Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
een notebooktas & een optische muis!! ![]() ![]() ![]() Jouw positieve dingen klinken goed ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, even serieus, dat is ook wel heel echt blöd. Gelukkig zijn mijn ouders niet zo. En daarnaast heb ik twee hele grote stoere lieve vrienden die mij altijd thuisbrengen. Omdat ze een stukje verder met de bus moeten dan mij, niet omdat het moet ofzo. Wel jammer dat je geen carnaval viert. Mja, aan de andere kant, awt heb je eraan als je het niks aan vind? Maar omg, ik heb er zin in! |
![]() |
|
Ja, idd.
![]() ![]() ![]() En dan vrijdag heb ik een al langer geplande meet, in de carnavalsvakantie miss een dagje naar het strand met een goede vriendin en ik zie d'r ook nog eens over twee weken, dat is zeker. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Heel veel lieve mensen gezien op school vandaag. Iedereen helpt me zo goed met het helpen zoeken naar een nieuwe stageplaats
![]() ![]()
|
Ik houd van mijn vrienden! En wel zo intens dat ik net gewoon begon te huilen toen ik eraan dacht wat ze allemaal voor mij doen (die paar vrienden die ik heb) en wat ik voor hun mag doen. Echt, ik voel me echt onvoorstelbaar gelukkig. Als één van die twee hier was geweest, of online was geweest, dan was ik keihard gaan huilen, vooral als ik dan had kunnen cammen met K. en dan had kunnen zeggen wat ik net had gezegd. En nouja, zij was dan ook zeker weten gaan huilen.
![]() En nouja, wss gaat ze dat ook wel doen, als ze alles leest wat ik heb geschreven. ![]()
||
Citaat:
![]() ot: Ik ben raar, op een vreemde manier. Ik kán gewoon niet erg lang down zijn zoals ik twee dagen terug was. Er spoken nog wel allerlei gedachten rond waar ik liever niet aan denk, maar... Ja. Ik ben altijd zo snel weer de oude zolang ik mijn eigen ding kan doen. Het is aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant ook heel apart om zo te zijn. Huhu, optimisme heeft zo zijn voordelen.
|
Tjonge dat optimistisch en constructief bezig zijn levert nogal wat op. Ik voel me al een paar maanden echt gelukkig. Heb ook echt de ene meevaller na de andere. Nooit geweten dat het met een bepaalde mindset zo voor de wind kan gaan. Ik ga me zowat afvragen of ik droom, maar dan is het wel een hele lange leuke droom. Ik heb wel stiekem afgekeken bij de mensen bij wie het ook altijd maar voor de wind lijkt te gaan, dat wel
![]()
|
Uit iets negatiefs haal ik iets positiefs dan maar: mijn gemene gedrag heeft vruchten afgeworpen: IK heb de touwtjes in handen in plaats van hij. Voelt goed.
En ik heb lieve vriendinnetjes en vriendjes ![]() ![]() |
![]() |
|
Oke, dan moet ik toch maar eventjes positief gaan doen.
- Heb werk gedaan voor het bestuur: flyers gemaakt en naar het theater gebeld om een zaal te boeken. Dat is overigens niet helemaal gelukt, maar dat komt goed. - Lui gedaan vandaag. Nu voel ik me duf en saai, maar het was toch wel nodig. ![]() - Ik ga dalijk gitaar spelen, yay! Oke, dat zijn er weer drie ![]()
|
Zon schijnt, lekker met de balkondeur open gezeten en m'n kamer ruikt nu weer lekker fris, lekker muziekje erbij en straks ga ik een rondje Kralingse Plas doen en ik heb een leuk weekend in het vooruitzicht
![]()
|
Idd Rob.
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Schadelijkheid van drugs De Veroorzaker | 26 | 07-08-2009 10:03 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
Voor positiviteit: vergroot je zelfvertrouwen. beantwoord deze vragen!! Snow White | 51 | 11-10-2003 13:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |