe wel goed. Hopelijk blijft dat zo tot na het tentamen. Morgen nog even naar school voor projectbegeleiding en een werkcollege en dan ben ik donderdag vrij en vrijdag tentamen. En na het tentamen gewoon les tot half zes. Nu nog even statistiek verder doen, douchen, terug smsen, even iets voor het project doen.
|
|
|
|
Ik zit er echt helemaal doorheen.
![]() ik voel me zo ongeveer"uitbehandeld". En Brinkveld (DGT) belt ook nooit terug. Ze doen het gewoon niet. Ik ben op zoek naar dezelfde soort therapie bij een andere instelling,(want ik ben mijn vertrouwen toch al kwijt) maar dit lijkt onmogelijk. Ik wordt gek van al dat gezeik van mensen. En waarom worden anderen zo ontzettend snel geholpen. Hoe kan de wereld zo verdomd verknipt, oneeerlijk en gemeen zijn. ![]() ![]() ![]() het enige postitieve van vandaag is dat ik (danwel op een nep ding) een blaascatheter heb aangebracht en het nog best wel meeviel, en dat ik mijn steriele veld helemaal goed had
|
|
|
|
|
|
@ Nijn: misschien doe je niks omdát je nog zoveel moet? Dat heb ik ook heel vaak, dan moet er zoveel en kan ik me nergens toe zetten. Wat bij mij dan wel vaak helpt, is een planning maken van alles wat je nog moet doen. Dan heb je tenminste overzicht. En prioriteiten stellen en als je niet alles afkrijgt, jammer dan. Je doet wat je kunt
![]() OT: het college is wel zo'n beetje voorbereid. Nu heb ik morgen nog even de tijd om het gesprek op donderdag nog een beetje voor te bereiden. Zo maar eens gaan koken, vriendje komt zo ook thuis en ik begin wel honger te krijgen zo langzamerhand. En baal, want ik kan nergens van die Sinterklaas-muizen/kikkers vinden, van die hele zoete |
|
|
|
|
|
@ Missy1234567890: Thnx voor je tip. Ik probeer inderdaad ook te plannen en te kijken tot hoever ik kom maar helaas neemt er niemand bij mij op school meer genoegen met 'ik werk zo hard als ik kan'. Dan is het meteen van: je bent lui, je wilt niets doen, het is je eigen schuld, het zal iedereen werkelijk een worst wezen als het even echt niet lukt met school.
OT: Het voelt echt alsof mijn hele wereld op dit moment in elkaar stort. D. aan de telefoon, razend omdat ik haar 'genaaid' had met het etentje voor het gala, omdat ik als enige zei dat ze niet mee mocht. Dat vond ze een 'kankerstreek' van me dus wilde ze eigenlijk niets meer met me te maken hebben. Ik uitleggen dat we dat met de groep besloten hebben, dat ik misschien wel degene was die het felste zei dat ik haar er liever niet bij wilde hebben maar dat de anderen het ook liever niet hadden. Toch was het mijn schuld. Waarom ik haar er niet bij wilde hebben? Omdat ze me stelde voor de keuze te kiezen tussen haar en een andere vriendin van me, omdat ze knallende ruzie met me trapt zonder reden, omdat ze mijn geheimen aan de grote klok hangt, kortom omdat ik me niet bij haar op m'n gemak voel. Maar jij was een van mijn beste vriendinnetjes, zegt ze dan. Oke echt kan IEMAND me vertellen: zeg jij tegen je beste vriendin dat ze moet kiezen tussen jou en een ander en dat als ze voor de ander kiest dat je dan absoluut niets meer met haar te maken wil hebben? Zeg jij tegen je beste vriendin dat ze alles tegen je kan vertellen om vervolgens AL haar geheimen te vertellen tegen wie het maar wil horen? Zeg jij tegen je beste vriendin dat ze 'het maar moet uitzoeken' terwijl het ontzettend klote met haar