Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2008, 18:17
cenerentola
cenerentola is offline
ga samen huiswerk maken of ga naar de bioscoop ofzo. Als hij daar geen zin in heeft, dan weet je genoeg. Dat is misschien heel sneu voor je, maar je komt er vast wel overheen. Er zijn namelijk nog genoeg leuke jongens van jouw leeftijd die nog geen vriendinnetje hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2008, 08:39
verlegenmeisje1
verlegenmeisje1 is offline
Citaat:
*kijkt in eigen omgeving*

minimaal 3 keer per dag vragen of hij met je wil maar het niet echt durven vragen, dus dat het bijvoorbeeld op msn zo gaat:
Meisje:
wil je met mij?
Jongen:
?
Meisje:
Grapje

ze gaat dat dan bij zo'n fantastische jongen als dat ik ben.

EDIT: om de manier waarop je typt.
dit is wel een goed idee

Citaat:
Heey Nathalie,
Het lijkt me best moeilijk om al zo lang verliefd op iemand te zijn en maar niet duidelijk te krijgen wat hij nu eigenlijk van jou vind. Met de vraag die je stelde: "vind je me irri" legde je hem eigenlijk de woorden in de mond. Hij kan 'ja' hebben gezegd omdat hij het meende, maar ook als grapje, omdat hij het juist toaal niet meende, of omdat hij er gewoon niet met zijn gedachten bij was. Bovendien schrijf je dat dat al een tijd geleden was, dus daar heb je gewoon helemaal niets aan!
Wat dat betreft had je beter kunnen vragen wat hij van je vond, maar dat is wel wat lastiger natuurlijk.

Misschien is het inderdaad een idee om met hem en nog wat anderen iets af te spreken na schooltijd, zodat je hem op een relaxte manier beter leert kennen... en hij jou! ga daarbij jezelf alsjeblieft niet anders (leuker?) voordoen dan je bent want hij ziet dan niet wie jij echt bent en áls het al werkt (dat hij dan wel op je valt) valt hij nog niet op de persoon wie je echt bent en is jullie verliefheid nergens op gebasseerd eigenlijk .

Een andere optie is om hem over twee maandjes uit te nodigen op je verjaardag? Daar ben je ook vaker met een grotere groep mensen en het feit of hij wel of niet komt zegt ook al wat... Bovendien, als hij op je verjaardag is, is het logisch dat je een beetje met hem aan de praat raakt en elkaar beter leert kennen...

xxx Fantome

ik heb precies t zelfde ik vind ook een jongen al 4 jaar leuk, en hij vond mij heel aardig, maar soms irritant en ik weet niet of hij mij leuk vind, maar op hyves vraagt hij wel wat ik van zijn foto's vind, dusss...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 21:01
Hellow000
Hellow000 is offline
Citaat:
heey mensen,

ik ben nathalie, 13 jaar en vreselijk verliefd op een jongen.
al sinds kerst 2006 en het is nu nog niet over.
ik ken hem wel, hij vindt me irritant.. dus ik weet niet of ie me leuk vind.
maar hij vond me irritant vorig jaar,, ik weet niet of het nu ook zo is.
hij weet dat ik hem leuk vind, maar wat moet ik doen?
er is nog een meisej die hem leuk vind..
dus die moet ik dan voor zijn.. njaa..
als ik hem ga vragen..
maar hij kijkt wel vaak naar me..
hij zelf is ook verlegen..
maar kan iemand me helpen?
ik weet echt niet wat ik moet doen
als hij met iemand andes krijgt is mijn hart echt dood..
als ik hem al sinds kerst 2006 niet kan vergeten..
hoe gebroken zal mijn hart dan niet zijn als ik hem met een ander zie..?!?!
kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?

alvast bedankt,
kusje nathalie (A)
vaak als jongens zeggen dat je irritand ben zit er iets in dat ze voor je voellen ... want ik ben zelf en jongen maar ik ga zelf vaak irrtand doen als ik iemand leuk vind ik hoop dat je er wat aan heb
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 21:03
Hellow000
Hellow000 is offline
vaak als jongens zeggen dat je irritand ben zit er iets in dat ze voor je voellen ... want ik ben zelf en jongen maar ik ga zelf vaak irrtand doen als ik iemand leuk vind ik hoop dat je er wat aan heb
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten