Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2002, 14:56
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Stekkers omdraaien en tapen vind ik onzinnig ja. Dat heb ik -m.b.t. omdraaien- aan kunnen tonen. Tapen? Daar heb ik op Usenet NIETS over kunnen vinden. Als je iets op Usenet NIET kunt vinden mag je er redelijk vanuit gaan dat 't NIET bestaat.

Ik hoor jou alleen maar jammeren dat 't wél voor "sommige" (vaagheid?) problemen de oplossing kan zijn.

Voorspelbaar, hoor.
jij verklaard eerst iets als onzin en gaat dan zoeken, dat is pas wijsheid.

vraag je oom maar over dat intapen, doe dat maar eens.
en usenet, met alle respect, maar als je iets niet vinden kan.

wel eens een goede netkabel gezien, vraag jezelf maar eens af, waarom die er zo raar uitziet.
heeeeeeeeeeee, daar heb je een punt dobberman.

en dat omdraaien, waar ging dat over, wat was DAAR het probleem, geef je ook niet aan.

plausibel hoorde ik je zeggen.
nou niet dus, zie ook C'T mp3 verhaal.

discussie kan je voortzetten door te mailen of op msn, want dit kinderachtige gedoe hoeft niet van mij.
topic vervuilen is ook niet alles.
mijn excuus hiervoor, meneer weet toch al alles.

Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 14:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2002, 14:58
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

jij verklaard eerst iets als onzin en gaat dan zoeken, dat is pas wijsheid.

vraag je oom maar over dat intapen, doe dat maar eens.
en usenet, met alle respect, maar als je iets niet vinden kan.

wel eens een goede netkabel gezien, vraag jezelf maar eens af, waarom die er zo raar uitziet.
heeeeeeeeeeee, daar heb je een punt dobberman.
Hoe weet jij wat ik eerst gedaan heb? Niet zomaar van dingen uitgaan.

Ik weet hoe kabels geisoleerd zijn en hoe ze er uit zien, maak je geen zorgen. Heb je trouwens wel énig idee hoe groot het usenetarchief is van Deja? -- Weet je überhaupt wel wat usenet is?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 15:01
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Hoe weet jij wat ik eerst gedaan heb? Niet zomaar van dingen uitgaan.

Ik weet hoe kabels geisoleerd zijn en hoe ze er uit zien, maak je geen zorgen. Heb je trouwens wel énig idee hoe groot het usenetarchief is van Deja? -- Weet je überhaupt wel wat usenet is?
phehe, gedraag je dan ook zo, je loopt te kakelen dat het onzin is, zonder (zie woord) "concreet" te zijn.
Over welke kabels heb je het, ik praat over netsnoeren hoor.

en wat ik allemaal wel niet weet, misschien wel net zo veel als jij.

Ik snap ook niet waar je heen wilt hoor.

/ verveel je je /
Oud 28-07-2002, 15:04
@pie
@pie is offline
ratsja, je lult uit je nek, of je leeft nog voor 1960

de enige stekkers die ik omdraai als iets niet werkt zijn de stekkers aan mn ide/ata kabels
Oud 28-07-2002, 15:04
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

phehe, gedraag je dan ook zo, je loopt te kakelen dat het onzin is, zonder (zie woord) "concreet" te zijn.
Over welke kabels heb je het, ik praat over netsnoeren hoor.
Ik bén concreet. Ik héb een stuk natuurkundige logica gepost hier, die jouw "nut" van stekkers omdraaien totaal aan gort draait. Echter heb ik nog geen stukken gezien die jouw theorie bevestigen? En je zat ook heel wijs "wel eens van fasewisseling gehoord" te snateren, terwijl in dat stuk wat ik quotte de fasewisseling ook "behandeld" wordt? Over het hoofd gezien ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 15:46
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Ik bén concreet. Ik héb een stuk natuurkundige logica gepost hier, die jouw "nut" van stekkers omdraaien totaal aan gort draait. Echter heb ik nog geen stukken gezien die jouw theorie bevestigen? En je zat ook heel wijs "wel eens van fasewisseling gehoord" te snateren, terwijl in dat stuk wat ik quotte de fasewisseling ook "behandeld" wordt? Over het hoofd gezien ofzo?
leer eens lezen zou ik zeggen, het is niet eens je eigen theorie,
net als met je theorie over C'T 192 kbps was het he, nee sorry hoor, je weet het gewoon niet, verder geen discussie hier meer met jou, gewoon via mail of msn.
Topic vervuiler
Oud 28-07-2002, 17:43
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

leer eens lezen zou ik zeggen, het is niet eens je eigen theorie,
net als met je theorie over C'T 192 kbps was het he, nee sorry hoor, je weet het gewoon niet, verder geen discussie hier meer met jou, gewoon via mail of msn.
Topic vervuiler
Waarom moet ik leren lezen? Leg uit?

Het is niet mijn theorie nee. Heb ik dat ooit geclaimed?

En wat heeft die MP3-discussie er mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 17:55
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Waarom moet ik leren lezen? Leg uit?

Het is niet mijn theorie nee. Heb ik dat ooit geclaimed?

En wat heeft die MP3-discussie er mee te maken?
wat ik zeggen wil, is dat het niet een juiste doorverwijsonderdeel was, daar ging het alleen over 128 kbps en 256 kbps en niet de 192 kbps die behandeld is en dat vond ik jammer.
ik kwam daar pas achter toen ik het opzochte, ik ben soms nogal te goed gelovig wat dat betreft
Oud 29-07-2002, 20:22
siem85
siem85 is offline
Ik heb jullie discussie met plezier gevolgd. Ratsja zegt van alles maar geeft geen bewijs. Ik heb snel ff gekeken of ik iets kon vinden. Ratsja heeft gelijk, wat betreft het oplossen van sommige problemen -iig volgens het volgende artikeltje-:
http://www.delta.tudelft.nl/jaargang...lumnklaar.html
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 20:20
Droyd
Droyd is offline
Is dat gelul met die stekker nu gedaan...het was slechts een van de mogelijke oplossingen...wat niet blijkt te zijn...op naar de volgende want zoals je ziet komen jullie geen stap verder met loze discussies
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 20:29
Verwijderd
Citaat:
siem85 schreef:
Ik heb jullie discussie met plezier gevolgd. Ratsja zegt van alles maar geeft geen bewijs. Ik heb snel ff gekeken of ik iets kon vinden. Ratsja heeft gelijk, wat betreft het oplossen van sommige problemen -iig volgens het volgende artikeltje-:
http://www.delta.tudelft.nl/jaargang...lumnklaar.html
Een verwarmingsketel kun je niet vergelijken met een versterker of een PC.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 22:42
de postbode
de postbode is offline
ratsja, ik snap je niet. je beweert dingen maar je kan ze niet onderbouwen met andere argumenten dan 'dat is gewoon zo' 'ik ken iemand die dat kan uitleggen' ect...
ik ben totaal geen expert op dit gebied.. dus in de discussie zal ik me niet mengen maar dat tape verhaal klinkt erg vaag. door alufolie om een kabel heen te doen scherm je deze af van elektro magnetische straling dacht ik, maarof dat dit probleem verhelpt weet ik niet zeker.
veder kan je maar beter een beetje gaan dimmen want deze discussies lijden alleen maar tot nog meer geflame in jou richting. (iets waar ik hier, al zij het onbedoeld ook weer mee bezig ben). soo stop het gezeur en je nonsense en kom maar weer terug als je feiten hebt.

en als je het nog niet was opgevallen, je bent moeilijk irritant en in mijn visie gewoon dom. iets beweren is goed, maar onderbouwing is nodig... ik kan ook zeggen dat ik god ben, er bestaat geen bewijs dat het niet zo is dus geloof je mij???

-de postbode-
Oud 11-08-2002, 22:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ratsja schreef:
Ander wandcontactdoos al geprobeerd misschien of de stekker omdraaien
Tja, je weet maar nooit wat die aardstralen allemaal met de polariteit van je 220 doen!

(PROEST!)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 22:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ratsja schreef:
stekker omdraaien, KAN een oplossing zijn voor bepaalde problemen, het is niet een oplossing voor problemen, snap ie
Lulkoek.

Simpel uitgelegd: Een trafo haalt de spanning omlaag van 230V AC naar 12V AC (o.a.). Een diodebrug samen met een elco en nog wat andere prut maken daar een vlakke gelijkspanning van. Het omdraaien van een stekker heeft hier GEEN ENKELE invloed op. Niet in PCs, en niet in versterkers, deze gebruiken namelijk hetzelfde simpele princiepe om wisselspanning in gelijkspanning om te zetten.

Jij lult zoals gewoonlijk weer eens uit je nek.

Tweede punt: Aluminumtape heeft lang niet het effect wat een ferreitkern heeft, en bovendien hebben ferrietkernen niks te maken met een voeding die overduidelijk problemen heeft met het vermogen van het systeem.

Het wordt tijd dat er weer eens wordt ingegrepen, dit getroll is buitengewoon irritant.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 22:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Een verwarmingsketel kun je niet vergelijken met een versterker of een PC.
Inderdaad. Een CV gebruikt wisselspanning, een PC en audioversterker gelijkspanning en het maakt dus per difinitie niet uit op welke draad de wisselspanning staat.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 22:20
DoubleCheck
DoubleCheck is offline
Citaat:
Rembo schreef:
Heb een nieuw moederbord en processor en voeding gehad. en ging daar een pc van maken.
ik alles in een kast gedaan en eindelijk kon ik hem aanzetten.
het enigste wat ik hoord was gsst in de voeding daarna kon ik hem niet meer aanzetten.

en met geluk hoorde ik alleen dat geluid!

ik heb alleen afgekoppeld: 2 cd-roms 2 harde schijven.
om te kijken of het aan m'n voeding lag die het niet trok.
en opeens ging alles draaien. alle fans. (gforce2 proc en voeding.) alleen ik kreeg geen beeld.
ik een andere gforce 2 erin en weer geen beeld.

ik dacht misschien is het me agp slot dus heb ik een 2mb viedeo kaart in een pci gedaan en die geprobeerd.
maar ook daar geen beeld.

heb ander geheugen geprobeerd maar ook dit hielp niet.
en toen dacht ik laat ik me hd maar is aansluiten. en die ging allemaal kras geluiden maken.

nou ik heb al heel wat meegemaakt op pc gebied maar zoiets geksss.

dit zijn de specs:

no name voeding 300 wat.
elitegroup socket a moederboard: A7S5A
gforce2
2 hd's van 20 gb
een lite on bakker
en een cd rom speler.

rara wat is dit???

kan het de proc zijn????
Over die HD: Zou die niet gewoon gecrasht kunnen zijn? Ik heb ook eens een gecrashte HD gehad en die maakte ook zo'n licht krassend geluid.

En over welke stekker hebben jullie het?
Reageren

Regels voor berichten