Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2008, 16:17
STP
STP is offline
Helemaal goed! Het is té leuk samen! Misschien moeten we vanavond maar een goed praten over het hoe en wat!
Oud 03-02-2008, 17:16
Dott
Dott is offline
Citaat:
Aww. =( *knuffel*
Waarom kwam je niet achter die dingen toen je die paar keren bij dat huis was, eigenlijk?
Omdat ze heel tastisch overal spiegels had, en een joekel van een kledingkast op het kapotte laminaat en voor de gasleiding had staan.
Oud 03-02-2008, 17:18
Dott
Dott is offline
Citaat:
Damn. Ik heb mail. Eindelijk. Heb er een week op moeten wachten, nou iets minder, maar toch. Daar was het dan. Met de vluchttijden erbij. Hij komt. Hij komt, hij komt langs . We hebben iets minder dan 24 uur samen. OMG
wanneer komt ie?
Oud 03-02-2008, 17:25
Idunarara
Idunarara is offline
Citaat:
Ik voel me genaait.
Vandaag gewoon allemaal dingen aan mn huis ontdekt waar ik niet echt blij mee was.
* Zoals dat in ALLE deuren in het huis kleurverschil zit, dus ik ze allemaal over kan gaan verven.
* Dat in de kozijnen ook kleurverschil zit
* Dat in mijn slaapkamer het kliklaminaat is 'afgebroken' ipv gezaagd waardoor het er onwijs lelijk uit ziet en ik €116,- moet neertellen om een nieuwe vloer te laten leggen.
* nog 1000 andere kleine dingetjes..

Ik heb ff een dip
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit topic gaat toch over relationele zaken in plaats van de staat van ieders huis
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 17:38
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit topic gaat toch over relationele zaken in plaats van de staat van ieders huis
Ja is ook zo, sorry..

ot: het gaat, heb een beetje een dipje, maar ik ga zo naar hem toe
Oud 03-02-2008, 17:44
Idunarara
Idunarara is offline
Citaat:
Ja is ook zo, sorry..

ot: het gaat, heb een beetje een dipje, maar ik ga zo naar hem toe
Haha maakt mij niet uit hoor Ik vind het leuk om te lezen, daar niet van.

Ot: Heel goed. Binnenkort een weekend weg met z'n tweetjes en dan hebben we al weer bijna vier maanden, het gaat zo snel.. Relatie tussen mijn broer en zijn vriendin is uit en daar ben ik behoorlijk van geschrokken, maar toen ik hem belde wist ik dat het goed zat tussen ons.

Alleen zo afgrijselijk vervelend dat die tijd altijd maar weer tussen ons in staat, bah.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 18:04
Verwijderd
Omg. En nou zittie al sinds gisteravond in mijn kop en tis nog steeds niet helemaal echt want hij is altijd sort of onbereikbaar geweest maar nu.... Ja weetikveel, hij is gewoon heel leuk en alles is gewoon heel raar.

En oh, knuffel voor Snoopy.... Sterkte meis!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 18:06
I C U
I C U is offline
Je bouwt ook een relatie op met je huis

OT: Jep, was gezellig vanmiddag, en hij is zonder meer leuk. Pfff. Zit je dan.
Oud 03-02-2008, 18:13
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Helemaal goed! Het is té leuk samen! Misschien moeten we vanavond maar een goed praten over het hoe en wat!
heb je geen leuke groningse vriend voor me? ken bijna geen leuke jongens hier in grun en moet toch over mn ex heen komen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 18:16
Rob
Rob is offline
Citaat:
heb je geen leuke groningse vriend voor me? ken bijna geen leuke jongens hier in grun en moet toch over mn ex heen komen
Rebound detected!

En zo te zien heb ik de beste keuze gemaakt. Wat ik nu heb gevoeld is beter dan wat ik hád gaan voelen als ik de keuze niet gemaakt had.

Laatst gewijzigd op 03-02-2008 om 18:35.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 19:24
WolterB
WolterB is offline
prima zo. Geen idee hoe en wat verder maargoed
Oud 03-02-2008, 19:32
ST*R
ST*R is offline
Zal ik hem vragen of we een keer zullen afspreken? Hm.. Kan ik wel weer met m zoenen en hem aanstaren
En wie had dat ooit gedacht, maar volgens mij vind ik de date-jongen echt stukke minder leuk. Maarja dat kan natuurlijk altijd weer omslaan bij mij.
En ook nog eens over mn ex gedroomd..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 19:52
kenni
kenni is offline
Voel me super! Heerlijk weekend gehad samen
Oud 03-02-2008, 20:14
Orpheo
Orpheo is offline
mijn vriendin is een schatje ik ben blij dat juist zij mijn vriendin is
Oud 03-02-2008, 21:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hier gaat het prima. Mijn vriend heeft vrij genomen om morgen met mij naar de crematie van mijn opa te kunnen en dat vind ik toch wel heel erg lief. En ik was onwijs zenuwachtig voor dit weekend omdat zijn moeder jarig was en de hele familie over de vloer zou komen en ze uit eten zouden gaan enzo maar het viel allemaal ontzettend mee, het zijn gewoon lieve mensen

@ Dott: kliklaminaat zelf leggen is niet heel moeilijk, prima te doen, kost alleen wel meer tijd dan als je het laat doen (maar scheelt wel een hoop geld). Deuren verven kost niet heel veel tijd trouwens hoor, viel mij onwijs mee
Oud 03-02-2008, 21:46
Pluis
Pluis is offline
Mijn zus heeft zo goed als een huis gekocht met haar vriend! En ze heeft nog maar een half jaar verkering! Ik vind het eerlijk gezegd een beetje dom, maarja, als zij er gelukkig van wordt. Ze heeft wel een hele mooie badkamer in haar huis met een bubbelbad <3
Ik zou het alleen zo jammer vinden als het straks weer misgaat
Oud 03-02-2008, 22:00
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hij kan niet van me verwachten als hij me eerst van het een op andere moment uit zn leven probeert te gooien, maar daarna na mijn aandringen toch me wil blijven zien, maar geen relatie wil, dat ik me dan niet met andere mannen kan bezighouden..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 23:01
Dott
Dott is offline
Citaat:
Omg. En nou zittie al sinds gisteravond in mijn kop en tis nog steeds niet helemaal echt want hij is altijd sort of onbereikbaar geweest maar nu.... Ja weetikveel, hij is gewoon heel leuk en alles is gewoon heel raar.

En oh, knuffel voor Snoopy.... Sterkte meis!
haha, leuke jongens in overvloed daar dus?

Citaat:
Je bouwt ook een relatie op met je huis

OT: Jep, was gezellig vanmiddag, en hij is zonder meer leuk. Pfff. Zit je dan.
haha, een haat-liefde relatie ja

Citaat:
over paar maanden
heb je wat om naar uit te kijken

Citaat:
Hier gaat het prima. Mijn vriend heeft vrij genomen om morgen met mij naar de crematie van mijn opa te kunnen en dat vind ik toch wel heel erg lief. En ik was onwijs zenuwachtig voor dit weekend omdat zijn moeder jarig was en de hele familie over de vloer zou komen en ze uit eten zouden gaan enzo maar het viel allemaal ontzettend mee, het zijn gewoon lieve mensen

@ Dott: kliklaminaat zelf leggen is niet heel moeilijk, prima te doen, kost alleen wel meer tijd dan als je het laat doen (maar scheelt wel een hoop geld). Deuren verven kost niet heel veel tijd trouwens hoor, viel mij onwijs mee
ja, ik laat nu zeil leggen, vind het wel best.
Ik heb zelf 2 linker handen, en het moet voor mij wel een thuis worden waar ik de komende 5 jaar kan wonen, minimaal.. maar ik baal er alsnog best van

ot: net bij hem geweest en lekker een leuke film gekeken.
hij was nog steeds misselijk dus ben ff bij hem gebleven toen die in bed kroop.
veel gelachen en stiekem wilden we beiden dat ik niet weg hoefde te gaan...
ik ben best heel erg verliefd
morgen komt ie nog ff langs en dan gaat ie naar zn ouders tot donderdag, en dan samen concert van within temptation + orkest
stiekem mis ik hem nu al.. lijk wel gek
Oud 04-02-2008, 00:17
Verwijderd
Citaat:
en dan samen concert van within temptation + orkest
stiekem mis ik hem nu al.. lijk wel gek
Jaa, wij ook! Gezellig met wat vrienden, heb er nu al zin in. Zaterdag nog 30 seconds to Mars, wordt druk. Maar wel leuk

Hij is nu al een paar daagjes ziek, koorts, hoesten enz enz. Tussen het werken door probeer ik hem lekker te verwennen en ondertussen dwing ik hem allemaal paracetamol, hoestdrank en neusspray te gebruiken. Eigenwijze vent; 'Is nergens voor nodig hoor...' Ja haha, denk je dat het lekker slaapt naast iemand die telkens hoest?
Wel heel zielig dat hij zich zo beroerd voelt.

