Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik werd op vakantie helemaal doodgegooit met zulke zooi...
Liedjes zoals 'Voor een prikkie trek ik aan je pikkie' en Áls je nou niet springt ben je ene homofiel' ik vind de muziek en die onzinnige teksten allemaal bagger en het is ook niet bepaald mijn humor.
||
Citaat:
skihut is echt mijn muziek.. als ik sochtends wakker word zet ik het op, en het gaat niet meer uit voordat ik snachts in slaap val... het past gewoon overal bij! of je nou verdrietig, of blij, of eenzaam bent, het helpt je er altijd weer bovenop! Mijn favoriete cd is skihut 3... Want daarop staat: "Dennis en de Golfbrekers - Even Aan Mijn Moeder Vragen".. Dat vind ik zo'n mooi en gevoelig nummer!! Het is echt mijn favoriete nummer allertijden, en ik ben er al heel veel moeilijke periodes mee doorgekomen! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() kvind het trouwens wel goed dat je t zo lichtjes opvat, ik ken veel mensen die erg op hun tenen getrapt zijn als je dit soort dingen over hun muziek zegt... ergens ben je toch nog wel goed bezig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enkele voorbeelden..... 1 Skihut 5 liedje 38 "wat hebben toen mijn ouders wel gedacht.... wanneer ze mij die naam hebben gegeven.... Bumsdich hebben zij mij toen gedoopt... Daarmee moet ik verder door het leven... wie heeft er nou zoiets kunnen verzinnen.. dat ik zoon naam krijg dat is te gek.. me moeder heeft het nu bij mij verbruikt.. als ik me voorstel lachen ze me uit.. wie Bumsdich heet in die zware tijden kan beter alle vrouwen maar vermijden Hij heet marie und ich Bumsdich dan vraag ik mij waarom? klinkt dat nou zo dom?" 2 Skihut 4 liedje 12 "Tis gek tis gek tis gek je word weer vent in de shoarma tent je word weer vent in de shoarma tent applaus voor de paus lekkere knofooksaus de grootste krent word weer vent in de shoarma tent" noem je dit domme dingen???? DIT ZIJN PRACHTNUMMERS BEETJE RESPECT AUB!!!!!!!!! Robje ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|