Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2008, 11:19
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Hey, what the hell daboman, ik ben geen clone. Ik ken aila van dit forum. ga geen bullshit zaaien.
Spekkie had het over een clone. Daboman verwijst ook naar de post van spekkie.
Oud 02-02-2008, 11:20
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hey, what the hell daboman, ik ben geen clone. Ik ken aila van dit forum. ga geen bullshit zaaien.
Ik vind het nogal flauw dat je mij daarop aanvalt. Ik herhaal alleen maar wat er eerder is gezegd.

Sowieso kun je beter wat constructiefs posten want op deze manier maak je jezelf niet bepaald populair.

Ik wilde je nog het voordeel van de twijfel geven maar als je zo reageert...
Oud 02-02-2008, 11:22
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Schat, je bent een clone van ***ailá***. We gaan toch niet valsspelen?
Ik zeg diskwalificatie.
x-spekkie-x, ik ben geen clone van aila, ik ken haar via het forum, en we zouden allebei in het spel zijn, daarom heb ik dat gedeelte toegevoegd.
mij excuses, het was niet mijn verwachting om als clone gezien te worden.
Oud 02-02-2008, 11:23
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Ik vind het nogal flauw dat je mij daarop aanvalt. Ik herhaal alleen maar wat er eerder is gezegd.

Sowieso kun je beter wat constructiefs posten want op deze manier maak je jezelf niet bepaald populair.

Ik wilde je nog het voordeel van de twijfel geven maar als je zo reageert...
yo dabo, sorry, ik had net die andere post ook gelezen, mijn fout.
Oud 02-02-2008, 11:45
***ailá***
***ailá*** is offline
spekkie, hoe kom je erbij dat hij mijn kloon is? omdat er van dezelfde computer is aangemeld? Dat is omdat ik me eerst heb aangemeld en toen heeft hij ingelogd en heeft hij zich aangemeld. Ik wist niet dat dat verboden was ofzo.

En dat je gelijk begint over valsspelen en diskwalificatie vind ik heel gemeen. Dat is helemaal niet mijn intentie. Ja, ik ken evilblue en de vorige keer dat ik het spel speelde was ik zo enthousiast dat hij ook een keer mee wou doen. Maar dit verpest mijn plezier een beetje.
Oud 02-02-2008, 11:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hmm. Ten eerste zou ik graag het wachtwoord van Vlindertje & EoS ontvangen.

Ten tweede, hoewel ik er van uitga dat Ailá niet vals zal spelen, ben ik niet zo'n voorstander van mensen met 3 posts die meedoen, zeker niet als het ip adres ook nog eens matcht. Verder is zelfs áls het waar is de kans op valsspelen van een van beide veel groter.

Minke, Drukknoopje?
Oud 02-02-2008, 11:51
Verwijderd
sharkey j heeft ook maar 13 post.
Oud 02-02-2008, 11:52
Verwijderd
Ik ben het eens met DP wat betreft het aantal posts. En inderdaad zeker niet in dit geval.
Oud 02-02-2008, 11:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja, dat zag ik ook al net. Forumbaasjes, kunnen jullie even de ip's checken en kijken of het clones zijn, misschien?
Oud 02-02-2008, 11:53
Verwijderd
Sharky-J heeft volgens zijn IP-adres een link met Racing Dutch en Coolkast.
Oud 02-02-2008, 11:54
Vlindertje
Vlindertje is offline
Sharky-J is volgens mij een vriendje van RD en de link zal waarschijnlijk hun school zijn.

Edit: ik zal dadelijk het wachtwoord geven. Het account moet nog leeggemaakt worden.
Oud 02-02-2008, 11:55
Daboman
Daboman is offline
tjonge ik word bijna voorstander van de regel 1 deelnemer per IP-adres
Oud 02-02-2008, 12:10
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
tjonge ik word bijna voorstander van de regel 1 deelnemer per IP-adres
Oud 02-02-2008, 12:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
We hebben even overlegd en we zijn persoonlijk niet zo'n fan van mensen die 'via' iemand meedoen, net op het forum zijn, precies op tijd zijn om zich aan te melden én hetzelfde ip adres hebben.

Daarom willen we voorstellen om een minimum post account van 100 in te stellen voor dit spel. Hoewel het jammer is voor de mensen die nu minder hebben is de kans dat er valsgespeeld wordt daar gewoon veel groter.

Wat vinden jullie?

(ja sorry dat dit allemaal weer eens tig bladzijdes duurt )
Oud 02-02-2008, 12:18
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ben voor een minimum postaccount
Oud 02-02-2008, 12:19
Verwijderd
Ik ook, maar mijn 'voor' was al in de post van DP verwerkt.
Oud 02-02-2008, 12:28
Neko*
Neko* is offline
Voor.
Oud 02-02-2008, 12:29
Krynn
Krynn is offline
Voor.

