Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 22:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Dat hangt dan van het meisje af. Als ik zoiets heb van: nou daar zou ik me wel een avond mee kunnen vermaken dan maakt die zin ook niks uit, maar zeg gewoon iets terug.
Oud 23-07-2002, 22:14
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Soulflame schreef:

Je laten versieren is natuurlijk altijd beter en makkelijker . Hoef je dus idd geen openingszin te verzinnen en weet je eigenlijk al wat de ander wil en loop je dus minder 'risico' (beetje vage oomschrijving, maar je begrijpt me wel).

Gaan we weer ff verder met redeneren; als het dus toch niet echt veel uitmaakt wat je zegt, is dan zo'n afgezaagde opening echt boeiend?
Stel je ziet een erg leuke meid/jongen, die je dus wat hints geeft (oogcontact ed) en die komt op je af en zegt een van die te overdone openingszinnen, probeer je het dan nog, of zeg je gelijk nee?
Ja je laten versieren is veel makkelijker ja... en nou ja nu ik erover nadenk... waarschijnlijk maakt de openingszin echt niks uit nee... zeker niet als je diegene al wel een beetje ziet zitten (voor 1 avondje of voor meer...)... dan ben je allang blij dat je aan de praat bent geraakt!
Oud 23-07-2002, 22:33
Soulflame
Soulflame is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:

Ja je laten versieren is veel makkelijker ja... en nou ja nu ik erover nadenk... waarschijnlijk maakt de openingszin echt niks uit nee... zeker niet als je diegene al wel een beetje ziet zitten (voor 1 avondje of voor meer...)... dan ben je allang blij dat je aan de praat bent geraakt!
Hmm ik heb eigenlijk mijn eigen topic dichtgepraat . Als iemand nog interessante opmerkingen heeft ten aanzien van openingszinnen/-acties.. by all means.. maar ik denk dat ik niks meer kan verzinnen..

de conclusie (volgens mij) is; Het maakt niet uit wat je voor openingszin hebt (hoe cheesy hij ook mag zijn), want het succes is alleen maar afhankelijk van wat de ander van je vind.
Oud 24-07-2002, 08:21
Onlyme
Onlyme is offline
Het is zo'n verschrikkelijk cliché
Wel is het zo dat het eerste wat je tegen iemand zegt, gelijk je openingszin is. Niet is de vorm van een ingestudeerde binnenkomer, maar "technisch" gezien is het wel je openingszin

Bij mij komt er meestal zoiets uit dan:

"Hey, ik doe niet aan openingszinnen, vinnik onzin, ik wil gewoon met je praten"

Al klinkt dit misschien ook een beetje ingestudeert Voordeel van géén openingszin gebruiken is wel dat als dat meisje/die jongen het leuk vindt dat je geen standaardzin gebruikt, je gelijk wel iets gemeen hebt: afkeer van het cliché der openingszinnen.
Oud 24-07-2002, 09:36
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
ik heb ook een idee, wel voorbereiding voor nodig:
*stop een pak tissues/wcpapiertjes in je tas
Dat doe je dus thuis al.
In de disco:
*zoek je een lekker ding op en wacht tot ze een drankje gaat bestellen
*zodra ze een drankje bestelt ga je naast haar staan.
*jij bestelt water (!) en gooit het dan perongeluk over haar heen, bij vrouwen op borstenhoogte en bij mannen onder aan de buik.
*dan pak je die tissues?wcpapiertjes en dep je het af.

Oke, of dit succesvol is maar je moet net doen of het perongeluk ging.

*zeg daarna meteen ow sorry het spijt me zo erg, gaat het?
*loopt ze boos weg doe je het bij de volgende blijft ze staan zeg dan wist je dat je van dansen droog werd dus kom we gaan samen swingen

Zo goed?????????????
Oud 24-07-2002, 09:38
Verwijderd
Citaat:
peetraatjuh schreef:
Dat doe je dus thuis al.
In de disco:
*jij bestelt water (!) en gooit het dan perongeluk over haar heen, bij vrouwen op borstenhoogte en bij mannen onder aan de buik.

*loopt ze boos weg doe je het bij de volgende blijft ze staan zeg dan wist je dat je van dansen droog werd dus kom we gaan samen swingen

Zo goed?????????????

HEB JE DAT ZELF WELLES UIT GEVOERD

en jij kijkt teveel tv
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 10:27
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Euhm... ik heb een keer meegemaakt dat een jongen tegen mij zei:

Wil jij je eitje morgenvroeg gebakken of bevrucht?

Hij was gewoon aan het ouwehoeren dus ik vond het best grappig, we hebben nog wel eventjes zitten kletsen maar verder niet. Gewoon als grapje is een openingszin best leuk vind ik.

Kusje, Kronkel
Oud 24-07-2002, 12:55
moenbase
moenbase is offline
Tsja, het is misschien vast 'geweldig' voor een 1-night-stand :\
Oud 24-07-2002, 13:08
phrase
phrase is offline
ik heb ca. de helft van de reps gelezen... sorry, had ff geen geduld...

ik vond bij de afprijsboeken van V&D het volgende:
"Hoe versier ik het?"
de beste technieken voor het leggen van contacten
door Jeffrey Wijnberg & Jaap Hollander
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...BOL_OWNER_ID=1(leuk voor scrabble)

als ik het samenvat, en zo het copyright omzeil , moet je qua openingszinnen ofwel gebruikmaken van de situatie om jullie heen, en dan met name wat je beiden kunt horen/zien/voelen, òf voor de durfals, een opmerking over de andere persoon zelf maken. bijvoorbeeld; wat een prachtige jurk heb je aan! of; hee, er zit glas onder je schoenen! of zat daar ook copyright op?

technieken om gesprek op gang te houden:
1) open vragen stellen
2) ingaan op wat de ander zegt (doorvragen=belangstelling tonen)
3) herhalen wat de ander zegt, maar niet zo vaak dat het lijkt alsof je eigenlijk geen nederlands spreekt natuurlijk...

succes ermee allemaal!

Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 10:55.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 13:15
Soulflame
Soulflame is offline
Hmm we zouden hier met z'n allen ook eens een boek over moeten maken... we hadden namelijk het belangrijkste uit dat boek stond had al bedacht.
Oud 24-07-2002, 18:40
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
peetraatjuh schreef:
Dat doe je dus thuis al.
In de disco:

Zo goed?????????????
En dan heeft dat meisje een vriend en dan heb je er een te pakken. Dit is dus zo'n onzin. Denk je nou echt dat jij dat water van haar mag deppen op borsthoogte. Ik zie me al helemaal staan.
Oud 24-07-2002, 19:09
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
heeeeeeeeeey mensen ik fantaseer tenminste een beetje, beetje origineel!!!!!!!!!!!!
Dus kraak mijn shit ff niet af!!!!!!!
(ben ook nog maar 13)
Oud 24-07-2002, 19:57
LittleLucille
LittleLucille is offline
ik hoorde pas eentje... echt erg..

stapt jongen op meisje af: ... zullen we pizza bestellen en dan neuken.. of hou je niet van pizza..

maar jah denk niet dat ie echt werkt
Oud 24-07-2002, 20:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
peetraatjuh schreef:
heeeeeeeeeey mensen ik fantaseer tenminste een beetje, beetje origineel!!!!!!!!!!!!
Dus kraak mijn shit ff niet af!!!!!!!
(ben ook nog maar 13)
Ik kraak het niet af, maar denk een beetje redelijk of reëel. Bovenstaande lukt je dus nooit.
Oud 24-07-2002, 20:21
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
LittleLucille schreef:
ik hoorde pas eentje... echt erg..

stapt jongen op meisje af: ... zullen we pizza bestellen en dan neuken.. of hou je niet van pizza..

