Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet hoe kabels geisoleerd zijn en hoe ze er uit zien, maak je geen zorgen. Heb je trouwens wel énig idee hoe groot het usenetarchief is van Deja? -- Weet je überhaupt wel wat usenet is? |
![]() |
||
Citaat:
Over welke kabels heb je het, ik praat over netsnoeren hoor. en wat ik allemaal wel niet weet, misschien wel net zo veel als jij. Ik snap ook niet waar je heen wilt hoor. / verveel je je /
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
net als met je theorie over C'T 192 kbps was het he, nee sorry hoor, je weet het gewoon niet, verder geen discussie hier meer met jou, gewoon via mail of msn. Topic vervuiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet mijn theorie nee. Heb ik dat ooit geclaimed? En wat heeft die MP3-discussie er mee te maken? |
![]() |
||
Citaat:
ik kwam daar pas achter toen ik het opzochte, ik ben soms nogal te goed gelovig wat dat betreft
|
![]() |
Ik heb jullie discussie met plezier gevolgd. Ratsja zegt van alles maar geeft geen bewijs. Ik heb snel ff gekeken of ik iets kon vinden. Ratsja heeft gelijk, wat betreft het oplossen van sommige problemen -iig volgens het volgende artikeltje-:
http://www.delta.tudelft.nl/jaargang...lumnklaar.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ratsja, ik snap je niet. je beweert dingen maar je kan ze niet onderbouwen met andere argumenten dan 'dat is gewoon zo' 'ik ken iemand die dat kan uitleggen' ect...
ik ben totaal geen expert op dit gebied.. dus in de discussie zal ik me niet mengen maar dat tape verhaal klinkt erg vaag. door alufolie om een kabel heen te doen scherm je deze af van elektro magnetische straling dacht ik, maarof dat dit probleem verhelpt weet ik niet zeker. veder kan je maar beter een beetje gaan dimmen want deze discussies lijden alleen maar tot nog meer geflame in jou richting. (iets waar ik hier, al zij het onbedoeld ook weer mee bezig ben). soo stop het gezeur en je nonsense en kom maar weer terug als je feiten hebt. ![]() ![]() ![]() en als je het nog niet was opgevallen, je bent moeilijk irritant en in mijn visie gewoon dom. iets beweren is goed, maar onderbouwing is nodig... ik kan ook zeggen dat ik god ben, er bestaat geen bewijs dat het niet zo is dus geloof je mij??? -de postbode-
||
Citaat:
Simpel uitgelegd: Een trafo haalt de spanning omlaag van 230V AC naar 12V AC (o.a.). Een diodebrug samen met een elco en nog wat andere prut maken daar een vlakke gelijkspanning van. Het omdraaien van een stekker heeft hier GEEN ENKELE invloed op. Niet in PCs, en niet in versterkers, deze gebruiken namelijk hetzelfde simpele princiepe om wisselspanning in gelijkspanning om te zetten. Jij lult zoals gewoonlijk weer eens uit je nek. Tweede punt: Aluminumtape heeft lang niet het effect wat een ferreitkern heeft, en bovendien hebben ferrietkernen niks te maken met een voeding die overduidelijk problemen heeft met het vermogen van het systeem. Het wordt tijd dat er weer eens wordt ingegrepen, dit getroll is buitengewoon irritant. |
![]() |
||
Citaat:
En over welke stekker hebben jullie het?
|
![]() |
|
|