Er zijn genoeg mensen die spellen lang meelezen en graag mee willen doen...beetje zuur voor hen als er dan zo iemand voorbij komt
Oud 02-02-2008, 12:29
Verwijderd
ik ben ook voor.
Oud 02-02-2008, 12:38
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
We hebben even overlegd en we zijn persoonlijk niet zo'n fan van mensen die 'via' iemand meedoen, net op het forum zijn, precies op tijd zijn om zich aan te melden én hetzelfde ip adres hebben.

Daarom willen we voorstellen om een minimum post account van 100 in te stellen voor dit spel. Hoewel het jammer is voor de mensen die nu minder hebben is de kans dat er valsgespeeld wordt daar gewoon veel groter.

Wat vinden jullie?

Nou, dan hebben we ons daarbij neer te leggen he? Ik ga er geen ruzie over maken, maar ik vind het wel stom.

Evilblue doet niet via iemand (mij) mee. Hij is een op zichzelf staand individu hij heeft zn eigen account, we kunnen niet in elkaars pm-box, dus tja. En natuurlijk was ie precies op tijd met aanmelden. Ik was namelijk op tijd (omdat ik dolgraag wou meedoen) en ik zei tegen hem: als je nog wil meespelen zou ik snel inloggen als ik jou was. En hetzelfde ip-adres klopt ook, want hij heeft niet even snel een computer gekocht om mee in te loggen. We hebben dat op dezelfde computer gedaan. Maar in het vervolg is dat dus niet meer het geval, want we hebben allebei een eigen computer.

en wat die post account betreft: hij heeft dit account speciaal gemaakt om mee te kunnen doen, dus ik weet niet of hij 100 gaat maken. Dus hebben jullie hem bij voorbaat uit het spel getrapt, zonder ook maar een kans te geven. Heel lullig vind ik dat. Maar goed, ik begrijp dat jullie vals spel willen voorkomen. Dus dan leg ik me bij de beslissing neer. Maar ik laat wel even mijn ongenoegen blijken. Vooral ook omdat we wel een eigen computer hebben.

ik ben het niet eens met die 100 posts. Ik weet dat jullie toch 1 van ons eruit gooien in de 1e ronde voor de zekerheid. Dus trek ik me terug en geef ik evilblue de kans om te spelen. Als dat mag van de spelleiders
Oud 02-02-2008, 12:38
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Voor.

Er zijn genoeg mensen die spellen lang meelezen en graag mee willen doen...beetje zuur voor hen als er dan zo iemand voorbij komt
ik vind het zuur dat jij zo'n reactie plaatst.
Oud 02-02-2008, 12:46
Evilblue
Evilblue is offline
kijk nu es, een account openen om te spelen en al dit gezeik volgt. er is nergens een regel dat zegt dat ik zoveel of zo weinig posten moet hebben, of dat mijn lidmaatschap al in zijn platinum jaar moet zijn, maar whatever.

Ik vindt het tof van aila om het voor me op te nemen, maar jullie zullen me toch eruit schoppen vanwege die stomme regel van 100 posten. Dus, ik trek me eruit, laat aila maar er in, ik speel wel volgende keer mee, met 100 posten in me naam. Konjo, jullie weten echt hoe en spel te verderven.

Laatst gewijzigd op 02-02-2008 om 12:49. Reden: curse word
Oud 02-02-2008, 12:48
Daboman
Daboman is offline
Ik ben ook voor een minimum postcount,

Wat aila en evilblue betreft, als aila en evilblue in het vervolg niet dezelfde computer gebruiken om te spelen en niet bij elkaar wonen, moet dat geen probleem geven imo. Evilblue zit er tenslotte al in dus die regel van de minimum postcount kan hem technisch gezien nu niet meer tegenhouden.

Tevens wil ik voorstellen dat er een regel komt dat er maar 1 speler per IP-adres mee mag doen. Dan hebben we dit gezeik ook niet meer
Oud 02-02-2008, 12:48
Verwijderd
Citaat:
kijk nu es, een f/ing account openen om te spelen en al dit gezeik volgt. er is nergens een regel dat zegt dat ik zoveel of zo weinig posten moet hebben, of dat mijn lidmaatschap al in zijn platinum jaar moet zijn, maar whatever.

