Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens wil ik toch nog eens vragen of de forumbazen topics wat vaker willen verplaatsen in plaats van sluiten. Zo laat je goede topics niet verloren gaan, en het voorkomt een lange lijst slotjes.
|
Na ruim een pagina aan inspirerende dk-verbeter-reacties zie ik 3 posts van Missy en 3 van Cherry Springs. Waar zijn Hanneke en Andijvie?
En verder, hebben jullie al iets concreets bedacht?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat me opvalt is dat er aan het begin van DK dezelfde soort topics staan als die nu in onzin staan. hoe wordt er gereargeert als ik een topic open op DK in de trant van: "Mijn buurman gaat verhuizen"? daar zal (denk ik) een slotje opkomen, terwijl in het begin van DK er blijkbaar alleen maar van dat soort topics waren.
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet op klikken is het devies. |
![]() |
||
Citaat:
Het ging er dus om dat spamtopics op onzin, die geheel legaal zijn, makkelijk te ontwijken zijn als je ze niet leuk vindt. Dus dat Onzinners niet hoeven te zeuren over spamtopics van DK'ers.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat moet dus gewoon op Games. |
![]() |
|
Dank je. Uit dat topic alleen al blijkt dat er discussie over mogelijk is. Blijkbaar zijn er best mensen die topics over gezelschapsspellen willen openen, maar dat niet doen op het games subforum. Bovendien denk ik bij gamen toch echt niet aan spellen als risk en monopoly. Jullie wel?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb btw maar 1 keer een topic geopend dat ergens anders hoorde, en ik vond het verder wel best en ben toen gaar niet "fbfail" gaan roepen. Als je al ingaat op sarcasme, hou het dan netjes en bij de feiten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
o wacht! die horen daar!!!! ![]() |
![]() |
|
Ik heb net het nieuwe beleid gelezen en ergens valt er wel wat voor te zeggen om bepaalde topics samen te voegen en de rest te sluiten. Maar op deze manier verbind je alleen maar meer regels aan DK.
"DK is een forum voor zaken die je verder nergens kwijt kan" Maar wel het deelforum waar ondertussen de meeste regels zijn en waar de forumbazen het meest invloed uitoefenen op de sfeer die daar heerst. Al die regels en de inkadering van wat wel en wat niet mag heeft er bij mij voor gezorgd dat ik steeds minder op DK kwam en deze aanpassing lijkt de gezelligheid en de sfeer me niet ten goede te komen. Het beleid lijkt aangepast te zijn aan de mensen die er nu veel komen met weinig inbreng voor 'buitenstaanders', in ieder geval, zo zie ik het. Een forum waar je alles kwijt kan moet in mijn ogen niet zoveel regels hebben en zo strak gehouden worden, maar er moet een losse sfeer heersen waar je inderdaad alles kwijt kan en niet dat wanneer een bepaald onderwerp waarschijnlijk beter op een ander deelforum kan het daar gelijk naar verplaatst wordt, tenzij dit overduidelijk is. Veel topics die eigenlijk hetzelfde zijn samenvoegen is natuurlijk wel een goede oplossing, maar of deze aanpassing echt bevorderlijk is vraag ik me heel erg af.
|
Sowieso vind ik het treffend dat er alleen maar meer regels gemaakt worden. Wat fora en hun regels betreft geldt volgens mij altijd nog less is more. Modereren moet voorkomen dat dingen echt uit de hand lopen, niet ieder topic in een strak gelid houden. Who cares als iets off-topic gaat, dat gebeurt in het echt met gesprekken continue.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, wat voor boeiende discussie is dit nu weer? Beiden subfora zijn voor ruwweg topiccategorie spam&clueless. Wat is het nut van een verschil tussen beiden aanbrengen? Maak er gewoon een groot spamsubforum van, laissez faire zoals Chimera al stelde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nieuwe veranderingen in het beleid van DK. Missy | 0 | 05-03-2008 19:41 | |
De Kantine |
hehe remy476 | 69 | 13-01-2006 21:41 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jou ctrl+v #2 0o-pearl-o0 | 499 | 20-11-2004 10:19 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? fractuur | 500 | 14-09-2004 19:15 | |
Beleidszaken |
Over het wws en andere spellen owlbeer | 27 | 31-03-2004 23:49 | |
Beleidszaken |
Het beleid van de kantine Verwijderd | 54 | 18-01-2004 16:54 |