Verder maak ik me enorm kwaad over sommige dingen. Het frustreerd me mateloos dat verschillende personen om me heen zich hebben laten intimideren en/of nog steeds geintimideerd worden door partners. Iemand die je mept schop je toch vierkant je huis uit??? Of nog erger; dat het zo moeilijk is om die persoon aan te laten pakken...

Maar vrolijker: ik heb zin om mijn vriendinnetje te zien! Ze woont nu een jaar in Bonaire, maar is even in Nederland. En wat zij niet weet is dat ik morgen ook langskom als ze heeft afgesproken met een ander vriendinnetje
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 00:19
Verwijderd
* dubbel *
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 03:03
Rob
Rob is offline
En ik hoop voor haar dat ze niet dezelfde fout in gaat als met mij. Anders gaat ze er weer doorheen.
Oud 04-02-2008, 06:35
Metal
Metal is offline
"Ik heb net een te mega hete chickie gepimpt". hotness+ze kent dillinger escape= win win. Alleen weet ik nou niet wat ik moet smsnen, want ik zie haar morgen weer, maar dan nuchter. En ik probeer al 2 uur te ontnuchteren maar blijkbaar is mijn lichaam het daar niet mee eens.
Oud 04-02-2008, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik op Psych al zei tegen Neko*: Ik heb een concert op 14 februari dat om half 7 begint. Als het op tijd afgelopen is en de treinen nog rijden, wil ik best langskomen, maar de kans is groot dat ik er dan pas rond middernacht ben, ofzo.
Toevallig 36 crazy fists?

Afgelast
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 10:00
Verwijderd
Haha daar gaat mijn carnval. Niet grappig.
Aangereden worden en er een gekneusde knie aan overhouden en je niet eens fatsoenlijk kunnen draaien in bed en al het enthousiasme voor de kroegentocht. Bah. Godverdomme, klotezooi.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 10:50
Verwijderd
Ja lekker. <3
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 11:26
Neiu
Neiu is offline
Okee, een beetje teveel aandacht nu, maar het is wel heel leuk
Oud 04-02-2008, 12:13
Rob
Rob is offline
Citaat:
Toevallig 36 crazy fists?

Afgelast
Megadeth. Lekker het Valentijnsgevoel uit iedereen beuken.
Oud 04-02-2008, 12:33
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mwoah, zit nog steeds een beetje met de Noorse schone in het hoofd. Heb ook weinig interesse in andere vrouwen momenteel, toch te druk met school en studiekeuze momenteel. Maar goed, als ik haar nog zie dan duurt het zeker nog een half jaar...
Oud 04-02-2008, 13:42
I C U
I C U is offline
@ Secret Agent: Balen! *aait* Hopelijk kan je snel weer lopen

OT: Oh yeah well... M'n bijna dood ervaring van gisteren was toch wel een afknapper Mannen en auto's... Maar goed! Jeej
Oud 04-02-2008, 17:15
Verwijderd
Ik ben boos.
Heel erg boos.

En ik heb gehuild.
Heel erg veel en hard gehuild.

Hij heeft me alleen gelaten.
En mijn hart is stuk.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 18:26
Thee Muts
Thee Muts is offline
Pff, wat komen er ineens veel nieuwe dingen tegelijk! Vandaag rij-examen aangevraagd en staat nu op 12 maart (zin in!!), over twee weken beginnen met mijn nieuwe baan, waarbij ik al een hele tijd bezig ben met solliciteren en veel verschillende dingen aangeboden heb gekregen, waardoor ik onderhand wel behoefte had aan duidelijkheid en zekerheid. Sinds vorige week was dan ook eindelijk alles rond en afgesproken dat ik de 18de kon beginnen, kreeg ik vandaag weer telefoon met wéér een nieuw voorstel, waarbij ik ook volgende week al moet beginnen!! Mag er tot donderdag over nadenken en het is ook allemaal hartstikke gaaf, maar was net zo blij met de zekerheid die ik had en dat ik me ergens op in kon gaan stellen en niet weet ik het even niet zo goed meer. Heb echt heel veel zin in mijn nieuwe werkplek, maar de aanloop er naartoe vraagt nu even iets te veel van me.

