Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ga zo nog even het einde van medium kijken. mijn dinnie was zo lief lost en medium voor me op dvd op te nemen. lost heb ik natuurlijk al gekeken, geniale serie vanaf ep 1. en medium begint weer een beetje op te krabbelen uit het dal waar ze in zaten. wel een beetje een wijvenserie, maar ach
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik luister nu naar "their greatest adventures" van undeclinable ambuscade... zo zonde dat die er ooit mee opgehouden zijn... nou ja, de zanger... nu, als the undeclinables, met een andere zanger, zullen ze nooit meer dat niveau bereiken
![]() ![]() ik was wel bij hun aller-allerlaatste concert though ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik luister nu naar the loved ones. kutnaam, i know, ik dacht eerst echt dat het emocrap zou zijn, maar dat valt gelukkig heel erg mee. ik heb het gedownload om me alvast voor te kunnen bereiden op groezrock (voorpret ftw
![]() |
![]() |
|
Ik luister Black Holes and Revelations, het meest recente album van Muse. Net luisterde ik Soldiers Poem, wat me altijd een beetje deed denken aan een wals, maar dat is het niet, omdat er toch echt 4 tellen in een maat zitten. Nu luister ik het nummer daarna, Invincible. Ik geloof dat ik die clip een keer gezien heb, het deed me denken aan die oude film van Charlie and the Chocolate factory. Het is niet mijn favoriete nummer van dit album.
|
Ik luister nu naar een duitse internet radio met een soort dance/hardcore gedoe. Eigenlijk is het vreselijk slecht. Dit radiostation zou rock/punk/metal/ska/alternative moeten uitzenden, maar ik merk er niet zoveel van.
|
Omdat ik op de universiteit zit en niet beschik over mijn uberfantastische muziekcollectie zoals ik die thuis op mijn computer heb staan.
|
Ik luister naar de cd van de Australische band Operator Please. De bandleden zijn allemaal nog erg jong, zo rond de twintig. Je zou het rock-pop kunnen noemen, maar het valt moeilijk tegelijken met andere, typischere bandjes die verassend veel op elkaar lijken. Het is vooral erg vrolijk en energiek. Ik heb de cd gekocht toen ik vorige week zaterdag naar een concert van ze ging in Ekko, in Utrecht. Ik heb handtekeningen in het cd-boekje. ^^ Ik luister nu Terminal Disease.
Ik lees even niets, en het laatste wat ik gekeken heb is een aflevering van room raiders op MTV. Ik verveelde me, en ik vond de mensen die meededen wel grappig. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik luister naar het album "Remain in Light" (1980) van Talking Heads, geproduceerd door ambient en glam rock-mastermind Brian Eno. Samen met o.a. Gary Numan zijn Talking Heads de pioniers van de new wave. Ze scoorden een kleine hit met "Once in a Lifetime", dat ook op dit album staat.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik luister nu naar het album "Marquee Moon" (1977) van de post-punk band Television. De sound van deze band zou later door vele indie rock bands gekopieerd worden, maar tienermeisjes hebben dat niet door. |
![]() |
|
Verwijderd
|
eindelijk staat de nieuwe cd van no use for a name online!!
![]() me like punkrock. in april bij het concert maar snel die cd gewoon lekker echt kopen. hebben hebben hebben! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb pas trouwens "ken je me nog?" van sophie kinsella uit. verschrikkelijke chicklit, maar te lezen als een tijdschrift. donderdag op utrecht centraal gekocht om half 6, donderdagavond had ik hem uit. 4 uur effectief lezen denk ik. soms is dat wel een beetje jammer, dat ik zo snel lees, maar ach, wat verwacht je ook van boeken van de auteur van "shopaholic" ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik luister naar het album De Gouden Eeuw van de Nederlandse groep Flairck. Ze gebruiken hier op de volgende instrumenten (van de helft heb ik nog nooit gehoord):
Gitaar, 6 snarige gitaar, 12 snarige gitaar, Accordeon, Piano, Orgel, Claviola, Marimba, Vibrafoon, Cello, Viola da Gamba, Glasharmonica, Percussie, Fluit, Kromhoorn, Piccolo, Kena, Alfluit, Sampogna, Basfluit ,Didgeridoo, Traverso, Claviola, Pijpersfluit, Tinwistle, Blokfluit, Viool, Altviool, Barokviool, Viola d'amore ![]() Nog even doorneuzelen; de zangeres heeft ook een pracht van een stem, heel apart. De instrumentale nummers 'De Afvaart' en 'De verkrachting' zijn erg tof, en ik ben ook nogal fan van 'De heren van zes weken', die tekst <3. Het nummer 'Adieu skip ik altijd, omdat dat een gare smartlap is. Oeh en hoe kon ik de outenbenendans vergeten <333333333333333 Laatst gewijzigd op 29-03-2008 om 20:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: ik lees nog steeds studieboeken, maar dadelijk ga ik de tweede helft van 1900 (nuevo ciento of hoe je het ook schrijft) kijken. Een oud er lang epos over fascisten en communisten in Italië rond, hoe kan het anders, het jaar 1900. Mijn moeders jeugdsentiment op een of andere manier, dus ik wilde het ook wel eens zien. (Maar zó geweldig is het eigenlijk niet.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is zo gaaf dat de cd een verhaal vertelt <3 En de muziek en zang is zo heerlijk temperamentvol. Soms luister ik 'm drie keer achter elkaar ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
De Kantine |
Het grote kijk/lees/luister topic #2 Verwijderd | 500 | 15-11-2008 20:34 | |
Beleidszaken |
geen voetbaluitslagen in onzin mumumumumugen | 96 | 07-10-2006 09:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 |