Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2007, 15:28
Dott
Dott is offline
Citaat:
Kutkutkutkutkutzoooi
Vandaag te horen gkregen dat mijn vader kanker heeft
Weet dat het te behandele is tegenwoordig, en vat ook wel dat iedereen dat
meteen rept want dat zou ik ook doen maar zo voelt het gewoon niet
als het om je eigen vader gaat..
Kijk er zo tegenop om mensen dat te moeten zeggen, zo moeilijk dan wordt
het allemaal zo echt...zit nog een beetje in denial maar dat zal wel snel over zijn.
Heel veel leuke dingen binnenkort gepland maar daar voel ik me weer schuldig over omdat ik dan gvoel heb dat ik ze niet steun enzo..
Moet dalijk ook nog leren voor school maar daar heb ik al helemaal geen zin in.
Als dit volwassen zijn, is dan hoeft het voor mij niet..
...werkelijk alles mislukt.
*heel erg dikke knuffel*

meer weet ik ook niet te zeggen
Oud 03-12-2007, 15:29
luchtballon
luchtballon is offline
Waaaaaaaah, ik had m gesmst en hij smste terug dat hij ook aan iemand anders mijn nummer wilde vragen En jeuj het was lief

En knuffel aan ocean flower en ilse en iedereen die knuffels wil!
Oud 03-12-2007, 15:30
Dott
Dott is offline
Citaat:
het is inderdaad alles wat jij zegt.. en het voelt raar..

het beseffen dat het ook gewoon echt niet meer terugkomt.,. zoals altijd wel weer goed kwam.. dit keer is t anders.. alles is anders.. eigenlijk is er nu eindelijk duidelijkheid. en dan nog niet..

op naar t klooster dan maar he..

ja he..
hey meis, je kunt me pm-en mocht je dat willen..

Idd, en dat besef.. dat bewuste wat er de eerste tijd zit, van elke keer als ie online komt je hart harder voelen kloppen, en je afvragen of je hem aan zal spreken of dat hij jou aan zal spreken.. het verdwijnt... met tijd.. of.. word in elk geval minder..
Oud 03-12-2007, 15:42
Verwijderd
@ Ocean Flower: heel veel sterkte! Positief blijven!

@ Ilse: u heeft een PM.

OT: Morgen samen werken. En misschien samen naar Eastern Promisses. En dan kijken of de gelegenheid zich voordoet om ''serieus'' te praten, of dat ik het maar laat.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 15:43
ilse
ilse is offline
Citaat:
@ Ocean Flower: heel veel sterkte! Positief blijven!

@ Ilse: u heeft een PM.

OT: Morgen samen werken. En misschien samen naar Eastern Promisses. En dan kijken of de gelegenheid zich voordoet om ''serieus'' te praten, of dat ik het maar laat.

gelezen. ik zal vanavond even terug sturen.. ok?
Oud 03-12-2007, 15:50
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Kutkutkutkutkutzoooi
Vandaag te horen gkregen dat mijn vader kanker heeft
Weet dat het te behandele is tegenwoordig, en vat ook wel dat iedereen dat
meteen rept want dat zou ik ook doen maar zo voelt het gewoon niet
als het om je eigen vader gaat..
Kijk er zo tegenop om mensen dat te moeten zeggen, zo moeilijk dan wordt
het allemaal zo echt...zit nog een beetje in denial maar dat zal wel snel over zijn.
Heel veel leuke dingen binnenkort gepland maar daar voel ik me weer schuldig over omdat ik dan gvoel heb dat ik ze niet steun enzo..
Moet dalijk ook nog leren voor school maar daar heb ik al helemaal geen zin in.
Als dit volwassen zijn, is dan hoeft het voor mij niet..
...werkelijk alles mislukt.
Ik weet zo goed hoe je je voelt, en toch weet ik niet wat ik moet zeggen. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte.. Mocht je er behoefte aan hebben kan je me PM'en..

ot; volgens mij moet ik maar stoppen met zeggen wat ik voel. Want wat ik voel is toch niet goed, of hoort niet, of is raar. Kan ik er wat aan doen dat mijn verleden nog zo aanwezig is dat die kleine dingen voor mij heel erg zijn.. Ik weet echt nog niet hoe ik 't etentje ga overleven. Ik wil hem helemaal nog niet zien waar anderen bij zijn, heb het gevoel dat er nog teveel is dat tussen ons in hangt. Maar dat zal ook wel weer aan mij liggen.

