Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2008, 23:47
Verwijderd
eerst 50 keer opdrukken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2008, 23:22
Verwijderd
Ik heb 's ochtends geen vast ochtendritueel, maar ik móet echt iedere ochtend onder de douche anders voel ik me de hele dag moe en duf ...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 's ochtends geen vast ochtendritueel, maar ik móet echt iedere ochtend onder de douche anders voel ik me de hele dag moe en duf ...
idd!! voordat ik heb gedoucht/gedouched/gedouchtttdtdtdtt is de dag nog niet begonnen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 09:26
Neko*
Neko* is offline
Ma t/m vr:
Half 8 loopt de wekker af. Ik ga er meteen uit, anders val ik weer in slaap. Beneden zet ik mijn laptop aan, senseo apparaat aan. Dan naar de wc, koffie zetten, en ontbijt maken. Schoolsite checken of er niet nog dingen uitvallen. Daarna msn'en/internet hangen en rond half 9 tot de conclusie komen dat ik ook vandaag weer te laat ga komen. Dan snel omkleden en spullen bij elkaar grijpen (waarbij ik vaak de helft, of de belangrijke dingen vergeet in de haast), om vervolgens op de scooter te springen en véél te hard weg te rijden.
Vrijdags ditzelfde, maar dan een uur eerder.
En als m'n vriend blijft slapen dan ga ik niet msn'en/internetten maar wel altijd kijken of er nog dingen uitvallen. Ook kijken we dan het nieuws, want dat wil hij graag. En meestal bakken we een ei.

weekend:
Heeerlijk uitslapen. Tegen 2 uur een keer wat eten. En verder doe ik de dingen niet in bepaalde volgorde in het weekend. Dan heb ik alle tijd.

Verdere dagindeling heb ik niet echt, alleen hardloop ik meestal op dinsdag en/of vrijdag mits ik niet omval van de vermoeidheid, en vrijdags slaap ik na school vaak een uurtje of 2.
Oud 14-04-2008, 13:15
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Elke doordeweekse dag sta ik precies een uur voor mijn trein vertrekt op. Ik kleed me aan en sjees even de badkamer in. Daarna smeer ik mijn brood voor die dag. Pas dan ga ik ontbijten. Soms (als alles snel gaat) check ik nog even mijn mail en dan spring ik op de fiets.

's Avonds voor ik ga slapen doe ik altijd het raam even open.
Oud 14-04-2008, 13:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op een goede dag word ik een kwartier voor mijn wekker, dus om 6:30 uur, wakker en stap ik mijn bed uit of blijf ik liggen tot de wekker gaat. Ik doe het gordijn open om wakker te worden van het zonlicht. Dan móet ik plassen en koud water in mijn gezicht gooien. Vervolgens kleed ik me aan en doe ik eventueel haar en make-up. Ik pak mijn tas in, vul mijn flesje boven met water, ga naar beneden, maak mijn brood voor school, eet snel iets als daar nog tijd voor is, trek schoenen en jas aan, geef mijn konijn eten of zet hem in de ren, haal mijn fiets uit de schuur en ga op weg naar school.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 00:37
WolterB
WolterB is offline
Wakkerworden, bed uit klimmen (hoogslaper), naar de wc, mail/pm's/nieuwsgroepen bekijken, ontbijten, douchen.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten