Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2008, 20:54
Verwijderd
50
Oud 29-03-2008, 04:02
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Dat klopt inderdaad. Maar als dat het belangrijkste is, de seks, in hoeverre spreek je dan van een relatie? Want, volgens mij hoor, gaat dat om liefde (verliefdheid), respect en vertrouwen. Seks is daar bij een (heel erg) leuke bijkomstigheid. Maar als 1 van de 2 daar niet aan toe is, en dat daarom nog niet wil, dan vind ik dat het niet moet gebeuren. Wanneer daar onenigheid over is dan moet je de relatie beeindigen en niet de ander proberen over te halen (te dwingen) tot seks.
liefde is gewoon verschillend voor iedereen. als hij sex belangrijk vind in een relatie moet hij maar een ander vinden. jonge mensen zijn veel te naïef, de een denkt leuke relatie te hebben en alleen met elkaar knuffelen, praten (waarom willen vrouwen toch altijd zo graag praten..) samen dingen doen. terwijl de ander alleen denkt aan lekker palen.
Oud 29-03-2008, 10:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
liefde is gewoon verschillend voor iedereen. als hij sex belangrijk vind in een relatie moet hij maar een ander vinden. jonge mensen zijn veel te naïef, de een denkt leuke relatie te hebben en alleen met elkaar knuffelen, praten (waarom willen vrouwen toch altijd zo graag praten..) samen dingen doen. terwijl de ander alleen denkt aan lekker palen.
en lekker palen gaat zo fijn met iemand die dat niet wil

oh en praten is nuttig
Oud 29-03-2008, 12:18
Verwijderd
Ik zie in Eendje wel een potentiële TheCreator.
Oud 29-03-2008, 13:22
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Sprak ze alsof je die als 16jarige bij de kruidenier op de hoek kunt kopen
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_40_wijken_van_Vogelaar
Oud 29-03-2008, 14:19
Sterke Haan
Sterke Haan is offline
Hij zegt dat zij drzelf te jong vind
Maar niet dat ze er nog niet klaar voor is
Wat in je aard zit kan je niet veranderen
Wat in je cultuur en opvoeding zit kan je wel veranderen
Als hij genoeg moeite doet en laat zien dat hij dat ook echt wil dan kan zij ook van gedachte veranderen
Het kan beide richtingen opgaan het ligt er gewoon aan wie zn mening het sterkst over komt
Oud 29-03-2008, 15:16
Verwijderd
Waar blijft de TS zelf eigenlijk?
Oud 29-03-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Beetje slappe reactie dit. Ik vermoed namelijk dat jij jouw redenatie op haar projecteert, wat natuurlijk helemaal niet het geval hoeft te zijn.
wat ik denk dat zij denkt doet er eigenlijk toch ook gewoon helemaal niet toe??
ze zegt dat ze zichzelf nog te jong vindt, en hij heeft dat te respecteren, punt.
Oud 29-03-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Waar blijft de TS zelf eigenlijk?
Die heeft geen zin om zich voor lul uit te laten schelden.
Dus die is weg dankzij jou!
Oud 29-03-2008, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Die heeft geen zin om zich voor lul uit te laten schelden.
Dus die is weg dankzij jou!
Dan hoop ik dattie toch niet naar zn vriendin is.
Oud 29-03-2008, 18:02
deoxyribose
deoxyribose is offline
Wees nou 'ns wat liever voor die jongen, hij bedoelt het niet zo slecht...

@TS: beter zoek je een meisje van je eigen leeftijd, jullie zijn allebei nog te jong voor dit soort taferelen.
Oud 29-03-2008, 20:08
Verwijderd
Citaat:

@TS: beter zoek je een meisje van je eigen leeftijd, jullie zijn allebei nog te jong voor dit soort taferelen.
als je hem ook te jong vindt voor dit soort taferelen heeft het weinig zin om een meisje van zijn eigen leeftijd te zoeken eh
Oud 29-03-2008, 20:28
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
wat ik denk dat zij denkt doet er eigenlijk toch ook gewoon helemaal niet toe??
ze zegt dat ze zichzelf nog te jong vindt, en hij heeft dat te respecteren, punt.
En ik zeg dus dat haar redenatie daarvoor wellicht een nogal rare is, en jij valt daar gelijk overheen en beweert dat t niet waar is, terwijl t heel goed zou kunnen.
Oud 29-03-2008, 22:32
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Laat het arme meisje toch met rust en leer d'r iets nuttigs zoals rekenen of zo.
Oud 29-03-2008, 23:39
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Ik zie in Eendje wel een potentiële TheCreator.
wie is dat?
Oud 30-03-2008, 11:19
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Kom op zeg 14, dan ga je toch geen seks hebben.
Oud 30-03-2008, 17:05
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
als je hem ook te jong vindt voor dit soort taferelen heeft het weinig zin om een meisje van zijn eigen leeftijd te zoeken eh
Nee, ik bedoel dat zij wil wachten/hij niet
Oud 30-03-2008, 18:36
Verwijderd
eigenlijk zeg je dan dus dat hij te jong is om te wachten op sex ,

maar ik begreep de eerste keer wel al wat je bedoelde hoor
Oud 30-03-2008, 22:19
Magican
Magican is offline
Citaat:
wie is dat?
Een legende voor zo lang het duurde.
Oud 30-03-2008, 23:36
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
eigenlijk zeg je dan dus dat hij te jong is om te wachten op sex ,

maar ik begreep de eerste keer wel al wat je bedoelde hoor
Meer met de ensuing drama ik vind 'm iig geen lul, hij is ook maar 16...
Oud 31-03-2008, 01:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goddamn, wat hoop ik van sommige mensen hier dat ze uc's zijn.

Zo niet vind ik de mening van die personen echt behoorlijk ziekelijk.

En ik hoop dat ze dit, somehow, te lezen krijgt en ze snapt wat voor persoon de TS is.
Oud 31-03-2008, 06:20
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Een legende voor zo lang het duurde.
dat helpt veel.
Oud 31-03-2008, 06:57
Qimm
Qimm is offline
TheCreator was een zielig mannentje met een verknipte kijk op de wereld/mensen/seks/relaties. Hij heeft iig wel indruk achter gelaten
Oud 31-03-2008, 11:05
Nona
Nona is offline
Oki, ontopic!!!
Oud 31-03-2008, 15:42
Eendje
Eendje is offline
hmm had noodles wel een keer over horen praten ja. interesant. ik heb wel een andere kijk op seks/relaties/vrouwen/wereld maar ben zeker geen potentiele creator.

verder vind ik idd dat leeftijd er niet toe doet als het om sex gaat, vreemd wel maar zolang leeftijd verschil niet te groot is zie ik geen probleem.
Oud 31-03-2008, 17:25
Aeroplane
Aeroplane is offline
Baha

T'is gelukt ; ze wou het zelf want ik begon haar zo hard op te vrijen dat ze zelf begon ! #lol

In your face iedereen die zat te zijke over " ze is te jong enal ".
& al wie negatief over mij zei van: " gij bent zielig" & dieje shit, boeit mij langst geen kante ze, sukkels x)

Screw you bitches; ik ga nog een keer ! #lol

Laatst gewijzigd op 31-03-2008 om 17:31.
Oud 31-03-2008, 17:55
Verwijderd
Ik hoop voor haar en de rest van de mensheid dat je het in ieder geval veilig hebt gedaan. En dat je geen kinderwens hebt, for that matter.
Oud 31-03-2008, 18:10
Aeroplane
Aeroplane is offline
Citaat:
Ik hoop voor haar en de rest van de mensheid dat je het in ieder geval veilig hebt gedaan. En dat je geen kinderwens hebt, for that matter.

Bedankt hoor ; groffe !
Maarja , tuurlijk was't veilig .. deuh

EN DIT TOPIC MAG DICHT VOOR ER NOG MEER KKLIJERS KOME WENE ^^
Oud 31-03-2008, 18:25
Verwijderd
ahhh prille liefde, zo schattig
Oud 31-03-2008, 19:07
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Wat ben jij een klootzak, het spijt me dat ik het zeg. Als je maar lang genoeg iemand opgeilt dan heb je op een gegeven moment geen weerstand meer nee.

Kom op zeg het is een kind van 14, dan ga je haar toch niet dwingen. Hoe gevoelloos ben je dan. Als je echt om haar zou geven dan zou je haar grenzen respecteren, nu ben je alleen je eigen lust gaan najagen.

Ik hoop voor d'r dat het goed bij haar gevallen is, maar je moet niet raar opkijken als zij op een gegeven moment zich niet meer vertrouwd of fijn bij je voelt omdat ze weet dat je haar teveel onder druk kan zetten.

Een meisje van 14 kan meestal niet goed grenzen aangeven en is slecht in weerstand bieden. Zeker als een jongen van 16 nog eens druk op haar uitoefend.

Ik vind dit echt walgelijk.

(excuus voor mijn heftige reactie)
Oud 31-03-2008, 19:31
Changshan
Changshan is offline
Nounounou meneer, je ziet het wel heel erg als een prestatie. Maar goed, ik geloof je maar als je zegt dat je d'r niet dwong. Al weet ik niet of je zelf al wel de goede geestelijke leeftijd bereikt had voor seks...
Oud 31-03-2008, 20:43
Verwijderd
Citaat:

LAL
Oud 31-03-2008, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Baha

T'is gelukt ; ze wou het zelf want ik begon haar zo hard op te vrijen dat ze zelf begon ! #lol

& al wie negatief over mij zei van: " gij bent zielig" & dieje shit, boeit mij langst geen kante ze, sukkels x)

OMG. De held heeft geneukt. Nu pas telt hij echt mee.
Stoer.

Bak een taart en vier het
Oud 31-03-2008, 21:58
mepsteen
mepsteen is offline
haha, op dit soort momenten vind ik het jammer dat thecreator er niet meer is
Oud 31-03-2008, 22:15
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Baha

Lal, alleen mensen die fatsoenlijk Nederlands kunnen, behoren seks te hebben. :')

ANTWERPEN - Van een onzer verslaggevers

Gistermiddag rond de klok van zeven uur is een verkrachter opgepakt. De zestienjarige jongen zou zijn veertienjarige vriendin onder druk gezet hebben, maar toen het meisje aangaf het niet te willen, zette de jongen door en verkrachtte hij zijn vriendin. Tegen de jongen wordt proces verbaal opgemaakt.
Oud 31-03-2008, 22:15
Magican
Magican is offline
Citaat:
OMG. De held heeft geneukt. Nu pas telt hij echt mee.
Stoer.

Bak een taart en vier het
Je bent gewoon jaloers.
Oud 31-03-2008, 22:19
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Je bent gewoon jaloers.
Nou, ik denk dat niemand jaloers is of hoeft te zijn op Aeroplane.
Oud 31-03-2008, 22:26
Verwijderd
In ieder geval niet op z'n vriendin *moet de eerste zestienjarige arrogante jongen zonder ervaring maar mét skillz nog tegenkomen*
Oud 31-03-2008, 22:28
Biertank 52
Biertank 52 is offline
En dat kreunen was waarschijnlijk niet omdat ze het fijn vond, maar omdat ze pijn had. Nu ben je wel een zieke pervert en moet je opgesloten worden.
Oud 31-03-2008, 22:29
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
In ieder geval niet op z'n vriendin *moet de eerste zestienjarige arrogante jongen zonder ervaring maar mét skillz nog tegenkomen*
Dat lijkt me sowieso knap. Geen ervaringen, wel skillz.
Oud 01-04-2008, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Je bent gewoon jaloers.

Ja, ik ben heel jaloers. Vooral op zijn taalmatige vaardigheden.
Oud 01-04-2008, 10:29
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Jow !

Ik ben nieuw hier op het forum ^^.
Even vermelden hé

Nou, ik heb een vraag.
Ik heb een vriendin en ze is 14 jaar oud, ik ben er 16.
Nu waneer we bij elkaar zijn gaat het er nogal wild aan toe, maar sex of dergelijke komt er niet aan te pas.

Nu wil ik dit natuurlijk graag, maar ze wil dit niet.
Ik blijf het altijd vragen, en ik dring ook een beetje aan, maar wil haar natuurlijk niet echt dwingen.

Maar ik wil het echt en zei wil wachten tot waneer ze 15 is..
En dit is pas in December =(

Ik zeg haar altijd dat leeftijd niets uitmaakt & ergens vind ik ook dat leeftijd totaal niet boeit.

Maar zei kijkt naar haar vriendinnen & doet het dan ook niet, omdat zei het nog te vroeg vinden, denkik..

Nu , iemand tips om haar te overtuigen voor toch sex te hebben? of moet ik toch wachten tot waneer zei echt wil ?

MvG,
Aeroplane

Leer eerst Nederlands zodat je zelf niet overkomt als een 12-jarig lulletje vooraleer je je lulletje in iemand wilt gaan proppen.
Oud 01-04-2008, 10:41
Volk
Volk is offline
OMG Aeroplane, wat ben jij een eikel zeg. Seks met het meisje is belangrijker voor je dan wat het meisje zelf wil?! Wat is dat nou voor een relatie? Geef je wel iets om dat meisje?
Oud 01-04-2008, 10:59
Aeroplane
Aeroplane is offline
Djezus gelle zei blijters ^^
Zoals'k al zei: Ook al vinde gelle mij zielig en dit en dat, da boeit ni want gelle ze gewoon losers zonder leve die elken dag op een zeikforum zitte, ik had gewoon een vraag en wou wete wa gelle ervan vond. & gelle vonnet zielig oke; ma da boeit ni ^^
en ik voel mij nu ni cool omda ik geneukt hebt, janette.

& aan diejen een of andere pipo da zei da mijn taalgebruik op niks slaagt, wete, kust men kloewete ze kerel x)

& Tuurlijk geef ik iets om dat meisje ; ben er dan ook al 6 maand mee samen hé ker'l
btw Hitzor is aff xD
Oud 01-04-2008, 11:25
Uice
Uice is offline
En nu maar hopen dat ze een SOA had, dan is het allemaal toch nog ergens goed voor geweest.
Oud 01-04-2008, 11:52
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Djezus gelle zei blijters ^^
Zoals'k al zei: Ook al vinde gelle mij zielig en dit en dat, da boeit ni want gelle ze gewoon losers zonder leve die elken dag op een zeikforum zitte, ik had gewoon een vraag en wou wete wa gelle ervan vond. & gelle vonnet zielig oke; ma da boeit ni ^^
en ik voel mij nu ni cool omda ik geneukt hebt, janette.

& aan diejen een of andere pipo da zei da mijn taalgebruik op niks slaagt, wete, kust men kloewete ze kerel x)

& Tuurlijk geef ik iets om dat meisje ; ben er dan ook al 6 maand mee samen hé ker'l
btw Hitzor is aff xD
Technische School en afkomstig uit regio Antwerpen... Jups jups.

Regels voor berichten