Citaat:
*kijkt in eigen omgeving*
minimaal 3 keer per dag vragen of hij met je wil maar het niet echt durven vragen, dus dat het bijvoorbeeld op msn zo gaat:
Meisje:
wil je met mij?
Jongen:
?
Meisje:
Grapje
ze gaat dat dan bij zo'n fantastische jongen als dat ik ben.
EDIT: om de manier waarop je typt.
|
dit is wel een goed idee
Citaat:
Heey Nathalie,
Het lijkt me best moeilijk om al zo lang verliefd op iemand te zijn en maar niet duidelijk te krijgen wat hij nu eigenlijk van jou vind. Met de vraag die je stelde: "vind je me irri" legde je hem eigenlijk de woorden in de mond. Hij kan 'ja' hebben gezegd omdat hij het meende, maar ook als grapje, omdat hij het juist toaal niet meende, of omdat hij er gewoon niet met zijn gedachten bij was. Bovendien schrijf je dat dat al een tijd geleden was, dus daar heb je gewoon helemaal niets aan!
Wat dat betreft had je beter kunnen vragen wat hij van je vond, maar dat is wel wat lastiger natuurlijk.
Misschien is het inderdaad een idee om met hem en nog wat anderen iets af te spreken na schooltijd, zodat je hem op een relaxte manier beter leert kennen... en hij jou! ga daarbij jezelf alsjeblieft niet anders (leuker?) voordoen dan je bent want hij ziet dan niet wie jij echt bent en áls het al werkt (dat hij dan wel op je valt) valt hij nog niet op de persoon wie je echt bent en is jullie verliefheid nergens op gebasseerd eigenlijk .
Een andere optie is om hem over twee maandjes uit te nodigen op je verjaardag? Daar ben je ook vaker met een grotere groep mensen en het feit of hij wel of niet komt zegt ook al wat... Bovendien, als hij op je verjaardag is, is het logisch dat je een beetje met hem aan de praat raakt en elkaar beter leert kennen...
xxx Fantome
|
ik heb precies t zelfde

ik vind ook een jongen al 4 jaar leuk, en hij vond mij heel aardig, maar soms irritant

en ik weet niet of hij mij leuk vind, maar op hyves vraagt hij wel wat ik van zijn foto's vind, dusss...