Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Je maintiendrai is een afgeleide van de wapenspreuk van het huis Oranje-Nassau, we hebben het dus te danken aan Willem van Oranje. zie:http://nl.wikipedia.org/wiki/Je_maintiendrai
|||
Citaat:
weet niet eens wat het betekend Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Weer wat geleerd.
Op het forum zei iemand een keer dat je wenkbrauwen dezelfde kleur hebben als je schaamhaar en volgens mij klopt dat wel ongeveer ![]() ![]() Die gast uit Peking Express bijvoorbeeld, wat moet ik me daarbij voorstellen? ![]() Laatst gewijzigd op 12-04-2008 om 19:04. Reden: overmatig smiliegebruik |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #38 Mara | 500 | 18-03-2005 13:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik veranderden volgens jou? Some | 7 | 18-09-2003 07:08 |