Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je verliefd bent op iemand die toevallig al een relatie heeft, en als je desalniettemin 'iets onderneemt' betekent dit niét dat je die persoon vol op de bek moet pakken, 'relatie of niet', of zo snel mogelijk je bed in werken, of whatever. je kan die persoon ook gewoon vertellen dat je verliefd op hem/haar bent, zodat er door de geadoreerde figuur gefundeerde beslissingen gemaakt kunnen worden omtrent het al dan niet verbreken van een relatie. er wordt niemand bedrogen, er wordt niet 'gestookt' om twee mensen uit elkaar te drijven, er wordt geen vertrouwen geschaad, er wordt geen verstandhouding kapotgemaakt, en er is al helemaal niemand aso, want de situatie wordt op een volwassen manier aangepakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() het is écht geen schande om verliefd te zijn op iemand, ook niet als die persoon een relatie heeft, want inderdaad: het is bést mogelijk dat jij en die persoon samen gelukkiger zouden zijn als die persoon-met-zijn-huidige vriend(in). ik ben dan ook ongelooflijk blij dat ik het nooit onder stoelen of banken gestoken heb hoe fijn ik zijn gezelschap vond, hoe graag ik met hem wou lunchen/terrasje doen, hoe leuk ik het vond als hij mij smste of mailde, etc etc. wij met z'n tweetjes ZIJN nu eenmaal een miljoen keer gelukkiger samen dan dat hij was met zijn vorige vriendin... (en dat geldt ook voor mij en mijn vorige vriend) nuja. |
![]() |
|
@promillage
All is fair in love and war dus als jij iemand wilt versieren met een relatie, go ahead. En als die persoon daar op ingaat is het niet mijn fout, maar die van hem. Want vreemdgaan is inderdaad niet netjes. De bezette in kwestie heeft bar weinig karakter en wilskracht als hij jouw avances niet kan weerstaan. Het is zijn eigen keuze, en het is helemaal niet achterbaks om dat te proberen, en al helemaal niet asociaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten maar ik ken het verhaal van de andere kant (mijn vriend heeft een paar dozen achter hem aan zitten die hem krabbels sturen vol met 'hee lekker boefje' en een hoop gehihihihi, ik moet me dan echt inhouden om ze geen boze blijf-godver-van-mijn-vriendje-af-mails te sturen)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
stelling: een vriend/vriendin maakt je aantrekkelijker simpleasy | 37 | 16-02-2010 07:07 | |
Liefde & Relatie |
gister was echt zo'n kutavond dat ik me besefte Verwijderd | 33 | 03-04-2006 18:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Film over situatie in bezette gebieden hhendrikxx | 142 | 03-03-2006 05:18 | |
Liefde & Relatie |
Keuze ? beckham1990 | 27 | 09-01-2006 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Vallen op de 'verkeerde' mensen WolterB | 31 | 11-04-2005 14:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bezetting opleidingscentrum IND brinta | 62 | 17-06-2004 11:43 |