Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2008, 12:04
baas
baas is offline
He ja ik ook. Te gek is dat.
Oud 26-03-2008, 14:27
ragdoll
ragdoll is offline
same here en ik ben wel een maand weg maar verder heb ik werkelijk geen idee wat ik met al die tijd aan moet behalve werken dan tja
Oud 26-03-2008, 16:26
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Oost-Duitsland en hopelijk een of andere touristische tyfusplaats als Lloret Da Mar.
Herstel: Oost-Duitsland en geld bewaren voor een kleine Euro toer volgend jaar en een trip naar Australie. En Londen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 11:41
Tuta
Tuta is offline
Citaat:
ik ben er achter gekomen datik 4 maanden vakantie heb
ik maar 1,5! Hoe kom je aan 4 maanden
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 11:45
Tuta
Tuta is offline
Ik begin met een nieuwe studie in een nieuwe stad, dus mijn 1,5 maand zomervakantie bestaat uit kamer zoeken + minimaal 3 weken full time werken..

Dus als iemand me al aan een kamer kan helpen in Utrecht is er nog een beetje kans dat ik nog met mijn koffertje naar schiphol kan rennen!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 18:57
nps
nps is offline
zomervakantie? ik ga zoiezo met een vriendinnetje ergens chillen aan de middelandse zee een weekje ofzo en dan nog in oktober van amsterdam naar dakar rijden, en dan nog een weekje chillen in gambia
Oud 28-03-2008, 07:46
woezel
woezel is offline
Citaat:
ik maar 1,5! Hoe kom je aan 4 maanden
belgisch schoolsysteem + een school die moet verhuizen
Oud 28-03-2008, 10:05
Tuta
Tuta is offline
Citaat:
belgisch schoolsysteem + een school die moet verhuizen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 15:06
ZerO
ZerO is offline
Ik wil naar Madrid en Alicante dus ik ga
Oud 29-03-2008, 12:26
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik wil naar Egypte, Syrië of Marokko, nu nog geld sparen/vinden
Oud 29-03-2008, 13:36
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
als er een zonnetje is in Wageningen hoef ik in eerste instantie niet zoveel.. misschien nog wat loonarbeid er tussendoor vlechten..
Oud 29-03-2008, 17:37
Luna
Luna is offline
Citaat:
same here en ik ben wel een maand weg maar verder heb ik werkelijk geen idee wat ik met al die tijd aan moet behalve werken dan tja
wat een gezeik, echt een luxeprobleem. ik heb veel te kort vakantie en wil zoveel.
ga dingen met vrienden doen ofzo!
Oud 30-03-2008, 19:05
nps
nps is offline
Citaat:
wat een gezeik, echt een luxeprobleem. ik heb veel te kort vakantie en wil zoveel.
duidelijk, ik heb 20 vakantiedagen per jaar en dat is 't dan! als ik langer weg wil moet ik onbetaald verlof opnemen
Oud 30-03-2008, 20:33
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
wacht maar tot je vier maanden iedere dag zeven dagen per week kunt doen wat je wilt. dan is uitslapen ineens niet zo interessant meer. en dingen met vrienden doe ik genoeg maar zij hebben ook andere verplichtingen zoals werk en vakanties en relaties.

maar goed als je dan zo graag veel vakantie wilt, begin een studie! i can recommend it.
Oud 30-03-2008, 21:04
botulismf
botulismf is offline
Niets mis met vier maanden iedere dag vrij hebben, daar moet je gewoon zelf structuur in aanbrengen en je moet gewoon veel hobby's zoeken als je tijd teveel hebt of je verveelt. Ik behoor bij de groep die ook gaarne vier maanden zomervakantie zou willen hebben, maar ik kan me dat financieel gezien absoluut niet veroorloven.

En om een studie te beginnen heb je ook nog altijd aardig wat centen nodig. En als je een studie begint omdat je dan lekker veel vakantie hebt, dan denk je niet bepaald vooruit en ook niet echt realistisch.
Oud 30-03-2008, 21:14
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
En om een studie te beginnen heb je ook nog altijd aardig wat centen nodig. En als je een studie begint omdat je dan lekker veel vakantie hebt, dan denk je niet bepaald vooruit en ook niet echt realistisch.
i wasnt being serious. en hier in nederland heb je niet zoveel geld nodig om een studie te beginnen hurrah voor stufi

anyway ik ga ook gewoon werken, maar mijn punt is dat heel lang vakantie niet zo enorm chill is als het lijkt tenzij je inderdaad NIET lang vakantie hebt want dan wil je het juist. teveel is nooit goed. maar ik ben natuurlijk ook gewoon een verwend kreng.
Oud 30-03-2008, 21:20
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
i wasnt being serious. en hier in nederland heb je niet zoveel geld nodig om een studie te beginnen hurrah voor stufi

anyway ik ga ook gewoon werken, maar mijn punt is dat heel lang vakantie niet zo enorm chill is als het lijkt tenzij je inderdaad NIET lang vakantie hebt want dan wil je het juist. teveel is nooit goed. maar ik ben natuurlijk ook gewoon een verwend kreng.
Stufi gaat ook niet eindeloos lang door. Ik heb vanaf 2006 ofzo geen stufi meer ontvangen, anders was ik misschien ook nog wel een andere opleiding gaan doen.

En het is absoluut zo dat je het extra hard wilt als je het niet hebt, maar ik heb zelf heel veel dingen die ik naast mijn werk zou willen doen, en ik doe ze op zich wel, maar op een héél laag pitje omdat ik er vaak niet aan toekom. Ik zou willen dat ik een maand niet hoefde te werken zodat ik me eindelijk goed daarop kon richten.

OT: Misschien verhuis ik naar Amsterdam maar dat is nog niet zeker. Zo ja heb ik ook wel even vakantie, zo nee dan werk ik gewoon de hele zomer door en kan ik geen verlof krijgen.
Oud 30-03-2008, 21:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
de moraal van het verhaal: ik heb dan misschien wel twee maanden vakantie, ik ga me toch vooral richten op centen verdienen.
Oud 30-03-2008, 21:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Stufi gaat ook niet eindeloos lang door. Ik heb vanaf 2006 ofzo geen stufi meer ontvangen, anders was ik misschien ook nog wel een andere opleiding gaan doen.

En het is absoluut zo dat je het extra hard wilt als je het niet hebt, maar ik heb zelf heel veel dingen die ik naast mijn werk zou willen doen, en ik doe ze op zich wel, maar op een héél laag pitje omdat ik er vaak niet aan toekom. Ik zou willen dat ik een maand niet hoefde te werken zodat ik me eindelijk goed daarop kon richten.

OT: Misschien verhuis ik naar Amsterdam maar dat is nog niet zeker. Zo ja heb ik ook wel even vakantie, zo nee dan werk ik gewoon de hele zomer door en kan ik geen verlof krijgen.
hoe ga je dat dan eigenlijk betalen in amsterdam? eerst heel hard sparen bij vodafone? als je in de zomer wil verhuizen lijkt me dat te kortdag om dan wat te kunnen betalen, want je kunt misschien niet meteen aan het werk. ( ach nouja eerst ook nog maar es wat vinden natuurlijk)
Oud 30-03-2008, 21:46
botulismf
botulismf is offline
Nee, maar ik heb op zich aardig gespaard en krijg dan ook vakantiedagen uitbetaald en shit. En dan natuurlijk wel zo snel mogelijk werk vinden. Maar ik wil wel zeker weten dat het gaat lukken voordat ik er uberhaupt aan begin ja. Ga wel een beetje rondkijken naar woonruimte om een idee te krijgen.
Oud 30-03-2008, 21:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
maar ga je sowieso naar amsterdam? of alleen als de rest ook gaat?

ik denk dat ik van de zomer ook eens ga kijken of er een kamer te huren is ergens, maar no waii in amsterdam.
Oud 30-03-2008, 22:14
Magican
Magican is offline
Ik wilde naar Barcelona met men meisje, maar dat vonden der ouders minder.
Ze mag wel met me mee naar een plek in Nederland, maar dat is kut.
Dus wilde ik met haar naar Lowlands, maar dan moet ze naar school.
Dus ben ik wat aan het bedenken want het kan echt niet zo zijn dat ik in de vakantie, als iedereen geld aan het uitgeven is, ik de enige ben die het aan het verdienen is.

En hardcore werken.
Oud 31-03-2008, 06:47
Verwijderd
Citaat:
wtf basisschool of beginnen middelbare scholen tegenwoordig al half juli??
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 06:49
Verwijderd
half augustus begint de middelbare school weer in het noorden
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 12:29
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
maar ga je sowieso naar amsterdam? of alleen als de rest ook gaat?

ik denk dat ik van de zomer ook eens ga kijken of er een kamer te huren is ergens, maar no waii in amsterdam.
Ik ga alleen als de rest ook gaat, en dan nog is het niet zeker. Ik ga in elk geval eens rondkijken of ik wat moois kan vinden aan werk en aan woonruimte.

En waar wil jij gaan kijken?
Oud 31-03-2008, 12:36
STP
STP is offline
Als iemand begin juni in Portugal/Spanje/Frankrijk zit en terug wil naar NL: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1681039
Oud 31-03-2008, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde naar Barcelona met men meisje, maar dat vonden der ouders minder.
Ze mag wel met me mee naar een plek in Nederland, maar dat is kut.
Dus ben ik wat aan het bedenken want het kan echt niet zo zijn dat ik in de vakantie, als iedereen geld aan het uitgeven is, ik de enige ben die het aan het verdienen is.

En hardcore werken.
Speelt jeh meisje nog met barbies of zijn haar ouders een stel zeikerds? Maar goed anders neem je haar mee naar de state of happines!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 18:28
Magican
Magican is offline
Citaat:
Speelt jeh meisje nog met barbies of zijn haar ouders een stel zeikerds? Maar goed anders neem je haar mee naar de state of happines!
Zij is 17, ik ben 18 en haar allereerste echte vriendje.
Maar goed, der ouders zijn ook zeikerds want wanneer het zomervakantie is hebben we een jaar verkering en mogen ze er toch vanuit gaan dat ik wel op hun dochter pas.

Maar ja.

En inderdaad, de scholen in het noorden beginnen vroeg dit jaar.
Oud 01-04-2008, 14:18
Tuta
Tuta is offline
Citaat:
Maar goed, der ouders zijn ook zeikerds want wanneer het zomervakantie is hebben we een jaar verkering en mogen ze er toch vanuit gaan dat ik wel op hun dochter pas.

Maar ja.

Of ze wilt zelf niet met je op vakantie, en geeft haar ouders de schuld!

Want je kan dat toch niet serieus voorstellen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 15:49
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:

Maar ja.

boek een weekend barcelona en zeg dat je naar de veluwe gaat. probleem opgelost.
Oud 01-04-2008, 17:25
Luna
Luna is offline
Citaat:
wacht maar tot je vier maanden iedere dag zeven dagen per week kunt doen wat je wilt. dan is uitslapen ineens niet zo interessant meer. en dingen met vrienden doe ik genoeg maar zij hebben ook andere verplichtingen zoals werk en vakanties en relaties.

maar goed als je dan zo graag veel vakantie wilt, begin een studie! i can recommend it.
ik studeer al dus zie je punt niet echt.
en ik zou heel goed weten wat ik met 4mnd. vrije tijd aan moet. Reizen, for instance.
Oud 01-04-2008, 18:00
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
ik studeer al dus zie je punt niet echt.
en ik zou heel goed weten wat ik met 4mnd. vrije tijd aan moet. Reizen, for instance.
om 4 maanden full time te reizen heb je best veel geld nodig. heel veel in fact.
Oud 01-04-2008, 18:15
Magican
Magican is offline
Citaat:
boek een weekend barcelona en zeg dat je naar de veluwe gaat. probleem opgelost.
Ja, want met liegen tegen je schoonouders creëer je een stabiele basis.

