Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar goed als je dan zo graag veel vakantie wilt, begin een studie! i can recommend it.
|
Niets mis met vier maanden iedere dag vrij hebben, daar moet je gewoon zelf structuur in aanbrengen en je moet gewoon veel hobby's zoeken als je tijd teveel hebt of je verveelt. Ik behoor bij de groep die ook gaarne vier maanden zomervakantie zou willen hebben, maar ik kan me dat financieel gezien absoluut niet veroorloven.
En om een studie te beginnen heb je ook nog altijd aardig wat centen nodig. En als je een studie begint omdat je dan lekker veel vakantie hebt, dan denk je niet bepaald vooruit en ook niet echt realistisch.
||
Citaat:
![]() ![]() anyway ik ga ook gewoon werken, maar mijn punt is dat heel lang vakantie niet zo enorm chill is als het lijkt tenzij je inderdaad NIET lang vakantie hebt want dan wil je het juist. teveel is nooit goed. maar ik ben natuurlijk ook gewoon een verwend kreng. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En het is absoluut zo dat je het extra hard wilt als je het niet hebt, maar ik heb zelf heel veel dingen die ik naast mijn werk zou willen doen, en ik doe ze op zich wel, maar op een héél laag pitje omdat ik er vaak niet aan toekom. Ik zou willen dat ik een maand niet hoefde te werken zodat ik me eindelijk goed daarop kon richten. OT: Misschien verhuis ik naar Amsterdam maar dat is nog niet zeker. Zo ja heb ik ook wel even vakantie, zo nee dan werk ik gewoon de hele zomer door en kan ik geen verlof krijgen.
||
Citaat:
![]()
|
Nee, maar ik heb op zich aardig gespaard en krijg dan ook vakantiedagen uitbetaald en shit. En dan natuurlijk wel zo snel mogelijk werk vinden. Maar ik wil wel zeker weten dat het gaat lukken voordat ik er uberhaupt aan begin ja. Ga wel een beetje rondkijken naar woonruimte om een idee te krijgen.
|
maar ga je sowieso naar amsterdam? of alleen als de rest ook gaat?
ik denk dat ik van de zomer ook eens ga kijken of er een kamer te huren is ergens, maar no waii in amsterdam.
|
Ik wilde naar Barcelona met men meisje, maar dat vonden der ouders minder.
Ze mag wel met me mee naar een plek in Nederland, maar dat is kut. Dus wilde ik met haar naar Lowlands, maar dan moet ze naar school. Dus ben ik wat aan het bedenken want het kan echt niet zo zijn dat ik in de vakantie, als iedereen geld aan het uitgeven is, ik de enige ben die het aan het verdienen is. En hardcore werken.
||
Citaat:
En waar wil jij gaan kijken?
|
Als iemand begin juni in Portugal/Spanje/Frankrijk zit en terug wil naar NL: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1681039
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, der ouders zijn ook zeikerds want wanneer het zomervakantie is hebben we een jaar verkering en mogen ze er toch vanuit gaan dat ik wel op hun dochter pas. Maar ja. En inderdaad, de scholen in het noorden beginnen vroeg dit jaar.
||
![]() |
Citaat:
Want je kan dat toch niet serieus voorstellen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik zou heel goed weten wat ik met 4mnd. vrije tijd aan moet. Reizen, for instance.
||
Citaat:
En nee, zij liegt niet tegen me. Haar ouders zijn nogal (te?) beschermend en nou ja, jammer dan.
|
Verwijderd
|
Vroeg of laat krijg je toch ruzie of haatgevoelens ten opzichte van je schoonouders, tenminste als je in het bezit bent van 46 chromosomen. Anders word je net zoals een oud klasgenoot die haar schoonmoeder tot haar vriendenkring rekende en zich wekelijks verheugde op tomatensoep op zondagmiddag. Auw, dat kind was 19
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar volgens mij verveel jij je wel vaker en nu heb je nog een aantal maanden om te bedenken wat je met 4 maanden vrije tijd kunt doen dus doe er wat mee zou ik zeggen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ot: ik ga komende zomer schilderijen vervalsen en verpatsen loools. en alvast een stageplek regelen denk ik en nog wat meer schooldingen. portfolio enzo.
|
Ik las stapelgek, lol.
En ja, dat is inderdaad een beetje belachelijk als je er over nadenkt! Ik heb ook al meerdere keren cadeautjes van jouw ouders of broers gekregen en jij volgens mij nog nooit van de mijne. En dan zijn ze nog beledigd ook als ik de verjaardag van mijn vader vergeet. ![]() ![]() Ik zal ze eens tippen. ![]()
|
|