Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2007, 20:56
driene
driene is offline
hjtjhg
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 21:04
Nona
Nona is offline
Citaat:
hjtjhg
Je bedoelt: 50.
Oud 05-12-2007, 21:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Een dikke pik is fijn ja, maar iemand met een dikke pik is ook niet perse goed in bed.
Dat zeg ik letterlijk. Er is geen causaal verband tussen iemand z'n penisgrootte en z'n 'skills', laat staan dat ze omgekeerd evenredig zouden zijn.

Citaat:
Maar ik begrijp je redenering wel, een dikke, grote lul vult idd meer...
Inderdaad. En ik ken vooralsnog geen vrouw die geen voorkeur heeft voor 'goed gevuld'.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 21:35
Verwijderd
Citaat:
omg, wat een bekrompen mensen zitten hier tussen zeg. kleine piemel is afknapper, daar ben ik het dus totaal niet mee eens, tis toch niet de grootte die telt, wel wat ie ermee kan, niet? en de dikte kan ook weleens belangrijk zijn. trouwens als je iemand graag ziet, maakt het toch niet uit of ie nou wat kleiner geschapen is, zo is het bij ons vrouwen toch ook als we wat kleinere borsten hebben?

en wat betreft dat mooi zijn en op leuke persoonlijkheden vallen, njaa, tis maar wat je mooi, leuk vindt, das een kwestie van smaak natuurlijk. dan mag ie nog zo knap zijn, maar absoluut geen leuke persoonlijkheid dan hoeft het voor mij ook niet, iemand die niet zo knap is, maar wel een leuke persoonlijkheid maakt dan toch wel meer kans bij mij, wekt ook minder jaloezie op dan.
Wat heeft dat met bekrompenheid te maken? Aan de grote kant voelt gewoon lekkerder dan aan de kleine kant. Ik zou iemand er niet om mijn bed uit zetten, denk ik, maar het is wel teleurstellend.

De vergelijking met borsten lijkt me niet echt opgaan - dat is een figuurkwestie, gaat erom wat je er mooi uit vindt zien (en, oke, ook voelen, maar iets minder in orgasmeopwekkende zin. Behalve als je het graag op z'n Russisch doet natuurlijk). Maar dan nog; als een kerel liever iemand met een D-cup heeft, moet ie me vooral voorbijlopen. Waarom zou ik daar moeilijk om gaan doen? Ik heb toch liever iemand die mijn borsten wel leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 11:30
Verwijderd
Citaat:
omg, wat een bekrompen mensen zitten hier tussen zeg. kleine piemel is afknapper, daar ben ik het dus totaal niet mee eens, tis toch niet de grootte die telt, wel wat ie ermee kan, niet? en de dikte kan ook weleens belangrijk zijn. trouwens als je iemand graag ziet, maakt het toch niet uit of ie nou wat kleiner geschapen is, zo is het bij ons vrouwen toch ook als we wat kleinere borsten hebben?

en wat betreft dat mooi zijn en op leuke persoonlijkheden vallen, njaa, tis maar wat je mooi, leuk vindt, das een kwestie van smaak natuurlijk. dan mag ie nog zo knap zijn, maar absoluut geen leuke persoonlijkheid dan hoeft het voor mij ook niet, iemand die niet zo knap is, maar wel een leuke persoonlijkheid maakt dan toch wel meer kans bij mij, wekt ook minder jaloezie op dan.
Hoeveel cliché's tel je zelf in jouw post?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 12:14
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Wat heeft dat met bekrompenheid te maken? Aan de grote kant voelt gewoon lekkerder dan aan de kleine kant. Ik zou iemand er niet om mijn bed uit zetten, denk ik, maar het is wel teleurstellend.

De vergelijking met borsten lijkt me niet echt opgaan - dat is een figuurkwestie, gaat erom wat je er mooi uit vindt zien (en, oke, ook voelen, maar iets minder in orgasmeopwekkende zin. Behalve als je het graag op z'n Russisch doet natuurlijk). Maar dan nog; als een kerel liever iemand met een D-cup heeft, moet ie me vooral voorbijlopen. Waarom zou ik daar moeilijk om gaan doen? Ik heb toch liever iemand die mijn borsten wel leuk vindt?
qft!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 12:27
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
omg, wat een bekrompen mensen zitten hier tussen zeg. kleine piemel is afknapper, daar ben ik het dus totaal niet mee eens, tis toch niet de grootte die telt, wel wat ie ermee kan, niet?
En dit vind ik toch ook altijd zo'n rare opmerking... 'wat 'ie ermee kan'.... eh... keihard laten vibreren? Dacht het toch niet.

