Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2008, 20:14
Verwijderd
Goed plan. Die luister ik nu ook.
Advertentie
Oud 24-03-2008, 20:21
Verwijderd
Nu Jimi Hendrix - All Along The Watchtower. Omdat het natuurlijk zo'n goede gitarist is.
Oud 24-03-2008, 20:27
Verwijderd
Wat zijn jullie lief dat jullie ineens allemaal The Doors luisteren.
Oud 24-03-2008, 20:27
Verwijderd
En nu American woman, ook van Hendrix. Lenny Kravitz heft het nummer groot gemaakt, maar het origineel is van hem.
Oud 24-03-2008, 20:46
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Een CD van This Beautiful Mess. Ultiem relaxt op een saaie avond.
Oud 24-03-2008, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn jullie lief dat jullie ineens allemaal The Doors luisteren.
Zelfs ik luister The Doors.

Ik luister nu naar het album "Hold Your Horse Is" (2002) van de math rockband Hella. De muziek is spastisch en energiek.
Oud 24-03-2008, 21:16
Verwijderd
Ik luister Fanfare Ciocarlia- Iag Bari
Oud 24-03-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Zelfs ik luister The Doors.
Ik ben trots op je.

Ik luister naar liedjes van Goran Brecovic. Dat is cool. Nu heb ik ineens wéér zin om Black Cat White Cat te kijken.
Oud 24-03-2008, 21:23
Verwijderd
The Bossa Three - Blues Walk
Oud 24-03-2008, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ik luister Fanfare Ciocarlia- Iag Bari
Dat kan geen toeval zijn, die heb ik net in de winamp queue gezet.

Ik luister nu naar de briljante gitaar/saxofoonsolo van het nummer "Duel with the Devil" van het album "Bridge Across Forever" (2001) van de progressive rock supergroup Transatlantic. De groep bestond uit leden van Spock's Beard, Dream Theater, Marillion en The Flower Kings. De groep hield op te bestaan nadat Neal Morse van Spock's Beard zich bekeerde tot het christendom en besloot gristentuigmuziek te gaan maken.
Oud 24-03-2008, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Dat kan geen toeval zijn, die heb ik net in de winamp queue gezet.
Telepathie!!121 Het is ook zo'n gaaf nummer
Ik ga nu ook Duel with the Devil luisteren, want ook dat is een erg fijn nummer.
Oud 24-03-2008, 22:11
Verwijderd
ik ga zo nog even het einde van medium kijken. mijn dinnie was zo lief lost en medium voor me op dvd op te nemen. lost heb ik natuurlijk al gekeken, geniale serie vanaf ep 1. en medium begint weer een beetje op te krabbelen uit het dal waar ze in zaten. wel een beetje een wijvenserie, maar ach (wel goor, deze aflevering gaat over een vent die iemand zijn eigen been laat opeten )
Oud 24-03-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:
En nu American woman, ook van Hendrix. Lenny Kravitz heft het nummer groot gemaakt, maar het origineel is van hem.
Niet waar, het orgineel is van The Guess Who.
Oud 24-03-2008, 22:18
Swlabr
Swlabr is offline
Ik heb vandaag al drie afleveringen van Dirty Sexy Money gekeken.
Oud 24-03-2008, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nu ook Duel with the Devil luisteren, want ook dat is een erg fijn nummer.
encore une fois
Oud 24-03-2008, 23:58
Verwijderd
ik luister nu naar "their greatest adventures" van undeclinable ambuscade... zo zonde dat die er ooit mee opgehouden zijn... nou ja, de zanger... nu, als the undeclinables, met een andere zanger, zullen ze nooit meer dat niveau bereiken stomme jasper

ik was wel bij hun aller-allerlaatste concert though /
Oud 25-03-2008, 06:26
Verwijderd
Ik luister nu Fix you up van Tegan and Sarah omdat dat liedje in een van m'n favoriete eps van Grey's Anatomy zat en het dat bijna automatisch een leuk nummer maakt .
Oud 25-03-2008, 07:54
Verwijderd
ik luister nu naar the loved ones. kutnaam, i know, ik dacht eerst echt dat het emocrap zou zijn, maar dat valt gelukkig heel erg mee. ik heb het gedownload om me alvast voor te kunnen bereiden op groezrock (voorpret ftw ). hele lekkere punkrock. als je van no use for a name en none more black houdt, moet je dit eigenlijk wel even luisteren.
Oud 25-03-2008, 10:32
Verwijderd
Minnie Riperton - Les Fleurs. Maar ik geloof dat dit een cover is.

I know, reclamemuziek en zo, maar toch geen verkeerd nummer.
Oud 25-03-2008, 17:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik luister Black Holes and Revelations, het meest recente album van Muse. Net luisterde ik Soldiers Poem, wat me altijd een beetje deed denken aan een wals, maar dat is het niet, omdat er toch echt 4 tellen in een maat zitten. Nu luister ik het nummer daarna, Invincible. Ik geloof dat ik die clip een keer gezien heb, het deed me denken aan die oude film van Charlie and the Chocolate factory. Het is niet mijn favoriete nummer van dit album.
Oud 27-03-2008, 06:42
Verwijderd
Ik luister nu een best of-plaat van The Doors want zij brengen mij groot plezier. Ik ben nog een beetje wakker aan het worden en dat gaat makkelijk als ik hier als een debiel aan het ronddansen ben.
Oud 27-03-2008, 10:23
Verwijderd
Ik luister de plaat "Hymyilevien Laivojen Satama" (2006) van de Finse band Kuusumun Profeetta, dat "Maanmist Profeet" betekent. Het is progressive rock met elementen van zeuhl, soms doet het denken aan Univers Zero, Magma en Camel.
Oud 27-03-2008, 10:33
TopDrop
TopDrop is offline
Ik luister nu naar een duitse internet radio met een soort dance/hardcore gedoe. Eigenlijk is het vreselijk slecht. Dit radiostation zou rock/punk/metal/ska/alternative moeten uitzenden, maar ik merk er niet zoveel van.
Oud 27-03-2008, 10:38
Verwijderd
Waarom luister je dan ook radio.
Oud 27-03-2008, 10:46
TopDrop
TopDrop is offline
Omdat ik op de universiteit zit en niet beschik over mijn uberfantastische muziekcollectie zoals ik die thuis op mijn computer heb staan.
Oud 27-03-2008, 10:47
Verwijderd
Ik luister Röyksopp.
En ik ga zo allerlei boeken over goederen-, verbintenissen-, proces- en executierecht en over de rechtsgeschiedenis van die leerstukken lezen, maar dat zijn geen aanraders.
Oud 27-03-2008, 17:25
Verwijderd
Ik luister weer Transatlantic - Duel with the devil.
En ik ben nog steeds bezig in Kings Dodenwake.
Oud 27-03-2008, 17:39
Verwijderd
Citaat:
de briljante gitaar/saxofoonsolo van het nummer "Duel with the Devil"
So true.
Oud 27-03-2008, 17:52
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik luister naar de cd van de Australische band Operator Please. De bandleden zijn allemaal nog erg jong, zo rond de twintig. Je zou het rock-pop kunnen noemen, maar het valt moeilijk tegelijken met andere, typischere bandjes die verassend veel op elkaar lijken. Het is vooral erg vrolijk en energiek. Ik heb de cd gekocht toen ik vorige week zaterdag naar een concert van ze ging in Ekko, in Utrecht. Ik heb handtekeningen in het cd-boekje. ^^ Ik luister nu Terminal Disease.
Ik lees even niets, en het laatste wat ik gekeken heb is een aflevering van room raiders op MTV. Ik verveelde me, en ik vond de mensen die meededen wel grappig.
Oud 27-03-2008, 22:15
Verwijderd
Ik luister naar het album "Remain in Light" (1980) van Talking Heads, geproduceerd door ambient en glam rock-mastermind Brian Eno. Samen met o.a. Gary Numan zijn Talking Heads de pioniers van de new wave. Ze scoorden een kleine hit met "Once in a Lifetime", dat ook op dit album staat.
Oud 27-03-2008, 22:32
Verwijderd
OMG, Kazet, je luistert muziek die ik ken en die ik nog heel aardig kan waarderen ook!
Oud 27-03-2008, 22:36
Verwijderd
Citaat:
OMG, Kazet, je luistert muziek die ik ken en die ik nog heel aardig kan waarderen ook!
Gefeliciteerd! Je hebt dan tenminste enige smaak.

Ik luister nu naar het album "Marquee Moon" (1977) van de post-punk band Television. De sound van deze band zou later door vele indie rock bands gekopieerd worden, maar tienermeisjes hebben dat niet door.
Oud 27-03-2008, 22:37
Verwijderd
Tienermeisjes zoals je vriendin?
Oud 27-03-2008, 22:38
Verwijderd
Juist. Ik liet haar Television horen en ze zei dat ze de stem niet mooi vond.
Oud 27-03-2008, 22:48
Verwijderd
Ik kijk naar de film 'Y tu mama también'. En ik wist wel dat er veel seks in zou zitten, maar omg, het is praktisch niets anders dan seks.
Oud 27-03-2008, 23:08
Verwijderd
Ik dacht even een nieuwe zangeres ontdekt te hebben, maar tot mijn grote verbazing heeft bijna iedereen er al van gehoord. De Britse Adele heeft echt prachtige nummers!
Zum Beispiel: Chasing Pavements
Oud 28-03-2008, 15:15
Verwijderd
Ik luister George Baker Selection - Little Green Bag
Dat is een heel fijn nummertje dat je kent van de film Reservoir Dogs. George Baker is daarnaast verantwoordelijk voor dat wanproduct Una Paloma Blanca.
Oud 28-03-2008, 16:09
Verwijderd
Ik luister naar het album "Part 3: the Lilac Moon" (2007) van de experimentele rock/metal/world fusion band The Deserts of Träun. Deel 1 en 2 staan nog in de planning.
Oud 29-03-2008, 12:37
Verwijderd
Ik luister naar Brain Damage van Pink Floyd.
Oud 29-03-2008, 15:21
Verwijderd
Ik luister nu naar Justin Nozuka - Save him.
Oud 29-03-2008, 17:46
Verwijderd
Ik heb net Dodenwake uitgelezen (originele titel Pet Cemetery) van Stephen King. Het komt uit 1983 en is een klassieke King
Spoiler
Oud 29-03-2008, 17:56
Verwijderd
eindelijk staat de nieuwe cd van no use for a name online!! "the feel good record of the year". hele goede nummers eigenlijk. snel, catchy, sommige iets te rustig, maar die heerlijke stem <3
me like punkrock. in april bij het concert maar snel die cd gewoon lekker echt kopen. hebben hebben hebben!
Oud 29-03-2008, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net Dodenwake uitgelezen (originele titel Pet Cemetery) van Stephen King. Het komt uit 1983 en is een klassieke King
Spoiler
ik vond dat best een gaaf boek eigenlijk. heerlijk einde idd

ik heb pas trouwens "ken je me nog?" van sophie kinsella uit. verschrikkelijke chicklit, maar te lezen als een tijdschrift. donderdag op utrecht centraal gekocht om half 6, donderdagavond had ik hem uit. 4 uur effectief lezen denk ik. soms is dat wel een beetje jammer, dat ik zo snel lees, maar ach, wat verwacht je ook van boeken van de auteur van "shopaholic"
Oud 29-03-2008, 20:09
Verwijderd
Ik luister naar het album De Gouden Eeuw van de Nederlandse groep Flairck. Ze gebruiken hier op de volgende instrumenten (van de helft heb ik nog nooit gehoord):

Gitaar, 6 snarige gitaar, 12 snarige gitaar, Accordeon, Piano, Orgel, Claviola, Marimba, Vibrafoon, Cello, Viola da Gamba, Glasharmonica, Percussie,
Fluit, Kromhoorn, Piccolo, Kena, Alfluit, Sampogna, Basfluit ,Didgeridoo, Traverso, Claviola, Pijpersfluit, Tinwistle, Blokfluit, Viool, Altviool, Barokviool, Viola d'amore

Nog even doorneuzelen; de zangeres heeft ook een pracht van een stem, heel apart. De instrumentale nummers 'De Afvaart' en 'De verkrachting' zijn erg tof, en ik ben ook nogal fan van 'De heren van zes weken', die tekst <3.
Het nummer 'Adieu skip ik altijd, omdat dat een gare smartlap is.
Oeh en hoe kon ik de outenbenendans vergeten <333333333333333

Laatst gewijzigd op 29-03-2008 om 20:23.
Oud 29-03-2008, 20:10
Verwijderd
Ik heb last.fm aangezet en daar draait nu 'Playboy mommy' van Tori Amos. Aardig nummer wel, maar zeker niet haar beste. Van haar donkerste album, 'The choirgirl hotel'.
Oh, nu is het nummer afgelopen en krijgen we 'The slow drug' van PJ Harvey
Oud 29-03-2008, 20:12
Verwijderd
Oh, die Flairck moet ik ook eens checken.
Oud 29-03-2008, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Oh, die Flairck moet ik ook eens checken.
Doe dat. Zelf heb ik alleen deze cd. 't is echt nergens te vinden. Als je m via slsk van mij wil moet je maareen gil geven.
Oud 29-03-2008, 20:24
Verwijderd
Citaat:
ik vond dat best een gaaf boek eigenlijk. heerlijk einde idd

ik heb pas trouwens "ken je me nog?" van sophie kinsella uit. verschrikkelijke chicklit, maar te lezen als een tijdschrift. donderdag op utrecht centraal gekocht om half 6, donderdagavond had ik hem uit. 4 uur effectief lezen denk ik. soms is dat wel een beetje jammer, dat ik zo snel lees, maar ach, wat verwacht je ook van boeken van de auteur van "shopaholic"
Mag je zoiets wel lezen, alto zijnde?

OT: ik lees nog steeds studieboeken, maar dadelijk ga ik de tweede helft van 1900 (nuevo ciento of hoe je het ook schrijft) kijken. Een oud er lang epos over fascisten en communisten in Italië rond, hoe kan het anders, het jaar 1900. Mijn moeders jeugdsentiment op een of andere manier, dus ik wilde het ook wel eens zien. (Maar zó geweldig is het eigenlijk niet.)
Oud 29-03-2008, 20:29
Verwijderd
Now playing: De Verkrachting
Oud 29-03-2008, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Nog even doorneuzelen; de zangeres heeft ook een pracht van een stem, heel apart. De instrumentale nummers 'De Afvaart' en 'De verkrachting' zijn erg tof, en ik ben ook nogal fan van 'De heren van zes weken', die tekst <3.
Het nummer 'Adieu skip ik altijd, omdat dat een gare smartlap is.
Oeh en hoe kon ik de Houtenbenendans vergeten <333333333333333
En Lied van de wolven is ook erg mooi. En de Rechtszaken <33

Het is zo gaaf dat de cd een verhaal vertelt <3 En de muziek en zang is zo heerlijk temperamentvol.
Soms luister ik 'm drie keer achter elkaar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten