Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2008, 00:54
Verwijderd
Ik vind die Frans echt heerlijk, hij is zó herkenbaar. Als hij wat intelligenter was geweest, zou ik 'm zelf nog een brief hebben gestuurd, gewoon omdat hij zo'n lekkere droogkloot is. Wel irritant dat hij zo halfbakken Nederlands praat.

Even voor de duidelijkheid, mensen: dat is geen dialect. Dat is een rare mengeling tussen dialect en Nederlands. Wel leuk dat hij ook echt alles behalve moeite doet om verstaanbaar te zijn Leuke meisjes heeft hij ook wel.

Die politieagent vond ik juist vreselijk onzeker, hij ging steeds meer stotteren. Vind 'm niet zo leuk, te bang. Maar vond al die gozers niet zo spectaculair eigenlijk?

En die Anita, omg, dat is gewoon zielig Hoe bestaat het, zo'n muisje. Wat sneu. Maar goed, misschien wel logisch dat die gekozen is - die man had toch nooit een relatie gehad? (Wtf trouwens hoe krijg je dat voor elkaar, omdat je moeder er bij in woont ofzo?) Door zo'n muisvrouwtje wordt hij vast niet zo geintimideerd, dan durft ie tenminste te daten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2008, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Die politieagent vond ik juist vreselijk onzeker, hij ging steeds meer stotteren. Vind 'm niet zo leuk, te bang.
Valt me iig wel op dat ie echt zo'n typisch politieagent-babbel/manier van praten heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 11:13
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Haha bij die Jan. Allemaal bidden voor het eten en dan Jan en z'n moeder met die handjes om hoog toen ze klaar waren. Komt Anita binnen, gaat moeders vrolijk weer mee zitten bidden. Kan je niet vaak genoge doen natuurlijk.
Oud 07-01-2008, 11:19
Lilium
Lilium is offline
Hoorde net op het journaal dat de aflevering van gisteren alle kijkcijferrecords heeft gebroken. Rond de 3 miljoen mensen hebben gisteren gekeken.
Oud 07-01-2008, 12:53
Roxy
Roxy is offline
Ja viel me ook op dat ze allemaal weer gingen bidden toen Anita erbij kwam, ik dacht toen ook 'je kan het ook overdrijven'. Maar sowieso had ik uit de speeddate ook echt niet gedacht dat hij haar zou kiezen, vind dr ook echt staphorst. [edit] ik was nu op het profiel van anita aan het kijken en moest grinniken toen bij haar favoriete vakantie 'familiebezoek in duitsland' stond.

En als Agnes Jurjen zonder boerenachtergrond niet wil, wil ik hem wel.
Oud 07-01-2008, 13:37
indigo
indigo is offline
Ik las net dat er gisteravond 3,4 miljoen kijkers waren .

Ik vind Jurjen wel schattig met dat stotteren, maar die sfeer bij Agnes is idd niet zo spontaan ofzo. Die jongens waren veel minder leuk dan op de foto/ speeddate/ eerste indruk.
Waarom Jan nou van die tegengestelde vrouwen heeft gekozen (Anita vs. Siepie is wel echt een groot contrast) vind ik maar raar. Ik hoop maar dat Anita het niet wordt, dan zal er nog niet veel voor hem veranderen.

Verder vind ik heel erg dat Frans Jessica moet kiezen, maar ik weet niet zo goed waarom. Wat vinden jullie van die andere twee (Joyce en Maartje)?
Oud 07-01-2008, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Verder vind ik heel erg dat Frans Jessica moet kiezen, maar ik weet niet zo goed waarom. Wat vinden jullie van die andere twee (Joyce en Maartje)?
Die Jessica heeft die paarden toch? Mja, die is niet zozeer knap, maar wel de leukste.

Die opgestapte meid was wel het knapst.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 15:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha die frans is echt grappig en henk is een beetje een rare, maar ik hoop wel dat dat meisje niet weggaat, zij is de enige die nog een beetje hoogte van hem krijgt.
Oud 07-01-2008, 15:48
Verwijderd
Ik snap dat met zn vieren op de kamer bij Gerard niet zo.
Dan kunnen ze elkaar lekker in de gaten houden?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bang dat Klarijn 'm peert.

De opmerking die Henk gaat maken over haar pompoensoep is ook wel ERG ontactisch (maar zal op zichzelf niet de reden zijn om weg te gaan ) Die Henk zit qua gevoel uiten echt nog op kleuterklas-niveau, degene die je het meest pest vindt je het leukst.

Verder, ja, amusant. De boel bij Agnes vond ik toch wel erg ongemakkelijk, op Klaas na en ik geloof dat die politieman wel een soort cultuurshock had

Jan vind ik sympathiek, Gerard wordt wat losser eindelijk.. En bij Frans, ja, dolle boel
Ik begreep er meer uit dat hij de soep zo lekker vond dat ie vond dat je'm ook in een zakje moest kunnen kopen ofzo en dat zij het niet helemaal snapte. Maar heb de opmerking niet heel erg goed gehoord, dus kan ook heel wat anders zijn. En Henk heeft gewoon z'n eigen logica en humor enzo, vind hem wel grappig eigenlijk.

Agnes moet gewoon voor één van die 2 boeren kiezen, Jurre doet z'n best wel, maar denk niet dat dat leven wat voor hem is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 16:50
Verwijderd
Een filmpje op de Boer zoekt vrouw-site gaat even wat dieper in op die opmerking, en daarin zegt Henk (apart) tegen de camera: "Het was een prima soepje, maar ik was er nou niet echt kapot van ofzo. Maar het is op. Hoeft niet nog een keer." En Klarijn zei lacherig: "toen deed ik wel even quasi-beledigd...heb ik een paar uur in de keuken gestaan om die pompoenen te slachten, krijg je zo een opmerking."
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 21:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hehehe ze heeft wel gelijk, ik maak ook weleens pompoenensoep en dat is echt een slachtpartij, jack the ripper zou daar nog wat van leren.
Oud 07-01-2008, 22:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha grappig trouwens, bij de pol voor de beste keuze van vrouwen/mannen kiest vrijwel iedereen hetzelfde, siepie, klarijn, jessica, marja en klaas
Oud 07-01-2008, 22:48
Verwijderd
Maar het is toch helemaal niet handig als Agnes ook een boer kiest? Dan moet die op zijn boerderij zitten en zij op die van haar, en dan schieten ze er allebei nog geen bal mee op? Of willen die kerels hun bedrijf opgeven?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 22:54
Verwijderd
Klaas had wel aangegeven dat hij niet per definitie het bedrijf van zijn ouders zou overnemen en daarmee dus wel een soort van gezegd bereid te zijn bij Agnes te gaan wonen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 12:19
Verwijderd
Sarcastische en droge humor of niet, ik vind Henk echt niet zo leuk. En inderdaad, die politieagent is een leuke jongen, maar niet echt een typje voor op de boerderij. Terwijl die andere twee daar kind aan huis lijken. Wel schattig, dat gestotter van m.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 16:56
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Ik vind Jurjen wel schattig met dat stotteren, maar die sfeer bij Agnes is idd niet zo spontaan ofzo. Die jongens waren veel minder leuk dan op de foto/ speeddate/ eerste indruk.

Jurjen vind ik qua uiterlijk niks, maar verder wel de leukste die erbij zit. Ik heb 't idee dat er tussen die achthonderdnogwat brieven veeel leukere jongens gezeten moeten hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 21:56
Roxy
Roxy is offline
nou ja klaas is qua uiterlijk ook wel aantrekkelijk maar daar heb ik nog niet echt een beeld over gevormd van hoe hij is. ik vind die jurre maar niks.

en verder ben ik het wel eens met de lijstje wat hierboven staat. siepie, marja, klarijn. Jessica weet ik ook niet zo goed, maar dat komt misschien ook omdat die andere twee wat suf overkomen.

En ik las net op de beginpagina van google dat er foto's zijn van boer frans met boerin agnes samen in een boerendisco ergens en nou gaan de geruchten of dat niet een stel is geworden...
Oud 08-01-2008, 23:01
Verwijderd
Ok, dat zou ook nog wat zijn idd. Zo'n idee had ik toen al bij die aflevering van de speeddate. Agnes en Frans waren wel lekker aan elkaar gewaagd.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 16:03
gurl19
gurl19 is offline
Bij shownieuws hadden ze een foto van Agnes en Frans in Bruins. (is discotheek) Zou wel heel grappig zijn als zij een stelletje zijn geworden naar aanleiding van dit programma. Maar zal vast wel niet.

