Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mij excuses, het was niet mijn verwachting om als clone gezien te worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
spekkie, hoe kom je erbij dat hij mijn kloon is? omdat er van dezelfde computer is aangemeld? Dat is omdat ik me eerst heb aangemeld en toen heeft hij ingelogd en heeft hij zich aangemeld. Ik wist niet dat dat verboden was ofzo.
En dat je gelijk begint over valsspelen en diskwalificatie vind ik heel gemeen. Dat is helemaal niet mijn intentie. Ja, ik ken evilblue en de vorige keer dat ik het spel speelde was ik zo enthousiast dat hij ook een keer mee wou doen. Maar dit verpest mijn plezier een beetje. |
![]() |
|
Hmm. Ten eerste zou ik graag het wachtwoord van Vlindertje & EoS ontvangen.
Ten tweede, hoewel ik er van uitga dat Ailá niet vals zal spelen, ben ik niet zo'n voorstander van mensen met 3 posts die meedoen, zeker niet als het ip adres ook nog eens matcht. Verder is zelfs áls het waar is de kans op valsspelen van een van beide veel groter. Minke, Drukknoopje?
|
We hebben even overlegd en we zijn persoonlijk niet zo'n fan van mensen die 'via' iemand meedoen, net op het forum zijn, precies op tijd zijn om zich aan te melden én hetzelfde ip adres hebben.
Daarom willen we voorstellen om een minimum post account van 100 in te stellen voor dit spel. Hoewel het jammer is voor de mensen die nu minder hebben is de kans dat er valsgespeeld wordt daar gewoon veel groter. Wat vinden jullie? (ja sorry dat dit allemaal weer eens tig bladzijdes duurt )
||
Citaat:
Evilblue doet niet via iemand (mij) mee. Hij is een op zichzelf staand individu ![]() en wat die post account betreft: hij heeft dit account speciaal gemaakt om mee te kunnen doen, dus ik weet niet of hij 100 gaat maken. Dus hebben jullie hem bij voorbaat uit het spel getrapt, zonder ook maar een kans te geven. Heel lullig vind ik dat. Maar goed, ik begrijp dat jullie vals spel willen voorkomen. Dus dan leg ik me bij de beslissing neer. Maar ik laat wel even mijn ongenoegen blijken. Vooral ook omdat we wel een eigen computer hebben. ik ben het niet eens met die 100 posts. Ik weet dat jullie toch 1 van ons eruit gooien in de 1e ronde voor de zekerheid. Dus trek ik me terug en geef ik evilblue de kans om te spelen. Als dat mag van de spelleiders |
![]() |
|
kijk nu es, een account openen om te spelen en al dit gezeik volgt. er is nergens een regel dat zegt dat ik zoveel of zo weinig posten moet hebben, of dat mijn lidmaatschap al in zijn platinum jaar moet zijn, maar whatever.
Ik vindt het tof van aila om het voor me op te nemen, maar jullie zullen me toch eruit schoppen vanwege die stomme regel van 100 posten. Dus, ik trek me eruit, laat aila maar er in, ik speel wel volgende keer mee, met 100 posten in me naam. Konjo, jullie weten echt hoe en spel te verderven.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!! Laatst gewijzigd op 02-02-2008 om 12:49. Reden: curse word |
![]() |
|
Ik ben ook voor een minimum postcount,
Wat aila en evilblue betreft, als aila en evilblue in het vervolg niet dezelfde computer gebruiken om te spelen en niet bij elkaar wonen, moet dat geen probleem geven imo. Evilblue zit er tenslotte al in dus die regel van de minimum postcount kan hem technisch gezien nu niet meer tegenhouden. Tevens wil ik voorstellen dat er een regel komt dat er maar 1 speler per IP-adres mee mag doen. Dan hebben we dit gezeik ook niet meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik begrijp als mensen achterdochtig zijn, maar het moet wel gezond blijven. Ik vind de spel heel leuk, ik heb zelfs die oude gelezen en die voorlaatste 43 heb ik zelfs gevolgd. Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk moet zijn om te spelen. en als ze 100 posten willen, tja, dan krijgen ze het.
||
Citaat:
Aangezien de meeste mensen voor een 100-post regel zijn, mogen Sharkie en Evilblue dit speel helaas niet meedoen. Misschien het volgende spel weer. ![]() Ik zou verder dolgraag de functies versturen, maar ik heb nog steeds geen wachtwoord, dus.. Edit; de stemronde wordt sowieso niet vandaag. ![]()
|
1) sterrenmeisje
2) Martino87 3) Katje 4) ***ailá*** 5) Vlindertje 6) zoemzoem 7) Neko* 8) Lisaaah 9) AllureV 10) LL 11) Flowtje 12) Eye of Sauron 13) x-spekkie-x 14) Topdrop 15) Uice 16) Pippeloen 17) Kazet Nagorra 18) Stefenootje 19) 20) 21) Coolkast 22) Krynn Spelleiders: 1) Minke 2) Drukknoopje 3) Dark Phoenix Reserves: 1) Sherco 2) Daboman 3) ~~Fantôme~~ Wie o wie??
|
1) sterrenmeisje
2) Martino87 3) Katje 4) ***ailá*** 5) Vlindertje 6) zoemzoem 7) Neko* 8) Lisaaah 9) AllureV 10) LL 11) Flowtje 12) Eye of Sauron 13) x-spekkie-x 14) Topdrop 15) Uice 16) Pippeloen 17) Kazet Nagorra 18) Stefenootje 19) Sherco 20) Daboman 21) Coolkast 22) Krynn Spelleiders: 1) Minke 2) Drukknoopje 3) Dark Phoenix Reserves: 1) ~~Fantôme~~
|
1) sterrenmeisje
2) Martino87 3) Katje 4) ***ailá*** 5) ~~Fantôme~~ 6) zoemzoem 7) Neko* 8) Lisaaah 9) AllureV 10) LL 11) Flowtje 12) Eye of Sauron 13) x-spekkie-x 14) Topdrop 15) Uice 16) Pippeloen 17) Kazet Nagorra 18) Stefenootje 19) Sherco 20) Daboman 21) Coolkast 22) Krynn Spelleiders: 1) Minke 2) Drukknoopje 3) Dark Phoenix Ik sta mijn plaats af aan Fantôme en ik ga nu het wachtwoord pm-en naar DP. Ik had net wat problemen met mijn laptop en kon het dus niet eerder doen.
||
Citaat:
![]() Ik ga nu de functies doen!
|
De functies zijn verstuurd!
De eerste hangronde zal morgen plaatsvinden. Je kan stemmen tot morgen 20.30u Nieuwelingen opgelet: Je stemt door een pm te sturen naar de spelleider met je stem. Alles wat je in het topic zet hoeft niet waar te zijn, en telt niet mee als stem. Als je vaak niet stemt kan er besloten worden dat je volgend spel niet mee mag doen. Dus laat het voor iedereen leuk zijn en speel gewoon actief mee. Allemaal een leuk spel toegewenst!
||
Citaat:
Valsspelen moet natuurlijk niet aangemoedigd worden. De regel dat meerdere accounts op hetzelfde IP adres niet mee mogen doen vind ik een goed idee, en ik hoop dat die in de toekomst ook gehandhaafd wordt/blijft.
||
Citaat:
Edit: vorige post verwijderd omdat ik alleen martino had gequoot (klikte per ongeluk op opslaan voor ik mn tekst had getypt) |
![]() |
|
![]() |
Ik zal de eerste zijn om het eens te zijn met 'iedereen moet mee kunnen doen'...ha!...reden dat ik de voorgestelde postcountregel goed vind is dat ik van mezelf weet dat als ik ergens één keer ben geweest, ik geheid ga vergeten er terug te komen, ook al heb ik er nog zoiets leuks gelezen. Meer iets met 'binding' dan met 'populariteit', oid. 100 Posts is zoveel nog niet. Magoe.
"Mam, roep es een getal onder de 25?" 22 "Nog één!" 12 Eye of Sauron, voel je vereerd: m'n eerste stem ooit gaat naar jou ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nee, Lisaaah en ik doen al beide tijden mee, beide voor we een stelletje waren ook, en we vinden beiden het spel te leuk om vals te spelen. En nu einde discussie met betrekking tot de regels, ontopic, laat het spel beginnen!
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Opties weerwolfspel ***ailá*** | 500 | 19-03-2008 22:44 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel 44 #3 Verwijderd | 195 | 23-02-2008 09:55 | |
De Kantine |
weerwolfspel #46 Eye of Sauron | 35 | 18-02-2008 17:46 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
De Kantine |
Waar associeer jij je medeforummer mee? #2 Verwijderd | 500 | 09-01-2006 14:47 |