Help, mijn hoofd zit te vol en alles is zo door de war geschopt. waarom doet van iemand houden toch zoveel pijn?
Oud 03-12-2007, 16:04
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik weet zo goed hoe je je voelt, en toch weet ik niet wat ik moet zeggen. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte.. Mocht je er behoefte aan hebben kan je me PM'en..

ot; volgens mij moet ik maar stoppen met zeggen wat ik voel. Want wat ik voel is toch niet goed, of hoort niet, of is raar. Kan ik er wat aan doen dat mijn verleden nog zo aanwezig is dat die kleine dingen voor mij heel erg zijn.. Ik weet echt nog niet hoe ik 't etentje ga overleven. Ik wil hem helemaal nog niet zien waar anderen bij zijn, heb het gevoel dat er nog teveel is dat tussen ons in hangt. Maar dat zal ook wel weer aan mij liggen.

Help, mijn hoofd zit te vol en alles is zo door de war geschopt. waarom doet van iemand houden toch zoveel pijn?
wow, wow, wow, meissie wat heb ik allemaal gemist??
Oud 03-12-2007, 16:25
Verwijderd
Ik mis mn vriendje .
Echt heel heel heel erg.

Ik mis zijn liefheid en zn knuffels en zn lieve lieve stem.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 17:49
snoopy
snoopy is offline
@ocean flower:
wat vreselijk! Heel veel sterkte. En ja, je mag leuke dingen doen. Dat moet juist, anders trek je het niet, en daar hebben je ouders ook niks aan.
Ik hoop dat je snel positief nieuws hebt, maar dit blijft natuurlijk gewoon driedubbel shit. Nogmaals sterkte.
Oud 03-12-2007, 18:02
Lilium
Lilium is offline
Het gaat heel goed. We zien elkaar de laatste tijd veel, en daar geniet ik van. (Ook omdat ik weet dat de tentamenweken nu wel erg dichtbij aan het komen zijn. Dan heb ik een stuk minder tijd voor 'm, en hij voor mij.)
Oud 03-12-2007, 18:12
snoopy
snoopy is offline
Soms zou ik zo graag even in de toekomst willen spieken hoe het er over 10 jaar allemaal voor staat...
Oud 03-12-2007, 18:29
I C U
I C U is offline
@ Ocean Flower: Oh meissie toch! Sterkte ermee! *knuv geeft*

OT: Goin' fine, fine...
Oud 03-12-2007, 18:40
Verwijderd
Hij lag net heel lief op mijn schoot te slapen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 19:05
Verwijderd
@ ocean flower; sterkte.. Mijn vader werd er een poos geleden ook mee geconfronteerd, en moet zeggen dat het allemaal langs me heen gegaan is. Ik was lamgeslagen, kon geen emoties uiten en duwde alles maar een beetje weg. Nu is hij onder regelmatige controle en gaat het wel. Maar de schrik zit er in, ik weet (denk ik) ook wel hoe je je voelt.. Kop op meis *knuff*

@ ilse; *knuff*
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 20:41
Aurora
Aurora is offline
Nou, ik heb me toch in ieder geval 3 uur gehouden aan mijn goede voornemen om crush-vrij door het leven te gaan.
Oud 03-12-2007, 21:23
metallica
metallica is offline
@Dott: het is wel echt heel lastig hoor... ik ben over twee weken jarig en had eigenlijk in mijn hoofd dat ik de dag vantevoren iets leuks met hem wilde gaan doen, wat bijkletsen, knuffelen enz. Ik heb daar heel erg behoefte aan, maar tegelijkertijd weet ik dat ik daar nog niet aan toe ben over twee weken. Vooral omdat ik me ook moet indekken op de kans dat hij geen zin heeft om te knuffelen en grote kans dat ik dat gewoon nog niet kan en weer naar de klote ben als hij daar geen zin in heeft. Dusja, twijfels, twijfels, twijfels... Maar ik zie wel hoe ik me tegen die tijd voel
Het is ook wel echt een fijn gevoel dat je zo stiekem al naar dingen uit kan gaan kijken om je kamer in te richten. Ik ben dan zo van "ow, en dit is leuk en die ook, owja, en dit heb ik ook nog nodig en dat ook.." blaadjes van de ikea enzo doorneuzen, heerlijk!

@Ocean Flower: sterkte en een dikke knuffel...
Oud 03-12-2007, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb me toch in ieder geval 3 uur gehouden aan mijn goede voornemen om crush-vrij door het leven te gaan.
Hahaha! Nou, het is een begin, toch?