En nee, zij liegt niet tegen me. Haar ouders zijn nogal (te?) beschermend en nou ja, jammer dan.
Oud 01-04-2008, 21:20
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
somervacantie

waar ga jij naar toe in de zomervakantie?

ergens lekker lambal-zuipen?

rennese is een aanrader, ben ik ook geweest
Ik kan "rennese" niet vinden op de kaart.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 10:32
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Ja, want met liegen tegen je schoonouders creëer je een stabiele basis.
leugentje om bestwil. OF NIET natuurlijk
Oud 02-04-2008, 11:52
Verwijderd
Vroeg of laat krijg je toch ruzie of haatgevoelens ten opzichte van je schoonouders, tenminste als je in het bezit bent van 46 chromosomen. Anders word je net zoals een oud klasgenoot die haar schoonmoeder tot haar vriendenkring rekende en zich wekelijks verheugde op tomatensoep op zondagmiddag. Auw, dat kind was 19 . Dit naar verhaal geheel terzijde.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 12:45
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
portugal ofzo
Oud 02-04-2008, 13:06
STP
STP is offline
Citaat:
Ik kan "rennese" niet vinden op de kaart.
het is renesse, maar je mist niets.
Oud 02-04-2008, 13:34
botulismf
botulismf is offline
Ik vind mijn schoonouders wel gaaf eigenlijk.
Oud 02-04-2008, 14:52
Verwijderd
Citaat:
ik ga de hele zomer op het strand hangen

sochtends vroeg werken ftw
Oh en ik heb dus technisch gezien 6 maand 'zomer-vakantie' van mijn studie. Ik ga wel redelijk wat werken... en veel strand hangen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 20:18
Luna
Luna is offline
Citaat:
om 4 maanden full time te reizen heb je best veel geld nodig. heel veel in fact.
anyway, je moet zelf weten wat je doet natuurlijk.
maar volgens mij verveel jij je wel vaker en nu heb je nog een aantal maanden om te bedenken wat je met 4 maanden vrije tijd kunt doen dus doe er wat mee zou ik zeggen.
Oud 02-04-2008, 20:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik vind mijn schoonouders wel gaaf eigenlijk.
qft maar jouw schoonouders denken wel aan jouw verjaardag en de mijne niet aan de mijne

ot: ik ga komende zomer schilderijen vervalsen en verpatsen loools. en alvast een stageplek regelen denk ik en nog wat meer schooldingen. portfolio enzo.
Oud 02-04-2008, 20:31
botulismf
botulismf is offline
Ik las stapelgek, lol.

En ja, dat is inderdaad een beetje belachelijk als je er over nadenkt! Ik heb ook al meerdere keren cadeautjes van jouw ouders of broers gekregen en jij volgens mij nog nooit van de mijne. En dan zijn ze nog beledigd ook als ik de verjaardag van mijn vader vergeet.

Ik zal ze eens tippen.
Oud 21-04-2008, 21:16
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ik ga 2 weken naar Thailand, daarna naar familie in Hong Kong, verder met mijn familie naar Japan om een beetje te city hoppen en héél misschien nog even naar Marbella als er tijd voor is.
Oud 22-04-2008, 12:50
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik ga waarschijnlijk naar NYC. Winner.
Oud 22-04-2008, 14:18
kuik
kuik is offline
ik zou weer naar NYC gaan, maar nu gaan we naar ijsland, ook tof.
Oud 22-04-2008, 15:52
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Heb je een miljoen geërfd?
Oud 22-04-2008, 15:59
Broeder
Broeder is offline
Wat was er ook alweer zo tof aan New York?
Oud 22-04-2008, 16:04
HenkMul
HenkMul is offline
Carrie koopt er haar schoenen, geloof ik. .
Oud 22-04-2008, 16:47
ragdoll
ragdoll is offline
hey niet fucken met NYC, zeker niet nu de dollar het absolute nulpunt heeft bereikt.
Reageren

Regels voor berichten