![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vergelijking met borsten lijkt me niet echt opgaan - dat is een figuurkwestie, gaat erom wat je er mooi uit vindt zien (en, oke, ook voelen, maar iets minder in orgasmeopwekkende zin. Behalve als je het graag op z'n Russisch doet natuurlijk). Maar dan nog; als een kerel liever iemand met een D-cup heeft, moet ie me vooral voorbijlopen. Waarom zou ik daar moeilijk om gaan doen? Ik heb toch liever iemand die mijn borsten wel leuk vindt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is vrij bekend dat seks veel minder lekker is wanneer je het doet met een kleingeschapen man. Je voelt gewoon minder. Kijk, en als 'ie dan héél goed is met z'n handen en tong, dan kan ik me voorstellen dat de grootte van z'n lul er niet al te veel meer toe doet. Maar eerlijk is eerlijk: welke man is er nou goed met handen én tong? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik zeg toch ook dat groter lekkerder is. Size DOES matter, maar dat is niet het enige wat seks lekker maakt. Alhoewel ik nog geen ervaring heb met kleiner dan gemiddeld.
|
Ik heb echt een ongelooflijke kleine lul en heb er pas 2x serieus flak voor gekregen (en dat waren allebei ONS'en die ik alsnog lekker geneukt heb. PS als iemand details wilt over hoe die 'gesprekken' ongeveer gingen...
![]() "Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit" Then again, ze was maagd. Heb het er ook een keer met m'n tweede vriendin over gehad (maar minder serieus en had er niet echt problemen mee) en die zei iets in de trent van "dus?" Maar ik heb wel goed hand- en tongwerk, ookal ben ik er vrij zeker van dat dat er weinig mee te maken heeft.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ze hebben hoogstwaarschijnlijk wel voorkeur voor een grote penis maar ik heb er geen last van omdat ze er niet of afknappen. Then again, bij mij zijn ze meestal niet ouder dan 21 jaar dus dat kan ook een rol spelen (ookal heb ik oudere meiden gehad die er ook niet over klaagden).
Ik heb ook nooit gezegd dat meisjes een kleinere penis leuker vinden, ik heb alleen gezegd dat ze er in werkelijkheid helemaal niet (zo snel) op afknappen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Afknapper:
Vrouwen die alle mannen over 1 kam scheren en doen alsof alles van de man afhangt. Het ligt er ook maar net aan hoe je het spelletje speelt. Over het algemeen vind ik de meeste mannen maar een stelletje kontenkussers, een stel mooie borsten en blauwe ogen en de hormoontjes vliegen al vaak door de lucht, met als gevolg --> macht aan de vrouw. Wat ook zo ontzettend smerig is zijn vrouwen die onder de plak zitten + zichzelf helemaal het einde vinden en in de ochtend eruit zien alsof ze half in ontbinding zijn. Laatst gewijzigd op 05-01-2008 om 15:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Naja wijven, het blijven vrouwen/dames/meiden hé!
Maar ik spreek helaas uit ervaring ja. Maar let wel: er is een groot verschil tussen meiden die zich mooi opmaken en zich er nog steeds zichzelf bij voelen, en meiden die zich volledig optutten en daarna net doen alsof ze de BOM zijn. |
![]() |
|
![]() |
Grootste afknapper: Een piskut. Iemand kan na een lange avond dansen iets transpireren maar dan moet ze toch echt geen piskut hebben! Bah! Ik ben zelf meer van het schone/verzorgde dan van grote borsten/kleine borsten. Als ze zich maar verzorgt en passie heeft
![]() Turn on: Vleeschig poesje, wat je als een hamburgertje kan bewegen zegmaar. Een meisje hoeft het niet te hebben, maar wel lekka! Grote rondingen zijn ook zeker een turn on. Liever geen meisje dat de tietjes van een meisje van 12 heeft. Aan de andere kant weer: Als ze voor de rest nice is, boeit het me niet zoveel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dikte telt zeker ook, maar liever een iets te grote pik dan een wat te kleine. En wat je zegt voor 'het gaat er toch om hoe ie ermee omgaat' is voor mij ook bullshit aangezien je met een te kleine lul gewoon niet veel kan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua uiterlijk?
make up laag van een paar centimeter, te dik, te dun Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua innerlijk? Dom, verwaand Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen waar zou je dan op af knappen bij zijn of haar lichaam? erg dik/geraamtepakhuis, bos schaamhaar Waar knap je op af bij seks in het algemeen? dirty talk, meisjes die er maar als een zoutpak bijliggen Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua uiterlijk? OGEN, lang, halflang haar het liefst donker, lach (glimlach+ogen combo) Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua innerlijk? met beide voetjes in de wereld staande, lief Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen wat vind je dan een turn on bij zijn of haar lichaam? niet te dik/dun Wat vind je een turn on bij seks in het algemeen? dat het niet allemaal van mijn kant moet komen geluid, maar niet overdreven |
![]() |
|
Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua uiterlijk?
als iemand er onverzorgd bij loopt, of erg dik is. Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua innerlijk? mensen die zich op dringen kan ik niet uitstaan. Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen waar zou je dan op af knappen bij zijn of haar lichaam? tja dat moet dan wel heel extreem zijn.... als je eenmaal verliefd bent, zie je de "minpuntjes" niet meer zo. maar toch, konthaar in grote hoeveelheden kan de mood doen zakken. Waar knap je op af bij seks in het algemeen? mannen die op je los gaan alsof je een lust object bent. ik voel dat zelf al gauw aan en knap daar enorm op af. of mannen die veel praten tijdens de "daad" Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua uiterlijk? tja, das heel persoonlijk maar ik val op bruine ogen en donker haar. wel lichte huid.... Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua innerlijk? als en jongen een beetje onzeker is, heb ik er nog wel eens een zwak voor. Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen wat vind je dan een turn on bij zijn of haar lichaam? als ie een strak/getraind lijf heeft en een strak shirtje aan heeft. het liefst ook nog een nice geurtje ![]() Wat vind je een turn on bij seks in het algemeen? de muziek, de ruimte waar je bent..... vooral als het onbedoeld vanzelf gebeurd nadat je al een half jaar naar iemand SMACHT en dan je slag kan slaan om het maar grof te zeggen.... dan heb je echte passie.
|
Een slecht gebit. Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua innerlijk? Jongens die macho doen terwijl ze dat niet zijn Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen waar zou je dan op af knappen bij zijn of haar lichaam? Zolang hij niet allemaal puisten op zn penis heeft vink t best ![]() Waar knap je op af bij seks in het algemeen? ben nog maagd..:$ Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua uiterlijk? Mooie sprankelende ogen, een lieve lach. Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua innerlijk? romantisch,zorgzaam. Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen wat vind je dan een turn on bij zijn of haar lichaam? Hij is mooi zoals hij is Wat vind je een turn on bij seks in het algemeen? Still a virgin |
![]() |
|
|