Deze week dus ook afscheid nemen op mijn huidige werk en zal een aantal collega's best gaan missen! Wordt een rare week volgens mij. En dan net ook nog een telefoontje gehad van mijn ex, om me te vertellen dat er bij zijn moeder kanker is geconstateerd met al een grote kans op uitzaaiingen. Onwijs kut natuurlijk en het houd mij ook wel even bezig. Had altijd best leuk contact met zijn moeder en het voelt gewoon even raar nu

Gelukkig gaat het echt super goed met vriendlief, sta af en toe echt nog versteld van hoe lief hij voor mij kan zijn en dat heb ik met al deze nieuwe ontwikkelingen ook best nodig! Afgelopen weekend heb ik me echt weer lopen verwonderen over hem; heb echt zoveel geluk met hem

Oh, en nog een hele dikke knuffel voor Snoopy!
Oud 04-02-2008, 20:04
Verwijderd
Hoorde ik ergens break-up boom?

Ik heb een maandje kunnen zwijmelen maar vanmorgen werd het alom gehate driestappenplan ingezet en was het patsboem duidelijk:
1. Geen kus bij het elkaar zien.
2. Il faut qu'on parle. (We moeten praten)
3. J'ai réfléchi ce weekend. (Ik heb nagedacht)

Dag lief vriendje
Godver ik had dit zo niet aan zien komen en het doet PIJN.
Donderdag kreeg ik oorbellen omdat we een maand samen waren, dit weekend is hij plotsling van gedachten veranderd. Vanmorgen schrok ik zo dat ik geen woord uit kon brengen maar ik heb nu zoveel vragen.
Of eigenlijk maar één: Waarom waarom waarom waarom waarom?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 20:29
Signy
Signy is offline
Het afgelopen weekend was niet tof. Omdat onze schema's zo kut op elkaar aangepast zijn, lopen we elkaar telkens mis. Ik had hem laatst 3 wk niet gezien en ik moet dan gewoon weer 'wennen' aan het feit dat ik een vriend heb. (klinkt dat raar?)
Toen hij zijn werkrooster vertelde van maart zag ik alweer dat het weer kut was en ik was daar zo verdrietig om. We moeten onze relatie de hele tijd vooruit plannen we kunnen elkaar nooit spontaan (veel) zien.
De dag erna was er veel spanning, we hebben het er uiteindelijk over gehad en het enge zinnetje "misschien is het beter als we het uitmaken" is zelfs genoemd.
Buh. Uiteindelijk zijn we nog samen, maar het was wel heftig.
Oud 04-02-2008, 20:42
I C U
I C U is offline
Jeetje... *geeft iedereen een knuffel* Onthou: het is bijna lente en dan is de wereld gelijk een stuk mooier! Oh zo!
Oud 04-02-2008, 21:04
Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendjeeee. <33
Oud 04-02-2008, 21:10
ST*R
ST*R is offline
@ Mala: ahh wat kut voor je, je klonk altijd wel verliefd..
Ik weet niet wat ik met hem aan moet. En ook niet met hem. En om het allemaal nog wat ingewikkelder te maken denk ik ook nog regelmatig aan mn ex(en). Ik denk dat ik ze allemaal maar vergeet, en me ga richten op een nog te komen nieuwe waar het allemaal duidelijk mee gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 21:15
Verwijderd
Hihi, waar verdien ik zijn liefheid toch altijd aan! Hij zorgt weer supergoed voor me <3

Vrijdag eens goed gepraat over de toekomst in de zin van kinderen en wat we beiden nog willen doen/bereiken voor we daar serieus aan zouden gaan denken.. en gisteren eens goed gepraat over het leeftijds- en inkomstenverschil, wat heel prettig was. Ik heb nu echt het idee weer op één lijn te zitten, het is wel duidelijk dat we toch echt wat te weinig tijd voor elkaar hebben.. maar dat komt in de toekomst weer goed
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 21:49
Verwijderd
Bwuh, ik mis m zo erg!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 21:53
Dott
Dott is offline
ik lees het al, ik hou het maar bij liefde voor mn katten

Hij heeft buikgriep de arme lieverd, dikke kans dat ik het dus ook te pakken heb
Maar ja, dat zie ik wel weer...
Morgen voor het eerst sinds een paar maanden naar school in een nieuwe klas *bibber bibber*
Wie wil mn handje vasthouden??
Oud 04-02-2008, 22:02
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik ben boos.
Heel erg boos.

