Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() de conclusie (volgens mij) is; Het maakt niet uit wat je voor openingszin hebt (hoe cheesy hij ook mag zijn), want het succes is alleen maar afhankelijk van wat de ander van je vind.
|
Het is zo'n verschrikkelijk cliché
![]() Wel is het zo dat het eerste wat je tegen iemand zegt, gelijk je openingszin is. Niet is de vorm van een ingestudeerde binnenkomer, maar "technisch" gezien is het wel je openingszin ![]() Bij mij komt er meestal zoiets uit dan: "Hey, ik doe niet aan openingszinnen, vinnik onzin, ik wil gewoon met je praten" Al klinkt dit misschien ook een beetje ingestudeert ![]()
|
![]() |
ik heb ook een idee, wel voorbereiding voor nodig:
*stop een pak tissues/wcpapiertjes in je tas Dat doe je dus thuis al. In de disco: *zoek je een lekker ding op en wacht tot ze een drankje gaat bestellen *zodra ze een drankje bestelt ga je naast haar staan. *jij bestelt water (!) en gooit het dan perongeluk over haar heen, bij vrouwen op borstenhoogte en bij mannen onder aan de buik. *dan pak je die tissues?wcpapiertjes en dep je het af. Oke, of dit succesvol is maar je moet net doen of het perongeluk ging. *zeg daarna meteen ow sorry het spijt me zo erg, gaat het? *loopt ze boos weg doe je het bij de volgende blijft ze staan zeg dan wist je dat je van dansen droog werd dus kom we gaan samen swingen Zo goed????????????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
HEB JE DAT ZELF WELLES UIT GEVOERD ![]() en jij kijkt teveel tv ![]() |
![]() |
|
Euhm... ik heb een keer meegemaakt dat een jongen tegen mij zei:
Wil jij je eitje morgenvroeg gebakken of bevrucht? Hij was gewoon aan het ouwehoeren dus ik vond het best grappig, we hebben nog wel eventjes zitten kletsen maar verder niet. Gewoon als grapje is een openingszin best leuk vind ik. Kusje, Kronkel
|
ik heb ca. de helft van de reps gelezen... sorry, had ff geen geduld...
ik vond bij de afprijsboeken van V&D het volgende: "Hoe versier ik het?" de beste technieken voor het leggen van contacten door Jeffrey Wijnberg & Jaap Hollander http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...BOL_OWNER_ID=1(leuk voor scrabble) als ik het samenvat, en zo het copyright omzeil ![]() ![]() ![]() technieken om gesprek op gang te houden: 1) open vragen stellen 2) ingaan op wat de ander zegt (doorvragen=belangstelling tonen) 3) herhalen wat de ander zegt, maar niet zo vaak dat het lijkt alsof je eigenlijk geen nederlands spreekt natuurlijk... succes ermee allemaal! Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 10:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Het moet wel reeel blijven he. De 'sex' moet niet van je openingszin afdruipen, zoals iets van "Colaatje? Neuken? NEE?? Sinas dan?". Kijk volgens mij laat elke vrouw je dan keihard links liggen, en terecht. Je kan het beste gewoon een situatie pakken die dichtbij jullie twee staat: als de dj weer eens k#t draait ofzo, of als er veel mensen zat rondlopen, kun je gewoon tegen haar zeggen. Complimentje KUN je maken in de openingszin, maar dat is wel wat riskanter natuurlijk, want ze heeft je meteen door. Je kan zoiets dan ook alleen maken als ze je al ziet zitten (bv. wat ik wel eens zie, dat een meisje zo'n versierstukje nephaar op haar hoofd heeft zitten, op zo'n moment kun je vragen wat dat is, en daarna zeg je haar dat het haar erg mooi staat).
Daarna stel je je voor, en weet je als het goed is haar naam. BELANGRIJK: spreek haar ook aan met die naam, als je tegen haar praat. Bijv.: Wil je nog wat drinken <NAAM>?? / Sta je hier nog lang op de camping <NAAM>??. Moet je ook niet TE vaak doen, staat stom, je moet dat gewoon een beetje aanvoelen, maar dat lukt wel. Belangrijk is daarnaast dat je OF wat gespreksonderwerpen thuis verzamelt voor jezelf, of dat je er oppikt op de plek waar je bent. Vertrouw me maar, als je in een discotheek staat valt er genoeg over van alles te lullen daar (muziek[en wat zij leuk vindt], drankjes[misschien te duur, misschien wil zij nog wat drinken], hoe druk het is, of ze vaker in die discotheek komt). Sja en dansen he, ik heb het idee dat de meeste meiden wel graag dansen, althans het merendeel dan, dus pas jezelf aan die situatie aan en ga met haar dansen. En steeds een stapje verder, sexy dansen enzo. Sja en daarna kan het wel niet meer fout gaan..................... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oprotten geen gein met mij! zullen een aantal hier het overdreven vinden, maar ik ben toch zeker geen hoer of wijf waar je zo tegen kunt praten! respect is tegenwoordig echt ver te zoeken!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
"Hoi ik kom van de planeet XiroFonos in het Trichovanatas-sterrenstelsel en ben toevallig net vandaag aangekomen op aarde om een onderzoek te doen naar jullie beschaving...vind je het erg als ik een paar vragen stel?"
![]()
Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 15:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
ik kan dit dus allemaal echt niet. Ik leg meestal contact omdat ik onwijze blunder maak.
voorbeeld: Oogcontact, lachen, weer contact, weer lachen, dus ik da8, daar loop ik even heen. (in mezelf denkend,<< niet oplettend op wat er allemaal gebeurd om me heen >>, Nou, niet zo dom lopen, niet overdreven lachen, ze is echt wel mooi, weet weer niks te zeggen, kom op man, je kan het toch probeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeer .......*KEDENG* zo met mijn smoel tegen de rand van de bar ....... Ik moest om mezelf lachen, zij kwam echt niet meer bij en kreeg zelfs een drankje van haar ...... ![]() Jammer genoeg nooi wat geworden! ![]() B.t.w deze werkt dus echt eenmalig, want dit krijg je nooit meer voor mekaar zonder dat het er én gefaked uit ziet en zonder dat je jezelf heel erg pijn doet ... deze was nog van een vriend, zou ik dus nooit kunnen, ga dan om mezelf lachen: Citaat:
In hoeverre het moraal van deze zin gaat, geen idee ..... ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar bij mij ligt het er wel aan op wat voor manier het wordt gebracht... en door wie... sommige krijgen een leuk antwoord terug of iets, ![]() ![]() ![]() En ik denk dat dat voor alle "openingszinnen" geldt.... Verder vond ik de openingszinnen: Souflame schreef: "Ik zie dat je vrienden meegebracht hebt.. Had je niet hoeven doen.. ik heb genoeg aan jou... .... ![]() ![]() ![]() ![]() *loopt naar haar toe, van haar af.. herhaalt een paar keer, dan: "Nee, je ziet er toch overal even mooi uit..!! . ![]() ![]() En wat SPYKER en KUBSTUDENT zeggen ben ik het helemaal mee eens... .. ![]() ![]() Veel liefs, Rio
Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 07:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
je moet gewoon zeggen wat je dnekt dat werkt het beste.
ik heb wel altijd het geluk dat meisjes me aankijken vantevoren maar dan moet je toch nog eropaf stappen he. een meisje zei eens: bluf om met me te zoenen, nou, dat was dus erg makkelijk ![]() vaak gata het zo: hee jij ziet er leuk uit dank je wil je zoenen? ja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Damn toch vervelend dat ik dat soort dingen niet zelf bedenk. Ach ja, ik heb een vriendin dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Kheb er nog eentje, wel een beetje off-topic want het is niet echt een openingszin, maar goed, het komt op hetzelfde neer. Ipv een pakkende zin ga je een "battleplan" (zo noem ik het maar ![]() Je vindt iemand leuk, en toevallig kent een van je vrienden de dame in kwestie. Spreek dan met die vriend af dat ie met haar gaat praten over een onderwerp waar jij ook over mee kunt praten. Daarna is het een kwestie van je vriend 'aflossen': je gaat er een beetje quasi-interessant bij gaan staan, 'valt' in het gesprek, en je vriend gaat weg. Dan is het ijs gebroken, op een hele subtiele manier: moet je jezelf ook niet voor schut zetten met een openingszin. Na ff gesproken te hebben met haar, kun je haar een drankje aanbieden. <TIP>: er zijn ook zekere $%&$% die alleen maar komen voor de free drinks omdat ze weten dat sommige jongens toch wel voor ze bezwijken en dus betalen. Het is niet mijn intentie geweest deze tips te schrijven tbv deze schepsels: zoek daarom een leuke meid uit ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik moet mijn verhaal NU ergens kwijt!!!!
Een voor mij totaal vreemde jongen kwam net aan de deur en zei: Ja, ik zie je weleens fietsen en wil je eens met me afspreken? WAT IN GODSNAAM IS DAT VOOR OPENINGSZIN? HIJ ZIET MIJ NOOIT FIETSEN, DIE GOZER FIETST ALTIJD DOOR MIJN STRAAT! Nou ja, ik zei dat ik hem eerst wat beter wou leren kennen en dat ik hem wel zou bellen. Was dat fout?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (en het klinkt idd heel slijmerig.) |
![]() |
|
![]() |
Ik heb weleens tegen iemand gezegd: warm hier heh? Zei hij : Ja ik krijg het ook warm van jou.... haha vond ik wel een leuke reactie
![]() Iets over de plaats waar je bent zeggen is ook altijd handig... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|