Advertentie | |
|
![]() |
|
^ Pff, dat verwarrende gevoel en die herinnering dat alles vroeger zo veel beter was, heb ik nu ook wel, nadat twee van m'n relaties traumatisch zijn afgelopen...
@ Dott: ik zou me niet al te schuldig voelen. Zelfs al zou je door alle emoties wat overdreven hebben, dan nog is hij op de lange termijn blij/opgelucht dat je dit eruit hebt gegooid.
|
Verwijderd
|
Dott meisje je moet je echt niet schuldig voelen omdat je alles er uit gegooid hebt!
Ik heb dat met mijn ex ook uiteindelijk gedaan omdat ik er ook physiek helemaal naar van werd en het was ontzettend verdrietig en emotioneel eerst maar daarna voelde het zo ontzettend goed dat blij ben ik het wel gedaan heb! Goed van je! (En zoals jullie weten loop ik sindsdien met mijn hoofd in euh... euforie oid want het is inmiddels bijna drie week verderop en ik ben nog steeds ontiegelijk vrolijk) Je moet je dus absoluut niet schuldig voelen, liefde kan een raar iets zijn en het is niet altijd makkelijk maar als hij ook maar een klein beetje om je geeft dan snapt hij nu wel hoe het van jou kant allemaal zit, hopelijk. Anyway, I dunno if I'm making sense, maar ik hoop dat het voor jou nu beter gaat. ![]() Met mij gaat het trouwens nog steeds goed. Eergister in de kroeg kwam er nog een jongen op me af maar ik was totaal niet geinteresseerd, mja. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm ik heb mijn ex al een tijd niet gesproken en ik heb er ook niet echt behoefte aan nu, want hij is veelal echt een downer al een hele lange tijd, en mja. Vrienden zijn ok maar ik heb er gewoon echt helemaal geen zin in nu? Is dat erg? Het is ook gedeeltelijk uit zelfbescherming.
Anyway, ik krijg net een smsje dat hij me mist en dat het hem spijt dat hij me nog niet gebeld heeft en dat hij graag met me wil kletsen, zonder dat ik in tranen uitbarst of ruzie and dat hij bang is en nog geen antwoorden voor mij heeft. Euh, heeft hij wel geluisterd? Ik hoef geen antwoorden meer, we zijn klaar? Maar goed ik ben bezig met een kort emailtje dat bellen wel mag omdat we nog wel vriendjes zijn enz. maar dat ik geen zin heb in negativiteit e.d. en dat het me spijt maar dat het gewoon eigenlijk heel erg goed met mij gaat en ik geen antwoord meer nodig heb. Ik probeer alleen niet te hard te zijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dottje, je moet je absoluut niet schuldig voelen. Het gaat er imo niet om wie er gelijk heeft of niet, maar nu heeft hij je iig wel een keer helemaal gezien. Hij heeft al je (op dat moment) explosieve emoties voorbij zien komen en dat is goed. Naar mijn mening; als hij nu nog bij je blijft en nog moeite voor je doet, is hij je waard. Maar dat zal hij zijn best moeten doen. Als hij nu wegloopt, is hij een laffe lul die zijn verantwoordelijkheid niet neemt en je nooit waard is geweest (dat was hte probleem met mijn ex....).
|
![]() |
||
Citaat:
Ben het er wel mee eens dat ze zich niet schuldig moet voelen. Wat ze ook eruit gooide, het kan hem nooit zoveel pijn hebben gedaan als dat hij haar gedaan heeft in al die jaren. Ookal overdreef ze lichtjaren. Ot; De opa van een vriendin ligt in het ziekenhuis en vanavond moeten we samen profielwerkstuk presenteren. Ze is helemaal van slag wat ik me heel goed kan voor stellen. Ben benieuwd hoe het gaat. (ergens hoop ik dat ze iemand mailt en zegt dat we het daarom niet kunnen doen ![]() Verder is hij lief en is hij hier vanavond. Eindelijk weer tegen hem aanhangen en alle frustraties van de week (ja nu al) even loslaten. ![]()
|
Alles; wauw
![]() Alleen als ik de eerste dag dat ik hem kende zo zou schrikken van de kat dat ik mn bord eten liet vallen en moest huilen (en me ondertussen afvroeg waarom ik in godsnaam lichamelijk zo kan reageren ![]() ![]() ik kijk er naar uit dat hij op zichzelf woont, al zal dat nog wel even duren. Zijn ouders zijn 2 weken weg, en dat is geweldig. Op deze manier gaat mijn onzekerheid goed weg, en als het zo door gaat zullen die buien steeds minder worden. Ik heb er echt veel vertrouwen in. Mijn oom gaat vandaag dood waarschijnlijk en dat is wel vreemd. Hersenactiviteit was er niet, dus eigenljik is hij al dood, maar schijnbaar kun je na het loskoppelen van alle apparaten nog wel een dag door'leven'.
||
Citaat:
Ik ga zaterdag afdansen, misschien dat je daar mee in de war bent (en, oi zenuwen, we kunnen er niks van ![]() Ja wel goed, aardig stabiel, niks geks op het moment! Met pasen toffe dingen doen met leuke mensen! *zin*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: vanaaf, vanaaf, vanaaf ![]() |
![]() |
|
@luchtballon: sterkte ermee!!
Met mij en mn vriendje gaat alles weer toppie, voor wie het nog weten, half twee 's nachts werd kwart voor drie ![]() ![]()
|
Voel me goed! Zeker als ik de problemen van anderen hoor denk ik 'wat heb ik toch eigenlijk een geweldig leven'
![]() ![]() Enige nadeel: erg druk met studie en geen geld, maar dat komt ook goed. |
![]() |
|
Het is een zak en een ongelofelijke leukerd en ik val als een blok voor hem, as usual.
Maar in ieder geval kan ik nu realistisch blijven. Afstand, player, we passen überhaupt op teveel vlakken niet bij elkaar (en ja, op sommige vlakken wel, maar hij is zo'n flierefluitertje en ik dus totaal niet! Ik kan niet seks hebben met iemand zomaar om de seks, of omdat "ik straalbezopen ben" - zijn woorden ![]() En ik ben te ver gegaan. Maar what the hell, we kennen elkaar al zo lang, het moest er eens van komen. En ja hij is leuk, dus waar whine ik over. (... om zelf antwoord te geven: ik ben ongelofelijk bang dat hij me, nu ik heb toegegeven na anderhalf à twee jaar, niet meer interessant vindt. Want zo werkt dat soms met jongens. Help!) |
![]() |
|
We krabbelen weer langzaam op denk ik. Maar ik heb nog steeds enorme vlagen van onzekerheid en het zal ook nog wel even duren voordat dat helemaal over is.
En in de afgelopen dagen heb ik denk ik wel een nieuw vriendinnetje gemaakt. Doordat we geen internet hadden heb ik erg veel gepraat met ons nieuwe tijdelijke huisgenootje. Blijkt alleen dat mijn engels soms niet altijd even goed (meer) is. ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh en @ Get Psycho: Even over die foto, al snap ik dat dat maar een kleine issue is van meerdere (dat maak ik er althans uit op): mijn ex zijn foto zit ook nog steeds in mijn portemonnee. Gewoon omdat ik zielsveel van hem houd, en hij twee jaar de belangrijkste rol in mijn leven heeft gespeeld. En het betekent dus verder helemaal niets; ik zou niet bij hem terugwillen, absoluut niet, zelfs de lichamelijke gevoelens zijn verdwenen. Maar die jongen is gewoon vreselijk belangrijk voor me.
En als mensen daar een probleem van maken, word ik daar ook altijd geïrriteerd van. Het is niet goed om uitvluchten/smoesjes te bedenken - zoiets als hij doet, bedoel ik dan - maar misschien heeft hij het al vaak te horen gekregen en wordt het gewoon echt irritant. Wat ik bedoel te zeggen, is: soms blijven mensen gewoon speciaal in je leven, ook al heeft dat geen "invloed" op je huidige leven, of op de gevoelens voor de "nieuwe" persoon (jij in dit geval). Of ben ik de enige die dit zo voelt en heb ik gewoon een hele speciale ex ![]() |
![]() |
|
Oh en heel erg typisch, samen met een vriendin naar de mac geweest, om lekker bij te kletsen en mcflurry's te eten. Lopen we na 2.5 uur naar buiten, wie staat daar? Inderdaad, exlief. Godver.
|
vandaag tot en met maandag ben ik bij haar!!! jeej! was wel weer eens tijd
![]()
|
Verwijderd
|
@Morgan: Ik blijf wel politiek correct. Want als ik dat niet doe, heb ik meneer binnen de kortste keren weer aan mijn kont hangen, zeg maar. En daar heb ik niet zo'n behoefte aan. Ach. Het is raar. Maar zolang hij er gelukkig van wordt, zal dat mij ook wel lukken, dnek je niet?
ot: Gisteravond met een vriendinnetje in de stad iets wezen drinken. Bij toeval het café/restaurant waar hij stage loopt. Vriendinnetje was iets later, dus ik aan de bediening gevraagd of hij aan het werk was en of hij even naar beneden mocht komen. En ja hoor. ![]() ![]() Wel heel tof want hij heeft nog verteld over zijn exbijnavriendin, en ik over mijn ex. T was tof om eens iemand tegen te komen die daar dan ook werkelijk geïnteresseerd naar kan luisteren. Jeuj! ![]() |
![]() |
|
Bleh, het zit me eigenlijk toch meer dwars dat ik zo weinig van hem hoor dan ik zou willen toegeven. Oke, ik ben het hele weekend bij hem geweest, terwijl we het rustig aan zouden doen. Daarom is het echt geen probleem als we elkaar dit weekend pas weer zien, maar ik zou het dan toch wel fijn vinden om halverwege de week even iets van hem te horen. Mja, tis donderdag en eigenlijk pas halverwege de week, maar het duurt zo lang *zeurt*
|
Oh hij maakt me zo gelukkig. Hij gaat gewoon mee naar nog meer familieverplichtingen! En deze week komt hij ook steeds naar mij toe, terwijl hij een grotere hekel aan dat reizen heeft dan ik. Hij is echt de leukste, liefste, mooiste en geweldigste man die ik ooit ben tegengekomen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk ook wel dat het veel meer is dan alleen die pasfoto bij Get Psycho en ik denk dat ik, als mijn vriend ook vreemd gegaan was met zijn ex, iets minder relaxed was geweest ![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Maar hem in tranen zien staan, en tegen me horen zeggen dat ik bij wijze van spreken met mn vingers moet knippen en dat ie dan hoier weggaat. Weggaat uit Enschede, Weg van mij, Weg van alles.. Dat ken ik niet van hem.. zo zit ik meestal in elkaar.. Hij noemde zichzelf een monster ![]() En dat ie nu pas door heeft wat dat met mij heeft gedaan ![]() Citaat:
![]() Hij snapt nu idd hoe ik me heb gevoelt (voor zover hij zich daarin kan inleven). Heb ook tegen hem gezegd, wat wil je nou? dit de rest van je leven. Nu heb je 'alleen' maar onze relatie weggegooit, maar wat als je ooit getrouwd bent, kinderen hebt. Je helpt je huwelijk, je gezin gewoon naar de knoppen. En nou denk ik heel ver vooruit.. maar het is wel zo.. Citaat:
Maar wat Rianne (*Neko) ook al zegt, hij deed meer dan genoeg moeite voor mij.. en voor daarnaast nog 20 anderen. Altijd moest ik vechten om aandacht. En altijd als hij zei dat hij niet was vreemdgegaan geloofde ik hem, anders kwam het verhaltje van: je vertrouwd me niet.. en voelde ik me de hele nacht rot.. Het is allemaal zo verwarrend en oneerlijk. Ik wil hem aan de ene kant aan de andere kant van de wereldbol hebben, en aan de andere kant zo dicht bij me als maar kan.. Hij is de enige die weet wat er in me om gaat, en die me kan/wil troosten, en andersom.. Zucht.. Waarom kan ie niet gewoon nooit hebben bestaan? Citaat:
![]() Ik heb gewoon alles er maar uit gegooit.. zo heb jij me zelfs nooit gezien meis.. En er is verder geen sprake van een relatie ofzo, dus al dan niet waard zijn is denk ik vrij inrelevant. Citaat:
Ik weet het meissiej ![]() ![]() Beloofd, en je kunt wel meer genieten van de tijd dat je bij hem bent op die manier ![]() En als je je verveeld/ergens mee zit kun je altijd pm-en/smsen
|
|