Ik denk trouwens dat ze niet twee keer bidden voor het eten, maar dat zij alvast danken voor het eten omdat ze het (bijna) op hadden, en die Anita bid.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 16:49
Verwijderd
Mwah, de boeren uit de vorige serie komen ook nog wel eens bij elkaar over de vloer en zijn vrienden geworden, dat kan ook het geval zijn met Agnes en Frans /naief
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 19:29
Verwijderd
Puur genieten Toen die politie agent ook over agnes zei dat ze er ineens zo anders uit zag. Ja dat moest hij toch wel even zeggen, zo met dat haar ineens in een staartje.
En ik ben fan van Anita, wat een wijf.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 19:58
rare kwast
rare kwast is offline
jaaaaah klaas en jurre wonen hier in de buurt (A)
Oud 10-01-2008, 00:22
Verwijderd
marja gaf mij vroeger paardrijles maar ik heb het eigenlijk nog nooit gezien.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 11:19
Verwijderd
Citaat:
jaaaaah klaas en jurre wonen hier in de buurt (A)
Ik hoorde van de week ook dat klaas hier in de buurt zou wonen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 11:47
Jean-Bob
Jean-Bob is offline
Volgens mij woont hij hier in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 08:16
Signy
Signy is offline
Was een leuke afl.
Ik zou het zelf nooit kunnen hoor, iets beginnen met een boer.. zo vroeg opstaan en zo.

Van mij mag Agnes wel íets verzorgder overkomen trouwens.
Oud 15-01-2008, 14:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
heheheop een gegeven moment zag ze er wel heel verwaaid uit ja maarja, ik geef haar geen ongelijk. ik zou het overigens wel willen, werken op een boerderij. ik heb stages gelopen op maneges en dat is zeer vergelijkbaar. ik vond het wel fijn, vroeg opstaan, hard werken met beesten om je heen ipv gelul van collega's en je lichaam voelt in elk geval dat hij aan het werk is. het leven is zoveel eenvoudiger dan wanneer je in een omgeving van bijvoorbeeld stylingmensen of grafisch vermgevers verkeert.
Oud 15-01-2008, 19:36
Verwijderd
Je hoeft er niet bij elke boer elke dag zo vroeg uit hoor

En hoe kan je er verzorgd uit zien als je buiten en tussen de koeien enzo aan het werk bent? Denk ook niet dat haar uiterlijk haar op dat moment veel interesseert. Zo ziet ze er nou eenmaal uit in werkkleding. Je kan niet elk moment in je nette kleding rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 19:55
Signy
Signy is offline
Citaat:
Je kan niet elk moment in je nette kleding rondlopen.
Dat snap ik. Maar die trui vond ik gewoon niet zo mooi.
Oud 16-01-2008, 12:54
Verwijderd
Ik vind het bij geen enkele boer echt gezellig enzo, alsof het leuk is, behalve bij Jan een beetje. Maar Anita, omg, vreselijk, echt een muisje ja.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 20:19
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Je hoeft er niet bij elke boer elke dag zo vroeg uit hoor
is ook nog eens zo, maar het is een groot voordeel. 's ochtends vroeg werken werkt toch het lekkerst.
Oud 19-01-2008, 14:35
Lynn
Lynn is offline
Ik heb gehoord (via-via-via, roddel, roddel)
Spoiler
Even afwachten of het echt zo is..

Laatst gewijzigd op 20-01-2008 om 16:16.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 16:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik heb gehoord (via-via-via, roddel, roddel) dat Agnes uiteindelijk voor xxx heeft gekozen...
Zou je dit in een spoiler willen zetten
Oud 19-01-2008, 17:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
waarom? t is maar een roddel.
Oud 19-01-2008, 19:57
Verwijderd
Citaat:
waarom? t is maar een roddel.
Ja maar sommige mensen die willen die zooi niet lezen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 21:58
Verwijderd
Over Jan is ook een roddel, geroddeld door Jan z'n buurman
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 22:23
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ja maar sommige mensen die willen die zooi niet lezen
ja hoef je mij niet op aan te kijken, ik post die zooi niet.
Oud 19-01-2008, 22:47
Verwijderd
Citaat:
ja hoef je mij niet op aan te kijken, ik post die zooi niet.
Oh, lol, oke Ik scrollde te snel langs die post dus ik dacht dat jij het was.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 23:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
neh ik weet dat soort dingen nooit hahaha
Oud 20-01-2008, 12:44
Verwijderd
Ik moest zonodig een keer het topic lezen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 15:51
Verwijderd
Pfoe.. ik kwam niet verder dan "Ik heb gehoord dat Agnes.." en toen snel doorgescrolld Roddel of niet, I don't wanna know!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 20:09
Lynn
Lynn is offline
Autsch, sorry. En ja, grote kans dat het 'maar' een roddel is, maar toch goed dat er een spoiler van is gemaakt. Thnx @ spekkie/Ieke!
Oud 21-01-2008, 00:47
Verwijderd
Je bent vergeven.

Ik vind Yvon heerlijk direct. <3
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 10:34
Verwijderd
(Agnes ziet eruit als een Wicked Witch, in Soija's avatar )

Blij dat Anita weg is, ik raak al verveeld als ik haar hoor praten. Precies wat Jan zei, nergens tegengas geven, en ook heel volgzaam en té netjes. De andere twee vind ik veel beter bij hem passen.

Dat die Jurjen eruit zou gaan is een logische keuze. Hij had niks te zoeken op de boerderij en vond Agnes té boerinnerig, haha. Maar die andere twee vind ik te stil, teveel opkijkend naar Agnes. Ze komen niet spontaan of gezellig over, en veel te serieus. Die stiltes zijn echt saai

Dat die Jessica bij Frans wegging, was wel onverwacht. Frans had duidelijk wel interesse in haar want het deed hem wel wat (of was het nou omdat ie zo keihard geconfronteerd werd met zijn eigen 'lompe/stoere' imago?). Wel jammer ook, want nu blijft Ronella er wél in zitten

Het gedoe bij Gerard is suf; saaie vrouwen, erg truttig en burgerlijk. Wel pijnlijk voor die ene die eruit moest bij hem.

Bij Henk valt me op dat de vrouwen juist beter met elkaar kunnen omgaan dan Henk, die ondertussen wel een beetje als loser en vreemde eend wordt neergezet, omdat ie zo afstandelijk en lomp en onhandig overkomt. Vind geen van beide vrouwen passen bij Henk, daarvoor zijn ze te anders. Klarijn had nog wel de meeste connectie, maar die is weggevlucht ;P
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 12:12
Signy
Signy is offline
Citaat:
blablabla
Sluit me helemaal aan bij N00dles.

Die 2 vrouwen bij Henk zijn niet echt gezellig meer. Vooral die blonde, op alles wat Henk zegt volgt een sneer. Nou is Henk ook niet echt leuk maargoed.

Die stilte in de keuken bij Agnes, au! Da's naaaaaar. En genant.

Anita weg
Oud 21-01-2008, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Sluit me helemaal aan bij N00dles.

Die 2 vrouwen bij Henk zijn niet echt gezellig meer. Vooral die blonde, op alles wat Henk zegt volgt een sneer. Nou is Henk ook niet echt leuk maargoed.

Die stilte in de keuken bij Agnes, au! Da's naaaaaar. En genant.

Anita weg
Maar op zich vind ik het ergens ook wel weer jammer dat de stomme mensen weg zijn, want hun aanwezigheid maakt het soms heerlijk pijnlijk om te zien. Een zeikende Jurjen, een superverlegen Anita, een geshockeerde Klarijn...dat is pas televisie!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 15:05
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
jesus... ik vind het echt vreselijk hoe akward het is. bij elke boerderij is er wel iets waar van ik denk auch...pijnlijk.
Oud 21-01-2008, 15:17
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
behalve bij gerard misschien
Oud 21-01-2008, 16:08
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
En boven de 4 miljoen kijkers he... dat is pas absurd.
Niet dat ik niet trouw elke week kijk, maar toch.
Reageren

Regels voor berichten