Het is vrij bekend dat seks veel minder lekker is wanneer je het doet met een kleingeschapen man. Je voelt gewoon minder. Kijk, en als 'ie dan héél goed is met z'n handen en tong, dan kan ik me voorstellen dat de grootte van z'n lul er niet al te veel meer toe doet. Maar eerlijk is eerlijk: welke man is er nou goed met handen én tong?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 12:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Niet. Size does matter. Maar het is alleen niet alles bepalend (voor mij)
Citaat:
Tja, een vrouw kan nog zo lekker zijn, als ze enorm uit d'r mond ruikt is het ook jammerrr dan. Ik vind het een beetje suf dat sommige meiden het nog steeds zo'n taboe vinden om te erkennen dat een dikke pik (tot op zekere hoogte, anders wordt 't een bloedbad) gewoon fijn is.

Ik zeg toch ook dat groter lekkerder is. Size DOES matter, maar dat is niet het enige wat seks lekker maakt. Alhoewel ik nog geen ervaring heb met kleiner dan gemiddeld.
Oud 06-12-2007, 14:52
Armoed
Armoed is offline
Ik heb echt een ongelooflijke kleine lul en heb er pas 2x serieus flak voor gekregen (en dat waren allebei ONS'en die ik alsnog lekker geneukt heb. PS als iemand details wilt over hoe die 'gesprekken' ongeveer gingen... ). En ze gaan nog altijd liever naar mij toe dan naar Tyrone, Trevante of Lionel met pikken size anderhalve literfles. Heb het er ook een keertje met mijn eerste vriendin over gehad (toen was ik nog heel onzeker enzo, 15 jaar jeweetssss) en om haar te quoten:

"Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit"

Then again, ze was maagd. Heb het er ook een keer met m'n tweede vriendin over gehad (maar minder serieus en had er niet echt problemen mee) en die zei iets in de trent van "dus?"

Maar ik heb wel goed hand- en tongwerk, ookal ben ik er vrij zeker van dat dat er weinig mee te maken heeft.
Oud 06-12-2007, 15:01
Changshan
Changshan is offline
^ Laat dit een opsteker zijn voor alle 14jarige TS'ers die het fijne van hun pikkie niet inzien.
Oud 06-12-2007, 15:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:

Then again, ze was maagd.
Precies. Ik heb het danook over meiden die 'iets' meer ervaring hebben. Als ze nog maagd is kent ze het verschil nl. niet.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 15:28
Verwijderd
Citaat:
en om haar te quoten:

Ja, het is inderdaad ondenkbaar dat ze wat economisch was met de waarheid in dit geval.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 17:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
om haar te quoten:

Dat is een subtiele manier om te zeggen: 'Ik weet wel wat ik liever heb...'.
Serieus, geen meid die zal zeggen dat ze een zo klein mogelijk piemeltje het lekkerst vindt. En het ook werkelijk meent.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 18:28
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Dat is een subtiele manier om te zeggen: 'Ik weet wel wat ik liever heb...'.
Serieus, geen meid die zal zeggen dat ze een zo klein mogelijk piemeltje het lekkerst vindt. En het ook werkelijk meent.
Mwah er zijn zoveel fetishes.. xD Maar daar geef ik je gelijk in.

Citaat:
Precies. Ik heb het danook over meiden die 'iets' meer ervaring hebben. Als ze nog maagd is kent ze het verschil nl. niet.
Meiden met ervaring klagen er ook niet over, in het algemeen (behalve die 2x dan).
Oud 06-12-2007, 19:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Meiden met ervaring klagen er ook niet over, in het algemeen (behalve die 2x dan).
Dat ze er niet over klagen zegt niet dat ze geen voorkeur hebben. Ik zal een meid ook niet snel zeggen dat ik d'r borsten te klein vindt, vrouwen hebben al genoeg complexen wat betreft hun uiterlijk, dus dat zou een beetje wreed zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 20:12
Armoed
Armoed is offline
Ze hebben hoogstwaarschijnlijk wel voorkeur voor een grote penis maar ik heb er geen last van omdat ze er niet of afknappen. Then again, bij mij zijn ze meestal niet ouder dan 21 jaar dus dat kan ook een rol spelen (ookal heb ik oudere meiden gehad die er ook niet over klaagden).

Ik heb ook nooit gezegd dat meisjes een kleinere penis leuker vinden, ik heb alleen gezegd dat ze er in werkelijkheid helemaal niet (zo snel) op afknappen.
Oud 06-12-2007, 20:14
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ze hebben hoogstwaarschijnlijk wel voorkeur voor een grote penis maar ik heb er geen last van omdat ze er niet of afknappen. Then again, bij mij zijn ze meestal niet ouder dan 21 jaar dus dat kan ook een rol spelen (ookal heb ik oudere meiden gehad die er ook niet over klaagden).
Precies. Onervaren dus.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 20:16
Armoed
Armoed is offline
Onervaren (nouja onervaren) op het gebied van ouder-dan-21-jaar, niet op seks en dat hele afknap-gedoe.
Oud 08-12-2007, 17:57
groovy
groovy is offline
Citaat:
Hier een aantal vragen over afknappers en turn on's:

Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua uiterlijk?
onverzorgd, lange haren, oneffen gezicht
Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua innerlijk?
Arrogantie, domheid, uit de hoogte, kakkerig, kampvolk
Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen waar zou je dan op af knappen bij zijn of haar lichaam?
Teveel haar
Waar knap je op af bij seks in het algemeen?
Iemand die alleen maar met zichzelf bezig is, keihard met zijn hand mij wilt 'verwennen', keihard z'n penis erin duwen 'omdat het dan wel lukt'
Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua uiterlijk?
Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua innerlijk?
Stoppeltjes, mooie ogen, goede uitstraling, mooie kleren, lekker geurtje
Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen wat vind je dan een turn on bij zijn of haar lichaam?
Beetje gespierd, beetje haar, lekker zacht lichaam dat lekker ruikt
Wat vind je een turn on bij seks in het algemeen?
Iemand die gepassioneerd is en er voor gaat en veel aandacht aan mij besteed en lief is naast passievol
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 18:27
Magican
Magican is offline
Afknapper

Mensen die in het rood reageren op posts.
Oud 08-12-2007, 18:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Afknapper

Mensen die in het rood reageren op posts.
qft

Enne, ze is een vraag vergeten te beantwoorden ergens in het midden..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 14:35
Gemenerik
Gemenerik is offline
Afknapper:

Vrouwen die alle mannen over 1 kam scheren en doen alsof alles van de man afhangt.

Het ligt er ook maar net aan hoe je het spelletje speelt.
Over het algemeen vind ik de meeste mannen maar een stelletje kontenkussers, een stel mooie borsten en blauwe ogen en de hormoontjes vliegen al vaak door de lucht, met als gevolg --> macht aan de vrouw.

Wat ook zo ontzettend smerig is zijn vrouwen die onder de plak zitten + zichzelf helemaal het einde vinden en in de ochtend eruit zien alsof ze half in ontbinding zijn.

Laatst gewijzigd op 05-01-2008 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Wat ook zo ontzettend smerig is zijn vrouwen die onder de plak zitten en in de ochtend eruit zien alsof ze half in ontbinding zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 15:29
Gemenerik
Gemenerik is offline
Ik weet het.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 16:25
Signy
Signy is offline
Citaat:
Maar eerlijk is eerlijk: welke man is er nou goed met handen én tong?
ik ken er wel een.
Oud 05-01-2008, 16:36
Verwijderd
Dichtgeplamuurd bedoelt hij. Ik moest er ook even over nadenken, onder de plak zitten gebruik je meestal anders...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Dichtgeplamuurd bedoelt hij. Ik moest er ook even over nadenken, onder de plak zitten gebruik je meestal anders...
ik had ook zo'n vermoeden dat hij dat bedoelde hoor.
ik deel z'n mening overigens wel
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 02:44
Verwijderd
Citaat:

Wat ook zo ontzettend smerig is zijn vrouwen die onder de plak zitten + zichzelf helemaal het einde vinden en in de ochtend eruit zien alsof ze half in ontbinding zijn.
Hoe weet je dat? Word jij vaak wakker naast gore wijven die 's ochtends in halve staat van ontbinding verkeren?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 13:35
Gemenerik
Gemenerik is offline
Naja wijven, het blijven vrouwen/dames/meiden hé!

Maar ik spreek helaas uit ervaring ja.

Maar let wel: er is een groot verschil tussen meiden die zich mooi opmaken en zich er nog steeds zichzelf bij voelen, en meiden die zich volledig optutten en daarna net doen alsof ze de BOM zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 14:03
Muchacha
Muchacha is offline
Kruip dan niet het bed in met zo'n opgetutte vrouwen Lijkt me logisch...
Oud 06-01-2008, 14:42
Changshan
Changshan is offline
Ik denk dat ie dat nu ook wel geleerd heeft.
Oud 06-01-2008, 18:55
Anuz
Anuz is offline
Grootste afknapper: Een piskut. Iemand kan na een lange avond dansen iets transpireren maar dan moet ze toch echt geen piskut hebben! Bah! Ik ben zelf meer van het schone/verzorgde dan van grote borsten/kleine borsten. Als ze zich maar verzorgt en passie heeft

Turn on: Vleeschig poesje, wat je als een hamburgertje kan bewegen zegmaar. Een meisje hoeft het niet te hebben, maar wel lekka!
Grote rondingen zijn ook zeker een turn on. Liever geen meisje dat de tietjes van een meisje van 12 heeft. Aan de andere kant weer: Als ze voor de rest nice is, boeit het me niet zoveel.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Turn on: Vleeschig poesje, wat je als een hamburgertje kan bewegen zegmaar.
...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 20:45
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
...

