| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
hahaha die frans is echt grappig
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Henk heeft gewoon z'n eigen logica en humor enzo, vind hem wel grappig eigenlijk.Agnes moet gewoon voor één van die 2 boeren kiezen, Jurre doet z'n best wel, maar denk niet dat dat leven wat voor hem is. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Een filmpje op de Boer zoekt vrouw-site gaat even wat dieper in op die opmerking, en daarin zegt Henk (apart) tegen de camera: "Het was een prima soepje, maar ik was er nou niet echt kapot van ofzo. Maar het is op. Hoeft niet nog een keer." En Klarijn zei lacherig: "toen deed ik wel even quasi-beledigd...heb ik een paar uur in de keuken gestaan om die pompoenen te slachten, krijg je zo een opmerking."
|
|
|
|
|
hehehe ze heeft wel gelijk, ik maak ook weleens pompoenensoep en dat is echt een slachtpartij, jack the ripper zou daar nog wat van leren.
|
|
|
|
hahaha grappig trouwens, bij de pol voor de beste keuze van vrouwen/mannen kiest vrijwel iedereen hetzelfde, siepie, klarijn, jessica, marja en klaas
|
|
||
|
Citaat:
Jurjen vind ik qua uiterlijk niks, maar verder wel de leukste die erbij zit. Ik heb 't idee dat er tussen die achthonderdnogwat brieven veeel leukere jongens gezeten moeten hebben. |
||
|
|
|
|
nou ja klaas is qua uiterlijk ook wel aantrekkelijk maar daar heb ik nog niet echt een beeld over gevormd van hoe hij is. ik vind die jurre maar niks.
en verder ben ik het wel eens met de lijstje wat hierboven staat. siepie, marja, klarijn. Jessica weet ik ook niet zo goed, maar dat komt misschien ook omdat die andere twee wat suf overkomen. En ik las net op de beginpagina van google dat er foto's zijn van boer frans met boerin agnes samen in een boerendisco ergens en nou gaan de geruchten of dat niet een stel is geworden...
|
|
|
|
Bij shownieuws hadden ze een foto van Agnes en Frans in Bruins. (is discotheek) Zou wel heel grappig zijn als zij een stelletje zijn geworden naar aanleiding van dit programma. Maar zal vast wel niet.
Ik denk trouwens dat ze niet twee keer bidden voor het eten, maar dat zij alvast danken voor het eten omdat ze het (bijna) op hadden, en die Anita bid. |
|
|
|
|
|
Was een leuke afl.
![]() Ik zou het zelf nooit kunnen hoor, iets beginnen met een boer.. zo vroeg opstaan en zo. Van mij mag Agnes wel íets verzorgder overkomen trouwens.
|
|
|
|
heheheop een gegeven moment zag ze er wel heel verwaaid uit ja
maarja, ik geef haar geen ongelijk. ik zou het overigens wel willen, werken op een boerderij. ik heb stages gelopen op maneges en dat is zeer vergelijkbaar. ik vond het wel fijn, vroeg opstaan, hard werken met beesten om je heen ipv gelul van collega's en je lichaam voelt in elk geval dat hij aan het werk is. het leven is zoveel eenvoudiger dan wanneer je in een omgeving van bijvoorbeeld stylingmensen of grafisch vermgevers verkeert.
|
|
|
Verwijderd
|
Je hoeft er niet bij elke boer elke dag zo vroeg uit hoor
![]() En hoe kan je er verzorgd uit zien als je buiten en tussen de koeien enzo aan het werk bent? Denk ook niet dat haar uiterlijk haar op dat moment veel interesseert. Zo ziet ze er nou eenmaal uit in werkkleding. Je kan niet elk moment in je nette kleding rondlopen. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
(Agnes ziet eruit als een Wicked Witch, in Soija's avatar
)Blij dat Anita weg is, ik raak al verveeld als ik haar hoor praten. Precies wat Jan zei, nergens tegengas geven, en ook heel volgzaam en té netjes. De andere twee vind ik veel beter bij hem passen. Dat die Jurjen eruit zou gaan is een logische keuze. Hij had niks te zoeken op de boerderij en vond Agnes té boerinnerig, haha. Maar die andere twee vind ik te stil, teveel opkijkend naar Agnes. Ze komen niet spontaan of gezellig over, en veel te serieus. Die stiltes zijn echt saai Dat die Jessica bij Frans wegging, was wel onverwacht. Frans had duidelijk wel interesse in haar want het deed hem wel wat (of was het nou omdat ie zo keihard geconfronteerd werd met zijn eigen 'lompe/stoere' imago?). Wel jammer ook, want nu blijft Ronella er wél in zitten ![]() Het gedoe bij Gerard is suf; saaie vrouwen, erg truttig en burgerlijk. Wel pijnlijk voor die ene die eruit moest bij hem. Bij Henk valt me op dat de vrouwen juist beter met elkaar kunnen omgaan dan Henk, die ondertussen wel een beetje als loser en vreemde eend wordt neergezet, omdat ie zo afstandelijk en lomp en onhandig overkomt. Vind geen van beide vrouwen passen bij Henk, daarvoor zijn ze te anders. Klarijn had nog wel de meeste connectie, maar die is weggevlucht ;P |
|
|
||
|
Citaat:
![]() Die 2 vrouwen bij Henk zijn niet echt gezellig meer. Vooral die blonde, op alles wat Henk zegt volgt een sneer. Nou is Henk ook niet echt leuk maargoed. ![]() Die stilte in de keuken bij Agnes, au! Da's naaaaaar. En genant. ![]() Anita weg
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw Elin3 | 2 | 12-09-2013 18:51 | |
| Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw 2010-2011 Signy | 319 | 04-04-2011 18:54 | |
| Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw de film: Boer roept vrouw (2009) Rooster | 54 | 17-03-2008 19:10 | |
| Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw. Lady Jane | 141 | 25-04-2005 17:38 | |