Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Ben jij een voorstander van cheaten?
Ja, cheaten is echt mijn ding 3 5.36%
Soms, als ik er zin in heb 17 30.36%
Bijna nooit, alleen de "onschuldige" cheats 15 26.79%
Nee, ik haat cheaten 21 37.50%
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2008, 11:00
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Ooit een rpg of adventure gespeeld? Je kan je namelijk niét voorstellen hoe frustrerend het is als je een opdracht moet uitvoeren, terwijl het totaal onduidelijk is hoe of wat. Als je echt vastzit kan je imo best even een walkthrough gebruiken. Totaal niet verder komen haalt namelijk ook het plezier uit het spel.
Ik speel juist vrijwel alleen maar RPG's en Adventures...
Dat het kan neemt nog altijd niet weg dat het een cheatmethode blijft
Oud 15-03-2008, 12:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ooit een rpg of adventure gespeeld? Je kan je namelijk niét voorstellen hoe frustrerend het is als je een opdracht moet uitvoeren, terwijl het totaal onduidelijk is hoe of wat. Als je echt vastzit kan je imo best even een walkthrough gebruiken. Totaal niet verder komen haalt namelijk ook het plezier uit het spel.
Tuurlijk, maar dan is het nog steeds cheaten Ik doe het zelf ook in Zack & Wiki als ik vastzit hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 13:46
Dinalfos
Dinalfos is offline
Uhm, volgens mij gaat het hier om in-game cheats hoor. Zoals cheat codes enzo.

Walkthroughs gebruiken is trouwens niet cheaten. Je belazert tenslotte niet de game, maar puur jezelf. Je zou dat op zich wel cheaten kunnen noemen, omdat je je er gemakkelijk vanaf maakt, maar dat is niet wat in de gamewereld wordt bedoeld met "cheaten".
Oud 15-03-2008, 14:43
Q
Q is offline
Citaat:

Walkthroughs gebruiken is trouwens niet cheaten. Je belazert tenslotte niet de game, maar puur jezelf. Je zou dat op zich wel cheaten kunnen noemen, omdat je je er gemakkelijk vanaf maakt, maar dat is niet wat in de gamewereld wordt bedoeld met "cheaten".
Lastig, ene kant wel en de andere kant niet...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 18:12
Verwijderd
In singleplayer wel, in spellen als Empire Earth (niet zo iets als AoE) maar in multiplayer is het stom.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 01:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik speel juist vrijwel alleen maar RPG's en Adventures...
Dat het kan neemt nog altijd niet weg dat het een cheatmethode blijft
Citaat:

Je hebt twee soorten manieren van walkthroughs en ze gebruiken. Als je een walkthrough gebruikt om ergens makkelijk en zonder moeite doorheen te komen, dan is het imo een vorm van cheaten.

Als je een walkthrough gebruikt omdat je één bepaalde puzzel na 1000 keer proberen niet kan oplossen of echt niet snapt hoe je verder moet komen, dan is het meer om te zorgen dat het spel speelbaar en leuk blijft.
Oud 17-03-2008, 12:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Als je een walkthrough gebruikt omdat je één bepaalde puzzel na 1000 keer proberen niet kan oplossen of echt niet snapt hoe je verder moet komen, dan is het meer om te zorgen dat het spel speelbaar en leuk blijft.
Dan is het bij puzzelspellen gewoon nog steeds cheaten, who cares...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 14:07
Verwijderd
Je kan inderdaad beter een spel waar je vijftig euro voor hebt betaald in de vuilnisbak tiefstralen omdat je niet voorbij één kutpuzzel komt in plaats van dat je een walkthrough raadpleegt en in de G4m0rZ-Hel1 terecht komt. Je hebt helemaal gelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 21:32
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ach, walkthroughs zijn per definitie een single-player aangelegenheid dus je valt er niemand mee lastig.

(Het zijn de online cheaters die preventief geruimd dienen te worden )
Oud 18-03-2008, 00:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je kan inderdaad beter een spel waar je vijftig euro voor hebt betaald in de vuilnisbak tiefstralen omdat je niet voorbij één kutpuzzel komt in plaats van dat je een walkthrough raadpleegt en in de G4m0rZ-Hel1 terecht komt. Je hebt helemaal gelijk.
Just my thought.

Citaat:
Ach, walkthroughs zijn per definitie een single-player aangelegenheid dus je valt er niemand mee lastig.

(Het zijn de online cheaters die preventief geruimd dienen te worden )
True.
Oud 18-03-2008, 07:41
Q
Q is offline
Ik gebruik wowhead met wow Je kan het zien als walktrough dus ook cheaten, maar ja het is niet te doen zonder vind ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten