Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2008, 23:13
Verwijderd
Juh. Ik ga weer een stapje verder in loslaten. Had ik al gezegd dat de Duitser schattig was? Hij is schattig. Hij zegt 'ich mag dich' op zo'n heel serieuze toon, hihi. En hij noemt me nu al doos, dat gaat helemaal mis natuurlijk. En nou ja hij is wel officieel mijn vriendje ondertussen *tong uitsteekt naar Changshan* ennnn hum we zien wel. Ik ben lekker bang enzo maar iig niet onzeker Was vergeten hoe verslavend het is als iemand je zo zonder meer zo leuk vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2008, 07:05
ST*R
ST*R is offline
@ Morgan: leuk!!
Zijn alle jongens zo raar en onduidelijk, of alleen de jongens die ik aantrek? Eerst 2 gemiste omroepen van hem, en als ik dan iets van me laat horen blijf het stil. Dat is toch tegenstrijdig!! Heel irritant, dan kan hij beter niks van zich laten horen.
Verder wil en moet ik veel, en heb ik te weinig tijd.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 07:41
Verwijderd
@ nala:
Dankje voor je verhaal! Het is inderdaad heel erg herkenbaar! Ondanks dat mijn (ex)vriendje helemaal geen aandacht aan andere meiden geeft, wordt alles inderdaad overschaduwd door onzekerheid.
Morgenavond is hij terug van oefening en dan ga ik het gewoon vragen. Mn onzekerheden uitspreken. Ik weet dat ik niet zomaar vrienden met hem kan blijven, want dat heeft geresulteerd in waar we nu zijn. Ik wil hem niet graag opgeven, maar ik denk dat het wel beter voor me is. Ik merk dat ik zelf ook wil zin heb om echt vrijgezel te zijn. Niet om hem, maar omdat ik dat al heel lang niet ben geweest. Dit is mijn tijd om lekker te gaan sletten. (betekend bij mij veel flirten, verder niets)
Ik weet zeker dat het de geode keus is om te breken, maar ik ga het echt heel moeilijk krijgen. En helaas is dat nu iets wat ik er op dit moment eigenlijk echt niet bij kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 07:58
I C U
I C U is offline
Het was zo schattig Echt hoor... Wanna see him again Al krijg ik wel weer last van twijfels, is het wel echt zo leuk? Zijn we niet te verschillend? Nou ja, je kent het wel. Maar goed, we zien het wel, het is nog niet officieel aan, al is het wel voor ons allebei duidelijk dat we eh... elkaar best wel leuk vinden Hihi.
Oud 19-03-2008, 08:17
Verwijderd
Bwugh. Gisteravond Y. weer gezien en dat is best tof, maar eigenlijk ook weer niet want ik denk te veel na en dat is niet goed, zeg maar. Maar hij si wel gezellig en leuk ens chattig en hij praat veel maar niet irritant want hij kan ook nog luisteren naar wat ik te vertellen heb en dus luisteren we naar elkaar. Dus. Niet meer nadenken.

Verder, bij de moeder van J. waren haar longen en botten goed. Lever is nog even onzeker, dus dat is afwachten. En eigenlijk wil ik bij J. zijn en knuffelen en lief praten en zoenen en kusjes krijgen en lange nagels en krukken en zusjes en commentaar en eigenlijk wil ik gewoon tegen hem aanliggen en dan lief doen ofzo. Of terug naar die maandagavond, dat is ook goed.

Edit: Morgan! ik snap je Ergens blijf ik heel politiek correct en schreeuw ik heel hard dat ik het leuk voor hem vind, maar stiekem steekt het wel ergens dat hij weer aan het daten is geslagen. Absoluut niet omdat ik hem terugwil, helemaaaaal niet. Maar evengoed.

Laatst gewijzigd op 19-03-2008 om 10:21.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 10:48
Dott
Dott is offline
Ik ben ontploft gisteren.
Het kwam er allemaal uit.. 3 jaar aan frustratie en opgekropte woede.
BOEM
Dott ging los.
Dott heeft alles gezegd wat dr dwars zat.

Hij wist niet dat het zo erg was.
Hij wist niet dat ie me zo veel pijn had gedaan.
Hij wist niet dat het zo'n invloed op me had.
JA NATUURLIJK LUL! IK HOU VAN JE, DAN KRIJG JE DAT!