gaat en jij weet dat? Is er IEMAND die dat zo regelt met vriendinnen? Want dan zou ik echt nog een hoop moeten leren. D. hoort het van N. die het weer van J. heeft. Ik confronteer J. ermee, vraag waarom ze dat in godsnaam tegen N. zei, J. geeft als verklaring: 'Ja, ik weet dat het geen goed excuus is, maar ik was onwijs bezopen en heb toen eigenlijk alles eruit gefloept terwijl ik eigenlijk wel wist dat ze het door zou vertellen' Ohh, ligt het daaraan, wasje dronken? Nee oke, god ja dan kan je er ok niets aan doen, maakt niet uit hoor. JEZUS WAT THE FUCK IS ER AAN DE HAND MET IEDEREEN? Van J. mag ik niet met meisjes in mijn klas omgaan omdat zij zich anders alleen voelt, ondertussen lult ze van alles door over mij en doet ze bot tegen me, WTF ik vraag me nu serieus af wat ze allemaal wel niet nog meer over me heeft gezegd?! IK HAAAAAAAAAAAAT alles en iedereen, ik HAAT ze dat ze zo doen en de bal bij mij neerleggen. 'Zie maar wat je ermee doet' godverdomme, rot toch een eind op, het is niet MIJN ding, JIJ kwetst mij verdomme, JIJ maakt onze vriendschap op dit punt kapot, dat is toch niet mijn schuld? Waarom kan er nou nooit eens iemand zeggen wat ze werkelijk vinden, waarom moet alles achterbaks en sneaky en waarom, waaaaaarom komt het er op de een of andere manier ALTIJD op neer dat IK de kwaaie pier ben? Waarom heb ik het altijd gedaan. Als ik mezelf al niet dood zou wensen, zou ik zweren dat zij er alles aan zouden doen om me tot het uiterste te drijven.
|
|
||
|
Citaat:
OT: Ja, tsja, niets bijzonders. Dit is mijn leven gewoon.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben rusteloos, ik had al láng klaar kunnen zijn met die assignment over Shakespeare (ondanks het feit dat ik een gruwelijke hekel heb aan samenvattingen) maar ik heb de motivatie domweg niet. En het is wel interessant, alleen ben ik te lam om iets te doen. Stomstomstomme winterdip.
Meh, zou het echt het gebrek aan licht zijn? Ik weet het niet, maar ik word moe van mezelf. Voel me overbodig, en al dit gezeik thuis, telkens weer. Het is toch nooit goed. Morgen iig de hele dag op school, of iig in Utrecht, en 's avonds uit dus das dan wel weer leuk. Wat een verwarring allemaal.
|
|
|
||
|
Citaat:
Het schijnt wel te kunnen dat dat met je doet.
|
|
|
|
Het leven is zo oneerlijk. De 22-jarige broer van een vriendin van mij (nuja, nu zie ik haar alleen nog op MSN, maar ik was vroeger heel vaak bij haar en kende ook haar broer vaag) is gistermorgen gestorven nadat hij betrokken was bij een verkeersongeluk.
Ik weet niet of hij nuchter was, en hij reed snel, maar dan nog... Verdomme toch.
|
|
|
|
Blegh, ik word zo moe van alles. Het liefst zou ik alleen maar leuke dingen willen doen met vrienden. En dat als er iets gebeurt ik meteen weer van het slechtste uitga en school en een zeurend lichaam, bleurgh. Minder frusteren zou zo goed voor me zijn
|
|
|
|
@ Lentekriebel, Queasy, dolce, nijn, sonho kwast en iedereen. Veel knuffels en sterkte.
Ben pissig op mijn baas. Omdat hij soms beslissingen neemt waar ik echt van denk dat het niet goed is. En dat is zo zonde. En ik heb dat koor afgezegd: ja komop zonder bladmuziek van te voren hebben gezien een repetitie leiden. Nu zijn ze boos en hadden ze meer improvisatievermogen van me verwacht. Ja als je al een koor hebt kan dat best, maar om te solliciteren. Grrrrr kom op zeg!!
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik eruit ben. Hoe jammer ik het ook vind
. Ik denk toch dat dit niet voegt bij mij en als zelfs zij dat vinden, dat zegt gewoon te veel. En ik weet niet. Het is niet eens erg. Ook voor hem niet, hoewel het wel een ingrijpende verandering wordt. Tis goed zo .Oh suver maeght van Israel wilt seer verbliden u. Om den schonen bootschap die ic u brenghe nu. |
|
|
|
Verwijderd
|
Je hoort vast niet te linken naar dingen op het forum, laat staan in dit topic, maar ik ben echt ondersteboven hiervan dus ik doe het toch:
http://www.petatv.com/tvpopup/video....=wm&speed=_med Niet kijken als je niet tegen wreedheid kunt. Ik wil echt niet meer bij onze soort horen, zo. *walgt even van mensheid*
|
|
|
||
|
Citaat:
Er zijn genoeg anderen op deze wereld die wat meer diervriendelijk zijn, dus ik vind 'echt niet meer bij onze soort horen' vrij extreem
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Hetis zo raar.. Het gaat gewoon goed.. Ben met mn dingen bezig, gister heerlijk paard gereden. lijkt wel alsof dat mens nu eindelijk door heeft wat voor paarden ik leuk vind ofzo.. lekker lopen crossen
. vriendin van me was eraf gevallen, maar gelukkig niet hard. Maar ik wil dit soort dingen gewoon vertellen, een knuffel krijgen, dat soort dingen.. maar ik wil hem niet meer missen. waarom.. ik kan het alleen toch ook wel.. kortom zoiets als.. het gaat goed zonder hem, maar had hem liever gewoon bij me gehad..
|
|
|
|
Hahahahaha, ik ben in de trein in slaap gevallen en Utrecht voorbij gereden.
En de muziek die speelde, ging door tot in mijn droom en ik probeerde daar de muziek te veranderen en toen vervanderde het volume ipv de track. ![]() En toen maakte de conducteur mij wakker voor mijn kaartje. En toen zat ik tussen Gouda en Utrecht en was ik mijn doel voorbij geschoten. Niet echt om te luchten, maar ik vond 't wel humor hebben.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Zonder oorlog geen vrede, zegt men wel eens. Het is me niet geheel duidelijk waar de documentaire van Michael Moore over gaat. Ik ben dan ook niet zo helder tegenwoordig. Het gaat over een conflict tussen het conservatieve van een Universiteit van Utah en studenten die het daar niet mee eens waren. Politiek activist/filmmaker Michael Moore en conservatief politiek expert Sean Hannity werden uitgenodigd om hierover te discussiëren. Dit resulteerde in een interessante gebeurtenis waar deze documentaire over is gemaakt. Klopt dit zo ongeveer?
|
||
|
|
|
|
Rotperiode waar maar geen einde aan lijkt te komen...
Onze beide honden gaan dood. Er is miserie in het bestuur van de studentenkring waar ik voorzitster van ben, dus ik moet dat zien op te lossen. Omdat er één rotte appel zit, moet de rest dat nu bekopen. Ik moet een afstudeerscriptie schrijven tegen mei waarvoor ik geen tijd heb, en ook nog twee papers en straks zijn het examens. Mijn pa floepte er dit weekend onleuke dingen uit. En hier in het studentenhuis hebben sommige van mijn huisgenoten dit jaar in hun kop gestoken dat ik vanalles fout doe, wat helemaal niet zo is, integendeel, zij zijn het die nooit het vuilnis buiten zetten of de spullen die ze van anderen gebruiken afwassen. Maar als ik er hen op wijs, staan ze mij voor mijn deur te beledigen. Woedend word ik ervan. Het is net of er geen enkele plaats is waar ik even tot rust tot komen. Niet op school, niet op kot, thuis niet, ... Al weken last van stramme schouders/nek, slecht slapen, en constant gepieker over al het voorgaande. Ik ben echt bang dat ik plots ga instorten... |
|
|
|
|
|
De knoop is in ieder geval doorgehakt, maar nu maakt hij zich nog druk om wat dat telefoontje hem gaat brengen. Terwijl voorlopig iedereen het goed vond dat hij eindelijk eens voor zichzelf opkomt, wat ik dus ook al de hele tijd tegen hem zei. Nou ja, we zien het wel. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Maar goed, de zorg-taken komen er dus vandaag weer bij...
Weer een to-do-lijstje, want vandaag moet het echt echt echt:
En ik ben bezig om weer eens wat te knutselen, dat mocht van mezelf ter ontspanning. Lang geleden dat ik pompons heb gemaakt.
Laatst gewijzigd op 28-11-2007 om 16:25. |
|
|
|
|
|
Ik ben gewoon niet zo blij als ik wil, zij is gewoon niet zo blij als ik wil, ik wou dat we allebei waanzinnig gelukkig waren enzovoorts, in plaats daarvan denk ik aan dingen waar ik niet aan wil denken. Bah.
|
|
|
|
@ Nijn: ik bedoelde ook dat je voor jezelf doet zoveel je kan. Ik snap ook wel dat je uiteindelijk nooit genoeg kan doen omdat er altijd nog zoveel werk blijft liggen en dat alle leraren van je verwachten dat je met al hun vakken bijloopt. Zij vinden allemaal hun eigen vak het belangrijkst. Dus prioriteiten stellen. Je zegt dat je nog 3 boeken Duits en Nederlands moet, hoe belangrijk is dat momenteel? Persoonlijk zou ik voor het essay gaan en desnoods een leesverslag van internet plukken en dat een beetje aanpassen en inleveren (tenzij je binnenkort een mondeling hebt) Dan lees je die boeken op een moment wanneer je daar (meer) tijd voor hebt.
Ik herken wel wat je zegt hoor, ik was net zo op de middelbare school en ik had ook bijna nooit onvoldoendes. Maar op een gegeven moment moet je gewoon wat lakser worden, anders word je gek. Het lukt je wel ![]() @ Rob: ik zat bijna in Apeldoorn net (trein naar Enschede vanuit Rotterdam) maar ik moest op Amersfoort overstappen. Opeens merkte ik dat hij stil stond en zag ik een perron en mensen lopen , maar ze hadden niks omgeroepen en ik was aan het lezen en mp3-speler in. Gelukkig blijft hij daar altijd 5 minuten stilstaan en was mijn aansluiting er nog niet. Ik heb maar even heel dom gedaan 'o zijn we er al' en heel snel uitgestapt, terwijl ik heel vaak daar kom, maarja. Maar ik vind het wel heel knap dat jij Utrecht gemist hebt, daar blijft-ie meestal toch wel even staan. ![]() OT: Weer thuis. En ik moet nog even 2 uur wat nuttigs gaan doen eigenlijk voordat ik moet gaan werken *nog niet afgebeld, hopelijk blijft dat zo* Edit: wel afgebeld grrrr. Nu heb ik opeens mega veel tijd vanmiddag.
Laatst gewijzigd op 28-11-2007 om 12:54. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Boekverslagen kan je idd wel van internet afplukken als je niet binnenkort een mondeling hebt. En zelfs al heb je dat wel, dan nog kan het soms.
![]() OT: Druk, druk, druk, maar zoals het er nu naar uitziet is de laatste tentamenweek wel goed verlopen, cijfers die ik tot nog toe terug heb gehad lagen tussen de 7 en de 9. |
|
|
||
|
Citaat:
![]() Lang leven een kussen meenemen in de trein. <3
|
|
|
Verwijderd
|
Plotseling heb ik niet meer het probleem van "hoe ga ik in hemelsnaam een kamer vinden in Amerika?" maar het probleem van "hoe kies ik in hemelsnaam welke kamer van de vele mogelijkheden ik wil?" Ik geef aan dit probleem toch de voorkeur.
![]() En ja het gaat goed. Vreemd is dat, eigenlijk. Ik twijfel over zoveel dingen, maar het maakt me niet ongelukkig zoals het vroeger zou hebben gedaan. Ik denk gewoon praktisch, probleem-oplossend, niet catastrofiserend. Dat scheelt zoveel. Ik heb zin in Amerika, zin zin zin. Nog maar een maandje. En tegelijkertijd voel ik me hier in Leiden ook thuis, op mijn plek, genoeg vrienden, genoeg kennissen. Ja. Het leven is leuk. <3 |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het scheelt al een hoop dat je beséft dat je het alleen kunt, dat het op zich goed gaat zonder hem. @Ruudje: Hij heeft meerdere documentaires en ik vind ze allemaal deprimerend OT: Yey ik heb éindelijk een leuk nieuw truitje voor uitgaan enzo! Feest En nieuwe kussenslopen en plakplastic zodat ik eindelijk kaarten op mijn kastdeuren kan plakken. En nou ja winkelen is leuk, heheh.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Tnx voor alle knuffels, doet me goed
.Citaat:
Citaat:
En wat me zo kwaad maakte, is dat ze eerst beweerde dat ik door de spoorwegpolitie van het spoor gehaald was, terwijl ik door een of andere voorbijganger in de stationshal naar de politie ben gebracht. En daarnaast begon ze nu ineens te beweren dat ik wel degelijk borderliner ben. Ik heb een paar weken geleden een gesprek gehad met haar en toen zijn we samen tot de conclusie gekomen dat ik in goede tijden 2 kenmerken had en in slechte tijden 4 en een half. Nu wilde ze beweren dat wij toen tot de conclusie waren gekomen dat ik in goede tijden 4 en een half kenmerk had en in slechte tijden veel meer dan 5 (je moet 5 van de 9 kenmerken hebben om een borderliner te zijn). Waar is dat wijf mee bezig? Maargoed, UMC is verleden tijd. Wat nu? Ik heb in ieder geval morgen een afspraak met mijn ambulant behandelaar en vrijdag een afspraak met de decaan. Dit weekend ga ik sinterklaas vieren met mijn ouders en broer + vriendin. Maar wat moet ik in hemelsnaam daarna gaan doen? Ik voel me zo rot, zo hopeloos. Wat moet er nou van mij terecht komen? Ik probeer mijn gedachten zo positief mogelijk te houden, maar het lukt me niet om de gedachten aan suïcide stop te zetten. Ik ben gewoon bang voor mezelf en een voor een haken alle hulpverleners af. Ben ik dan echt zo erg? |
||
|
|
|
|
Even een to do lijstje maken, want het duizelt me echt en ik kom tijd tekort..
Vandaag
En vanavond ben ik niet eens thuis.. Aah..! *Hop I go*
|
|
|
|
Zo, nu gaan we even wat dingen voornemen. Nee, niet eens voornemen, nu gaan we even wat dingen doen. Een maand geen drugs meer. Geen mdma, geen pep. Blowen is goed, maar niet elke dag, al deed ik dat ook niet. Maar ik was gestopt met pep en wilde misschien ooit nog eens mdma gebruiken, maar nu heb ik in twee en een halve week twee keer mdma en drie keer pep gehad en dat is niet de bedoeling, ik wil niet meer de junk worden die ik was. Als ik recreatief kan gebruiken vind ik het goed, dan wil ik best pep gebruiken, maar ik moet er heel streng op letten dat het recreatief blijft. Dus, een maand geen drugs meer. Dus eigenlijk, in 2007 geen drugs meer. Misschien met oud en nieuw.
Werk zoeken. Want die stufi moet stop gezet worden, anders heb ik een probleem als ik later weer wil studeren. Even geen mannen meer in mijn leven. Er is steeds iemand om me heen en dan ga ik me weer hechten of doet mijn gevoel weer raar door totaal om te slaan. Het was leuk met mijn scharrel, het was daarna leuk met N., maar daardoor is het met mijn scharrel een beetje over en alles is nu over en dat moet ik nu zo houden. Ja, dat gaan we zo maar eens doen.
|
|
||
|
Citaat:
OT: echt, ik word helemaal gestresst van die stomme scriptie. Heb ik na meer dan een half jaar "nadenken" eindelijk een onderwerp (een mega ingewikkeld onderwerp omdat het bij mij altijd moeilijk moet zijn ) en kom ik daar gewoon niet mee verder momenteel en mail ik een docent, begint die meteen dat hij er wel over wil praten enzo, maar dat ik vooral zélf zoveel mogelijk moet lezen en uitzoeken etc.etc. (met de nadruk op zélf) In Groningen had ik een begeleider die er teveel bovenop wou zitten maar dat niet kon omdat hij niks van het onderwerp wist, nu wil ik een begeleider die me ff in de goede richting duwt en er dus bovenop gaat zitten en moet ik alles vooral zoveel mogelijk zélf doen.En nu heb ik morgen dus een afspraak met hem omdat ik het over mijn onderwerp wilde hebben, maar nu na die mail van hem, krijg ik het idee dat hij daar niet zo op zit te wachten (en ik dus ook niet) Plus dat ik nu toch geen tijd heb om verder te gaan lezen, eerst m'n laatste vak afhandelen (tentamen leren/essay verzinnen + typen) Ik heb het echt helemaal gehad met die scriptie. Geef me een onderwerp en ik schrijf 50 A4 vol, maar laat het me niet zelf bedenken. ![]() O, ik ben zo blij als ik afgestudeerd ben. |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |