Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2008, 15:05
Verwijderd
50
Advertentie
Oud 09-06-2008, 15:05
Verwijderd
tering
Oud 09-06-2008, 15:10
Verwijderd
ohw ik weet er eentje
In new york was ik met een bustour.
Achter me hoorde ik mensen praten (in het voor mij verstaanbare zweeds) en ik dacht dat ze mijn leeftijd waren, keek ik om bleken ze tussen de 60 en 70 jaar oud.

Bij de overstap op de bus was één koppel al uitgestapt en het andere koppel zat nog achter me.
Zegt de vrouw tegen de man
V: jeetje ze gedragen zich echt oud
m: ze zijn ook oud, zij is wel 67!
V: Ik wil gewoon terug naar de hotelkamer, wij tweeen
M: Dan wil ik eindelijk zien wat je bij de victoria's secret heb gekocht
V: Spannend he?

Oud 09-06-2008, 15:43
Verwijderd
Waarom heb je niet gezegd 'ik wil ook wel voor je in Victoria's Secret rondlopen'?
Oud 10-06-2008, 09:17
Verwijderd
Citaat:
ohw ik weet er eentje
In new york was ik met een bustour.
Achter me hoorde ik mensen praten (in het voor mij verstaanbare zweeds) en ik dacht dat ze mijn leeftijd waren, keek ik om bleken ze tussen de 60 en 70 jaar oud.

Bij de overstap op de bus was één koppel al uitgestapt en het andere koppel zat nog achter me.
Zegt de vrouw tegen de man
V: jeetje ze gedragen zich echt oud
m: ze zijn ook oud, zij is wel 67!
V: Ik wil gewoon terug naar de hotelkamer, wij tweeen
M: Dan wil ik eindelijk zien wat je bij de victoria's secret heb gekocht
V: Spannend he?

Whahahahaha :
Oud 11-06-2008, 16:30
TopDrop
TopDrop is offline
Twee voorbij fietsende meisjes van een jaar of 12:

"Ja, waarom denk je anders dat het woord 'uitmaken' bestaat?"

:')
Oud 01-07-2008, 23:59
Verwijderd
up, want mooi topic. dit laten we natuurlijk niet verloren gaan!
Oud 02-07-2008, 13:57
Verwijderd
Altijd als ik vanuit Zwolle naar Amersfoort reis wordt er tien minuten vantevoren omgeroepen: 'Binnen enkele minuten, station Amersfoort', maar de trein gaat áltijd stilstaan voor het station (vrijwel naast de koppelpoort) om te wachten op de trein die naar het noorden moet fso. Maar ik heb altijd het gevoel dat ik de enige ben die dat weet, want iedereen gaat al opstaan als die man het heeft omgeroepen. En ik hoorde twee mensen die langs mij liepen praten (terwijl de trein afremde om stil te gaan staan):

#1 "Jezus, waarom moet die trein nou weer gaan stoppen? "
#2 "Jaa man, kut NS, die doen ook nooit wat goed hè!"
#1 "Nee, zit -ie zonder benzine ofzo, waarom remt -ie nou, stomme machinist!"
#2 "Jaa, maar de benzineprijzen zijn ook zo duur tegenwoordig, hè!"

Oud 02-07-2008, 15:09
Verwijderd
Citaat:
*verhaal*
Oud 03-07-2008, 16:00
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik moest ook lachen om dat verhaal van Bas.

Er fietste net een meisje langs mat een walkietalkie dat maar bleef herhalen "Ja waar zit je nu?" en dan drukte ze die walkietalkie tegen haar oor. "Ja waar zit je nu?" Weer tegen haar oor aanduwen. "Nee waar zit je nu?" En raad eens. Ja.
Oud 10-07-2008, 22:09
Verwijderd
"zullen we zo de bus nemen?"
"dat is geen bus, het is een tram."
"echt niet, het is een bus, want hij rijdt op wielen" ( )
"nee, het is een tram, want hij heeft meedere delen"

dusssssss

ben benieuwd hoe die mensen van die bussen met bovenleiding noemen.
Oud 10-07-2008, 22:36
Verwijderd
Wat een geniaal topic!

Een echt verhaal heb ik niet, maar een aantal weken geleden ben ik met wat vrienden in Portugal op reis geweest. Toen we met de bus van het ene naar het andere dorpje reden, stapte er een groep kinderen (8-9 jaar) op met allemaal een geel petje op, begeleiders inclusief. Heel veel lawaai dus op die bus, maar ineens begonnen ze allerhande Portugese liedjes te zingen en ook een Portugese versie van dat liedje 'I come from Alabama...'. Misschien ben ik een supersoftie, maar dat gaf me een warm gevoel .

edit: mss toch best iets meer ontopic: al een hele tijd geleden (een jaar of vijf) twee meisjes op de bus. "Ja maar, je hebt dat nodig hoor, een gsm. Je beseft het alleen nog niet." Ik vond die precies wel grappig toen...

Laatst gewijzigd op 10-07-2008 om 22:47.
Oud 11-07-2008, 12:19
Verwijderd
(ik ben altijd bang dat ik zélf in dit topic zal staan)

ontopic: Ik hoorde laatst 2 turkse meisjes praten (ik versta dus geen turks):

*onverstaanbaar turks* kut...*turks* gvd *turks* jezus wat kut *turks*

(ik verstond dus alleen de scheldwoorden)

of wat ik ook wel een keer heb gehoord:

turks meisje #1: Ja toen zeg ik dus tegen hem, denk maar niet dat ik die 'shablala' (ofzoiets), regel!
turks meisje#2: Ja, stomme trut, je weet toch dat de shablala de taak is van de vrouw?
#1: Ja, daar laat ik hem mooi voor op draaien hoor! ik ga die shablala niet regelen!
#2: Shablala is de taak van de vrouw, dus moet je daar voor op draaien, daar kan je de man niet voor op laten draaien
#1: nou...
#2: Je weet toch...

Oud 11-07-2008, 13:11
Azaelia
Azaelia is offline
Ik kreeg de slappe lag van een kindje in de bus naar eindhoven.

*ping* Halte Grote Berg *ping*
Kindje: 'Opa, waar dan?!' Terwijl hij al was opgesprongen en links en rechts keek
Oud 11-07-2008, 16:32
Martiño
Martiño is offline
Awww. <3

Gisteren zaten er ook een opa en zijn kleinzoon in de trein. En die opa alles uitleggen aan de kleine, want het was een van de eerste keren dat hij in de trein zat enzo.
Oud 11-07-2008, 20:38
Verwijderd
Vandaag zat ik met een meisje in de trein, of ja stond want het was pokkedruk, en ze was HEEL HARD aan het bellen.

"Jaaaa omg hihihihiihih ik ben zo stom, ik moet mn haar gewoon weer blond verven! Wat? Ja nee blond! Je weet wel! Nou, je weet wel dat mn auto kapot was he. Nee mn AUTO! Ja hihihiihihih. Nou ik kon niet meer schakelen weet je nog! .. Nee, dat kon ik niet meer! !!?! Hihi! Nou, ik ben vandaag HELEMAAL naar Den Bosch gegaan met de trein (van uit Oss, red) en das zon gedoe maar goed auto naar de garage, HIIHIHH en toen bleek dat ie helemaal niet kapot was, maar dat de mat verschoven was! En toen kon ik niet meer schakelen STOM VAN ME HE?! Oh en alle mensen in de trein lachen me nu uit hahahaha ooh ik ben zo'n muts."

En zo ging het nog wel even door - en we lachten haar niet uit, we keken allemaal een beetje van . Want, wattefok. En het ergste was nog dat ze dit gesprek VIER KEER precies hetzelfde heeft gevoerd, want al haar vriendinnetjes moesten natuurlijk op de hoogte worden gebracht van haar blondheid HIHIHIH.

Oud 11-07-2008, 20:51
Lethe
Lethe is offline
Jongen vraagt aan conducteur: 'Deze bus gaat toch naar Roosendaal?'
Conducteur: 'Bus? Bus!? We gaan niet schelden hè, anders mag je niet mee.'
Jongen: 'Gaat deze trein naar Roosendaal?'

Okeoke niet heel grappig. Maar ik moest er toch om lachen.
Oud 11-07-2008, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Jongen vraagt aan conducteur: 'Deze bus gaat toch naar Roosendaal?'
Conducteur: 'Bus? Bus!? We gaan niet schelden hè, anders mag je niet mee.'
Jongen: 'Gaat deze trein naar Roosendaal?'

Okeoke niet heel grappig. Maar ik moest er toch om lachen.
Ik vind het wel leuk.
Oud 11-07-2008, 23:33
Azaelia
Azaelia is offline
Ik vond hem wel grappig hoor
Als je met het ov gaat kom je veel aparte dingen tegen.

Ik ben een keer uitgelachen door 4 conducteuren die stonden te praten op het perron.
Ik wilde instappen en gleed van de onderste plank af en viel me 1 been tussen die trede en het perron in.
En zij lachen lachen. Niemand vroeg hoe het ging dus ik bloosde wat en stapte in. Toen ik eenmaal zat zag ik dat heel mijn scheenbeen open lag. Conducteuren zijn kwaadaardig
Oud 12-07-2008, 12:44
light fighter
light fighter is offline
ik zat gister in de bus van het andere eind van de wereld (red. kop van Noord-Holland). Achter mij zatten twee jongetjes en de een was de ander de hele tijd aan het dissen.

Op een gegeven moment gaat het over hoeveel lichaamsdelen aan je lichaam zitten en dat je ogen ook een lichaamsdeel zijn ik citeer "jij bent dom weet je want ogen zijn zintuigen."

Daarna vraagt ie zo van
waarom kom jij daar nooit met een meisje? drie keer ofzo.
het antwoord: Omdat jij te dik bent
WTF is dat voor reden dat is echt de dommmmste reden die ik ooit hebt gehoord.

ehm right....
Oud 12-07-2008, 13:07
Verwijderd
gisteren was ik aan het werk en terwijl ik een vrouw op de kaasafdeling aan het helpen was zag ik bij de deli een meisje staan. ze zocht oogcontact, ik sein dat ik er zo aankom, help die eerste vrouw en loop dan naar haar toe. nadat ik haar bestelling had opgenomen bleek dat er nog een vrouw stond, achter haar, helemaal aan de zijkant van de afdeling. zegt die vrouw tegen dat meisje: "het is zeker omdat ik zwart ben hè, dat jij maar voorgaat."
echt, wtf??
dus zij zegt: "nou mevrouw, als u hier eerder stond dan moet u dat toch gewoon zeggen. ik zag u niet."
"ja, dat bedoel ik" moppert de 'zwarte' vrouw.

ik heb me er maar buiten gehouden, maar even serieus: stel je voor dat je zo bent. dat je bij al dat soort kleine dingetjes denkt dat het aan je huidskleur ligt. dan ben je echt zielig.
Oud 12-07-2008, 13:19
Lethe
Lethe is offline
Idd zielig ja. Ik had laatst iets soortgelijks. Ik maakte een foto van een naambordje, waar twee Marokkaanse meisjes vlakbij stonden.
Ze dachten dat zij ook op de foto zouden staan, want ze zeiden iets tegen elkaar en daarna schreeuwde één van de meisjes: 'Waarom maak jij foto? Omdat ik hoofddoek op heb seker hè?'

Oud 12-07-2008, 14:55
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Toen ik voor die DK-meet in de trein naar Rotterdam zat, zat er zo'n vrouw met een Rotterdams accent heel hard te bellen. Het ging echt nergens over.
"Heb je je haar geverfd? Blond met rode plukken? Blond, met rode plukken? Wat! Hoe kom je daar nou weer bij, dat ziet er toch niet uit! .... "Ga je dan niet terug of zo? Zo kan je toch niet over straat joh! Heb je geen geld teruggevraagd? Ja? Wat zeiden ze dan? Ja een tegoedbon, Jezus. Weet je wat jij moet doen?... "Oh heb je ze met elkaar gekoppeld? Wat doet hij dan? Wat? Heb je ze gekoppeld zonder dat je weet wat hij doet? Jezus, dat doe je toch niet? Nee toch! Jezus. Ja nee weet je wat je moet vragen?" Ze begon op haar vingers af te tellen. "Wat voor werk doe je? Met hoeveel vrouwen ben je naar bed geweest? Zeg je dat je de volgende dag zal bellen maar doe je dat niet? Heb je dingen gedaan waar je spijt van hebt? Ben je getrouwd?" ... " Is hij zo slecht in bed dan?"
Ik begon na een tijdje te denken dat het wel een grap leek, omdat ze alles zo vertelde dat ze leek te willen dat de hele trein het kon volgen. Iedereen in de tram zat ook echt de kijken van ""
Toen de trein gestopt was hoorde ik haar opeens praten met de man tegenover haar, iemand was aan het filmen. Ze vroeg aan hem wat hij dan wel erg had gevonden voor haar om in de trein over te praten, waarom die man antwoordde dat hij er wel wat van had gezegd als ze racistische dingen zou gaan roepen, of over de dood ofzoiets. Blijkbaar deed die vrouw een experiment en wou ze graag dat iemand haar zou zeggen dat ze niet zo hard moest praten ofzo. Een van de jongens in de tram zei dat hij ook wel zoiets had van "Hmm, okee." maar het niet beledigend vond ofzo. De vrouw zei dat ze in de volgende trein dan maar wat grover zou zijn of zoiets.
Oud 23-07-2008, 10:29
Verwijderd
Up, dit is zo'n gaaf topic
Oud 23-07-2008, 11:33
Uice
Uice is offline
Oud 25-07-2008, 20:41
darkfairy
darkfairy is offline
gisteren bij het pin automaat langs de jumbo.
3 mensen tegen elkaar.
'er komt geld uit en ik zag niemand anders pinnen voor mij'.
'het is zelfs honderd euro'.
nou dan ga ik maar doei'.
met het geld.
Oud 26-07-2008, 17:52
Verwijderd
Twee oudere dames lopen mekaar tegemoet op straat. Ze hadden blijkbaar op die plek afgesproken.

Dame 1: Amai, dat moet ook lukken, zo mooi op tijd .
Dame 2: Ja, maar ik was al binnen gaan zien, hoor, en toen ben ik naar daar even gaan kijken en toen ben ik maar teruggekomen...

Ik weet niet waarom, maar ergens vond ik dat toch grappig dat zo'n zijdelingse uitspraak toch weer even compleet fout kan zitten .
Oud 26-07-2008, 20:24
Verwijderd
vandaag ging ik zo boodschappen doen, dus ik bij de kassa netjes al mijn spullen inpakken. 2 bossche bollen, rosé bier, halfje brood, kaas en salami, zegt de man achter mij: "zo, jij bent duidelijk alleen"

ik had echt zoiets van: wtf?! dus ik heel boos: "alleen? alleen! NEE! ik ben al jaren niet meer 'al-leeeeeen'. ik heb vrienden met wie ik dat soort dingen deel. dus."

[edit] naar soija

Laatst gewijzigd op 26-07-2008 om 20:48.
Oud 26-07-2008, 20:39
Verwijderd
een vrienden?
Oud 27-07-2008, 01:32
Verwijderd
er zaten vandaag bij mij in de trein een hele mooie man van begin dertig en zijn super schattige dochtertje, ongeveer 4 jaar oud. Ze waren zo mooi en lief samen dat ik echt heel graag foto's had gemaakt
Oud 30-07-2008, 20:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
er zaten vandaag bij mij in de trein een hele mooie man van begin dertig en zijn super schattige dochtertje, ongeveer 4 jaar oud. Ze waren zo mooi en lief samen dat ik echt heel graag foto's had gemaakt
Aww ja, ik ken het! Op een camping in Noorwegen stond een jong stel met een baby. Toen ik er langs liep naar het toiletgebouw deden ze die baby net in een badje. En dat kindje bleef me nakijken toen ik langs liep en naar hem lachte, en toen zwaaide ik en toen zwaaide hij met zo'n babyzwaaitje terug.... <3

Niet bepaald iets wat ik in het OV meemaakte, maar wilde het jullie toch niet onthouden
Oud 30-07-2008, 20:57
Verwijderd
Ik belde met mijn mede-mentor waarmee ik de intro van mijn studie verzorg en zeg: 'Nou als er lekkere kindjes tussen zitten dan weet ik het wel!' (...) 'Ja, er is altijd wel een mama of papa die met hun kinderen loopt te sletten of met eentje heeft gezoend'.

