Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan zie je high school musical tieten. OT: Bubba Ho Tep: Elvis en een zwarte JFK in een bejaardentehuis dat wordt lastiggevallen door een mummyzombie: wth ![]() 4/5 edit: er zaten ook nog tieten in! Laatst gewijzigd op 15-01-2008 om 13:28. |
![]() |
|
Raising Arizona
Een film over een lieve baby. In het begin vond ik het een beetje tegenvallen, maar om en vanaf die krankzinnige achtervolgingsscene heb ik toch een paar keer erg gelachen. En wat is John Goodman toch een held onder regie van de Coens.
|
Ils
Niet zo eng als ik verwacht had, maar ik had er dan ook heel hoge verwachtingen van. Desalniettemin misschien wel de spannendste horrorfilm van het afgelopen jaar. Een eenvoudig verhaal uitgewerkt met puur vakmanschap, zoals dat zo mooi heet. Komt ook lekker snel op gang; na een paar minuten kennismaking met de personages begint meteen de rit al. Fijn. Het einde is verontrustend en geruststellend tegelijkertijd.
Spoiler
Ik was wel blij dat ik na afloop bij mijn vriendin kon slapen. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
The Mist
Degelijke, goede horrorfilm. Sluit me helemaal aan bij Dinalfos, inderdaad jammer van de CGI en dat ze de monsters zo veel en vaak in beeld laten. Suggestie blijft een sterk instrument, en dat lijken ze hier niet helemaal begrepen te hebben. Krachtig einde ook. Nu bol.com maar eens bellen om te vragen waarom ik het boekje nog steeds niet binnen heb ![]() |
![]() |
|
Een hele reeks shorts van Brakhage, met als hoogtepunt Window Water Baby Moving: een bevalling was nog nooit zo poëtisch geweest.
Y Tu Mamá También: een wat nietszeggende coming of age-film die niet verder lijkt te komen dan banaal gelul over gebats en geneuk zelf. Er zaten wel tieten in though. Verdere positieve kanttekeningen: de sfeerplaatjes van Mexico, het kwakje in het zwembad en Bernal's acteerwerk.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|