Advertentie | |
|
![]() |
|
Hahaha Hunter S. Thompson woont bij mij in de straat! Het is iig een gast die er verdomd veel op lijkt
![]() Volgens mij is deze gast ook een drugsgebruiker, en anders is hij niet helemaal 100% want hij kijkt behoorlijk eng uit zijn ogen en hij harkt zijn tuin 4 keer per week ofzo, ook in de winter ![]() Ik zal proberen om binnekort een foto van hem te maken zonder dat het opvalt, want hij lijkt echt goed. Zelfde hoofdvorm, zelfde haarlijn, ongeveer dezelfde bril, zelfde vaagheid, kleding wel aangepast aan Nederland maar toch, hoe geniaal ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, das ook wel relaxt idd. Alhoewel een telefoonnr dat vrijwel begint met 01337 toch wel harder owned ![]() |
![]() |
|
Ja dat sowieso.
Ga jij eerst maar eens proberen van al die aanbieders de abonnementen uit je kop te leren en dan mag je gaan beweren dat telecomwinkelmedewerkers alle telefoonnummers van de klantenservices uit hun hoofd weten. Het is opgehouden met regenen dus tijd voor een joint. ![]()
||
Citaat:
Is het een nieuw abonnement met nummerbehoud of een verlenging? Die eerste levert wel vaker gezeik op. Het was nog niet helemaal opgehouden met regenen maar de joint is wel opgerookt. ![]()
|
![]() |
|
|