Vrouw van middelbare leeftijd tegenover mij was duidelijk gechoqueerd.
Ik wilde het eigenlijk aan haar uitleggen maar ik moest de trein verlaten.
Oud 04-08-2008, 09:28
Verwijderd
Ik bedenk me net, alweer een tijdje terug zat ik in de metro en toen begon er een meisje op de stoel achter me tegen me te praten. Over dat haar neus zo'n zeer deed en dat hij aan de binnenkant helemaal vol met korsten zat, en dat het iedere keer ging bloeden als ze in haar neus peuterde. Ik weet helaas niet meer hoe ik reageerde, maar een wtf-moment was het wel.
Oud 04-08-2008, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Ik bedenk me net, alweer een tijdje terug zat ik in de metro en toen begon er een meisje op de stoel achter me tegen me te praten. Over dat haar neus zo'n zeer deed en dat hij aan de binnenkant helemaal vol met korsten zat, en dat het iedere keer ging bloeden als ze in haar neus peuterde. Ik weet helaas niet meer hoe ik reageerde, maar een wtf-moment was het wel.
Dan ben ik benieuwd hoe oud dat meisje was!
Oud 04-08-2008, 16:43
Verwijderd
En hoeveel coke dat meisje heeft gebruikt.
Oud 04-08-2008, 17:49
Verwijderd
Ik schat dat ze een jaar of twintig was.
Oud 14-08-2008, 00:09
VeGs
VeGs is offline
Deze avond in de intercity van Nijmegen naar Zwolle, vlak voor we Arnhem binnen reden:

Twee meisjes van een jaar of 14, 15 hadden duidelijk weinig ervaring met treinreizen. Eentje aan de telefoon:

'Ja, van de conducteur moesten we deze trein hebben.'
'....'
'Arnhem zuid ofzo. We stappen hier wel uit en dan vinden we het wel.'
'....'
'Nee, we zijn nog nergens gestopt, alleen maar aan het rijden geweest.'
'....'
'Maar het is wel een intercity, dus misschien stopt hij pas in Zwolle.'

-----
De hele coupe was blikken aan het uit wisselen en stiekem aan het grinniken. Ja, lieve meisjes, intercity`s stoppen alleen op het laatste station dat aangegeven staat; die andere steden zetten ze er voor de lol tussen.
Oud 23-08-2008, 20:36
Hanneke
Hanneke is offline
Vanmiddag in de trein:
Er werd iets omgeroepen dat we iets later weggingen vanwege een goederentrein, die bleef voor ons rijden dus daarom konden we ook niet op snelheid komen. Kleine kindjes (3 tot 5 jaar ofzo) in dezelfde coupé wisten blijkbaar nog niet goed wat een goederen trein is "Goederentrein, wat is dat? Slechterentrein!" "Zeker een trein voor goeiere mensen"
Oud 23-08-2008, 21:37
keukentrappetje
keukentrappetje is offline
Ik was een donderdagavond uitgeweest en met mn weekend OV ging ik met de trein van 12.00 weer richting mijn ouders. De trein staat er dan al half uur van te voren, en ik was lekker ingestapt en direct in slaap gevallen.

Ik hoorde ineens in de verte een stem: 'Kaartjes astublieft', maar het leek alsof het in mijn droom was.
Toen zei de stem: 'Mevrouw, hoort Doornroosje bij u?'
Mevrouw naast me: 'Nee, ze sliep al toen ik instapte'
AHA! Het ging over mij! Mijn ogen geopend en schrok want 2 conducteurs(conducteuren?) stonden mij vol plezier aan te staren!
Oud 25-08-2008, 09:23
1208
1208 is offline
laatst in de trein zaten 2 jongetjes van een jaar of 12. ze bleven maar praten over of dit al het goede station was,,,
allebei met de neus tegen de ruit, zegt de een, nee dit is het niet, zegt de andere, dat huisje staat anders toch in de buurt van "ons station" ze moesten nog een uur rijden
Oud 25-08-2008, 09:36
Martiño
Martiño is offline
Vorige week in de bus naar mn werk kwam er zo'n oud vrouwtje de bus in, en dat was echt zo'n oud vrouwtje waarvan je dag een beetje leuker wordt omdat ze lief en gezellig was. Dus eerst begon de buschauffeur met haar te flirten ofzo (zo vatte ze het tenminste op) , dus dat vrouwtje was al helemaal gecharmeerd ("Jaaaa, maar ik ben wel al weduwe hoor!"), en daarna ging ze langs een jongen zitten van het type "gangsta-from-tha-hood"-achtig, en ze hebben toen een heel beleefd en gezellig gesprek gevoerd. Was heel grappig om te zien.
Oud 26-08-2008, 17:15
Neko*
Neko* is offline
Bij een stoplicht stonden 2 meiden achter mij te praten over de belasting:

A: "als het niet goed is, dan hoor ik dat vanzelf van de belasting"
B: "maar het is niet goed hoor, als ze al maanden niet automatisch geld van je rekening halen"
A: "mompel"
B: "straks halen ze al het geld er in 1 keer af, dan ben je helemaal de pineut"
A: "ja, maar dat krijg je toch weer terug!"
B: "terug?"
A: "geld wat je betaald aan de belasting, krijg je toch altijd terug?"
B: *kijkt en begint vervolgens heel hard te lachen*

Volgens mij heeft die een paar lessen economie gemist ofzo.
Oud 27-08-2008, 15:08
hasseltboy
hasseltboy is offline
Shit ik onthou al die verhalen nooit
Oud 27-08-2008, 16:08
Verwijderd
Meisje in de trein dat héél hard aan 't bellen was.
'Ja, maar jíj gaat niet voor de volle 100 procent voor iemand. Ik doe dat wel. Als ik voor iemand ga, dan ga ik voor de volle 100 procent voor iemand! ... Ja, maar dat komt omdat je niet voor de volle 100 procent voor me gaat! Ik ga wel voor de volle 100 procent voor jou! ... Geef je me een kus? Ik heb al zo lang geen kus meer van je gehad! ... Oké, ik eerst! *geeft telefoon een kus* Nu jij! ... Aah, dat is fijn! Ik had al heel lang geen kus meer van je gehad!'

De hele coupé zat te zuchten en ze ging maar door. Vervolgens probeerde ze nog meer mensen te bellen maar die namen gelukkig niet op (En dat hoorde je, want je hoorde de overgangstoon door de hele coupé en toen voicemail. Misschien was ze slechthorend ofzo, maar irritant was 't wel )
Oud 27-08-2008, 22:55
Verwijderd
Citaat:
maar die namen gelukkig niet op
Dat kan geen toeval meer zijn
Oud 27-08-2008, 22:57
TopDrop
TopDrop is offline
Dat je in een redelijk bevolkte coupe zit, maar iedereen is gewoon stil, en dan 1 jankende baby
Oud 28-08-2008, 00:52
Martiño
Martiño is offline
Die baby kan er ook niks aan doen.
Oud 28-08-2008, 08:41
Verwijderd
Oh, niet echt een gesprek, maar wel heerlijk: rond elf uur zat ik in de trein en 't was héérlijk rustig. Er stappen 8 jongeren in, rond de 15/16 en ik zie al voor me hoe ze hard gaan kletsen, lachen en klooien. Maar nee; ze gaan állemaal liggen slapen
Oud 28-08-2008, 09:23
blablatje
blablatje is offline
Het was een drukke trein, niemand stond maar er waren nauwelijks stoelen over, en zo was een vrouw met haar zoontje van 3 maar in de stiltecoupé gaan zitten. Ze legde netjes aan het kind uit dat je hier heel stil moest zijn en dat hij niet mocht praten maar alleen fluisteren, en dat hij de andere mensen met rust moest laten. En het kind zei dan ook geen woord terwijl hij een halfuur lang op klompjes door de coupé heen en weer rende.
Oud 28-08-2008, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Het was een drukke trein, niemand stond maar er waren nauwelijks stoelen over, en zo was een vrouw met haar zoontje van 3 maar in de stiltecoupé gaan zitten. Ze legde netjes aan het kind uit dat je hier heel stil moest zijn en dat hij niet mocht praten maar alleen fluisteren, en dat hij de andere mensen met rust moest laten. En het kind zei dan ook geen woord terwijl hij een halfuur lang op klompjes door de coupé heen en weer rende.
Ik zat in een internationale trein in de stilte coupe

" Wat betekent stieltekoepee?"
" Waar staat dat?"
"Op die ramen"
"ow dan moet je stil zijn."
"moeten wij daan niet ergiens anders zieten"
"Nee, nu is het zo druk, dat het niet uit maakt. Er is toch niemand stil"

Terwijl het wel stil was, tot zij kwamen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten