Ma t/m vr:
Half 8 loopt de wekker af. Ik ga er meteen uit, anders val ik weer in slaap. Beneden zet ik mijn laptop aan, senseo apparaat aan. Dan naar de wc, koffie zetten, en ontbijt maken. Schoolsite checken of er niet nog dingen uitvallen. Daarna msn'en/internet hangen en rond half 9 tot de conclusie komen dat ik ook vandaag weer te laat ga komen. Dan snel omkleden en spullen bij elkaar grijpen (waarbij ik vaak de helft, of de belangrijke dingen vergeet in de haast), om vervolgens op de scooter te springen en véél te hard weg te rijden.
Vrijdags ditzelfde, maar dan een uur eerder.
En als m'n vriend blijft slapen dan ga ik niet msn'en/internetten maar wel altijd kijken of er nog dingen uitvallen. Ook kijken we dan het nieuws, want dat wil hij graag. En meestal bakken we een ei.
weekend:
Heeerlijk uitslapen. Tegen 2 uur een keer wat eten. En verder doe ik de dingen niet in bepaalde volgorde in het weekend. Dan heb ik alle tijd.
Verdere dagindeling heb ik niet echt, alleen hardloop ik meestal op dinsdag en/of vrijdag mits ik niet omval van de vermoeidheid, en vrijdags slaap ik na school vaak een uurtje of 2.