Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: het gaat, heb een beetje een dipje, maar ik ga zo naar hem toe ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ot: Heel goed. Binnenkort een weekend weg met z'n tweetjes en dan hebben we al weer bijna vier maanden, het gaat zo snel.. Relatie tussen mijn broer en zijn vriendin is uit en daar ben ik behoorlijk van geschrokken, maar toen ik hem belde wist ik dat het goed zat tussen ons. Alleen zo afgrijselijk vervelend dat die tijd altijd maar weer tussen ons in staat, bah. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En zo te zien heb ik de beste keuze gemaakt. Wat ik nu heb gevoeld is beter dan wat ik hád gaan voelen als ik de keuze niet gemaakt had.
Laatst gewijzigd op 03-02-2008 om 18:35. |
![]() |
|
Zal ik hem vragen of we een keer zullen afspreken? Hm.. Kan ik wel weer met m zoenen en hem aanstaren
![]() En wie had dat ooit gedacht, maar volgens mij vind ik de date-jongen echt stukke minder leuk. Maarja dat kan natuurlijk altijd weer omslaan bij mij. En ook nog eens over mn ex gedroomd.. |
![]() |
|
Hier gaat het prima. Mijn vriend heeft vrij genomen om morgen met mij naar de crematie van mijn opa te kunnen en dat vind ik toch wel heel erg lief. En ik was onwijs zenuwachtig voor dit weekend omdat zijn moeder jarig was en de hele familie over de vloer zou komen en ze uit eten zouden gaan enzo maar het viel allemaal ontzettend mee, het zijn gewoon lieve mensen
![]() @ Dott: kliklaminaat zelf leggen is niet heel moeilijk, prima te doen, kost alleen wel meer tijd dan als je het laat doen (maar scheelt wel een hoop geld). Deuren verven kost niet heel veel tijd trouwens hoor, viel mij onwijs mee ![]()
|
Mijn zus heeft zo goed als een huis gekocht met haar vriend!
![]() Ik zou het alleen zo jammer vinden als het straks weer misgaat ![]()
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb zelf 2 linker handen, en het moet voor mij wel een thuis worden waar ik de komende 5 jaar kan wonen, minimaal.. maar ik baal er alsnog best van ot: net bij hem geweest en lekker een leuke film gekeken. hij was nog steeds misselijk dus ben ff bij hem gebleven toen die in bed kroop. veel gelachen ![]() ik ben best heel erg verliefd ![]() morgen komt ie nog ff langs en dan gaat ie naar zn ouders tot donderdag, en dan samen concert van within temptation + orkest ![]() stiekem mis ik hem nu al.. lijk wel gek ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij is nu al een paar daagjes ziek, koorts, hoesten enz enz. Tussen het werken door probeer ik hem lekker te verwennen en ondertussen dwing ik hem allemaal paracetamol, hoestdrank en neusspray te gebruiken. Eigenwijze vent; 'Is nergens voor nodig hoor...' ![]() ![]() ![]() Wel heel zielig dat hij zich zo beroerd voelt. Verder maak ik me enorm kwaad over sommige dingen. Het frustreerd me mateloos dat verschillende personen om me heen zich hebben laten intimideren en/of nog steeds geintimideerd worden door partners. Iemand die je mept schop je toch vierkant je huis uit??? ![]() Maar vrolijker: ik heb zin om mijn vriendinnetje te zien! Ze woont nu een jaar in Bonaire, maar is even in Nederland. En wat zij niet weet is dat ik morgen ook langskom als ze heeft afgesproken met een ander vriendinnetje ![]() |
![]() |
|
"Ik heb net een te mega hete chickie gepimpt". hotness+ze kent dillinger escape= win win. Alleen weet ik nou niet wat ik moet smsnen, want ik zie haar morgen weer, maar dan nuchter. En ik probeer al 2 uur te ontnuchteren maar blijkbaar is mijn lichaam het daar niet mee eens.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Afgelast ![]() |
![]() |
|
Mwoah, zit nog steeds een beetje met de Noorse schone in het hoofd. Heb ook weinig interesse in andere vrouwen momenteel, toch te druk met school en studiekeuze momenteel. Maar goed, als ik haar nog zie dan duurt het zeker nog een half jaar...
|
Pff, wat komen er ineens veel nieuwe dingen tegelijk! Vandaag rij-examen aangevraagd en staat nu op 12 maart (zin in!!), over twee weken beginnen met mijn nieuwe baan, waarbij ik al een hele tijd bezig ben met solliciteren en veel verschillende dingen aangeboden heb gekregen, waardoor ik onderhand wel behoefte had aan duidelijkheid en zekerheid. Sinds vorige week was dan ook eindelijk alles rond en afgesproken dat ik de 18de kon beginnen, kreeg ik vandaag weer telefoon met wéér een nieuw voorstel, waarbij ik ook volgende week al moet beginnen!! Mag er tot donderdag over nadenken en het is ook allemaal hartstikke gaaf, maar was net zo blij met de zekerheid die ik had en dat ik me ergens op in kon gaan stellen en niet weet ik het even niet zo goed meer. Heb echt heel veel zin in mijn nieuwe werkplek, maar de aanloop er naartoe vraagt nu even iets te veel van me.
Deze week dus ook afscheid nemen op mijn huidige werk en zal een aantal collega's best gaan missen! Wordt een rare week volgens mij. En dan net ook nog een telefoontje gehad van mijn ex, om me te vertellen dat er bij zijn moeder kanker is geconstateerd met al een grote kans op uitzaaiingen. Onwijs kut natuurlijk en het houd mij ook wel even bezig. Had altijd best leuk contact met zijn moeder en het voelt gewoon even raar nu ![]() Gelukkig gaat het echt super goed met vriendlief, sta af en toe echt nog versteld van hoe lief hij voor mij kan zijn en dat heb ik met al deze nieuwe ontwikkelingen ook best nodig! Afgelopen weekend heb ik me echt weer lopen verwonderen over hem; heb echt zoveel geluk met hem ![]() Oh, en nog een hele dikke knuffel voor Snoopy!
|
Verwijderd
|
Hoorde ik ergens break-up boom?
Ik heb een maandje kunnen zwijmelen maar vanmorgen werd het alom gehate driestappenplan ingezet en was het patsboem duidelijk: 1. Geen kus bij het elkaar zien. 2. Il faut qu'on parle. (We moeten praten) 3. J'ai réfléchi ce weekend. (Ik heb nagedacht) Dag lief vriendje ![]() Godver ik had dit zo niet aan zien komen en het doet PIJN. Donderdag kreeg ik oorbellen omdat we een maand samen waren, dit weekend is hij plotsling van gedachten veranderd. Vanmorgen schrok ik zo dat ik geen woord uit kon brengen maar ik heb nu zoveel vragen. Of eigenlijk maar één: Waarom waarom waarom waarom waarom? |
![]() |
|
Het afgelopen weekend was niet tof. Omdat onze schema's zo kut op elkaar aangepast zijn, lopen we elkaar telkens mis. Ik had hem laatst 3 wk niet gezien en ik moet dan gewoon weer 'wennen' aan het feit dat ik een vriend heb. (klinkt dat raar?)
Toen hij zijn werkrooster vertelde van maart zag ik alweer dat het weer kut was en ik was daar zo verdrietig om. We moeten onze relatie de hele tijd vooruit plannen we kunnen elkaar nooit spontaan (veel) zien. ![]() De dag erna was er veel spanning, we hebben het er uiteindelijk over gehad en het enge zinnetje "misschien is het beter als we het uitmaken" is zelfs genoemd. Buh. ![]()
|
@ Mala: ahh wat kut voor je, je klonk altijd wel verliefd..
Ik weet niet wat ik met hem aan moet. En ook niet met hem. En om het allemaal nog wat ingewikkelder te maken denk ik ook nog regelmatig aan mn ex(en). Ik denk dat ik ze allemaal maar vergeet, en me ga richten op een nog te komen nieuwe waar het allemaal duidelijk mee gaat worden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hihi, waar verdien ik zijn liefheid toch altijd aan! Hij zorgt weer supergoed voor me <3
Vrijdag eens goed gepraat over de toekomst in de zin van kinderen en wat we beiden nog willen doen/bereiken voor we daar serieus aan zouden gaan denken.. en gisteren eens goed gepraat over het leeftijds- en inkomstenverschil, wat heel prettig was. Ik heb nu echt het idee weer op één lijn te zitten, het is wel duidelijk dat we toch echt wat te weinig tijd voor elkaar hebben.. maar dat komt in de toekomst weer goed ![]() |
![]() |
|
ik lees het al, ik hou het maar bij liefde voor mn katten
![]() Hij heeft buikgriep ![]() ![]() Maar ja, dat zie ik wel weer... Morgen voor het eerst sinds een paar maanden naar school in een nieuwe klas *bibber bibber* Wie wil mn handje vasthouden??
|
Snoopy@Oooh wat rot voor je, ik schrok me dood!
En ik ben dit weekend met mn hele goede vriendin, mijn vriendje en een paar clubgenoten van hem, waaronder het vriendje van vriendin naar maastricht geweest. Om gezellie carnaval te vieren, en het was leuk ![]() Mijn vriendje is zo gezellie en ik doe zo veel leuke dingen met hem, heerlijk<3
|
Verwijderd
|
Omg jezus, gaat lekker zo hier! De break-up boom hoort pas eind februari te komen! Wat is dit nu, 'ja de krokussen bloeien ook al weer'? Ik ben blij dat ik nu geen relatie heb, haha, ik zou er zenuwachtig van worden.
Wat betreft datejongen, hm, beetje vage date, maar we kunnen wel goed lachen. Nou eh ja, we zullen zien. Ik vat het ook allemaal niet zo.. Oh en de rare Duitser kan niet msnen (tenminste, niet goed genoeg naar mijn zin), dus die valt sowieso af ![]() |
![]() |
|
breakup boom? geen last van hier. valentijn komt er alweer aan, en we gaan dan lekker samen mutsen (denk ik, ghehe) een dagje als vandaag. Even eenuurtje tegen haar aan geleund en in slaap gevallen
![]() ai ai ai, ik ben blij met haar ![]() ![]()
|
Oh god, breakup season idd. Sterkte aan iedereen die het nodig heeft. *knuf*
Bij mij was het ook februari dat het uitging, maar dat is nu dus al 2 jaar geleden en eigenlijk vind ik het wel ok. Nou ja, Ok niet echt, maar ik ben eraan gewend geraakt. Ik heb met carnaval maar weer eens gemerkt dat ik mannen eigenlijk maar eng vind en dat ik met aandacht helemaal niet om kan gaan. Of iedergeval niet met zulk soort aandacht. En dat terwijl m'n vriendinnen scharrelen alsof hun leven er van afhangt. *zucht* Ik wou soms dat ik dat kon, maar dudes die eigenlijk maar 1 ding willenm kijk ik al automatisch met walging en minachting aan, dus dat gaat niet gebeuren. Blabla ik sterf zielig en alleen etc.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 49 Orpheo | 500 | 25-11-2006 23:53 |