Ik vindt het tof van aila om het voor me op te nemen, maar jullie zullen me toch eruit schoppen vanwege die stomme regel van 100 posten. Dus, ik trek me eruit, laat aila maar er in, ik speel wel volgende keer mee, met 100 posten in me naam. Konjo, jullie weten echt hoe en spel te verderven.
Het weerwolfspel is een initiatief van de leden van s.com en heeft dus geen "officiële" regels. In het verleden is het nog al eens voorgekomen dat er werd valsgespeeld, dus vandaar dat men achterdochtig is.
Oud 02-02-2008, 12:50
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

Tevens wil ik voorstellen dat er een regel komt dat er maar 1 speler per IP-adres mee mag doen. Dan hebben we dit gezeik ook niet meer

dat vind ik een goed voorstel

edit: en nee, we wonen niet bij elkaar

Laatst gewijzigd op 02-02-2008 om 12:58.
Oud 02-02-2008, 12:51
Evilblue
Evilblue is offline
ik begrijp als mensen achterdochtig zijn, maar het moet wel gezond blijven. Ik vind de spel heel leuk, ik heb zelfs die oude gelezen en die voorlaatste 43 heb ik zelfs gevolgd. Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk moet zijn om te spelen. en als ze 100 posten willen, tja, dan krijgen ze het.
Oud 02-02-2008, 13:19
Verwijderd
Ik ben ook voor.

Nou, dit spel begint alweer goed!
Oud 02-02-2008, 13:24
Lethe
Lethe is offline
Wanneer vindt de eerste stemronde plaats? Vanavond al? Dan hoop ik dat ik kan stemmen voordat ik moet werken, anders mis ik 'm al.
Oud 02-02-2008, 13:29
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik begrijp als mensen achterdochtig zijn, maar het moet wel gezond blijven. Ik vind de spel heel leuk, ik heb zelfs die oude gelezen en die voorlaatste 43 heb ik zelfs gevolgd. Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk moet zijn om te spelen. en als ze 100 posten willen, tja, dan krijgen ze het.
Zoals ik je al pm'de, vanwege de kans op valsspelen. We hebben eerder mensen gehad die functies aan elkaar gaan vertellen en dat verpest voor iedereen (inclusief de spelleiders) gewoon het spel. Het spijt me heel erg, het is geen kwestie van het je niet gunnen, maar soms is het gewoon pech.

Aangezien de meeste mensen voor een 100-post regel zijn, mogen Sharkie en Evilblue dit speel helaas niet meedoen. Misschien het volgende spel weer.

Ik zou verder dolgraag de functies versturen, maar ik heb nog steeds geen wachtwoord, dus..

Edit; de stemronde wordt sowieso niet vandaag.
Oud 02-02-2008, 13:32
Uice
Uice is offline
1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá***
5) Vlindertje
6) zoemzoem
7) Neko*
8) Lisaaah
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x
14) Topdrop
15) Uice
16) Pippeloen
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje
19)
20)
21) Coolkast
22) Krynn

Spelleiders:
1) Minke
2) Drukknoopje
3) Dark Phoenix

Reserves:
1) Sherco
2) Daboman
3) ~~Fantôme~~

Wie o wie??
Oud 02-02-2008, 13:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá***
5) Vlindertje
6) zoemzoem
7) Neko*
8) Lisaaah
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x
14) Topdrop
15) Uice
16) Pippeloen
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje
19) Sherco
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Spelleiders:
1) Minke
2) Drukknoopje
3) Dark Phoenix

Reserves:
1) ~~Fantôme~~
Oud 02-02-2008, 13:39
Vlindertje
Vlindertje is offline
1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá***
5) ~~Fantôme~~
6) zoemzoem
7) Neko*
8) Lisaaah
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x
14) Topdrop
15) Uice
16) Pippeloen
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje
19) Sherco
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Spelleiders:
1) Minke
2) Drukknoopje
3) Dark Phoenix

Ik sta mijn plaats af aan Fantôme en ik ga nu het wachtwoord pm-en naar DP. Ik had net wat problemen met mijn laptop en kon het dus niet eerder doen.
Oud 02-02-2008, 13:40
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Edit; de stemronde wordt sowieso niet vandaag.

Ok.
Oud 02-02-2008, 13:48
***ailá***
***ailá*** is offline
goed, nou ok. Als Evilblue besluit dat hij volgende keer wel mee wil doen en hij heeft 100 posts, mogen we dan wel tegelijk meedoen? Ik vind wel dat we een kans moeten krijgen om te laten zien dat we niet valsspelen
Oud 02-02-2008, 14:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
goed, nou ok. Als Evilblue besluit dat hij volgende keer wel mee wil doen en hij heeft 100 posts, mogen we dan wel tegelijk meedoen? Ik vind wel dat we een kans moeten krijgen om te laten zien dat we niet valsspelen
Ja

Ik ga nu de functies doen!
Oud 02-02-2008, 14:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ah, potver, te laat.
Oud 02-02-2008, 14:46
TopDrop
TopDrop is offline
Poe he.. gedoe
Oud 02-02-2008, 14:59
Spelleider
Spelleider is offline
De functies zijn verstuurd!

De eerste hangronde zal morgen plaatsvinden. Je kan stemmen tot morgen 20.30u

Nieuwelingen opgelet: Je stemt door een pm te sturen naar de spelleider met je stem. Alles wat je in het topic zet hoeft niet waar te zijn, en telt niet mee als stem. Als je vaak niet stemt kan er besloten worden dat je volgend spel niet mee mag doen. Dus laat het voor iedereen leuk zijn en speel gewoon actief mee.

Allemaal een leuk spel toegewenst!
Oud 02-02-2008, 15:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Wat vinden jullie?

Het is nu al besloten en de functies zijn al uitgedeeld, maar voor de vorm wil ik zeggen dat ik hier tegen ben, dit is gewoon voortrekkerij. Iedereen moet een kans krijgen om mee te doen. Wie het eerst komt, die het eerst maalt; postcount/populariteit moet hier geen rol in spelen (hoewel de grens nu natuurlijk nog laag ligt).

Valsspelen moet natuurlijk niet aangemoedigd worden. De regel dat meerdere accounts op hetzelfde IP adres niet mee mogen doen vind ik een goed idee, en ik hoop dat die in de toekomst ook gehandhaafd wordt/blijft.
Oud 02-02-2008, 15:09
Sherco
Sherco is offline
Jeuj!
Oud 02-02-2008, 15:29
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Jeuj!
QFT
Oud 02-02-2008, 16:14
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Ah man, had ik nou maar net ff gecheckt dan had ik er nog ingezeten....
Oud 02-02-2008, 16:40
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Het is nu al besloten en de functies zijn al uitgedeeld, maar voor de vorm wil ik zeggen dat ik hier tegen ben, dit is gewoon voortrekkerij. Iedereen moet een kans krijgen om mee te doen. Wie het eerst komt, die het eerst maalt; postcount/populariteit moet hier geen rol in spelen (hoewel de grens nu natuurlijk nog laag ligt).

Valsspelen moet natuurlijk niet aangemoedigd worden. De regel dat meerdere accounts op hetzelfde IP adres niet mee mogen doen vind ik een goed idee, en ik hoop dat die in de toekomst ook gehandhaafd wordt/blijft.
ben het hier helemaal mee eens.

Edit: vorige post verwijderd omdat ik alleen martino had gequoot (klikte per ongeluk op opslaan voor ik mn tekst had getypt)
Oud 02-02-2008, 17:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het maakt niet zoveel uit, de mensen die nu erdoor niet meedoen wáren de mensen die meerdere ip's hadden.
Oud 02-02-2008, 17:27
Krynn
Krynn is offline
Ik zal de eerste zijn om het eens te zijn met 'iedereen moet mee kunnen doen'...ha!...reden dat ik de voorgestelde postcountregel goed vind is dat ik van mezelf weet dat als ik ergens één keer ben geweest, ik geheid ga vergeten er terug te komen, ook al heb ik er nog zoiets leuks gelezen. Meer iets met 'binding' dan met 'populariteit', oid. 100 Posts is zoveel nog niet. Magoe.

"Mam, roep es een getal onder de 25?"
22
"Nog één!"
12

Eye of Sauron, voel je vereerd: m'n eerste stem ooit gaat naar jou
Oud 02-02-2008, 17:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het maakt niet zoveel uit, de mensen die nu erdoor niet meedoen wáren de mensen die meerdere ip's hadden.
Ja, je hoort mij niet meer zeuren hoor. Ik zal maar niet beginnen of het wel eerlijk is dat stelletjes samen meedoen aan het spel.
Oud 02-02-2008, 17:30
zoemzoem
zoemzoem is offline
Goed, laten we beginnen
De Random Getallen Generator zegt 2, dus sorry Martino
Oud 02-02-2008, 17:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, je hoort mij niet meer zeuren hoor. Ik zal maar niet beginnen of het wel eerlijk is dat stelletjes samen meedoen aan het spel.
Nee, ik ben het met je eens dat EoS en Vlindertje gediskwalificeerd moeten worden!

Nee, Lisaaah en ik doen al beide tijden mee, beide voor we een stelletje waren ook, en we vinden beiden het spel te leuk om vals te spelen.

En nu einde discussie met betrekking tot de regels, ontopic, laat het spel beginnen!
Oud 02-02-2008, 17:34
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Nee, ik ben het met je eens dat EoS en Vlindertje gediskwalificeerd moeten worden!

Nee, Lisaaah en ik doen al beide tijden mee, beide voor we een stelletje waren ook, en we vinden beiden het spel te leuk om vals te spelen.

En nu einde discussie met betrekking tot de regels, ontopic, laat het spel beginnen!
Ik doe niet eens mee. Ik vind dat Stefenootje en Uice gediskwalificeerd moeten worden
Oud 02-02-2008, 17:35
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hahaha in de originele lijst waren 5 van de 22 spelers stelletjes

Ik vind dat singles eruit gekickt moeten worden

edit; oja, ontopic ;x

Regels voor berichten