Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2007, 15:04
Bloompje
Bloompje is offline
Met ons gaat het super. Afgelopen weekend samen gespendeerd en dat gaat ons heerlijk af. Zondag zelfs allebei vrij van werk dus lekker uitgeslapen en nutteloze films gekeken.

Hij is sinds gister op cursus in A'dam en vanavond ga ik met 2 andere collega's hem opzoeken. Gelukkig heeftie het de rest van de dagen druk en zie ik hem daarna snel weer.

Gister ontzettende ruzie met mijn vader gehad en vriendje was echt ontzettend lief toen ik hem naderhand erover belde. Ik had vanochtend rijexamen en ondanks zijn toffe smsje heb ik dat net niet gehaald. Was echt verrast dat ik er zo rustig over was, had verwacht dat ik in huilen uit zou barsten. Naja volgende keer beter!

Voor de rest was het op school kut, word gek van de docenten, dat die even een cursus communicatie gaan doen zeg...

Maar goed nu niet meer aan denken en vanavond lekker naar A'dam!
Oud 18-12-2007, 16:22
Verwijderd
Goed Over een week zitten we al in Edinburgh, hopelijk bijna te genieten van ons kerst-etentje Vanavond moet ik werken en dat is gek, werk normaal op woensdag. Nu mis ik hem en ben ik helemaal hyper van mijn bedrijfsbezoek van vanmiddag (We zijn bij een reptielenhuis geweest en ik had een slang in mijn nek enzo *trots is* )
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 16:28
Soezen
Soezen is offline
Ik kom ineens een foto tegen van ons van vroegerrrr, echt leuk om te zien dat we toen ookal lol hadden als vrienden!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 16:45
Verwijderd
Kut ik vond een shirt terug van mn ex.
En een knuffel.

Ik weet echt niet wat ik ermee moet doen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 16:47
Miek
Miek is offline
Ja soms weet ik het niet
Oud 18-12-2007, 17:22
Halflight
Halflight is offline
Ik zat nietsvermoedend tv te kijken toen de bel ging en er een gigantische bos rozen werd afgeleverd voor ondergetekende. Hoe lief is dat.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 17:50
Verwijderd
Dat was het wel waard. <3 Samen oud en nieuw vieren straks, hoe cool is dat .
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 18:34
Verwijderd
Ooohw er kwam vandaag een echt SUPERlieve kerstkaart van zijn ex voor ons allebei.. Ik ben echt trots op ons, hoe we met het hele fenomeen "ex" zijn omgesprongen en het daardoor nu geen enkele lading meer heeft

Ze was hier laatst voor het eerst sinds ik hier woon en het was gezellig en ze zaten lekker samen te keutelen en grapjes te maken die ik niet snapte en het was helemaal niet erg En haar kaart is echt aan ons allebei en heel lief. Ik kan met recht zeggen dat ik nooit meer ongemakkelijk of jaloerse gevoelens zal hebben haar kant op. En misschien gaat hij donderdag zijn haar laten knippen bij zijn andere ex.. maar doordat we daar heel rustig en open over kunnen kletsen, vind ik het al geen vervelend idee meer dat zij lekker door zijn haar mag woelen een half uur lang <3

Verder ben ik bezorgd en ongerust, over mezelf. Uitslagen afwachten. Hij is er voor me, luistert naar me en stelt me gerust zo vaak nodig is.. en blijft aangeven er voor me te zijn, wat er ook aan de hand blijkt te zijn! Het gaat zo GOEHOEHOED!!

En vrijdag komt mijn lieve vriendinnetje hierheen, IK KAN NIET WACHTEN HIHI!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 18:52
zeep007
zeep007 is offline
Hmm nadat hij 1,5 week ziek thuis was, vind ik het flink balen dat ie vandaag weer moest werken Ik heb dan ook zin in de feestdagen, kan geen genoeg van hem krijgen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 19:29
Lisa_lve
Lisa_lve is offline
hmmz ik word btje gek...ik zie hem nooit. zeg maar 2x in de 3 weken. En dan nog maar 3 uurtjes per keer. Hij kan gewoon nooit! Voel me nu echt een zeur, maar ik heb het gevoel dat ik niet belangrijk genoeg ben om een keertje niet af te spreken met z'n sportvrienden of om een keer niet 's avonds te gaan tenissen.

is het echt zo raar dat ik hem vaker wil zien? ik vind 1 a 2 keer per week wel een soort van minimum.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 19:54
Fayette
Citaat:
Kut ik vond een shirt terug van mn ex.
En een knuffel.

Ik weet echt niet wat ik ermee moet doen
Weggooien? What's the use?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Weggooien? What's the use?
Dan kan ik net zo goed alles weggooien, want alles doet me aan m denken in mn kamer
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:04
Verwijderd
hoezo zit jij echt in een relatie als je het overduidelijk nog zo moeilijk hebt met je ex
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:06
Verwijderd
zit ze nog in een relatie dan? of juist dus net niet meer?...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:07
Verwijderd
beide volgens mij..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:08
Rob
Rob is offline
Ik moet een berichtje doorgeven van Dott.
Zij heeft door een emotionele knockout dusdanige klachten dat ze niet op het forum kan komen. D'r klachten zijn zo erg dat ze ook niet naar school gaat of werkt en ze voelt echt slecht en alsof ze gevangen zit in haar eigen lichaam.

Ze voelt zich dus totaal niet goed. Wat er precies aan de hand is, weet ik ook niet, maar als jullie iets kwijt willen aan haar, ben ik dit geval het doorgeefluik. =)
Oud 18-12-2007, 20:09
Verwijderd
Rob, geef Dott maar een dikke knuf van mij!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:13
Verwijderd
@Rob: sterkte voor Dott!

OT: Asshole
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:39
Verwijderd
Citaat:
hoezo zit jij echt in een relatie als je het overduidelijk nog zo moeilijk hebt met je ex
Ik wil echt mn ex niet terug, no way. Dit is beter.
Wat me wel wat doet is de manier waarop we met mekaar om gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:54
Verwijderd
ik zeg niet dat je hem terug wilt, ik zeg dat je het er klaarblijkelijk nog heel moeilijk mee hebt
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 21:34
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hmm ze heeft nog niet gesmst. Hoewel het me niet zou verbazen dat ze er over een paar dagen nog een bericht stuurt. Jammer want het was een goede vangst, maar het is graag of niet...
Oud 18-12-2007, 21:42
Rob
Rob is offline
Ik heb alles wat er gepost en gePM'ed is, doorgegeven en jullie worden allemaal heel erg bedankt. En ook namens mij. ^^
Ze baalt er dan ook enorm van.

En met mij is alles prima en ik voel mij érg fijn. <3 We hebben 't over de meest rare dingen, maar ze is duysentleuk. <3
Oud 18-12-2007, 22:04
Verwijderd
Ooh, dat is rot voor Dott zeg. Lief dat je het even wilt doorgeven hier. Ik hoop dat ze snel in rustigere wateren terecht komt.

Ontopic: Morgen hebben we allebei weer een vroege dienst. En dat is leuk, want dan kunnen we samen reizen en dat is een stuk leuker dan in je eentje in de auto zitten
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 22:05
Luna
Luna is offline
Citaat:
Dan kan ik net zo goed alles weggooien, want alles doet me aan m denken in mn kamer
so what's the big deal about the shirt?
Oud 18-12-2007, 22:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goed, heel erg goed!
Oud 18-12-2007, 22:38
Qimm
Qimm is offline
Hmmm bankhangen, House kijken en dan gaat hij mijn haar mijn zijn vingers ontklitten, oh dat voelt zó lekker <3 <3
Ik laat hem echt nooit meer gaan, mijn, mijn!
Oud 19-12-2007, 00:00
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hij is zo ontzettend lief <3
Hij is net nog heel even langs geweest om even bij me te zijn en kusjes te geven. Ik zie hem deze week echt veel te weinig, dat is dus wel een beetje balen. Ik ben juist zo gewend dat ik hem vaak zie. Ik mis hem gewoon al als ik hem zie wegfietsen! Vandaag hebben we twee maanden iets, ook al zo leuk. Ik weet gewoon dat het goed zit en dat is gewoon fijn.
Oud 19-12-2007, 06:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Lilith: toen het uitging met mijn ex-vriend hebben we na een paar weken nog een keer afgesproken om elkaars spullen die we toen nog gevonden hadden terug te geven. Zo had ik nog medicijnen en kleren bij hem liggen en ik had zijn sleutels nog en toen het uitging vonden we dat al kut genoeg dat we dat er even niet bij wilden hebben. Voor ons werkte het wel goed, misschien een idee?

@ Dusjcrib: Ik kreeg een kerstkaart van de moeder van mijn ex-vriend, vond het wel tof en mijn vriend was wel heel nieuwsgierig maar vond het verder ook niet erg ofzo geloof ik

Ontopic: Gisteravond na m'n werk weer terugggegaan naar Den Haag om bij hem te gaan slapen (waar ik dus net vandaan kwam), het was een hoop heen en weer gereis maar wel fijn om hem weer even te zien en een nachtje tegen hem aan te slapen <3 Maar ik vond hem wel een beetje bot en kortaf enzo Hoop maar dat het komt omdat ie gewoon moe was of te kort geslapen had oid. Morgen samen naar Brussel
Oud 19-12-2007, 07:45
Verwijderd
@ Rob; dikke knuffel en veel sterkte voor Dott.

OT: Mja, niets nieuws eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 08:12
Yana
Yana is offline
2,5 jaar, 2,5 jaar

Hij is gek op mij, en dat is raar maaar waar. Nog steeds of zelfs nog meer, na 2.5 jaar
Oud 19-12-2007, 08:33
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
2,5 jaar, 2,5 jaar

Hij is gek op mij, en dat is raar maaar waar. Nog steeds of zelfs nog meer, na 2.5 jaar
Gefeliciteerd.

Ik zou niet mogen klagen, want ik zie mijn vriendje regelmatig. Maar de dagen dat ik hem niet zie, mis ik hem.
Oud 19-12-2007, 08:49
Fayette
Omg, ik kreeg zo'n lief smsje vannacht dat ik er van moest huilen. Wat er ook van komt, dit is een grote lieverd die al het geluk van de wereld verdient! En ik ben blij dat ik er een deel van mag uitmaken. <3
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 08:55
Verwijderd
Citaat:
@ Dusjcrib: Ik kreeg een kerstkaart van de moeder van mijn ex-vriend, vond het wel tof en mijn vriend was wel heel nieuwsgierig maar vond het verder ook niet erg ofzo geloof ik
Oh, lief is dat! Ik vind het soms ook wel stom hoor, dat je als het uit gaat vaak veel meer verliest dan alleen die persoon.. ook alle mensen, plekken en dingen die bij die persoon horen!

De ouders van de ex van mijn vriend bellen hem ook nog regelmatig. We zijn ook al een paar keer daar langs geweest samen. Best raar. Ik ben weleens jaloers hoor, maar dan omdat haar ouders nog bij elkaar zijn (de mijne niet) en hij met hen een betere band heeft dan met mijn ouders. Gelukkig kunnen we daar altijd goed en rustig over praten en kan ik er daardoor wel mee omgaan. Het ZIJN ook gewoon zulke leuke mensen, onmogelijk hen niet geweldig te vinden eigenlijk

Maar wel echt lief van de moeder van je ex-vriend! Laat toch zien dat ze je waardeert en heeft gewaardeerd, ookal werkte het tussen jou en je ex uiteindelijk niet

Ontopic: Ha, zo lief. Hij moest er eerder uit vanmorgen, stopt ie helemaal mijn voetjes lekker in onder de deken en trekt de deken goed over mijn schouder heen.. en hij heeft de kachel vast aangezet zodat wanneer ik wakker werd, het hier geen 12 graden meer was! Hm, lief <3
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Oh, lief is dat! Ik vind het soms ook wel stom hoor, dat je als het uit gaat vaak veel meer verliest dan alleen die persoon.. ook alle mensen, plekken en dingen die bij die persoon horen!

De ouders van de ex van mijn vriend bellen hem ook nog regelmatig. We zijn ook al een paar keer daar langs geweest samen. Best raar. Ik ben weleens jaloers hoor, maar dan omdat haar ouders nog bij elkaar zijn (de mijne niet) en hij met hen een betere band heeft dan met mijn ouders. Gelukkig kunnen we daar altijd goed en rustig over praten en kan ik er daardoor wel mee omgaan. Het ZIJN ook gewoon zulke leuke mensen, onmogelijk hen niet geweldig te vinden eigenlijk

Maar wel echt lief van de moeder van je ex-vriend! Laat toch zien dat ze je waardeert en heeft gewaardeerd, ookal werkte het tussen jou en je ex uiteindelijk niet

Ontopic: Ha, zo lief. Hij moest er eerder uit vanmorgen, stopt ie helemaal mijn voetjes lekker in onder de deken en trekt de deken goed over mijn schouder heen.. en hij heeft de kachel vast aangezet zodat wanneer ik wakker werd, het hier geen 12 graden meer was! Hm, lief <3
Haha, exlief en ik waren het er ook al niet mee eens dat we nu niet meer met elkaar meegingen met sinterklaas en kerst enzo. We hebben bedacht dat als het kán, we lekker weer op bezoek gaan bij de ouders
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 09:43
neardo
neardo is offline
Kut, ik val terug in de oude patronen.
Vind ik iemand leuk, kan ik hem krijgen, hoef ik hem niet meer.
Oud 19-12-2007, 09:44
I C U
I C U is offline
@ Rob: Geef Dott maar een knuffel van me

OT: Oeh, maandagavond was echt prachtig! Hihi. En gisteren was ook wel weer leuk, m'n collega's zijn top

Vrijdag vakantie... Jeej!
Oud 19-12-2007, 09:47
Rob
Rob is offline
Citaat:
Doe ik.
En gefelicitaart! *gooit teerd*
Oud 19-12-2007, 09:49
Verwijderd
Citaat:

OT: Oeh, maandagavond was echt prachtig! Hihi. En gisteren was ook wel weer leuk, m'n collega's zijn top

Vrijdag vakantie... Jeej!
Gefeliciteeeeeeeeerd! Sorry dat ik nog nie terug gemaild heb, maar druk en geen geduld enzo...Ik schaam me heel diep.

@Rob: Idd, ook een knuffel en een 'alles komt goed meis, niet opgeven! Je bent het leven meer dan waard!' voor Dott van deze kant.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 10:51
Rob
Rob is offline
@SA, I C U, Nala en Daydream-ster
Doorgegeven!

Ze vindt jullie allemaal schatten en ik moet jullie hartelijk bedanken. Dus: Bedankt namens Dott! =)
en ook namens mij want ik maak mij er wel druk om. Ik ben allang blij dat ik wat kan doen voor d'r.
Maandag gaat ze weer naar de dokter. Ben benieuwd.

Laatst gewijzigd op 19-12-2007 om 12:19. Reden: We -> Ze. Foute typo. xD Ik ga helemaal niet mee naar de dokter met Dott.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 11:18
ST*R
ST*R is offline
Ookal is het weer een beetje chaos in mn hoofd en qua gevoel (ik wil hem zien, en ondertussen droom ik ook regelmatig over mn ex waarin we heel lief doen) ben ik eigenlijk best heel erg gelukkig Heb zin in kerst!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 12:25
Rob
Rob is offline
En correct me if I'm wrong (want dan heb ik iets verkeerd gelezen. )...
Gefelicitaart, metallica! *werpt taart toe*
Oud 19-12-2007, 13:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gefeliciteerd I C U
Oud 19-12-2007, 18:16
woezel
woezel is offline
wtf
er moet wel iets mis met me zijn?
Oud 19-12-2007, 18:49
I C U
I C U is offline
Dank! Ik ben een tigger Blegh.

Anyway, verder gaat het goed, aardig wat smsjes enzo, doet me deugd, doet me deugd. En ook van haar, ja, toch wel netjes. Ik ben het ook wel een beetje zat enzo. Gewoon ff normaal, uitleggen van hoe en wat en dan niet meer elkaar móeten ontwijken omdat het anders lastig wordt. Nou ja. Boeiend.

Feelin' good, over all
Oud 19-12-2007, 19:09
Verwijderd
Gisteren een ontzettend fijn gesprek met L gehad, we zitten gewoon met dezelfde dingen en begrijpen elkaar zo goed en ze is zo lief. Hoera voor vriendinnen. Jammer dat op een gegeven moment P ons kwam storen, al was het wel heel gezellig.

Jemig, hij belt me net op, over hoe mijn toets gegaan was. En helemaal excuses voor het lange niet terug e-mailen, alsof dat nodig is. Maar goed, ik moet niet zeiken, hij is gewoon beleefder dan ik. Morgen vergadering en lekker iedereen weer zien en spreken en hij komt even langs om mijn dvd terug te geven. Schattig.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 19:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hihi, raakte vandaag zomaar met een leuk meisje in contact op weg naar huis. Het ov deed vaag; vanwege een aanrijding reden de trams om en moest ik een stuk met de metro enzo en alles was leker vaag aangegeven. Maar goed, zat in de tram naast een meisje waarmee ik aan de praat raakte hoe het nu zat met de tram. En dat ging gelijk heel spontaan en gezellig en omdat zij de weg veel beter wist dan ik sleurde ze me overal mee naartoe en hebben we de hele tijd gezellig staan kletsen en ze was stiekem best leuk Heb haar naam en weet waar ze woont (reden we toevallig langs met de tram ), maar heb geen nummer en stiekem vind ik dat nu best jammer Maar goed, bij het 'afscheid' hebben we bedacht dat we elkaar vast nog zomaar een keer ergens tegen gaan komen, hihi.

En verder alles z'n gangetje. Hier weer een periode dat er veel gebeurd en dan moeten we de balans in een aanal dingetjes weer even vinden, maar dat is ondertussen bekent voor ons, dus dat gaat allemaal prima En vrijdag lekker eten en stappen met een aantal vriendinnen en daar heb ik erg veel zin in. En dan alweer kerst en dat wordt ook wel gezellig, al zit er lang niet meer zo'n 'lading' aan als toen ik kind was en dat mis ik wel een beetje.
Oud 19-12-2007, 19:20
Aurora
Aurora is offline
Oh man, bedrijfsuitje gisteren. *starry-eyed* Heel de avond naast haar gezeten en ondertussen een beetje lopen flirten met een andere collega, hahah. Maar dat was voor de lol. Hij is wel erg schattig though. Maar goed, ooh MAN. Ze vroeg ik een keertje bij dr langs wilde komen, joehoe! En het was zoo gezellig en we hebben echt zo belachelijk veel gemeen dat het bijna stom is. En god, ze houdt van LotR en Sean Bean, wat een droomvrouw. Ze zei 'ik ben blij dat ik jou heb gevonden hier'. Oh jezus.
Oud 19-12-2007, 19:37
Verwijderd
Ik baal van mezelf, ik moet echt sneller mensen los kunnen laten
&Vandaag zag ik op mijn werk de allermooiste man ooit. Ik wil hem, maar natuurlijk was ik vandaag vergeten make-up op te doen, had ik wallen en moest ik alleen maar heel flauw glimlachen als hij wat zei. Omg, hij was zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 20:29
niña
niña is offline
Lui. Onactief.
Oud 19-12-2007, 20:37
LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Whaa. Leeftijdsverschillen zijn verschríkkelijk. Alles lijkt zo leuk, behalve de jaaaaren . Dus no-one knows. Yech.
Reageren

Regels voor berichten