En ik heb gehuild.
Heel erg veel en hard gehuild.

Hij heeft me alleen gelaten.
En mijn hart is stuk.
Lees ik hier nu .. dat je erachter kwam dat je relatie niet alleen verbroken is vanwege tijdgebrek? Of zoek ik er weer teveel achter?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 22:18
Verwijderd
ik heb geen relationeel gebied meer
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 22:32
Metal
Metal is offline
^minder. is het definitief?

ook @ mala btw, sterkte
Oud 04-02-2008, 22:34
Crimson
Crimson is offline
jezus de relaties vallen bij bosjes ;/
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 22:36
Verwijderd
Tis winter he.
In de lente zijn we allemaal weer aan de beurt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 22:52
Crimson
Crimson is offline
nou ik pass voorlopig.. :/
(oja mn broertje is nog wel vrijgezel he )
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 22:53
Poepkind
Poepkind is offline
Snoopy@Oooh wat rot voor je, ik schrok me dood!

En ik ben dit weekend met mn hele goede vriendin, mijn vriendje en een paar clubgenoten van hem, waaronder het vriendje van vriendin naar maastricht geweest. Om gezellie carnaval te vieren, en het was leuk mijn lover heeft leuke clubgenootjes, en t was gewoon relaxt.
Mijn vriendje is zo gezellie en ik doe zo veel leuke dingen met hem, heerlijk<3
Oud 04-02-2008, 23:00
Verwijderd
Omg jezus, gaat lekker zo hier! De break-up boom hoort pas eind februari te komen! Wat is dit nu, 'ja de krokussen bloeien ook al weer'? Ik ben blij dat ik nu geen relatie heb, haha, ik zou er zenuwachtig van worden.

Wat betreft datejongen, hm, beetje vage date, maar we kunnen wel goed lachen. Nou eh ja, we zullen zien. Ik vat het ook allemaal niet zo.. Oh en de rare Duitser kan niet msnen (tenminste, niet goed genoeg naar mijn zin), dus die valt sowieso af
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 23:05
Verwijderd
Citaat:
nou ik pass voorlopig.. :/
(oja mn broertje is nog wel vrijgezel he )
Hij kan t niet vaak genoeg benadrukken.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 23:08
Orpheo
Orpheo is offline
breakup boom? geen last van hier. valentijn komt er alweer aan, en we gaan dan lekker samen mutsen (denk ik, ghehe) een dagje als vandaag. Even eenuurtje tegen haar aan geleund en in slaap gevallen jammer? wellicht. maar het was wel het beste uurtje dat ik had in bijna een week. Ik vind 'r pa soms nog wel wat eng, ondanks dat 'ie t goed bedoeld. dat gebrul van 'm, daar krijg ik zelfs de kouwe rillingen van, maar goed, ik heb dat soms ook (zegt ze).

ai ai ai, ik ben blij met haar het is pas een JAAR dat voorbij is. Ik moet oppassen, straks is er weer een half jaar voorbij, studie (weer) verkloot, weer geen fuck gedaan, en alleen maar samen zijn geweest, en niks productiefs gedaan ik herinner me gewoon hoe rap vorig jaar alles ging enzo...
Oud 05-02-2008, 01:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh god, breakup season idd. Sterkte aan iedereen die het nodig heeft. *knuf*

Bij mij was het ook februari dat het uitging, maar dat is nu dus al 2 jaar geleden en eigenlijk vind ik het wel ok. Nou ja, Ok niet echt, maar ik ben eraan gewend geraakt. Ik heb met carnaval maar weer eens gemerkt dat ik mannen eigenlijk maar eng vind en dat ik met aandacht helemaal niet om kan gaan. Of iedergeval niet met zulk soort aandacht.
En dat terwijl m'n vriendinnen scharrelen alsof hun leven er van afhangt. *zucht* Ik wou soms dat ik dat kon, maar dudes die eigenlijk maar 1 ding willenm kijk ik al automatisch met walging en minachting aan, dus dat gaat niet gebeuren.
Blabla ik sterf zielig en alleen etc.
Reageren

Regels voor berichten