Advertentie | |
|
![]() |
|
oh een vriendin en ik zijn te triest bezig. we kwamen de leukste jongen ooit tegen in de trein maar durfden zn nummer niet te vragen. dus nu hebben we hem gevonden op hyves, hoe stalkerig, en zitten we al 20 minuten te discussieren over wat onze eerste krabbel aan hem wordt.
||
Citaat:
vanmorgen heb ik spullen bij elkaar gezocht voor een weekje snowboarden en tevens heb ik mn hele kamer opgeruimd. 's middags had ik nog even een wetenschappelijke methodologie-practicum over het gericht zoeken in PubMed door een clinical librarian, wat uiteraard heel saai was. en wie verzint het om dat op vrijdagmiddag te plannen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ging gisteravond vieren dat ik mijn propedeuse heb, en dat was allemaal reuzegezellig. Vanmorgen wakker gebeld omdat ik niet op mijn werk was en daar wel hoorde te zijn, dus eventjes gewerkt en nu ga ik weer uit, maar daar heb ik eigenlijk vrij weinig zin in en ik voel me ziek, dus nu twijfel ik.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik moest vandaag werken, maar wegens chronisch slaapgebrek voelde ik me echt kut met peren en was ik totaal niet aanspreekbaar. Heel irritant als mensen steeds gaan vragen wat er met je aan de hand is en dat je zo stil bent als je helemaal geen zin hebt om te praten.
![]() Mss nu dan toch maar eens vroeg slapen en morgen vroeg op weg naar de parental unit. ![]()
|
ik droomde vanochtend dat ik werd afgewezen door dracula ofzo en toen in een psychotische bui in een met speelgoed bezaaide tuin ging ronddwalen en de vrouw des huizes me zo irritant vond dat ze iemand in een auto op me af stuurde die me tegen een muur moest rijden in diezelfde tuin ( of nouja tuin er lagen overal tegels en er stonden rekken met speelgoed) maar ik was steeds sneller dus toen stapte die kerel uit en sloeg hij me met een zweep maar gelukkig kon ik het uiteinde pakken en pakte ik de zweep af. het was zo'n lange en de punt was heel hard en scherp dus ik sloeg hem tot bloedens toe vijftig keer ofzo. en toen werd ik wakker en bleek dat mijn keel dik en ontstoken was en als schuurpapier graadje 125 aanvoelde. die droom was trouwens luguberder en vreemder en enger dan het lijkt. maar vanacht ga ik vast goed slapen want ik keek net dat filmpje van die bjork-obsessed suicidale mexicaan met boy george-verf op zijn hoofd.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteren was ovet het algemeen alleen maar drama, mijn god, nog nooit zoveel drama gezien in een halve dag. nou goed, gisteravond heb ik nog met vrienden afgesproken en dat was wel gezellig. vandaag vroeg wakker geworden en ben nu allemaal dingen aan het regelen voor mn kamer enzo buh.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ot: Gisteren bij een vriendinnetje en vriend film gekeken, usual suspects en een aflevering van lost. Vandaag met twee vriendinnetjes in de ub thee drinken en een lezen uiteraard (oh en natuurlijk moet er ook rondgeparadeerd worden, maar dat laten we achterwege), eerst even boodschappen doen en dan maar die kant op. Vanavond werken en verplicht uit, maar ik denk dat ik het gewoon bij een wijntje hou en dan afhaak.
|
ik heb net een turbomooie en grote kaart met een ijsvogel voor mijn vader in elkaar geknutseld, want die is morgen jarig. bovendien heb ik geen cadeau, dus is dit een beetje ter compensatie. vanavond moet ik werken, bleghh oude billen wassen.
|
Gisteravond het raarste feest ooit, waarbij ik helaas bijna overleden ben door een trap in mijn buik door een paard. Bijna twee. Maar dat ging niet door dus heb ik ze samen met een andere jongen geknuffeld in hun stal. Nu ben ik net wakker en ga ik vandaag niks doen door een klein lief katertje.
|
![]() |
ik ben gister afgereisd van londen naar bournemouth aan de zuidkust waar ik nu in een mannenbed lig en meeuwen hoor. ik was nokkie van mn eerste week stage, maar toch tot diep in de nacht spannende gesprekken gevoerd en sex&thecity gekeken waardoor ik ietwat moe ben en weer een bedje heb opgezocht. net ontbijt gekocht bij sainsb. waar ze tot mijn grote verbazing karmeliet verkochten voor maar liefst 1,80 pond per flesje, maar dat neemt niet weg dat de rest van mn dag niet meer stuk kan. ook hadden ze daar mijn mascara voor 5 pond ipv de 13 euro in nederland, hemels. en baked beans met pork sausages iell. nu ga ik 2 afleveringen lost inhalen en relaxen en vanavond drum n bassen en swingen met lekkere engelse mariniers hoop ik. mn interpunctie paste wederom niet meer in mn samsonite aangezien ik meerdere swingoutfitopties wilde hebben.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister vetste feestje in tijden met die donkere kerel van Bloc Party, leuke muziek keuze, jamemr dat ie niet kan draaien. Nadat ik niet kon slapen bij vrienden besloot ik naar huis te gaan, jammer maar helaas, de fiets was gestolen. Lekker lopen van de grote markt in Haarlem naar Overveen op zondag morgen 8.45, top idd.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT; ik lig al de hele dag te creperen in mijn bedje ![]() |
![]() |
|
Gisteren kon ik door het missen van een telefoontje niet bij een chick langs wat wel jammer was. Daarna maar het op een zuipen gezet met mijn huisgenoot en Evil Dead 2 gekeken. Daarna heb ik voor het eerst in een jaar mijn videorecorder aangesloten en hebben we ouwe punkvideos zitten kijken om af te sluiten met Louis Theroux and the black nationalists. Vandaag brak een beetje bankhangen.
|
Gisteren langs een vriend geweest die net twee nieuwe cd-spelers en een mixer heeft, en toen kwam er nog een andere vriend bij en toen hebben we de hele tijd daarmee zitten pielen. En toen hebben we veel te veel sushi gegeten en zijn we gedrieën naar het Bonnefantenmuseum en bijbehorende club geweest want er was een soort festival met bandjes en artiesten en deejays en veejays en films. Daar het bandje van mijn broertje gezien en een bandje van andere vrienden, en toen in een veel te volle zaal staan dansen als een zotte op dikke techno gedurende een uur of twee. En toen was er nog een optreden van Foxylane maar toen hadden we wel genoeg gedanst en was het vet laat dus zijn we weer naar huis gegaan.
||
Citaat:
- Ik ging gister naar Sweeney Todd met vrienden en ik vond het zingen vervelend maar waar ik me nog meer aan ergerde was een non stop hinnekende vrouw achter ons. Wel was ik gecharmeerd van die 40 plusser Johnny Depp. Daarna gingen we nog wat drinken in de Arc. Thuis gekomen zapte ik nietsvermoedend langs BNN en zag ik grote harige ****** in beeld met snotneuzen erboven, HALLO. Vandaag heb ik gesport en straks ga ik intelligent kijken tijdens Sonic Acts terwijl ik met mijn voetje meetap op de maat die er niet is.
|
och ja deep throat avond, na de documentaire en die enge befscene in het begin heb ik maar een poging gedaan te slapen maar ik werd vanochtend wakker in angstzweet.
|
Gisteren richting ouders gegaan en een verplichte stop bij oma gemaakt, om daarna richting Dordt te gaan voor Bibelot. Een bandje van vrienden trad op en de fans van het eerste uur moesten ze natuurlijk wel supporten. De rest van de bandjes was ook wel geinig, ben helemaal kapot gegaan in de pit en daar voel ik nu de gevolgen van. (bont ende blauw). Nog tot 3 uur gedanst met m'n homeboyz en mensen tegengekomen die ik al sinds de middelbare school niet meer heb gezien, dus dat was wel leuk.
Omdat ik nog een ***eind naar huis moest was ik 6 uur thuis en nu heb ik een ouderwetse kater en spierpijn en m'n stem klinkt een octaaf lager. Maar dat geeft allemaal niks, want het was gaaf. ![]()
|
gisteren keihard lopen flashen en om 9 uur was ik thuis, net 6 uur wakker in mn bed gelegen en gedoucht en nu zie ik er verfuckt uit. maar ik heb nog nooit een betere peer gegeten.
|
Verwijderd
|
vandaag was me weer een dagje zeg! vanochtend werd ik echt te raar wakker, heel bizar gedroomt. had iemand vermoord haha en iedereen had het er over maar niemand was getuigen dus iedereen was naar me op zoek maar ze wisten niet waar ze moesten zoeken! terwijl ik allemaal rond liep met de gedachte HAAAAA YOU NEVAH GONNA FIND MEEEE HARHARRR en nog veel meer vage shit gedroomt maar als ik dat allemaal moet gaan vertellen zijn we nog uren bezig en het boeit toch niemand lolz. nja toen werd ik wakker en besefte ik me dat ik heel erg moest gaan opschieten want ik moest gaan werken in rotterdam. in rotterdam aangekomen ging ik richting de levi´s store, daar moest ik dus ook werken. er was een actie dat als mensen een broek in de etalage passen, dat ze dan 50% korting op de broek kregen en we hebben echt meer dan 70 mensen weten te lokken haha. volgende week in amsterdam, dus voor de liefhebbers! nu ben ik eindelijk thuis en kapot, ga zometeen maar eens lekker douchen en avond eten maken en gewoon relaxen.
|
![]() |
|
Ik heb zeer degelijk om zes uur al avondgegeten en toen de was opgehangen en de keuken gepoetst en nu is het tijd voor Wiener Melange en ontspanning. Vanavond Blade Runner kijken en daarna is het weer gedaan met de pret. Maar morgen begin ik pas om 11:30 met werken dus dat is wel chill.
![]()
|
ik heb gisteren mijn haar verknipt en ik heb een halve bob en half lang haar maar eigenlijk is deze boodschap een hint *MSN*
toch moet ik nog even verzinnen wat ik met dat haar ga doen. ik kan het ook millimeteren maar dan heb ik het voor niks een week geleden paars geverfd ![]()
|
Vandaag 45 minuten met mn hond gewandelt uit pure verveling. En echt, ik moet me wel erg vervelen (of in een rare bui zijn) om 45 naar buiten te gaan als het nog (semi-)winter is.
Morgen ochtend om 8 uur nuchter bloedprikken, ik word zoiezo al duizelig van bloedprikken, laat staan als ik nog niks heb gegeten dus gaat leuk worden ![]() ![]() |
![]() |
|
bigoliiii(L) ga ik ook regelmatig broodjes halen, beste van utrecht als je het mij vraagt.
vandaag sliep ik uit want ik had 3 dagen weinig geslapen, net met huisgenootje in het park gewandeld en eendjes gevoerd ![]() en straks mn vriendje helpen met zn kamer inrichten want hij is vanochtend naar utrecht verhuisd<3
||
Citaat:
![]() Ot: vandaag mijn eerste bijles statistiek 1b gehad en daar achteraan direct college statistiek 2. Nu ben ik wel uitgestatistiekt... Verder is mijn vriendje vandaag jarig en dat hebben we vannacht al een beetje gevierd. En die dansertjes bij Oprah zijn cool. edit:
Laatst gewijzigd op 25-02-2008 om 14:55. |
![]() |
||
Citaat:
ik was naar de bios maar we gingen drank halen bij de appie, lekker goedkoop ja toch ![]()
|
![]() |
|
|