![]() |
||
Citaat:
oh en praten is nuttig
||
Citaat:
|
![]() |
Hij zegt dat zij drzelf te jong vind
Maar niet dat ze er nog niet klaar voor is Wat in je aard zit kan je niet veranderen Wat in je cultuur en opvoeding zit kan je wel veranderen Als hij genoeg moeite doet en laat zien dat hij dat ook echt wil dan kan zij ook van gedachte veranderen Het kan beide richtingen opgaan het ligt er gewoon aan wie zn mening het sterkst over komt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze zegt dat ze zichzelf nog te jong vindt, en hij heeft dat te respecteren, punt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Goddamn, wat hoop ik van sommige mensen hier dat ze uc's zijn.
![]() Zo niet vind ik de mening van die personen echt behoorlijk ziekelijk. En ik hoop dat ze dit, somehow, te lezen krijgt en ze snapt wat voor persoon de TS is.
|
hmm had noodles wel een keer over horen praten ja. interesant. ik heb wel een andere kijk op seks/relaties/vrouwen/wereld maar ben zeker geen potentiele creator.
![]() verder vind ik idd dat leeftijd er niet toe doet als het om sex gaat, vreemd wel maar zolang leeftijd verschil niet te groot is zie ik geen probleem. ![]()
|
![]() |
Baha
T'is gelukt ; ze wou het zelf want ik begon haar zo hard op te vrijen dat ze zelf begon ! #lol In your face iedereen die zat te zijke over " ze is te jong enal ". & al wie negatief over mij zei van: " gij bent zielig" & dieje shit, boeit mij langst geen kante ze, sukkels x) Screw you bitches; ik ga nog een keer ! #lol Laatst gewijzigd op 31-03-2008 om 17:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bedankt hoor ; groffe ! ![]() Maarja , tuurlijk was't veilig .. deuh EN DIT TOPIC MAG DICHT VOOR ER NOG MEER KKLIJERS KOME WENE ^^
|
Wat ben jij een klootzak, het spijt me dat ik het zeg. Als je maar lang genoeg iemand opgeilt dan heb je op een gegeven moment geen weerstand meer nee.
Kom op zeg het is een kind van 14, dan ga je haar toch niet dwingen. Hoe gevoelloos ben je dan. Als je echt om haar zou geven dan zou je haar grenzen respecteren, nu ben je alleen je eigen lust gaan najagen. Ik hoop voor d'r dat het goed bij haar gevallen is, maar je moet niet raar opkijken als zij op een gegeven moment zich niet meer vertrouwd of fijn bij je voelt omdat ze weet dat je haar teveel onder druk kan zetten. Een meisje van 14 kan meestal niet goed grenzen aangeven en is slecht in weerstand bieden. Zeker als een jongen van 16 nog eens druk op haar uitoefend. Ik vind dit echt walgelijk. (excuus voor mijn heftige reactie) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OMG. De held heeft geneukt. Nu pas telt hij echt mee. Stoer. Bak een taart en vier het |
![]() |
||
Citaat:
ANTWERPEN - Van een onzer verslaggevers Gistermiddag rond de klok van zeven uur is een verkrachter opgepakt. De zestienjarige jongen zou zijn veertienjarige vriendin onder druk gezet hebben, maar toen het meisje aangaf het niet te willen, zette de jongen door en verkrachtte hij zijn vriendin. Tegen de jongen wordt proces verbaal opgemaakt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Djezus gelle zei blijters ^^
Zoals'k al zei: Ook al vinde gelle mij zielig en dit en dat, da boeit ni want gelle ze gewoon losers zonder leve die elken dag op een zeikforum zitte, ik had gewoon een vraag en wou wete wa gelle ervan vond. & gelle vonnet zielig oke; ma da boeit ni ^^ en ik voel mij nu ni cool omda ik geneukt hebt, janette. & aan diejen een of andere pipo da zei da mijn taalgebruik op niks slaagt, wete, kust men kloewete ze kerel x) & Tuurlijk geef ik iets om dat meisje ; ben er dan ook al 6 maand mee samen hé ker'l ![]() btw Hitzor is aff xD
||
Citaat:
![]()
|
|