Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De ouders van de ex van mijn vriend bellen hem ook nog regelmatig. We zijn ook al een paar keer daar langs geweest samen. Best raar. Ik ben weleens jaloers hoor, maar dan omdat haar ouders nog bij elkaar zijn (de mijne niet) en hij met hen een betere band heeft dan met mijn ouders. Gelukkig kunnen we daar altijd goed en rustig over praten en kan ik er daardoor wel mee omgaan. Het ZIJN ook gewoon zulke leuke mensen, onmogelijk hen niet geweldig te vinden eigenlijk ![]() Maar wel echt lief van de moeder van je ex-vriend! Laat toch zien dat ze je waardeert en heeft gewaardeerd, ookal werkte het tussen jou en je ex uiteindelijk niet ![]() Ontopic: Ha, zo lief. Hij moest er eerder uit vanmorgen, stopt ie helemaal mijn voetjes lekker in onder de deken en trekt de deken goed over mijn schouder heen.. en hij heeft de kachel vast aangezet zodat wanneer ik wakker werd, het hier geen 12 graden meer was! Hm, lief <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Rob: Idd, ook een knuffel en een 'alles komt goed meis, niet opgeven! Je bent het leven meer dan waard!' voor Dott van deze kant. |
![]() |
|
@SA, I C U, Nala en Daydream-ster
Doorgegeven! Ze vindt jullie allemaal schatten en ik moet jullie hartelijk bedanken. Dus: Bedankt namens Dott! =) en ook namens mij want ik maak mij er wel druk om. Ik ben allang blij dat ik wat kan doen voor d'r. Maandag gaat ze weer naar de dokter. Ben benieuwd.
Laatst gewijzigd op 19-12-2007 om 12:19. Reden: We -> Ze. Foute typo. xD Ik ga helemaal niet mee naar de dokter met Dott. |
![]() |
|
Dank!
![]() ![]() ![]() Anyway, verder gaat het goed, aardig wat smsjes enzo, doet me deugd, doet me deugd. En ook van haar, ja, toch wel netjes. Ik ben het ook wel een beetje zat enzo. Gewoon ff normaal, uitleggen van hoe en wat en dan niet meer elkaar móeten ontwijken omdat het anders lastig wordt. Nou ja. Boeiend. Feelin' good, over all ![]()
|
Verwijderd
|
Gisteren een ontzettend fijn gesprek met L gehad, we zitten gewoon met dezelfde dingen en begrijpen elkaar zo goed en ze is zo lief. Hoera voor vriendinnen. Jammer dat op een gegeven moment P ons kwam storen, al was het wel heel gezellig.
Jemig, hij belt me net op, over hoe mijn toets gegaan was. En helemaal excuses voor het lange niet terug e-mailen, alsof dat nodig is. ![]() ![]() |
![]() |
|
Hihi, raakte vandaag zomaar met een leuk meisje in contact op weg naar huis. Het ov deed vaag; vanwege een aanrijding reden de trams om en moest ik een stuk met de metro enzo en alles was leker vaag aangegeven. Maar goed, zat in de tram naast een meisje waarmee ik aan de praat raakte hoe het nu zat met de tram. En dat ging gelijk heel spontaan en gezellig en omdat zij de weg veel beter wist dan ik sleurde ze me overal mee naartoe en hebben we de hele tijd gezellig staan kletsen en ze was stiekem best leuk
![]() ![]() ![]() En verder alles z'n gangetje. Hier weer een periode dat er veel gebeurd en dan moeten we de balans in een aanal dingetjes weer even vinden, maar dat is ondertussen bekent voor ons, dus dat gaat allemaal prima ![]() ![]()
|
Oh man, bedrijfsuitje gisteren. *starry-eyed* Heel de avond naast haar gezeten en ondertussen een beetje lopen flirten met een andere collega, hahah. Maar dat was voor de lol. Hij is wel erg schattig though. Maar goed, ooh MAN. Ze vroeg ik een keertje bij dr langs wilde komen, joehoe! En het was zoo gezellig en we hebben echt zo belachelijk veel gemeen dat het bijna stom is. En god, ze houdt van LotR en Sean Bean, wat een droomvrouw. Ze zei 'ik ben blij dat ik jou heb gevonden hier'. Oh jezus.
|
Verwijderd
|
Ik baal van mezelf, ik moet echt sneller mensen los kunnen laten
![]() &Vandaag zag ik op mijn werk de allermooiste man ooit. Ik wil hem, maar natuurlijk was ik vandaag vergeten make-up op te doen, had ik wallen en moest ik alleen maar heel flauw glimlachen als hij wat zei. Omg, hij was zo leuk. |
![]() |
|
|