Ik ben een beetje sip want op een of andere manier zit ik al de hele avond aan de jongen waar ik ooit hopeloos verliefd op was, maar wat gelukkig niks is geworden, te denken. Alsof ik niks beters om aan te denken heb.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 22:04
Verwijderd
@Ocean flower: Oh, meid, wat erg voor jullie... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, sterkte ermee...

ot: Tis fijn om te merken dat ik op mijn stage ook gewoon kan zeggen als ik me kut voel. Dan hoef ik niet langer te doen alsof en kan ik me lekker kut voelen. Tis wel fijn om te merken dat ze geen verschil zien in mijn manier van werken.
Dusja. T rammelt duchtig hier.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 22:17
Verwijderd
@ocean flower: Sterkte! Echt kut. Maar inderdaad, het kan best goedkomen allemaal. Moed houden

OT: Oh en het is zo fout dat het zo fijn is om fysiek te klieren met hen Die ene mag ik écht niet versieren, dat zou zo oneerlijk zijn voor hem.. hij is gewoon m'n type niet, dus ik zou hem echt gebruiken voor de aandacht. En daarvoor heb ik het niet over om het ongemakkelijk te maken in de groep. Maar hij is zo lekker gemakkelijk en plezierig met aanraken En de ander... hmm, ik denk er nog even over na. Misschien best wel een optie voor een koude winter. Haha, volgens vriendinnetje was het echt heel fout dat ik er zo bewust over nadenk over met wie je kunt scharrelen. Maar ja, je moet toch wat.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 22:20
Luna
Luna is offline
mn huisgenootje waar ik álles mee samen deed gaat verhuizen en dat vind ik echt kut. altijd leuk iemand nieuw in het huis, maar ik ga haar zo missen:/
Oud 03-12-2007, 22:24
vixen
vixen is offline
kutlul met zn smsje. ja, het gaat goed, en nee, ik wil niet afspreken.
Oud 03-12-2007, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ik mis mn vriendje .
Echt heel heel heel erg.

Ik mis zijn liefheid en zn knuffels en zn lieve lieve stem.
dit
terwijl ie maar op een paar kilometer afstand zit en ik m morgen zie.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 23:21
luchtballon
luchtballon is offline
Hij smst niet terug en dan stress ik. damn.
Oud 03-12-2007, 23:40
Verwijderd
Ik doe m'n best maar krijg er niets voor terug, dat is nogal frustrerend.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 00:01
Bolk
Bolk is offline
Citaat:
Ik doe m'n best maar krijg er niets voor terug, dat is nogal frustrerend.
Ken het gevoel helaas
Oud 04-12-2007, 06:39
Verwijderd
ik vraag me af hoe dit goed gaat komen..
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 07:40
stout!
stout! is offline
14 dagen. En ook over 14 dagen toets dus denk zomaar dat die heel snel voorbij gaan.
Ben wel echt benieuwd. Mijn telefoon nog steeds niet terug en niet zoveel contact, morgen gaat hij nog een reisje maken. Ik heb nu het gevoel dat we 't gewoon uit moeten zingen, maar heb wel genoeg geskypt en gesmst voor een jaar. Hoewel t altijd wel fijn is om hem te spreken, ik weet het niet.

Heb 't dus weer even gehad ermee, maar kijk net terug naar de dag dat ik die aftelkalender ging maken omdat ik me ook rot voelde. En dat is dus precies 21 dagen geleden, hallo PMS .
Oud 04-12-2007, 09:27
Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: het is wel echt heel lastig hoor... ik ben over twee weken jarig en had eigenlijk in mijn hoofd dat ik de dag vantevoren iets leuks met hem wilde gaan doen, wat bijkletsen, knuffelen enz. Ik heb daar heel erg behoefte aan, maar tegelijkertijd weet ik dat ik daar nog niet aan toe ben over twee weken. Vooral omdat ik me ook moet indekken op de kans dat hij geen zin heeft om te knuffelen en grote kans dat ik dat gewoon nog niet kan en weer naar de klote ben als hij daar geen zin in heeft. Dusja, twijfels, twijfels, twijfels... Maar ik zie wel hoe ik me tegen die tijd voel
Het is ook wel echt een fijn gevoel dat je zo stiekem al naar dingen uit kan gaan kijken om je kamer in te richten. Ik ben dan zo van "ow, en dit is leuk en die ook, owja, en dit heb ik ook nog nodig en dat ook.." blaadjes van de ikea enzo doorneuzen, heerlijk!

@Ocean Flower: sterkte en een dikke knuffel...
haha inderdaad heel fijn idee, je ff ergens anders mee bezig houden.. ik bedoel ik zit momenteel hele dagen thuis, en kan niet langer dan een half uurtje/uurtje tv kijken of achter de laptop, dan ga je je toch snel vervelen..
Ik bedoel, ik ben zelfs aan het kijken geweest naar asiels hier in de buurt en wat voor dieren daar allemaal zitten enzo.. pure verveling, want ik weet dat het nog minimaal 3 maanden duurt voordat het zo ver is dat het huis in staat is dat er een kat bij kan komen..
Ik kan de 27e of 3 jan het huurcontract tekenen, en ik wil volgende week eens een afspraak maken met de huidige bewoonster.. eens kijken hoe het er daar uitziet enzo
Oud 04-12-2007, 10:09
Verwijderd
Mjuh. Dat is een rammelend iets minder.
En 'hij wist geen reactie.' De lul.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 10:37
Rob
Rob is offline
Citaat:
Mjuh. Dat is een rammelend iets minder.
En 'hij wist geen reactie.' De lul.
*vastschroeft*
Je komt er wel uit! Dat weet ik zeker.

OT: Ik vind 't echt leuk hoe ze altijd een grijns op mijn gezicht weet te toveren, hoe pissig of down ik ook ben. <3

Laatst gewijzigd op 04-12-2007 om 12:02.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 10:38
I C U
I C U is offline
Vreselijk als mannen niet weten hoe ze moeten reageren of als ze iets stoms terugsturen, zoals bij vixen. ARGH!

Aan de andere kant hebben mannen toch ook wel weer hun leuke dingen, waardoor we er toch elke x weer aan beginnen... Hopeloos.

Niet dat vrouwen nou altijd zo duidelijk zijn.

Anyway... OT: Nou het zal mij benieuwen! Denk dat het wel leuk wordt, of er nou een vonk overslaat of niet. We'll see. En dan weet ik ook gelijk of ik dat wel wil of niet. Mjah.
Oud 04-12-2007, 11:06
WolterB
WolterB is offline
Ach, ik vergeet dat heel liefde-relationele gebeuren voorlopig gewoon wel, kan ik me ook geen illisues maken of stiekem op dingen hopen die toch niet komen.
Oud 04-12-2007, 11:18
Verwijderd
Ik word er een beetje gek van dat niemand lijkt te begrijpen dat het gewoon echt allemaal ongelofelijk kut gaat.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 11:51
Verwijderd
Tis nog steeds te ongeloofwaardig. We vonden elkaar blijkbaar al 6 jaar leuk.. Alleen ik was er heilig van overtuigd dat hij geen relatie wilde en helemaal niet met mij. Bleek dattie t gewoon al opgegeven had omdat hij dacht dat ik alleen vrienden wilde zijn.

Maja t hoge woord is dr dus uit. We doen lekker rustig aan en t word nog wat. Dat kan ik nu al voorspellen. Tis ook zo'n schatje :v'liefd:

Jeej..zonder naar de bios/chillen met em
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Tis nog steeds te ongeloofwaardig. We vonden elkaar blijkbaar al 6 jaar leuk.. Alleen ik was er heilig van overtuigd dat hij geen relatie wilde en helemaal niet met mij. Bleek dattie t gewoon al opgegeven had omdat hij dacht dat ik alleen vrienden wilde zijn.

Maja t hoge woord is dr dus uit. We doen lekker rustig aan en t word nog wat. Dat kan ik nu al voorspellen. Tis ook zo'n schatje :v'liefd:

Jeej..zonder naar de bios/chillen met em
Hee wat leuk
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 12:31
Dott
Dott is offline
ok.. ik ben gewoon nu al bezig met de eerste dingen in dozen smijten..
Oud 04-12-2007, 12:32
Verwijderd
Hij is heel lief, en hij komt morgen eventjes langs! <3
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 12:53
Dott
Dott is offline
haha, hij is best lief, had een cadeautje besteld voor hem, maar dat is er niet op tijd.. vroeg ik of ie het morgen af wilde blazen (soort van sinterklaas) maar dat wilde die niet want stiekem ging het niet om de cadeautjes
Oud 04-12-2007, 13:24
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me best kut. Gister realiseerde ik me dat hij me niet echt leuk vindt, anders had hij allang iets van zich laten horen. Ik ben gewoon één van de zoveel voor hem. Terwijl ik hem echt heel erg leuk vind.. Nu wil ik het gewoon van hem horen ('hey je bent alleen voor de seks'), zodat ik het 100% zeker weet (want nu heb ik toch nog een beetje hoop) en dat ik hem kan gaan proberen te vergeten.
Pff stom.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 14:02
Fayette
@Ocean Flower: heel veel sterkte!

Ik vraag morgen aan Sinterklaas een relationeel gebied.

Ik heb hem al sinds vrijdag niet meer gesproken! Ohoh, wat ben ik trots op mezelf! Maar nu weer iets minder, want normaal was dinsdag altijd onze 'biertjesdrinkmiddag'. Melancholie en innerlijke strijd.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 14:11
ST*R
ST*R is offline
En idd @ Ocean Flower: heel veel sterkte..
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 15:31
Verwijderd
hoi
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 15:59
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik vraag morgen aan Sinterklaas een relationeel gebied.
Haha, super goed idee. Ga ik ook doen

Ben vanochtend naar de begrafenis geweest van een vriendje van mijn broertje. En al kende ik hem alleen van zien het was toch wel heel heftig
Oud 04-12-2007, 16:07
vixen
vixen is offline
Ik had niks gestuurd. Maar nu heb ik wel een smsje waarom ik niks van me laat horen. Flikker toch op man.
Oud 04-12-2007, 16:40
Dott
Dott is offline
Citaat:
Haha, super goed idee. Ga ik ook doen

Ben vanochtend naar de begrafenis geweest van een vriendje van mijn broertje. En al kende ik hem alleen van zien het was toch wel heel heftig
da's wel heftig inderdaad, sterkte..
en wij hebben al sinterklaas gevierd.. dus, volgend jaar maar weer..
Oud 04-12-2007, 16:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Woehoe ons huisje wordt over een kleine 2 maanden al opgeleverd, en dat vind ik echt zo'n leuk vooruitzicht!

Tegelijkertijd zijn alle veranderingen wel spannend, en ben ik heel benieuwd hoe straks alles zal gaan. Het gaat gewoon ontzettend goed tussen ons, en ik verwacht ook eigenlijk geen problemen... Maar toch, hij moet nog de allergrootste stap gaan zetten, en zich vestigen op een plek waar hij nog nauwelijks bekend is. Voor mij is het 'slechts' een overgang, naar een nieuwe woonstek, en is er weinig nieuw aan de omgeving enz. Toen ik vanmiddag naar meubels ging kijken, merkte ik op dat ik heel erg bezig ben met dat wat hij van alle gekozen meubeltjes zou vinden, en dat ik het heel belangrijk vind dat vooral HIJ zich er lekker tussen kan voelen. Gewoon omdat ik dat belangrijk vind, en weet dat we allebei zoekende zijn naar een stekje 'voor onszelf'.

Met kerst gaan we samen voor onze ouders koken, met oud&nieuw zijn we op vakantie naar Ameland, in januari gaan we naar Jorgen Raymann en de laatste meubels kopen, 1 februari rond vriendlief gewoon succesvol zijn schooljaar af , in februari word ons huis opgeleverd en kunnen we gaan klussen, in juni naar Guus Meeuwis en ergens tussendoor kunnen we ook nog een heel lief cane corso-pupje verwachten (gezinsuitbreiding in de vorm van een hondje dus) Geen idee waar ik/wij het aan verdiend hebben, maar plotseling lijkt alles op zijn pootjes terecht te komen. Apart is dat...
Oud 04-12-2007, 16:50
Dott
Dott is offline
als je er teveel van hebt kun je het bij mij kwijt (dat op z'n pootjes terecht komen) want bij mij is het soms net een kat die op zijn rug land
Oud 04-12-2007, 16:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
als je er teveel van hebt kun je het bij mij kwijt (dat op z'n pootjes terecht komen) want bij mij is het soms net een kat die op zijn rug land

Is goed hoor Maar het is nog even veels te fijn op dit moment
Oud 04-12-2007, 18:08
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Hahaha! Nou, het is een begin, toch?
Tja, zo kan je het ook bekijken

OT:

<3333 ooooh ze moet eens even niet zo mooi zitten te zijn. En ik moet ophouden met haar belagen met emails. Potverdorie.
Oud 04-12-2007, 18:23
Roosje
Roosje is offline
Oeeeh mijn vriendje is zo'n schatje. <3 En overmorgen issie hier alweer en ik wil weten wat ik voor mn verjaardag krijg. Feeststemming hier.
Reageren

Regels voor berichten