maar jah denk niet dat ie echt werkt
Hij is oud, wel leuk, maar werken zal ie niet. Veel te direct enzo.
Oud 25-07-2002, 12:31
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Het moet wel reeel blijven he. De 'sex' moet niet van je openingszin afdruipen, zoals iets van "Colaatje? Neuken? NEE?? Sinas dan?". Kijk volgens mij laat elke vrouw je dan keihard links liggen, en terecht. Je kan het beste gewoon een situatie pakken die dichtbij jullie twee staat: als de dj weer eens k#t draait ofzo, of als er veel mensen zat rondlopen, kun je gewoon tegen haar zeggen. Complimentje KUN je maken in de openingszin, maar dat is wel wat riskanter natuurlijk, want ze heeft je meteen door. Je kan zoiets dan ook alleen maken als ze je al ziet zitten (bv. wat ik wel eens zie, dat een meisje zo'n versierstukje nephaar op haar hoofd heeft zitten, op zo'n moment kun je vragen wat dat is, en daarna zeg je haar dat het haar erg mooi staat).
Daarna stel je je voor, en weet je als het goed is haar naam. BELANGRIJK: spreek haar ook aan met die naam, als je tegen haar praat. Bijv.: Wil je nog wat drinken <NAAM>?? / Sta je hier nog lang op de camping <NAAM>??.
Moet je ook niet TE vaak doen, staat stom, je moet dat gewoon een beetje aanvoelen, maar dat lukt wel.

Belangrijk is daarnaast dat je OF wat gespreksonderwerpen thuis verzamelt voor jezelf, of dat je er oppikt op de plek waar je bent. Vertrouw me maar, als je in een discotheek staat valt er genoeg over van alles te lullen daar (muziek[en wat zij leuk vindt], drankjes[misschien te duur, misschien wil zij nog wat drinken], hoe druk het is, of ze vaker in die discotheek komt).

Sja en dansen he, ik heb het idee dat de meeste meiden wel graag dansen, althans het merendeel dan, dus pas jezelf aan die situatie aan en ga met haar dansen. En steeds een stapje verder, sexy dansen enzo. Sja en daarna kan het wel niet meer fout gaan.....................
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:04
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik zie alweer waar bij mij het probleem ligt ik kan heel goed dansen, maar heb er een schijthekel aan om dat in een dico te doen. Boeien!
Oud 25-07-2002, 16:52
Verwijderd
"Hey there, pretty moma. Wanna go to my place, for a game of twister?"
-Johnny Bravo
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:00
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Pardon, heb jij misschien mijn lul gezien, ik loop mijn lul namelijk achterna?!
als een jongen met zo'n zin naar mij toekomt heeft ie een goeie aan mij. Dan zou ik zeggen: 'ja hiero!'en dan zou ik m trappen!
oprotten geen gein met mij! zullen een aantal hier het overdreven vinden, maar ik ben toch zeker geen hoer of wijf waar je zo tegen kunt praten!

respect is tegenwoordig echt ver te zoeken!
Oud 25-07-2002, 19:40
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:

als een jongen met zo'n zin naar mij toekomt heeft ie een goeie aan mij. Dan zou ik zeggen: 'ja hiero!'en dan zou ik m trappen!
oprotten geen gein met mij! zullen een aantal hier het overdreven vinden, maar ik ben toch zeker geen hoer of wijf waar je zo tegen kunt praten!

ik vind dat inderdaad een zeer overdreven, egoistische en lompe actie. Wat als iemand dat nou met een lach op zijn gezicht komt zeggen. Gewoon als grap. Nou dat heeft niks met respect te maken, maar met het feit dat jij enorm gesloten bent.
Oud 25-07-2002, 19:45
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:

relax, ik denk (hoop) dat nog geen 10 % van de jongens zo zou doen..(óf omdat ze de moed niet hebben óf omdat ze ook wel aanvoelen dat dit niet kan. Of allebei)
Oud 25-07-2002, 20:00
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:

relax, ik denk (hoop) dat nog geen 10 % van de jongens zo zou doen..(óf omdat ze de moed niet hebben óf omdat ze ook wel aanvoelen dat dit niet kan. Of allebei)
ja inderdaad, zoiets valt ook wel van een meisje af te lezen hoor, of zo'n opmerking bij haar kan of niet.
Oud 28-07-2002, 15:28
Sithan
Sithan is offline
"Hoi ik kom van de planeet XiroFonos in het Trichovanatas-sterrenstelsel en ben toevallig net vandaag aangekomen op aarde om een onderzoek te doen naar jullie beschaving...vind je het erg als ik een paar vragen stel?"

Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 15:31.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 16:47
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Soulflame schreef:

"Ik kende jou nog nergens van he? Da's mooi, want ik ben op zoek naar een 'nieuwe' liefde" --deze gaat wel, is wel schattig...

*loopt naar haar toe, van haar af.. herhaalt een paar keer, dan: * "Nee, je ziet er toch overal even mooi uit.."--deze is echt misselijk!

"Volgens mij ben jij een waarzegger.. met een ja of nee kan je zeggen of ik vanavond een leuke tijd heb"--deze is zielig!

"Ik zie dat je vrienden meegebracht hebt.. Had je niet hoeven doen.. ik heb genoeg aan jou."--wel lief, maar wel un leuk (NOT!) compliment voor je vrienden!

"Weet je wat die winnende lotto-nummers waren van vorige week? Ik dacht iets van 06-<eigen nummer>"--deze is opzich wel lachuh!

Maar ik vind openingszinnen gewoon sielug! Dom, dom, dom!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 16:47
Verwijderd
ik kan dit dus allemaal echt niet. Ik leg meestal contact omdat ik onwijze blunder maak.

voorbeeld:

Oogcontact, lachen, weer contact, weer lachen, dus ik da8, daar loop ik even heen. (in mezelf denkend,<< niet oplettend op wat er allemaal gebeurd om me heen >>, Nou, niet zo dom lopen, niet overdreven lachen, ze is echt wel mooi, weet weer niks te zeggen, kom op man, je kan het toch probeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeer .......*KEDENG* zo met mijn smoel tegen de rand van de bar .......

Ik moest om mezelf lachen, zij kwam echt niet meer bij en kreeg zelfs een drankje van haar ......

Jammer genoeg nooi wat geworden!

B.t.w deze werkt dus echt eenmalig, want dit krijg je nooit meer voor mekaar zonder dat het er én gefaked uit ziet en zonder dat je jezelf heel erg pijn doet ...

deze was nog van een vriend, zou ik dus nooit kunnen, ga dan om mezelf lachen:

Citaat:
hee, ik ben normaal een jongen van weinig woorden, maar voor jou maak ik graag een uitzondering

In hoeverre het moraal van deze zin gaat, geen idee .....
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 21:56
eenzaam eendje
eenzaam eendje is offline
*Mag ik jouw telefoonnummer? Ik ben namelijk een telefoonboek aan het schrijven.
*Heb jij de volgende 60 jaar iets te doen?
Oud 28-07-2002, 23:10
Kazanka
Kazanka is offline
*gooit ijsblokjuhz op grond*
* stampt ze kapot*

zowwww 't ijz iz gebroken
Oud 29-07-2002, 01:34
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Aangezien telemarketing voornamelijk gericht is op de veelal naieve consument neem ik het je niet kwalijk.
dat lijkt me niet zo'n hele goeie...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 07:33
Rio
Rio is offline
Citaat:
Havock schreef:
"hoi, neuken?"

is het best.
Die is wel heel DIRECT, en ik vind hem ook erg grappig. ..
maar bij mij ligt het er wel aan op wat voor manier het wordt gebracht... en door wie... sommige krijgen een leuk antwoord terug of iets, de ander reageer ik nie op en de ander kan tik verwachten... .... het ligt er maar net aan op wat voor manier het wordt gebracht....
En ik denk dat dat voor alle "openingszinnen" geldt....

Verder vond ik de openingszinnen:

Souflame schreef:
"Ik zie dat je vrienden meegebracht hebt.. Had je niet hoeven doen.. ik heb genoeg aan jou...

.... ...deze vind ik erg schattig...

*loopt naar haar toe, van haar af.. herhaalt een paar keer, dan: "Nee, je ziet er toch overal even mooi uit..!!

. .. ik ben vaak in een discotheek erg op mijn gemak en ga ik lekker uit mijn dak... en dan vindt ik deze toch wel erg grappig!!!

En wat SPYKER en KUBSTUDENT zeggen ben ik het helemaal mee eens...
.. .....*openingszinnen* zijn af en toe best wel grappig... maar je moet wel je zelf kunnen blijven.....

Veel liefs, Rio

Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 07:38.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 02:56
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:

Jezus mens doe niet zo overdreven! Das natuurlijk gewoon compleet grappig bedoeld...denk je nou echt dat ik iemand op zo'n manier aanspreek? Go figure..... ....maar ja, hebt vast nog nooit van humor gehoord...
Oud 30-07-2002, 09:01
Talon
Talon is offline
ik mis er een...

"jij hebt een opening, en ik heb zin"
Oud 30-07-2002, 09:53
ratjas
ratjas is offline
je moet gewoon zeggen wat je dnekt dat werkt het beste.
ik heb wel altijd het geluk dat meisjes me aankijken vantevoren maar dan moet je toch nog eropaf stappen he.
een meisje zei eens: bluf om met me te zoenen, nou, dat was dus erg makkelijk
vaak gata het zo: hee jij ziet er leuk uit
dank je
wil je zoenen?
ja
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:
"Hoi ik kom van de planeet XiroFonos in het Trichovanatas-sterrenstelsel en ben toevallig net vandaag aangekomen op aarde om een onderzoek te doen naar jullie beschaving...vind je het erg als ik een paar vragen stel?"
Deze vind ik eigenlijk best wel strak, die mogen ze wel naar mijn hoofd smijten!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 23:52
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
Intrigerende uiteenzetting
Yeah! Kobuz de meester

Damn toch vervelend dat ik dat soort dingen niet zelf bedenk.
Ach ja, ik heb een vriendin dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Maar ik heb r niet opgepikt in een disco ofzo.
Oud 07-11-2002, 18:42
-BassGirlie-
-BassGirlie- is offline
*Hoi
-Hai
*Hoe heet je?
-Marja...
*Leuke naam!
-Dankje, je zou mijn 06-nummer eens moeten horen!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:49
luckyleo
luckyleo is offline
ik: "Mastubeer je?
zij: "Wat zeg je?!"
ik: "Wat studeer je?"
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 13:51
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
ik: "Mastubeer je?
zij: "Wat zeg je?!"
ik: "Wat studeer je?"
Chill

Kheb er nog eentje, wel een beetje off-topic want het is niet echt een openingszin, maar goed, het komt op hetzelfde neer. Ipv een pakkende zin ga je een "battleplan" (zo noem ik het maar ) verzinnen. Bijvoorbeeld:

Je vindt iemand leuk, en toevallig kent een van je vrienden de dame in kwestie. Spreek dan met die vriend af dat ie met haar gaat praten over een onderwerp waar jij ook over mee kunt praten. Daarna is het een kwestie van je vriend 'aflossen': je gaat er een beetje quasi-interessant bij gaan staan, 'valt' in het gesprek, en je vriend gaat weg. Dan is het ijs gebroken, op een hele subtiele manier: moet je jezelf ook niet voor schut zetten met een openingszin. Na ff gesproken te hebben met haar, kun je haar een drankje aanbieden. <TIP>: er zijn ook zekere $%&$% die alleen maar komen voor de free drinks omdat ze weten dat sommige jongens toch wel voor ze bezwijken en dus betalen. Het is niet mijn intentie geweest deze tips te schrijven tbv deze schepsels: zoek daarom een leuke meid uit !
Oud 08-11-2002, 15:00
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
Kijk het ligt gewoon een beetje zo: zie je een leuk meisje in de discotheek (ik beperk me ff tot de discotheek/ het cafe en tot de mannen ) loop er dan niet direct op af. Onthou maar, de vrouw in kwestie zet de eerste stap: ze maakt oogcontact. Vertrouw me nou maar, dit is ALTIJD zo (ik kijk wel eens discovery ). Goed, als je oogcontact heb ben je al een eindje op weg. Beetje terugkijken (niet staren ), beetje opbouwen, en dan steeds vaker gaan kijken. En dan komt er een moment dat zij kijkt naar je en jij kijkt naar haar: laat dan ff je grijns zien . Als ze teruglacht, ben je een nog groter eindje op weg. Wat je nu kan doen: a)langzaam naar haar toe dansen en met haar blijven dansen (op een gegeven moment heeft ze door dat je bij haar staat, lacht ze weer naar je is het ), b) naar haar toe lopen en haar gelijk aanspreken. Wat het beste werkt bij de laatste methode is gewoon iets zeggen over een situatie in de discotheek. Ik noem een paar voorbeelden:

-als ze de dj nogal vaak de rookmachines aanzet, zeg je zoiets van "volgens mij hebben ze rook teveel hiero". Slaat nergens op, maar omdat ze al naar je gekeken heeft en naar je gelacht, geeft ze er [waarschijnlijk] niet zoveel om. Je stelt je direct naar je openingszin voor. Moeilijk is wel om dan de conversatie een beetje actief te houden, vooral in de discotheek. Ga daarom dan ook geen ellenlange gesprekken proberen te voeren, zeg gewoon iets van "tis wel redelijk druk vanavond he", "kom je hier wel vaker", "sta je ergens op de camping vlakbij", "waar kom je vandaan", beetje de oppervlakkige dingen. Vraag daarna of ze nog wat met je wil dansen (nogmaals: lange gesprekken hou je niet vol in een discotheek, denk maar aan de muziek die keihard staat), of vraag of ze misschien even wat wil drinken in een rustiger gedeelte van de discotheek (dit kan je ook vragen nadat je (vindt) dat je klaar bent met dansen (zeg je gewoon iets van "ik heb het er wel warm van gekregen, zullen we ff wat te drinken pakken")).

Als je niet zo'n zin hebt om met haar te gaan dansen of als je 'klaar' bent met dansen , dan stap je op haar af. Je kan dan de dingen gebruiken die ik hierboven heb beschreven, maar dat hoeft niet. Openingszinnen zijn te gebruiken, mits je ze gewoon zelf bedenkt. De nadruk moet dan niet liggen op het feit dat je haar wel eens graag op haar bek wil pakken, of dat je met haar wel graag eens een beschuitje wil eten. Het moet gewoon een zin zijn, waaruit blijkt dat jij haar een leuk/knap/mooi meisje vindt. Bijvoorbeeld: "Je vriend boft maar met iemand die zo knap is als jou" --> 2 vliegen in een klap , want je maakt een complimentje en je weet gelijk of ze bezet is of niet. Daarna stel je je gewoon voor, en vraag je weer een beetje de oppervlakkige dingen. Als je even met haar apart wil om wat rustig te praten/drinken, zeg je gewoon iets van "ik versta je niet zo goed hier zullen we even naar de bar toe om wat te gaan drinken". En dan praat je weer een beetje meer (je kan het echt over alles hebben, over de muziek, over de mensen, over de uitsmijters, maakt eigenlijk niet zoveel uit), conversatie hou je dan meestal toch wel rollende, en zo niet --> vraag of ze nog een beetje met je wil dansen. En met het dansen kun je dan steeds een beetje verder gaan, beetje 'geil' aankijken als je tegenover haar staat, achter haar gaan staan en beetje ala Nelly dansen (u know ). Als je hier bent aangekomen kan je niet zoveel fout doen, en een kus is meestal heel spontaan, en zal ook wat makkelijker ontvangen worden door de dame in kwestie. En sja, dan zit je 'geramd'.

Anywayz dit was mijn visie
Ok, dankjwel. Ik ga het dit weekend gelijk toepassen. Nu nog een vrouwelijke kandidate. Iemand zu pon morgenavond?
Oud 08-11-2002, 16:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik moet mijn verhaal NU ergens kwijt!!!!

Een voor mij totaal vreemde jongen kwam net aan de deur en zei:

Ja, ik zie je weleens fietsen en wil je eens met me afspreken?

WAT IN GODSNAAM IS DAT VOOR OPENINGSZIN? HIJ ZIET MIJ NOOIT FIETSEN, DIE GOZER FIETST ALTIJD DOOR MIJN STRAAT!

Nou ja, ik zei dat ik hem eerst wat beter wou leren kennen en dat ik hem wel zou bellen.

Was dat fout?
Oud 08-11-2002, 19:31
Verwijderd
*als ik naar jou kijk zie ik sterretjes.*

ik had dus een shirt met sterretjes erop. hij is fijn.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:36
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
Monrath schreef:
Ik moet mijn verhaal NU ergens kwijt!!!!

Een voor mij totaal vreemde jongen kwam net aan de deur en zei:

Ja, ik zie je weleens fietsen en wil je eens met me afspreken?

WAT IN GODSNAAM IS DAT VOOR OPENINGSZIN? HIJ ZIET MIJ NOOIT FIETSEN, DIE GOZER FIETST ALTIJD DOOR MIJN STRAAT!

Nou ja, ik zei dat ik hem eerst wat beter wou leren kennen en dat ik hem wel zou bellen.

Was dat fout?
Van die jongen ja.
Oud 08-11-2002, 20:36
Verwijderd
'Als je seks wilt, moet je het gewoon zeggen hoor!'

Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:40
Dminor
Dminor is offline
'Euh... '

Werkt altijd!
Oud 08-11-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Werkt altijd!
Oh, die van mij heb ik gisternacht nog geprobeerd, maar het leidde niet tot het gewenst resultaat
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:54
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
nare man schreef:
Oh, die van mij heb ik gisternacht nog geprobeerd, maar het leidde niet tot het gewenst resultaat
Ik vraag me af waarom.
Oud 08-11-2002, 23:38
Verwijderd
"hej, je bent mooi weet je dat?"

misschien beetje overdreven zo, maar direct zeggen wat je van haar vind (zeggen dat ze mooi is) werkt (over het algemeen) altijd.

iedergeval beter dan die stomme openingszinnen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 08:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
"Neuken?"
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 09:34
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
lafjuh schreef:

misschien beetje overdreven zo, maar direct zeggen wat je van haar vind (zeggen dat ze mooi is) werkt (over het algemeen) altijd.

ja, maar je moet niet te slijmerig overkomen volgens mij, dan werkt het niet.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
lafjuh schreef:

Ik hou er niet van... ik geloof ze nooit en denk dat ze me alleen in bed willen krijgen. Dat mogen ze alleen tegen me zeggen als ik weet dat ze verliefd op me zijn Zeg anders gewoon 'je lijkt me heel leuk' ofzo...
(en het klinkt idd heel slijmerig.)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 18:03
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Ik heb weleens tegen iemand gezegd: warm hier heh? Zei hij : Ja ik krijg het ook warm van jou.... haha vond ik wel een leuke reactie . Maar ik vindt het niet erg als iemand met een standaardopeningszin aan komt zetten, mits een beetje nette is.. Iemand neemt toch de moeite om naar je toe te komen en iets te zeggen... Zie ik mezelf niet doen...
Iets over de plaats waar je bent zeggen is ook altijd handig...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten