ja goed, maar dan is het dus, zoals ik al zei, onterecht gebruik van 'onsterfelijkheid'. - namelijk beperkt tot natuurlijke doodsoorzaken. En dat is inderdaad haalbaar.
En dit klinkt wel bekend van discovery, alhoewel het vaak objectief lijkt is de conclusie altijd wat gemiddeld mens graag hoort. Zo hadden ze ook bij een programma vanalles over voortplanting enzo en daarbij hadden ze ook vanalles aangehaald over kortere duur verliefdheid en oorzaak vreemdgaan. Maar in conclusie moest eigenlijk ook komen dat trouwen voor mens op zijn minst niet natuurlijk is. - maar ze zeiden zelfs dat mens gebouwd is om te trouwen maar dat andere eigenschappen dat tegenwerken. Dat zou een conclusie kunnen zijn maar conclusie moet je motiveren met wat kern werd verteld.
Maar dat is dus wat in ieder geval 99% van de Amerikanen wil horen en volgens mij ook wat een groot deel van de Europeanen wil horen.
"onsterfelijkheid" wil je ook graag horen - en daarom proberen ze dat 'uitsluitend voor natuurlijke oorzaken' zo zacht mogelijk te zeggen.
Dat over ja nakomelingen snap ik zeker... - en zoveel geld erbij geven is niet noodzakelijk... tis gewoon paranoïa van mezelf

- besides, wat zou ik anders met dat geld moeten? (ok, ik zet een bedrag op de bank om na 200 jaar met rente op te nemen

-
of niet natuurlijk )