Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik overanalyseer alles ook, altijd als ik boos of verdrietig ben ga ik me afvragen waarom en ik bedenk altijd een reden. Ik heb er een hekel aan perfectionisten. Ik raak in paniek als mensen totaal niet voor rede vatbaar zijn. Ik zing altijd hard mee met mijn muziek en denk dat niemand het hoort, maar eigenlijk denk ik dat dat meer genant is dan vreemd, aangezien ik mijn broer er ook wel op betrap en zo veel mensen dat doen.
Ik praat op willekeurige momenten Brits. En ik ga heel vaak forummen terwijl ik veel leukere dingen weet die veel meer voldoening geven. *topdrop naamzoek ![]() En ik heb redelijk veel verschillende soorten deodorant omdat ik, tegen de tijd dat zo'n flesje bijna op is, ik wel weer zin heb in wat anders. ![]()
||
Citaat:
|
Ik typ en schrijf het liefst mijn naam zonder hoofdletter. ik praat vaak hardop tegen mezelf in het engels. ik ben elke keer bang als mijn mobiel gaat, omdat ik dan meteen denk dat mensen mij opbellen omdat ik dingen fout/niet doe, dit gaat vaak eventjes over als ik een andere ringtone heb. ik weet veel van baby's voor iemand die geen moeder is. ik hou van dingen die oranje zijn. ik heb geen fohn. ik vind het leuk om mijn katten mee te nemen naar waar het ook is waar ik heenga. vuilniswagens vind ik eng en ik slaap lekkerder als het onweert. ik ben makkelijk. ik hou van koude slaapkamers en dan kruiken in bed en dikke pyjama's. staand zoenen vind ik sexy. ik sorteer graag dingen. verder ben ik inconsequent voor mezelf en ik werk graag extreem lange dagen. als ik me verveel of als ik enthousiast ben ga ik springen en irritant doen. ik hou van plagen.
||
Citaat:
En mijn ex maakte er misbruik van door heel subtiel te vragen of ik alles nog wel had zodat ik alles na ging kijken. ![]() Na het douchen doe ik altijd mijn haar in een staart zodat het natte niet in mijn nek zit. Wanneer het helemaal droog moet zijn, zwier ik het in de rondte tot 't nog een beetje vochtig is. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben een beetje verliefd op de HEMA en kom er dan ook vaak. Ik zit constant in conflict met mezelf omdat ik aan de ene kant al mijn spullen heel blij en kleurig en bloemig wil hebben en aan de andere kant gewoon hout en zwart en zonder poespas. Nu is het een rommigelige compromis. Ik kijk graag naar hoe mensen bier tappen en wijn inschenken. Ik kan vaak moelijk de neiging onderdrukken om alleen op de witte strepen van een zebrapad te lopen, soms doe ik dat dus ook en dan lijk ik net een kleuter want ik ben klein en moet dan heel grote stappen maken. Ik loop heel hard. Ik koester al zolang als ik me kan herinneren de droom ooit nog een koeltoren in regenboogkleurtjes te schilderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Ik kan niet slapen als de gordijnen niet goed dichtzijn (gewoon omdat t dan niet uitziet, ik heb rolluiken dus geen last van licht oid) of als ik niet op mijn rechterzij lig. Ik corrigeer werkelijk álle spelfouten die ik tegenkom. Ik overanalyseer ook altijd alles. Ik heb een hekel aan mensen die teveel praten, terwijl ik zelf soms niet stil te krijgen ben. In de bus moét ik altijd achterin zitten, tenzij het een ritje is dat korter duurt dan een kwartier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ennnn als het helder weer is, 's nachts, moet ik altijd naar buiten om naar de lucht te kijken. Of t dan vriest of niet, ik moet altijd even kijken. Meestal word dat even dan heel erg lang, dus uiteindelijk lig ik helemaal verkleumd in bed. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Enenenen! Ik moet altijd rechts lopen als ik met één iemand over straat ga. Links lopen/fietsen voelt gewoon niet fijn voor mij. Oh, en ik doe soms <3.1415926538 ipv <3. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil ook pi tot 200 decimalen uit m'n hoofd kennen en ik ben telkens heel hard op weg, maar vervolgens doe ik er niks aan en vergeet ik weer alles. Maar ik weet wel dat jij 'm niet kent, want het is niet 3,1415926538 maar 3,1415926535. Of 3,1415926536 als je afrondt, maar ik vind afronden stom. Ik denk dat je in de war bent met 3,14159265358. - - - En verder heb ik nog drie miljoen tics, zoals een goede autist betaamt. De gordijnen moeten altijd dicht zijn, want ik houd er niet van als mensen naar binnen kunnen kijken. Ook al woon ik in een flat en is het dus in principe technisch onmogelijk dat iemand opeens door 'n raampje gluurt. Ik kan niet langer dan een paar dagen rondom mensen zijn, daarna moet ik echt rust nemen en in m'n eentje voor de pc hangen. In de bus heb je helemaal vooraan één verhoogde stoel - daar wil ik altijd op zitten, want niet alleen zit je dan hoger dan de rest, ook kan er dan niemand naast je komen zitten. Ik haat het wanneer je in het OV noodgedwongen naast iemand moet zitten, wanneer ik de keuze heb ga ik dan liever staan. Chipszakken moeten opengemaakt worden aan de bovenkant, niet aan de onderkant. Ik wil altijd binnen de lijntjes van de stoep lopen en enkel op het wit van zebrapaden en soms loop ik op de stoeprand, want dat is minder saai. Ik praat heel veel tegen mezelf en tegen levenloze voorwerpen als ik alleen ben. Nu ik op mezelf woon ben ik dat gewend en doe ik het soms ook op straat. Toen ik voor het eerst de leuke verhoogde stoelen voorin de bus opmerkte zei ik hardop heel blij en goedkeurend 'HMMM!' en toen dacht een of andere kerel die er toevallig voor stond dat ik het over hem had. Ik ben een beetje sociaal gehandicapt dus toen hij moves begon te maken snapte ik het niet en daarna zei ik 'oh, ik had het over de stoel hoor'. Hij was beledigd, ghuu. ![]() ![]() ![]() En ik kan nog langer doorgaan, maar ik moet een opdracht maken. ![]() ![]() Duuuuus. Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 22:32. Reden: Typfout. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() (En zo niet, dan niet, natuurlijk. Ik ben zo'n 30 uur wakker, mijn inschattingsvermogen wordt dan wat troebel.) |
![]() |
||||||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ben ook makkelijk! Te makkelijk soms. Dat ik in een supermarkt oid sta en íets moet kiezen, maar ik het gewoon niet weet omdat het me gewoon niet uitmaakt! ![]() Ik hou ook van koude slaapkamers, maar alleen om in te slapen uiteraard, niet om in achter de computer te zitten. Ik heb daarentegen dan wel weer een hekel aan pyjama's. Hoe koud het ook is, ik slaap in een boxer. Staand zoenen ![]() Citaat:
![]() Ik loop ook vaak op randjes of lijntjes of op van die blinden/slechtzienden tegels op het station ![]() Citaat:
Citaat:
Als ik een spelfout ergens zie in een 'serieuze' tekst, zoals in opdrachten die ik moet maken voor de universiteit ofzo, dan kan ik daar zó afgeleid van raken, dat ik stop met die opdrachten en iets anders ga doen. Of een spelfout in een serieuze brief of op een website ofzo. Ik kan die tekst dan meteen niet serieus meer nemen. Ik ben zelf meestal niet zo spraakzaam, dus ik vind het ook niet zo fijn als mensen tegen mij door blijven ratelen over niks ;x Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Dat heb ik ook. Als ik te lang rond teveel mensen hang word ik onrustig en wil ik het liefst zo snel mogelijk weg en alleen zijn. Ik kan me ook ontzettend ergeren aan de nutteloze en domme gesprekken die mensen vaak voeren. Helemaal als ik daardoor verhinderd wordt om daar weg te gaan. Ik heb een hekel aan mensen die een chipszak niet normaal open kunnen maken. Van mijn m&m's zakken scheur ik altijd op dezelfde manier een hoekje eraf, en die bewaarde ik in mn jaszak. Ik had er heel veel! Maar er zijn er een keer een paar uitgevallen, en toen vond ik het zielig voor de overgebleven hoekjes, dus die had ik ook maar weggegooid ![]() Ik loop vaak patronen of bepaalde tegels wel of niet of ik probeer overal kaarsrecht naartoe te lopen om de kortste weg te hebben en de minste stappen te zetten. Als ik daardoor mensen moet hinderen dan doe ik dat ook. Dat is wel echt een hele coole manier van plannen ![]() ![]() Ik kijk ook vaak naar plafonds en naar luchten. Als ik een camera bij me heb maak ik vaak ook foto's van de vreemdste details. Mensen gaan dan kijken waar ik foto's van maak, en dan zie je ze denken, hey ja!, dat is best mooi! Ik respecteer mijn computer ook heel erg. Er zit veel emotionele waarde aan en ik kan er dan ook niet aan denken dat ik 'm zomaar even wegdoe als ik een nieuwe koop of wat dan ook. Er staat hier ook nog een 8 jaar oude pc die het prima doet, maar die zonder mij harteloos zou worden afgedankt ![]() Groene stoplichten! <33 Ik vind het leuk om naar 'interessante' mensen te kijken. Maw dat ze iets afwijkends hebben. Ik kan daar dan heel lang en vaak naar kijken, maar alleen als ze het zelf niet doorhebben, want staren vind ik dan weer vervelend voor ze. Ondanks dat ik de langste dag ooit kan hebben gehad, tóch kruip ik altijd nog even achter de computer om tot rust te komen. En dat even loopt meestal nogal veel uit ![]() Citaat:
![]() ![]() En verder nog.. Als ik een gesprek opvang van mensen over een onderwerp waar ik meer van weet, dan probeer ik een goed moment te vinden om daar een opmerking over te maken. Meestal 'durf' ik dat niet, of denk ik, nah, ik vind jullie stom, ik ga lekker niks zeggen. Bijvoorbeeld als ik achter een computer zit op de uni en mensen weten iets en ik wel. Als ik autorijd en het is donker en ik rijd op een stukje waar even geen verkeer is, dan knipper ik even met grootlicht. Mijn vader deed dat 'vroeger' ook altijd, omdat ik dat zo leuk vond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of als ik bij een groepje studiegenoten sta die het ergens over hebben, dan heb ik meestal ook geen zin om me erin te mengen. Dan vragen ze zich af hoe iets zit, wat ik de avond ervoor gewoon had uitgezocht op de website. En dan staan ze daarover te bakkeleien, en dan denk ik, pffff, zo zit dat niet ![]()
|
Als ik een DVD-box heb gekocht en hij is zo groot dat andere DVD-boxen van de bovenste boxenplank afmoeten, maar niet groot genoeg om dan meteen de hele plank te vullen, vind ik het vervelend dat er een lege ruimte onstaat. Die vul ik dan op met rommel.
Ik vind het ook kut dat ik alleen van The Simpsons seizoen 8 de limited edition heb, en van de rest de normale collector's edition, zodat er een DVD tussen staat die er niet tussen past. Die heb ik dan ook na heel lang overwegen aan het eind van de rij gezet, zodat het 1 2 3 4 5 6 7 9 10 8 gaat, maar dat zie je niet als je er niet op gaat letten en ritmeverstoring in esthetiek is erger dan in getallen. Ik kijk altijd naar mijn DVD-collectie als iemand die hem nog nooit eerder gezien heeft en het niet leuk vindt als er fouten of onbegrijpelijkheden inzitten qua hoe alles staat. Ik heb ook alles op alfabetische volgorde met de originele titels bij niet-Engelstalige films, en ik speel dan als ik rondkijk vaak in mijn hoofd de dialoog af: "Waarom staat Dark Water bij de H?" "Omdat ie eigenlijk Honogurai mizu no soko kara heet.". En ik heb vandaag en gisteren minstens tien keer het nummer 'Friend like me' uit Aladdin geluisterd, in de Engelse en Nederlandse versie.
Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 23:29. |
![]() |
|
![]() |
Als ik vrolijk ben en/of teveel energie heb ga ik als een gek door het huis rennen en springen (mits er niemand thuis is). En als ik ga slapen moet mijn rolgordijn op de centimeter goed hangen, soms ga ik mijn bed nog even uit als hij te ver omhoog zit, of juist te laag hangt. De deur in mijn slaapkamer moet niet dicht zitten, ook niet open, maar er ergens tussen in en dan iets meer richting dicht. Ik ben heel verlegen en vind daarom msn en forums erg fijn, omdat ik dan wel alles durf te typen wat ik normaal gesproken niet zou zeggen. Bellen vind ik al helemaal doodeng.
![]()
|
Verwijderd
|
Oh Paranoïde, heldin!
![]() @ TopDrop: het begon weinig stoer maar het bikkerharde noodzaak ![]() Nu ken ik wel veel mensen, vooral uit datzelfde filmtheater en ik ga dus ook wel vaak mét mensen. Maar aangezien ik maar drie minuten hoef te fietsen en dus vijf minuten voor aanvang van de film nog kan besluiten te gaan, maar dan géén tijd meer heb om iemand op te bellen, ga ik toch vaak in mijn uppie. En dat is heerlijk. Gewoon doen dus! Des te meer reden om na afloop nieuwe mensen te leren kennen (die ook alleen naar de film gaan). ![]() OT: in dit jaargetijde ga ik soms 's avonds in dimlicht uren een voor een al mijn zomerrokjes en jurkjes en hakkenschoenen en sandalen aandoen en dan fantaseer ik de zomer en de zongebruinde huid erbij. Als ik in een pashokje sta gaak ik soms puistjes (als ik die heb) uitknijpen omdat je dan zo'n goed licht hebt. Ik draag 90% streepjessokken, het liefst kniekousen. Ik keek vandaag een film en kwam tot de ontdekking dat ik op ''oude'' turkse mannen val. Maar als ik op straat mensen van Turkse afkomst zie vind ik ze nooit aantrekkelijk. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb echt heel erg veel zin om nu met iemand een dag lang heerlijk te gaan niksen, en voor mijn part een verkleerdpartij te houden. ![]() ![]()
|
Oh en ik word melancholisch van trance. Ik vind eigenlijk dat bijna altijd als ik uitga (wat ik niet zo vaak meer doe) en het wordt laat en ik ben onder invloed, er nummers van Scooter gedraaid moeten worden.
|
Verwijderd
|
(Een aantal hiervan is al eerder genoemd in dit topic, maar ok, here goes nothing)
- Telefoongeluiden in reclames, ARGGH! - Spelfouten in officiële en onofficiële teksten (zoals literatuur, studieboeken, websites, reclames); als perfectionist kan ik daar niet tegen. - Als het buiten donker is, moeten de gordijnen dicht (al is naar buiten kijken in het donker heel interessant, maar dan krijg ik het idee dat iedereen die buiten loopt mij kan zien binnen.) - Zonsondergangen of mooi gekleurde luchten moét ik altijd even aanschouwen. - Nagels afbijten/afpulken, als ik een oneffenheid voel op de nagelrand (ik knip ze nóóit). - In de bus wil ik het liefst achterin zitten met gezicht naar de voorkant, zodat ik alles kan zien, en liever niet naast iemand, dan sta ik nog liever (in de trein zit ik ook liever op een tweezit, tenzij de trein praktisch leeg is). - In een restaurant wil ik liever niet met mijn rug naar de bediening of open ruimte toe zitten. - In het Engels praten in mezelf. - 's Nachts heeeel vaak en laat opblijven als ik de volgende dag niks hoef te doen, en dan 's ochtends gaan slapen en zo mijn hele bioritme door de war gooien. En dan weer wakker blijven tot de volgende avond en dan weer een goed bioritme hebben, denk ik, maar dan plots slaap ik 16 uur ipv 8 en klopt er alsnog niks van, zoals NU het geval is. - Zelfs als ik probeer recht vooruit te lopen op straat, loop ik altijd een beetje schuin, juist omdat ik er op let; op stations word ik altijd aangetrokken naar de blindentegels/perronrandjes. - Knakken met mijn kaak. - Monotoon neurieën zonder enig gevoel voor ritme, of andere rare geluidjes maken zoals kikkerachtige keelgeluiden en plopgeluidjes maken met mijn mond (lippen op elkaar: "p-p-p-ppAH"). - Op mijn computer: altijd alles schoon en netjes, geordend, goede filenames, overbodige troep eraf (zeg maar het tegenovergestelde van mijn kamer). - Ik kan maar op één ding tegelijk focussen; ik moét dat ene eerst helemaal af hebben voordat ik innerlijke rust heb, maar dat blijft maar doorgaan want er komt steeds iets nieuws om te doen, argh! - Soms gewoon voor de lol op de bank slapen met kleren aan, ipv helemaal tandenpoetsen en uitkleden en in bed stappen. - In een trein kan ik niet tegen reflecterende ramen; als je geen zin hebt om mensen aan te kijken en daarom maar naar buiten wilt kijken, en dan per ongeluk TOCH NOG recht in hun gezicht kijkt via het raam waardoor je niet weet waar je wél moet kijken, arghh! - In supermarkten (al dan niet bewust) in de rij gaan staan met het leukste kassameisje.m - Als ik een nieuw mailtje krijg (en ik zie het binnenkomen via MSN) dan moet ik er metéén op klikken en als het spam is, dan wil ik het meteen verwijderen. - Van een dvd-reeks moeten alle versies hetzelfde ogen (of in de dezelfde stijl zijn), want stijlbreuk bij opvolgende dvd's is verschrikkelijk irritant. - Net als 20.000 verschillende albums van bands, waarop vaak vele nummers dubbel staan, ik kan niet tegen die redundantie! - Mijn Excel-lijstje met alle gekeken films moet perfect en compleet zijn, en zoveel mogelijk titels zet ik er origineel in, tenzij de Engelse naam gangbaarder is. Laatst toen het aantal films niet overeenkwam met mijn gestemde films op Moviemeter.nl, heb ik een nacht gespendeerd aan het zoeken naar welke films ontbraken. - Van boeken wil ik altijd de originele cover (of als die uitzonderlijk lelijk is, de mooiste), en kan ik niet tegen uit het Engels naar het Nederlands vertaalde boeken, ik moét dan het origineel hebben omdat ik altijd bang ben dat woordspelingen en -grappen verloren gaan bij de vertaling (nog niet eens zo heel gek al zeg ik het zelf). - Elke forumpost die ik maak controleer ik meestal op spelfouten die ik MOET verbeteren. Again, perfectionistisch. (Disclaimer: nu heb ik daar echter geen zin in..). [Edit: toch maar wel zo veel mogelijk verbeterd, anders blijft het door mijn hoofd spoken] Laatst gewijzigd op 08-02-2008 om 07:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Wind's Embrace | 66 | 06-02-2008 19:06 | |
Psychologie |
altos KaasGaaf | 119 | 27-12-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vreemde gebeurtenissen in de nacht PooW | 48 | 26-07-2004 08:54 | |
Flora & Fauna |
kat -> brood eten Verwijderd | 28 | 23-04-2004 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Neuken? Shitonya | 24 | 12-04-2004 21:21 | |
Psychologie |
Kan geen week meer met m'n ouders leven, wat nu? Rabbi Daniel | 44 | 16-06-2002 15:48 |