Heb hem huilend voor me gehad.
Hij wou weg uit Enschede, weg bij mij, zodat ie me geen pijn meer kon doen..
Maar dat wil ik niet
Ik weet het ook niet meer, wat ik voel, wat ik geloof.
Ik ben een zombie.. kan niks, voel niks, doe niks.. ik weet het ook niet meer
Ergens voel ik me schuldig, maar hij verdiende het
Eindelijk alles eruit gegooit..

En hij was zo gekwetst, en zo verdrietig.
Ik heb hem niet naar huis laten gaan.. bang dat ie zich te pletter zou rijden..
Zucht..
Oud 19-03-2008, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Edit: Morgan! ik snap je Ergens blijf ik heel politiek correct en schreeuw ik heel hard dat ik het leuk voor hem vind, maar stiekem steekt het wel ergens dat hij weer aan het daten is geslagen. Absoluut niet omdat ik hem terugwil, helemaaaaal niet. Maar evengoed.
Oh ik ben helemaal niet politiek correct, ik zeg 'm gewoon dat ik het belachelijk vind enzo Maar goed, we hebben dan ook een beetje een rare band nog geloof ik. En een deel van mij wil hem natuurlijk altijd nog terug, zelfs al weet ik dat dat stom is.
...idioot is dat eigenlijk, want als hij nu tegen mij zou zeggen "Yo, Morgan, ik wil je terug hoor," zou ik 'm waarschijnlijk verward aanstaren en zeggen dat ie daar later maar mee terug moet komen ofzo. Maar dan moet ie natuurlijk niet met anderen gaan daten, zo hoort de wereld niet in elkaar te zitten
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 10:58
Changshan
Changshan is offline
^ Pff, dat verwarrende gevoel en die herinnering dat alles vroeger zo veel beter was, heb ik nu ook wel, nadat twee van m'n relaties traumatisch zijn afgelopen...

@ Dott: ik zou me niet al te schuldig voelen. Zelfs al zou je door alle emoties wat overdreven hebben, dan nog is hij op de lange termijn blij/opgelucht dat je dit eruit hebt gegooid.
Oud 19-03-2008, 11:39
Verwijderd
Dott meisje je moet je echt niet schuldig voelen omdat je alles er uit gegooid hebt!
Ik heb dat met mijn ex ook uiteindelijk gedaan omdat ik er ook physiek helemaal naar van werd en het was ontzettend verdrietig en emotioneel eerst maar daarna voelde het zo ontzettend goed dat blij ben ik het wel gedaan heb! Goed van je! (En zoals jullie weten loop ik sindsdien met mijn hoofd in euh... euforie oid want het is inmiddels bijna drie week verderop en ik ben nog steeds ontiegelijk vrolijk)

Je moet je dus absoluut niet schuldig voelen, liefde kan een raar iets zijn en het is niet altijd makkelijk maar als hij ook maar een klein beetje om je geeft dan snapt hij nu wel hoe het van jou kant allemaal zit, hopelijk. Anyway, I dunno if I'm making sense, maar ik hoop dat het voor jou nu beter gaat.

Met mij gaat het trouwens nog steeds goed. Eergister in de kroeg kwam er nog een jongen op me af maar ik was totaal niet geinteresseerd, mja. Ik ben lastig! En jongens in Nederland blijven leuk, hmpf.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 11:55
Verwijderd
Hmmm ik heb mijn ex al een tijd niet gesproken en ik heb er ook niet echt behoefte aan nu, want hij is veelal echt een downer al een hele lange tijd, en mja. Vrienden zijn ok maar ik heb er gewoon echt helemaal geen zin in nu? Is dat erg? Het is ook gedeeltelijk uit zelfbescherming.

Anyway, ik krijg net een smsje dat hij me mist en dat het hem spijt dat hij me nog niet gebeld heeft en dat hij graag met me wil kletsen, zonder dat ik in tranen uitbarst of ruzie and dat hij bang is en nog geen antwoorden voor mij heeft. Euh, heeft hij wel geluisterd?
Ik hoef geen antwoorden meer, we zijn klaar? Maar goed ik ben bezig met een kort emailtje dat bellen wel mag omdat we nog wel vriendjes zijn enz. maar dat ik geen zin heb in negativiteit e.d. en dat het me spijt maar dat het gewoon eigenlijk heel erg goed met mij gaat en ik geen antwoord meer nodig heb.

Ik probeer alleen niet te hard te zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 12:56
Verwijderd
Dottje, je moet je absoluut niet schuldig voelen. Het gaat er imo niet om wie er gelijk heeft of niet, maar nu heeft hij je iig wel een keer helemaal gezien. Hij heeft al je (op dat moment) explosieve emoties voorbij zien komen en dat is goed. Naar mijn mening; als hij nu nog bij je blijft en nog moeite voor je doet, is hij je waard. Maar dat zal hij zijn best moeten doen. Als hij nu wegloopt, is hij een laffe lul die zijn verantwoordelijkheid niet neemt en je nooit waard is geweest (dat was hte probleem met mijn ex....).
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 14:22
Verwijderd
Ik voel me geliefd door mijn vrienden want ze moeten en zullen (van zichzelf) naar me komen kijken vanavond.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 14:30
M@TRIX
M@TRIX is offline
tis nog pril maar SUPERR!!
Oud 19-03-2008, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me geliefd door mijn vrienden want ze moeten en zullen (van zichzelf) naar me komen kijken vanavond.
wat ga je doen vanavond? (was het afdansen?)
iig veel succes!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 14:43
Verwijderd
Citaat:
iig veel succes!
Dankje. Ik doe mee aan een monologenwedstrijd.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 14:45
Verwijderd
Citaat:
o haha, dat is heel wat anders.

OT: Nog steeds niets van mn beste vriendje gehoord.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 14:51
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dottje, je moet je absoluut niet schuldig voelen. Het gaat er imo niet om wie er gelijk heeft of niet, maar nu heeft hij je iig wel een keer helemaal gezien. Hij heeft al je (op dat moment) explosieve emoties voorbij zien komen en dat is goed. Naar mijn mening; als hij nu nog bij je blijft en nog moeite voor je doet, is hij je waard. Maar dat zal hij zijn best moeten doen. Als hij nu wegloopt, is hij een laffe lul die zijn verantwoordelijkheid niet neemt en je nooit waard is geweest (dat was hte probleem met mijn ex....).
Zelfs als hij nog bij haar blijft en moeite voor haar doet, is hij haar niet waard. Hij heeft altijd moeite voor haar gedaan. Voor haar en tig anderen.
Ben het er wel mee eens dat ze zich niet schuldig moet voelen. Wat ze ook eruit gooide, het kan hem nooit zoveel pijn hebben gedaan als dat hij haar gedaan heeft in al die jaren. Ookal overdreef ze lichtjaren.

Ot; De opa van een vriendin ligt in het ziekenhuis en vanavond moeten we samen profielwerkstuk presenteren. Ze is helemaal van slag wat ik me heel goed kan voor stellen. Ben benieuwd hoe het gaat. (ergens hoop ik dat ze iemand mailt en zegt dat we het daarom niet kunnen doen Wat ben ik slecht.)

Verder is hij lief en is hij hier vanavond. Eindelijk weer tegen hem aanhangen en alle frustraties van de week (ja nu al) even loslaten. Hij is lief. <3
Oud 19-03-2008, 15:15
luchtballon
luchtballon is offline
Alles; wauw Dit weekend, wat ik voor hem voel, hoe hij mij laat voelen en het beste uit mij haalt. En hij lijkt ook zeker datzelfde van mij te vinden. We zijn zo lief voor elkaar.

Alleen als ik de eerste dag dat ik hem kende zo zou schrikken van de kat dat ik mn bord eten liet vallen en moest huilen (en me ondertussen afvroeg waarom ik in godsnaam lichamelijk zo kan reageren ) had hij me vast nooit leuk gevonden...
ik kijk er naar uit dat hij op zichzelf woont, al zal dat nog wel even duren. Zijn ouders zijn 2 weken weg, en dat is geweldig. Op deze manier gaat mijn onzekerheid goed weg, en als het zo door gaat zullen die buien steeds minder worden. Ik heb er echt veel vertrouwen in.

Mijn oom gaat vandaag dood waarschijnlijk en dat is wel vreemd. Hersenactiviteit was er niet, dus eigenljik is hij al dood, maar schijnbaar kun je na het loskoppelen van alle apparaten nog wel een dag door'leven'.
Oud 19-03-2008, 16:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
iig veel succes!

Ik ga zaterdag afdansen, misschien dat je daar mee in de war bent (en, oi zenuwen, we kunnen er niks van )

Ja wel goed, aardig stabiel, niks geks op het moment! Met pasen toffe dingen doen met leuke mensen! *zin*
Oud 19-03-2008, 16:39
snoopy
snoopy is offline
Oeh... papieren voor de wintersport binnen Heb er zo'n zin in!
Oud 19-03-2008, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ik lees de hele tijd 'mongolenwedstrijd'
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 17:07
zeep007
zeep007 is offline
ik heb het liefste vriendje! punt!
Steeds fijn, om te weten dat we het echt helemaal voor elkaar zijn
En ik mis hem, omdat we zoveel elkaar mislopen. En dat terwijl we samenwonen.
Ik hou gewoon teveel van hem!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 17:13
I C U
I C U is offline
Lalalala. Ik ben verkouden aan het worden en dat vind ik vervelend. Verder wil ik 'm wel weer zien enzo. Damn, ik wil echt van alles met hem doen, gewoon omdat ik bij hem wil zijn en... Nou ja. Rustig aan...
Oud 19-03-2008, 17:21
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Oh... dat had ik ook gelezen
Oud 19-03-2008, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Dat las ik ook!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 18:23
snoopy
snoopy is offline
Offtopic: @RebEls: wahaha... jouw sig icm de mijne is geniaaal
Oud 19-03-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
dan was ik dus absoluut niet de enige

OT: vanaaf, vanaaf, vanaaf Ik merk nu al dat het ons goed doet.. Morgen uit eten, vrijdag weer even ieder z'n eigen ding (ik werk, hij voetbal), en dan een heeerlijk lang weekend samen! Kijk er naar uit <33
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 19:05
I C U
I C U is offline
Citaat:
²
Oud 19-03-2008, 19:44
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik weet dat het over is maar ik blijf hopen, zo stom eigenlijk. Ik mis hem.
Oud 19-03-2008, 20:11
Verwijderd
Mn beste vriend wil me niet meer zien.

Altijd fijn om zo te horen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 21:09
Poepkind
Poepkind is offline
@luchtballon: sterkte ermee!!

Met mij en mn vriendje gaat alles weer toppie, voor wie het nog weten, half twee 's nachts werd kwart voor drie Maar toen heb ik hem nog n keer vertelt waar ik mee zat, en hem gevraagd over hoe hij daar nou over dacht. Het was iets dat bij hem ook speelde, en t is helemaal goed nu
Oud 19-03-2008, 21:32
ST*R
ST*R is offline
Voel me goed! Zeker als ik de problemen van anderen hoor denk ik 'wat heb ik toch eigenlijk een geweldig leven' En morgen ook nog lekker uit, van plan minder dan vorige week te drinken zodat ik wél weet wat ik allemaal gedaan heb
Enige nadeel: erg druk met studie en geen geld, maar dat komt ook goed.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 21:38
Lilium
Lilium is offline
Ik heb toch zo'n fijn clubje studiemaatjes om mij heen. Dat voelt goed!
Verder mis ik mijn vriendje. Misschien raak ik er nog eens aan gewend.
Oud 19-03-2008, 22:12
Nienna*
Nienna* is offline
Het is een zak en een ongelofelijke leukerd en ik val als een blok voor hem, as usual.
Maar in ieder geval kan ik nu realistisch blijven. Afstand, player, we passen überhaupt op teveel vlakken niet bij elkaar (en ja, op sommige vlakken wel, maar hij is zo'n flierefluitertje en ik dus totaal niet! Ik kan niet seks hebben met iemand zomaar om de seks, of omdat "ik straalbezopen ben" - zijn woorden )

En ik ben te ver gegaan. Maar what the hell, we kennen elkaar al zo lang, het moest er eens van komen. En ja hij is leuk, dus waar whine ik over.

(... om zelf antwoord te geven: ik ben ongelofelijk bang dat hij me, nu ik heb toegegeven na anderhalf à twee jaar, niet meer interessant vindt. Want zo werkt dat soms met jongens. Help!)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 22:12
cagie
cagie is offline
We krabbelen weer langzaam op denk ik. Maar ik heb nog steeds enorme vlagen van onzekerheid en het zal ook nog wel even duren voordat dat helemaal over is.

En in de afgelopen dagen heb ik denk ik wel een nieuw vriendinnetje gemaakt. Doordat we geen internet hadden heb ik erg veel gepraat met ons nieuwe tijdelijke huisgenootje. Blijkt alleen dat mijn engels soms niet altijd even goed (meer) is. Maar met gebarentaal kom je soms een heel eind.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 22:27
Nienna*
Nienna* is offline
Oh en @ Get Psycho: Even over die foto, al snap ik dat dat maar een kleine issue is van meerdere (dat maak ik er althans uit op): mijn ex zijn foto zit ook nog steeds in mijn portemonnee. Gewoon omdat ik zielsveel van hem houd, en hij twee jaar de belangrijkste rol in mijn leven heeft gespeeld. En het betekent dus verder helemaal niets; ik zou niet bij hem terugwillen, absoluut niet, zelfs de lichamelijke gevoelens zijn verdwenen. Maar die jongen is gewoon vreselijk belangrijk voor me.
En als mensen daar een probleem van maken, word ik daar ook altijd geïrriteerd van. Het is niet goed om uitvluchten/smoesjes te bedenken - zoiets als hij doet, bedoel ik dan - maar misschien heeft hij het al vaak te horen gekregen en wordt het gewoon echt irritant.

Wat ik bedoel te zeggen, is: soms blijven mensen gewoon speciaal in je leven, ook al heeft dat geen "invloed" op je huidige leven, of op de gevoelens voor de "nieuwe" persoon (jij in dit geval).

Of ben ik de enige die dit zo voelt en heb ik gewoon een hele speciale ex
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 22:36
I C U
I C U is offline
Damn... We gaan wel hard enzo. Maandag eten enzo bij hem thuis. Dus.

En... Ik heb wel zin in komend weekend, zit aardig vol al, vooral met leuke dingen! Hip!
Oud 19-03-2008, 22:43
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Oh en heel erg typisch, samen met een vriendin naar de mac geweest, om lekker bij te kletsen en mcflurry's te eten. Lopen we na 2.5 uur naar buiten, wie staat daar? Inderdaad, exlief. Godver.
Oud 19-03-2008, 23:28
Verwijderd
Nou, ik weet ook weer wie mijn échte vrienden zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik weet ook weer wie mijn échte vrienden zijn.
Hebben ze het laten afweten dan?! Ik dacht dat ze trouw zouden komen/kijken?

Ontopic: bijna net zo slecht als toen het 2,5 jaar geleden uit ging
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Hebben ze het laten afweten dan?! Ik dacht dat ze trouw zouden komen/kijken?
Ja, mijn echte vrienden kwamen dus wel, maar de mensen die vooral heel hard ríepen dat ze ''zeker weten zou komen!'' lieten het afweten, een persoon in het speciaal.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 02:18
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik voel een afstand......
Oud 20-03-2008, 07:36
Orpheo
Orpheo is offline
vandaag tot en met maandag ben ik bij haar!!! jeej! was wel weer eens tijd . echt belachelijk. ik heb de afgelopen weken alleen maar 3 a 4 uur slaap per nacht, maar als ik naast haar lig, slaap ik als een blok. vanavond met m'n stomme kop moet ik naar waterhole, maar totaal geen zin eigenlijk. moet een gitaartje afleveren als 'sample' maar ik heb daar net zoveel zin in als in een bezoekje tandarts, maar ach, wellicht mag ik van die dude effe meepielen, en das dan wel weer tof. maar ja, ze spelen free, en ik wil schenker.
Oud 20-03-2008, 08:02
Verwijderd
@Morgan: Ik blijf wel politiek correct. Want als ik dat niet doe, heb ik meneer binnen de kortste keren weer aan mijn kont hangen, zeg maar. En daar heb ik niet zo'n behoefte aan. Ach. Het is raar. Maar zolang hij er gelukkig van wordt, zal dat mij ook wel lukken, dnek je niet?

ot: Gisteravond met een vriendinnetje in de stad iets wezen drinken. Bij toeval het café/restaurant waar hij stage loopt. Vriendinnetje was iets later, dus ik aan de bediening gevraagd of hij aan het werk was en of hij even naar beneden mocht komen. En ja hoor. Toen hij afgewerkt was, kwam hij (samen met een collega) er ook nog even bij zitten. 'Zitten jullie hier altijd nog zo laat?' was de eerste vraag en toen we gingen, zei hij: 'Gaan jullie altijd zo vroeg?'
Wel heel tof want hij heeft nog verteld over zijn exbijnavriendin, en ik over mijn ex. T was tof om eens iemand tegen te komen die daar dan ook werkelijk geïnteresseerd naar kan luisteren. Jeuj!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 08:59
metallica
metallica is offline
Bleh, het zit me eigenlijk toch meer dwars dat ik zo weinig van hem hoor dan ik zou willen toegeven. Oke, ik ben het hele weekend bij hem geweest, terwijl we het rustig aan zouden doen. Daarom is het echt geen probleem als we elkaar dit weekend pas weer zien, maar ik zou het dan toch wel fijn vinden om halverwege de week even iets van hem te horen. Mja, tis donderdag en eigenlijk pas halverwege de week, maar het duurt zo lang *zeurt*
Oud 20-03-2008, 09:02
miekmuis
miekmuis is offline
Oh hij maakt me zo gelukkig. Hij gaat gewoon mee naar nog meer familieverplichtingen! En deze week komt hij ook steeds naar mij toe, terwijl hij een grotere hekel aan dat reizen heeft dan ik. Hij is echt de leukste, liefste, mooiste en geweldigste man die ik ooit ben tegengekomen
Oud 20-03-2008, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Oh en @ Get Psycho: Even over die foto, al snap ik dat dat maar een kleine issue is van meerdere (dat maak ik er althans uit op): mijn ex zijn foto zit ook nog steeds in mijn portemonnee. Gewoon omdat ik zielsveel van hem houd, en hij twee jaar de belangrijkste rol in mijn leven heeft gespeeld. En het betekent dus verder helemaal niets; ik zou niet bij hem terugwillen, absoluut niet, zelfs de lichamelijke gevoelens zijn verdwenen. Maar die jongen is gewoon vreselijk belangrijk voor me.
En als mensen daar een probleem van maken, word ik daar ook altijd geïrriteerd van. Het is niet goed om uitvluchten/smoesjes te bedenken - zoiets als hij doet, bedoel ik dan - maar misschien heeft hij het al vaak te horen gekregen en wordt het gewoon echt irritant.

Wat ik bedoel te zeggen, is: soms blijven mensen gewoon speciaal in je leven, ook al heeft dat geen "invloed" op je huidige leven, of op de gevoelens voor de "nieuwe" persoon (jij in dit geval).

Of ben ik de enige die dit zo voelt en heb ik gewoon een hele speciale ex
Ik ben het helemaal met je eens, al heb ik dit zelf niet met mijn eigen ex.. maar mijn vriend wel met zijn ex en dat moedig ik eigenlijk alleen maar aan. Ze was 3,5 jaar de meest belangrijke persoon in zijn leven en zowel zij als haar ouders hebben hem zoveel waardevols meegegeven, ik vind het alleen maar mooi dat mijn vriend dat nog steeds koestert. Hij mag van mij rustig nog van haar houden, op een apart plekje, al zegt hij dit echt niet meer te doen. Ik kan haar niet vervangen en zal dat ook nooit doen, ik neem gewoon helemaal mijn eigen plekje in en dat kan volgens mij heel goed naast elkaar bestaan. Hij zou haar nooit terug willen en is heel gelukkig met mij, dus daar gaat het ook helemaal niet om.

Maar ik denk ook wel dat het veel meer is dan alleen die pasfoto bij Get Psycho en ik denk dat ik, als mijn vriend ook vreemd gegaan was met zijn ex, iets minder relaxed was geweest
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 09:18
Dott
Dott is offline
Citaat:
^ Pff, dat verwarrende gevoel en die herinnering dat alles vroeger zo veel beter was, heb ik nu ook wel, nadat twee van m'n relaties traumatisch zijn afgelopen...

@ Dott: ik zou me niet al te schuldig voelen. Zelfs al zou je door alle emoties wat overdreven hebben, dan nog is hij op de lange termijn blij/opgelucht dat je dit eruit hebt gegooid.
Ja, dat ergens wel.. en ik heb ook niet overdreven.
Maar hem in tranen zien staan, en tegen me horen zeggen dat ik bij wijze van spreken met mn vingers moet knippen en dat ie dan hoier weggaat.
Weggaat uit Enschede, Weg van mij, Weg van alles..
Dat ken ik niet van hem.. zo zit ik meestal in elkaar..
Hij noemde zichzelf een monster ik denk dat het redelijk is aangekomen....
En dat ie nu pas door heeft wat dat met mij heeft gedaan

Citaat:
Dott meisje je moet je echt niet schuldig voelen omdat je alles er uit gegooid hebt!
Ik heb dat met mijn ex ook uiteindelijk gedaan omdat ik er ook physiek helemaal naar van werd en het was ontzettend verdrietig en emotioneel eerst maar daarna voelde het zo ontzettend goed dat blij ben ik het wel gedaan heb! Goed van je! (En zoals jullie weten loop ik sindsdien met mijn hoofd in euh... euforie oid want het is inmiddels bijna drie week verderop en ik ben nog steeds ontiegelijk vrolijk)

Je moet je dus absoluut niet schuldig voelen, liefde kan een raar iets zijn en het is niet altijd makkelijk maar als hij ook maar een klein beetje om je geeft dan snapt hij nu wel hoe het van jou kant allemaal zit, hopelijk. Anyway, I dunno if I'm making sense, maar ik hoop dat het voor jou nu beter gaat.

Met mij gaat het trouwens nog steeds goed. Eergister in de kroeg kwam er nog een jongen op me af maar ik was totaal niet geinteresseerd, mja. Ik ben lastig! En jongens in Nederland blijven leuk, hmpf.
Dank je you're making sence.
Hij snapt nu idd hoe ik me heb gevoelt (voor zover hij zich daarin kan inleven).
Heb ook tegen hem gezegd, wat wil je nou? dit de rest van je leven.
Nu heb je 'alleen' maar onze relatie weggegooit, maar wat als je ooit getrouwd bent, kinderen hebt.
Je helpt je huwelijk, je gezin gewoon naar de knoppen.
En nou denk ik heel ver vooruit.. maar het is wel zo..

Citaat:
Hij is niet weggelopen.
Maar wat Rianne (*Neko) ook al zegt, hij deed meer dan genoeg moeite voor mij.. en voor daarnaast nog 20 anderen.
Altijd moest ik vechten om aandacht.
En altijd als hij zei dat hij niet was vreemdgegaan geloofde ik hem, anders kwam het verhaltje van: je vertrouwd me niet.. en voelde ik me de hele nacht rot..
Het is allemaal zo verwarrend en oneerlijk.
Ik wil hem aan de ene kant aan de andere kant van de wereldbol hebben, en aan de andere kant zo dicht bij me als maar kan..
Hij is de enige die weet wat er in me om gaat, en die me kan/wil troosten, en andersom..
Zucht..
Waarom kan ie niet gewoon nooit hebben bestaan?

Citaat:
Zelfs als hij nog bij haar blijft en moeite voor haar doet, is hij haar niet waard. Hij heeft altijd moeite voor haar gedaan. Voor haar en tig anderen.
Ben het er wel mee eens dat ze zich niet schuldig moet voelen. Wat ze ook eruit gooide, het kan hem nooit zoveel pijn hebben gedaan als dat hij haar gedaan heeft in al die jaren. Ookal overdreef ze lichtjaren.
Ik heb niet overdreven, echt niet
Ik heb gewoon alles er maar uit gegooit..
zo heb jij me zelfs nooit gezien meis..
En er is verder geen sprake van een relatie ofzo, dus al dan niet waard zijn is denk ik vrij inrelevant.

Citaat:
Bleh, het zit me eigenlijk toch meer dwars dat ik zo weinig van hem hoor dan ik zou willen toegeven. Oke, ik ben het hele weekend bij hem geweest, terwijl we het rustig aan zouden doen. Daarom is het echt geen probleem als we elkaar dit weekend pas weer zien, maar ik zou het dan toch wel fijn vinden om halverwege de week even iets van hem te horen. Mja, tis donderdag en eigenlijk pas halverwege de week, maar het duurt zo lang *zeurt*

Ik weet het meissiej maar komt helemaal goed
Beloofd, en je kunt wel meer genieten van de tijd dat je bij hem bent op die manier
En als je je verveeld/ergens mee zit kun je altijd pm-en/smsen
Oud 20-03-2008, 11:07
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind mijn sig erg toepasselijk
Handig om mezelf af en toe eens een schop onder mijn kont te geven
Oud 20-03-2008, 11:20
Luna
Luna is offline
we zijn te leuk samen, bijna 3 maanden
Reageren

Regels voor berichten