Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mijn camera heeft al 2 weken Amerika overleefd. Als je dat ding om je nek doet, kun je 'm helemaal niet laten vallen!
||
Citaat:
![]() DK Meet 9 ofzo? Waar: Groningen Wanneer: een dag in mei (ik denk aan vrijdag 16) Hoe laat: 14.00 Wie komt? Pixeldansje, met kortingskaart vanuit haarlem over amsterdam en utrecht Wie wil wel, maar nog niet zeker? Dropje C. Springs Devana Wie komt niet?
||
Citaat:
![]() En dan moet t wel op een dag zijn waarop dit mogelijk is ![]() Kheb hier naast mn twijfelaar nog n los matras voor op de grond en n bank en eventueel nog ruimte voor een slaapzak als iemand er geen last van heeft op de harde vloer te slapen maybe zelfs ruimte voor een tweede harde grondplek ![]() DK Meet 9 ofzo? Waar: Groningen Wanneer: een dag in mei (ik denk aan vrijdag 16 al is er hier in Groningen op 5 mei een groots festival en treed Nada Surf live op ![]() ![]() Hoe laat: 14.00 Wie komt? Pixeldansje, met kortingskaart vanuit haarlem over amsterdam en utrecht Trophus (mits de datum goed zit, ik neem aan van wel) Wie wil wel, maar nog niet zeker? Dropje C. Springs Devana Wie komt niet? John F. Kennedy
||
Citaat:
![]() DK Meet 9 ofzo? Waar: Groningen Wanneer: een dag in mei (ik denk aan vrijdag 16 al is er hier in Groningen op 5 mei een groots festival en treed Nada Surf live op ![]() ![]() Hoe laat: 14.00 Wie komt? Pixeldansje, met kortingskaart vanuit haarlem over amsterdam en utrecht Trophus (mits de datum goed zit, ik neem aan van wel) Tink* Wie wil wel, maar nog niet zeker? Dropje C. Springs Devana Komt niet Aila Mensen met OV moeten niet zo zeuren over de verheid, het is gratis, C springs moet zelfs betalen! En op zich hoeft men er niet per se om 14.00 te zijn, als het door colleges later is dan kunnen ze zo opgehaald worden. En dan mag je zelfs bij mij achter op de fiets. ![]()
|
De afstand boeit me niet zoveel. Groningen is sowieso een leuke stad, maar ik heb het weekend van de 16e concert bij mijn ouders en als ik op vrijdag nog bij mijn ouders wil komen vanuit Groningen, moet ik al vroeg weggaan. Om kwart voor 9 vertrekt namelijk mijn laatste trein.
||
DK Meet 9 ofzo?
Waar: Groningen Wanneer: een dag in mei (ik denk aan vrijdag 23) Hoe laat: 14.00 Wie komt? Pixeldansje, met kortingskaart vanuit haarlem over amsterdam en utrecht Trophus (mits de datum goed zit, ik neem aan van wel) Tink* Wie wil wel, maar nog niet zeker? Dropje C. Springs Devana Komt niet Aila Citaat:
|
Ik heb nog wel een NS-kortingsbon voor CKV gekregen, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat als er veel mensen komen dat er dan niemand zo lief is mij op hun ov mee te laten rijden.
![]() Maar goed, ik moet het dus ook nog aan mijn ouders vragen, en mijn moeder is geen fan van mij alleen met de trein naar groningen, of 's avonds laat terug. Maar goed. Het zit dus nog vol van onzekerheden!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
DK Meet 9 ofzo?
Waar: Groningen Wanneer: 13 juni 2008 Hoe laat: 14.00 Wie komt? Pixeldansje, met kortingskaart vanuit haarlem over amsterdam en utrecht Trophus (mits de datum goed zit, ik neem aan van wel) Tink* Wie wil wel, maar nog niet zeker? Dropje C. Springs Devana Komt niet Aila ik moet ook betalen hoor, krijg wel 40 % korting!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Toe maar, vertel ons maar wie je al gemeet hebt! hasseltboy | 251 | 14-09-2020 12:50 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
Jouw forumgeschiedenis Balance | 52 | 17-04-2008 21:43 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 |