best jammer dat jij nu niet meer je pulp fiction-sig hebt
Oud 07-01-2008, 21:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
Grootste afknapper: Een piskut. Iemand kan na een lange avond dansen iets transpireren maar dan moet ze toch echt geen piskut hebben! Bah! Ik ben zelf meer van het schone/verzorgde
Oh nee, ik ben juist van de vieze onverzorgde vrouwen die zich nooit wassen en het hele bed onderpissen.
Oud 07-01-2008, 21:36
Changshan
Changshan is offline
^ Het liefst moeten ze mij dan onderpissen en er het alom bekende 'geer' van maken.
Oud 07-01-2008, 22:51
Verwijderd
Citaat:
best jammer dat jij nu niet meer je pulp fiction-sig hebt
Haha ;D
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Turn on: Vleeschig poesje, wat je als een hamburgertje kan bewegen zegmaar. Een meisje hoeft het niet te hebben, maar wel lekka!
lol
en zet je er dan ook je tanden in, of dat niet?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 10:35
Uice
Uice is offline
Ik snap trouwens nog steeds niet goed wat ie bedoelt. Hoe beweeg je een hamburger?
Oud 08-01-2008, 13:28
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
lol
en zet je er dan ook je tanden in, of dat niet?
Je liet me nagenoeg kokhalzen.
Oud 08-01-2008, 19:00
Q W E R T Y
Q W E R T Y is offline
Een leeftijd boven de 70.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 22:12
Uice
Uice is offline
Het syndroom van Down vind ik ook echt een afknapper.
Oud 10-01-2008, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 19:27
Anuz
Anuz is offline
Citaat:
Gewoon een keer voor de geiligheid: no problem.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Te kleine piemel is toch echt niet waar ik op zit te wachten als ik seks wil hoor.
En dikte telt zeker ook, maar liever een iets te grote pik dan een wat te kleine.

En wat je zegt voor 'het gaat er toch om hoe ie ermee omgaat' is voor mij ook bullshit aangezien je met een te kleine lul gewoon niet veel kan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 11:59
love is life
love is life is offline
turn off:

"heb je je pil genomen?"

dan is mijn goesting echt over
Oud 11-01-2008, 17:08
Verwijderd
Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua uiterlijk?
make up laag van een paar centimeter, te dik, te dun
Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua innerlijk?
Dom, verwaand
Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen waar zou je dan op af knappen bij zijn of haar lichaam?
erg dik/geraamtepakhuis, bos schaamhaar
dirty talk, meisjes die er maar als een zoutpak bijliggen

Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua uiterlijk?
OGEN, lang, halflang haar het liefst donker, lach (glimlach+ogen combo)
Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua innerlijk?
met beide voetjes in de wereld staande, lief
Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen wat vind je dan een turn on bij zijn of haar lichaam?
niet te dik/dun
dat het niet allemaal van mijn kant moet komen geluid, maar niet overdreven
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 20:24
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
turn off:

"heb je je pil genomen?"

dan is mijn goesting echt over
Terwijl dat nu juist een uiting van bezorgdheid/toewijding is.
Oud 12-01-2008, 19:33
strontkind
strontkind is offline
als iemand er onverzorgd bij loopt, of erg dik is.

mensen die zich op dringen kan ik niet uitstaan.

tja dat moet dan wel heel extreem zijn.... als je eenmaal verliefd bent, zie je de "minpuntjes" niet meer zo. maar toch, konthaar in grote hoeveelheden kan de mood doen zakken.

mannen die op je los gaan alsof je een lust object bent. ik voel dat zelf al gauw aan en knap daar enorm op af. of mannen die veel praten tijdens de "daad"

tja, das heel persoonlijk maar ik val op bruine ogen en donker haar. wel lichte huid....

als en jongen een beetje onzeker is, heb ik er nog wel eens een zwak voor.

als ie een strak/getraind lijf heeft en een strak shirtje aan heeft. het liefst ook nog een nice geurtje

de muziek, de ruimte waar je bent..... vooral als het onbedoeld vanzelf gebeurd nadat je al een half jaar naar iemand SMACHT en dan je slag kan slaan om het maar grof te zeggen.... dan heb je echte passie.
Oud 23-01-2008, 19:33
Natjee-
Natjee- is offline
Een slecht gebit.

Jongens die macho doen terwijl ze dat niet zijn

Zolang hij niet allemaal puisten op zn penis heeft vink t best

ben nog maagd..:$

Mooie sprankelende ogen, een lieve lach.

romantisch,zorgzaam.

Hij is mooi zoals hij is

Still a virgin
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten