Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, soms heeft mn vader van die dagen.. Overal op schelden, zelfs op de honden omdat ze in de weg lopen of whatever, en dan word ik zo moe van m. Fokking agressieve gast, bah. Relax, echt - dat gezeik altijd.
Maar! Verliefd, geloof ik. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet alleen nog niet hoe groot de kamers zijn, maar de kleinste (6m2) wordt sowieso tv-kamer. ![]() |
![]() |
|||
Gefeliciteerd, Duivelaartje, met je kamer! Dat is echt wel super tof! En Mushu beterschap, zorg maar dat je lekker uitziekt.
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
vanmorgen kwam ik op mijn werk en kreeg ik de vraag wat ik hier deed.. Bleek ik vrij te zijn
![]() ![]() Aangezien ik zondag onder de zonnebank ben geweest, en daar grandioos ben verbrand, heb ik hopeloos geslapen. Gisteren ook al een beroerde nacht gehad, kan gewoon niet liggen op die verbrandde huid! ![]() ![]() Verder twijfel ik ontzettend wat voor studie ik wil doen.. Nu doe ik toegepaste psychologie. Mogelijk wil ik SPH duaal gaan doen? Of iets met de Nederlandse taal? Ik ben niet heel sterk onderlegd in de Nederlandse taal, maar het interesseert me wel!
|
Duivelaartje: fijn dat je waarschijnlijk een kamer hebt!
![]() Nienna: wat heeft je vader? (sorry dat ik het vraag, als je het niet wilt zeggen hoeft dat niet) Sterkte (}) Dolce: heel veel succes! Ik zou eigenlijk nog even willen leren voor het tentamen, maar ik heb geen zin. Gisteren heb ik ook al nauwelijks geleerd. Na drie hele dagen leren heb ik gewoon geen zin meer. Wel alvast een kerstcadeautje gekocht. Dus toch nog iets nuttigs gedaan gisteren. Straks tentamen en ik heb gehoord dat we volgende woensdag al een tussentoets hebben van het nieuwe vak dat morgen begint. Ze gunnen ons echt geen rust. Ik hoop dat ze straks veel dingen vragen die ik heb geleerd. Ik heb wel goed geleerd, ik weet alleen niet hoeveel ik heb onthouden. Hopelijk genoeg, ik wil niet nog een herkansing. Gisteren mochten we ons tentamen inkijken van het vak dat ik niet heb gehaald. Echt een waardeloos tijdstip. Na de presentaties (voor sommige ervoor) en de dag voor het andere tentamen. Eerst je tentamen uit de stapel zoeken. En het was echt niet handig. Wat heb ik er nou aan om de vragen met mijn antwoorden te zien? Ik had wel veel goed in het begin. Meer na het einde toe niet meer. Dus wat ik had geleerd had ik toen goed gedaan. Dat is wel fijn om te weten. Na vijf minuten zijn ik en een studievriendin weggegaan. Ik had echt geen zin om er tijd en energie in te steken gisteren, als ik vandaag een ander tentamen heb. Over de herkansing maak ik me morgen wel druk. Nu nog even snel een paar dingen doornemen. En hopen dat de trein geen vertraging heeft. En dat ze veel dingen vragen die ik weet, of ongeveer weet, zodat ik een voldoende haal.
|
Nou, ik zit weer eens niet lekker in mijn vel hoor. Wilde vandaag thuis een dagje alles bijwerken en niet naar school gaan, maar er komt weer niets van het bijwerken. Ik heb er weer de energie niet voor. Dadelijk eerst even naar de winkel en dan wat eten halen (wat koekjes, chips, maar ook een ananas <3), dan de ananas helemaal schoonmaken en dan in stukjes snijden, zodat ik die onderweg en op school kan opeten. En mss wel een beetje chocolade. Het is niet gezond, maar als ik er een beetje van eet, word ik wat vrolijker.
Achja, dat zal wel weer een keer goedkomen. Hoop ik..
|
Verwijderd
|
Mijn stage is eindelijk weer leuk! Mensen vinden me niet meer bot en ongenuanceerd, ik kan mijn ei veel meer kwijt op deze locatie dan op die andere. Ik stop energie in mensen en krijg nog wat terug ook. Ik doe mijn best en het wordt gewaardeerd. Het lukt me om M. de was te laten vouwen, de wc's te poetsen en boodschappen de laten doen ondanks haar arm. Het lukt me om een weekend geen ruzie met G. te maken, maar om haar helemaal dubbel te laten liggen van het lachen. Het lukt me om H. helemaal gelukkig te maken door over te gooien met een pen. Ik vind het weer leuk en het bevalt goed en de collega's zijn tevreden en ik zit goed in mijn vel en en en en en jeuj! Ik vind het leuker dan eerst want toen stopte ik duisentveel energie in de mensen maar kreeg niks (ofja, bijna niks) terug. Alsa ik ergens niet tegen kan, is het geen vooruitgang zien. En dat deed ik niet. Het is wel tof om te merken dat ze me missen, maar een beetje meer genegenheid op het moment dat ik daar ben, zou fijn zijn. Nu is dat niet meer nodig wantwantwantwant ik ben toch niet meer daar.
![]() Thuis gaat het atm iets minder maar dat komt door mezelf, dus nu ga ik daaraan werken. IK mag vandaag zuster spelen, want mijn twee zusjes zijn ziek thuis. xD Ik maak me ontzettend veel zrogen om een goede vriendin. Haar vriendje zit op St. Maarten en is, zolangie hier is, best aardig. Maar daar heeftie besloten dattie even de grootste hufter ever uit gaat hangen. Hallo, doe eens normaal ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
@ Dolce: Probeer te geloven in jezelf! Je kunt het wél! Veel sterkte
![]() OT: wéér verkouden, had ik net 2 weken nergens last meer van. En ik zei nog zo tegen m'n vriend dat hij me niet mocht aansteken! ![]() ![]() Zo maar eens aan de mega grote afwas. Gister aardappelsoep gemaakt, maar we hadden geen tijd meer om af te wassen en vriendje wilde het gisteravond toen we terug waren nog gaan doen, maar dat mocht niet van mij, hij moest meteen naar bed. Straks nog even kijken of ze nog lekker fruit op de markt hebben voor de vitamientjes. Dan misschien nog even studiegerelateerd bezig... ![]() |
![]() |
|
@ coopergirl: balen zeg (2x)...
OT: Ik kwam er vanochtend achter dat ik een wratje onder mijn voet heb, dus ik was helemaal misselijk bij de gedachte dat de huisarts die weg zou halen. Intussen heb ik mijn nieuwe zooltjes opgehaald, en die man raadde aan 'm te laten zitten als ik er geen last van heb. Ik voelde me spontaan een stuk beter ![]() Omdat er vandaag veel moet gebeuren, weer een to-do-lijstje:
Edit: de keuken laat ik zitten vandaag, mijn voeten doen intussen zo zeer van het staan bij het strijken. Misschien was dat niet zo'n goed idee nu, maar goed, bedenken is nu te laat. Straks lekker trainen, dan krijgen mijn voeten even (betrekkelijk) 'rust'. Krezip <3 Laatst gewijzigd op 11-12-2007 om 15:13. |
![]() |
|
Gisteravond belde m'n moeder dat m'n broertje opgenomen is in het ziekenhuis met waarschijnlijk een longvliesontsteking
![]() ![]() Net gesprek gehad met m'n stagedocent en stagebegeleidster. Had er wel grote verwachtingen van omdat ik het niet echt naar m'n zin heb hier op m'n stage en hoop had dat m'n docent dit zou bespreken met m'n begeleidster. Heb het net ter sprake gebracht en nou doet m'n stagedocent het voorkomen alsof het allemaal mijn schuld is ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Vroeger" (mijn vorige paar was van 4,5 jaar geleden en waren nu echt stuk) was alles beter, toen was de vergoeding hoger... ![]() |
![]() |
|
Goh, wat zal ik eens gaan doen? Net een uur afgewassen, met schoonzusje gekletst, want die kwam even wat brengen. Zij heeft het al zo moeilijk en dan is ze ook nog zo bescheiden, echt erg gewoon
![]() Ik moet nog even naar de markt en supermarkt. Ik hou niet zo van de markt eigenlijk, van die schreeuwerige marktkooplui en je weet nooit wanneer je aan de beurt bent enzo. Maar ze hebben er wel lekker fruit en goedkoper dan in de supermarkt. En de zon schijnt ![]() ![]() |
![]() |
|
thnx voor alle support
![]() Ik heb mijn praktijkexamen gehaald (blaascatheterisatie.) ![]() ![]() Ik heb er een certificaat gekregen.... ![]() ![]() en nu wil ik alleen maar slapen. dus nu nog even opruimen, even naar de supermarkt en dan strong medicine kijken vanuit mijn bedje en daarna gewoon slapen. Even helemaal niks. |
![]() |
|
Mijn hemel wat een rare situatie
![]()
||
Citaat:
OT: Ik voel me erg slecht, ik trek dit niet. Ik moet zoveel voor school doen en ik heb zo'n hoofdpijn en ik wil gewoon niet meer. Ik wil zo graag slapen.. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een luie dag
![]() Volgende week naar de psych, bespreken wat er uit het onderzoek naar ADD is gekomen. Ze betwijfelen of 't dat is, want ik had geen concentratieproblemen als kind. Nee, duh, ik hoefde me toen nooit te concentreren op school. Met gesprekken heb ik altijd moeite gehad, maarja, op school ging 't makkelijk, dus twijfels. Nouja, ik zie wel. Moet nog veel lees/leerwerk doen, laat ik daar maar 's mee beginnen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmpf, vandaag maar de helft van m'n presentatie gedaan omdat de tijd om was, dus donderdag weer verder, L. zei in ieder geval wel dat het er goed uitzag. Maar ik heb niet meer met haar gepraat. Vanochtend wel therapie, wat goed ging omdat het ook over om hulp vragen ging, maar voor de rest.
Pff, ik ben kapot. Moet nog zoveel doen voor school maar ik kan me er niet toe aanzetten. Voel me vreselijk slecht, zo moe. Ik durf niet meer te praten over wat er in m'n hoofd omgaat. Argh, ik kan dit niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |