Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2008, 08:06
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Goed, nu de eetronde is geweest kan ik weer toelichting geven waarom ik Sador verdacht vind.
In het begin van het spel verdacht men Dun hout, ze dachten dat hij geliefde was. Sador vertelde moordlustig dat als er geliefdes zijn, de dorpelingen niet kunnen winnen, en was erg fanatiek over het idee de geliefdes te doden.
Als Sador een wolf is, dan weet hij dat Dun Hout geen wolf is, en dan is het handig als hij de dorpelingen de geliefdes laat ophangen, daar heeft hij als wolf zelf ook baat bij.
Aan het einde van het vorige topic zei hij dat hij voor Paranoide zou stemmen omdat hij AllureV niet verdacht vond. Het zou natuurlijk kunnen dat hij haar niet verdacht vond omdat hij vermoedde dat ze een heks was. Hij stemde op Paranoide omdat hij haar zo veel vond posten. Dit komt niet overeen met het feit dat men vaak de stille spelers dood wil hebben, maar dat kan aan Sador liggen. Ik vind uitschakelen wegens inactiviteit ook een non-reden, aangezien mensen over het algemeen weten dat de stille speler niet zo lang overleefd, de onopvallende speler wel. Als je wolf bent, lijkt me dan dat je niet overdreven veel of veel te weinig post. Ik vind zijn reden om op Paranoide te stemmen dan ook onzin.

En daarom stem ik op Sador.

Sador
Cherry Springs
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Advertentie
Oud 13-04-2008, 10:48
Verwijderd
hahahaha, wat cs post is dus wat ik gisteren bedoelde eigenlijk, maar ik kreeg het niet helemaal goed geformuleerd. alleen, alleen... ik weet niet of ik ook echt op sador ga stemmen. ik wil eerst weten wat hij te zeggen heeft en zo. en verder vind ik het idd vreemd dat als hij wolf zou zijn en para weg wil hebben ze niet gewoon haphap doen, want dan is ze ook weg. ja toch?
Oud 13-04-2008, 10:50
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Misschien dat hij de andere wolven niet mee kon krijgen. Als hij al echt tegen paranoide is, het kan ook zijn dat hij ons op het verkeerde been probeerde te zetten door een naam te noemen en dan maar hopen dat wij zouden volgen en paranoide zouden afslachten, dat zou dan voor de wolven beter zijn dan dat we opeens een wolf zouden aanvallen. (ik ga er nu vanuit dat paranoide geen wolf is)
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-04-2008, 11:03
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Nu ben ik dus verdacht omdat ik een eigen theorie bedenk? Ik was eergisteren zo'n beetje de enige die niet rustig meeschaapte en op AllureV stemde. Als ik echt een wolf was geweest had ik wel rustig AllureV gestemd, immers, als ze slecht was was er weinig aan de hand geweest (mijn stem haalde toen ik het zei al niet zoveel meer uit) en als ze goed was geweest was ik ook niet verdachter geworden, want iedereen deed het.

Ik ging voor Paranoide omdat ik het idee heb dat ze een wolf kan zijn, dat voorop gesteld. Ze postte vorig spel heel erg veel en kreeg daar enorm veel complimentjes voor + dat ze constant te horen kreeg dat niemand haar verdacht. Dit spel is dat nog érger, wat kan zijn omdat weet dat ze dan onschuldig lijkt. In dat geval is ze een gevaarlijkere wolf dan wie dan ook in het spel, want iedereen volgt haar. Dat mijn post wordt gebruikt om te zeggen dat ik actieve spelers wil afslachten vind ik dan ook maar raar.

Wat betreft het geliefden-gebeuren. De reden dat ik daar op reageerde was omdat mensen (onterecht) zeiden dat geliefdes voor ons goed waren om erin te houden. Dat is in bijna geen enkel geval zo, want ze zijn tegen ons. Ik probeerde dat alleen even duidelijk te maken, omdat het nogal een fout opgevat iets is en omdat ik nou eenmaal te spelleiderig ben soms

Ik denk dus dat een van de mensen die mij nu aan zitten te vallen een wolf is die mij er graag uit wil kicken en dat de rest waarschijnlijk geloven in de argumenten... maar goed, we zullen zien.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 13-04-2008, 11:13
Verwijderd
ja, nu ben ik dus al weer overtuigd van sadors onschuld. makkelijk ben ik daar in zeg
opvallend hoe mensen meegaan in een theorie eigenlijk. ik post iets over sador, en de rest zegt ja en amen. enkel cs heeft nog een eigen gedachtengang. ik denk dat zij dus ook geen wolf is, maar net als de rest van de good guys gewoon op zoek is naar de bad guys.
ik denk echter dat paranoide ook geen wolf is eigenlijk. nóg enthousiaster posten dan vorige keer is namelijk best een risico als wolf. aan de andere kant, is het ook makkelijker, want je weet precies waar je op aan wilt sturen. met wat subtiele prikjes kan je schaapjes zo de kant op leiden waar je ze hebben wilt. hmmmmzz...
Oud 13-04-2008, 11:17
Verwijderd
Cherry Springs, Pippeloen, Katje, sterrenmeisje, Eye Of Sauron, Sador, Fantome, Trimm Trabb, TRA, Paranoide, coolkast, Röps, Lisaaah, Hanneke en Uice

hier zitten nog de (leerling)ziener, de tovenaar, de geliefden, de cupido en 4 wolven tussen.

ik verdenk op dit moment alleen katje en cs niet, de rest blijft in de twijfelzone
Oud 13-04-2008, 11:43
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ja over Fantôme gesproken... we waren het er eerder over eens dat ze de cupido is toch? Ik heb niet heel die discussie meegekregen want ik vond die vervelend, maar ze is dan een zekere burger. Waarom zouden de wolven die zekere burger niet opeten?

Is er nog een uitweg mogelijk dat ze géén cupido is? *heeft geen zin die hele discussie door te spitten*
Oud 13-04-2008, 11:45
Verwijderd
tuurlijk, de spelleiders hebben nergens gezegd dat ze wel cupido is volgens mij
Oud 13-04-2008, 11:50
Verwijderd
Ik vind Sador totaal niet verdacht eigenlijk, door wat ik al eerder zei.
Cherry Springs vind ik minder verdacht atm, door haar post hierboven.
Fantome vind ik natuurlijk ook niet verdacht, want cupido.
Lisaaah verdenk ik ook niet, geen speciale reden eigenlijk.

Pippeloen, sterrenmeisje, Eye Of Sauron, Trimm Trabb, Paranoide, Uice bevinden zich in mijn twijfelzone.

TRA, coolkast, Röps, Hanneke en Uice
Deze spelers staan momenteel bovenaan in mijn lijst I guess.
Oud 13-04-2008, 11:51
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ja over Fantôme gesproken... we waren het er eerder over eens dat ze de cupido is toch? Ik heb niet heel die discussie meegekregen want ik vond die vervelend, maar ze is dan een zekere burger. Waarom zouden de wolven die zekere burger niet opeten?
Daar snap ik dus ook helemaal geen $^*& van... Ik poste mn theorie juist al voor de eetronde omdat ik er van overtuigd was dat ik wel opgevreten zou worden (dat is immers lekker makkelijk nu) maar toen hadden ze dus de ziener te pakken en nu gaan ze weer voor topdrop tja.

Ik weet niet of ik Sador nu verdacht vind of niet.. máár als hij dood is zou dat wel kunnen zorgen voor veel nieuwe theorien. Als hij goed is waren zijn verdenkingen iig gewoon waar en kunnen we daarvan uitgaan ipv alles in twijfel te trekken.

Aan de andere kant wil ik ook nog steeds voor Coolkast gaan.

En natuurlijk wil ik geen gelijkspel...
Gaan er nog mensen voor Coolkast?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2008, 11:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nu ben ik dus verdacht omdat ik een eigen theorie bedenk?
Omdat je een absurde theorie bedenkt.

Citaat:
Ik ging voor Paranoide omdat ik het idee heb dat ze een wolf kan zijn, dat voorop gesteld
Iedereen 'kan' een wolf zijn. In je vorige post ging het er nog vooral om dat ze zo onschuldig deed en 'áls' ze een wolf was, was dat gevaarlijk.
Geef nog eens een reden waarom het echt waarschijnlijker wordt dat ze een wolf is.

Citaat:
Ze postte vorig spel heel erg veel en kreeg daar enorm veel complimentjes voor + dat ze constant te horen kreeg dat niemand haar verdacht. Dit spel is dat nog érger, wat kan zijn omdat weet dat ze dan onschuldig lijkt.
Drogreden. Onschuldig willen lijken heeft niets met wolfzijn te maken. Ook de goeien willen dat.

Verder een beetje vreemd dat sterrenmeisje zo overtuigd was van Sadors onschuld door die helemaal niet zo overtuigende post van hem. Misschien zijn ze allebei wolven, en spraken ze af: sterrenmeisje gaat eerst mee met de verdachtmaking van Sador, zodat ze veilig is als hij eruit gestemd wordt. Daarna doet ze alsof ze van zijn onschuld overtuigd is na een post, en wijzigt te alsnog haar stem.

Nou ja, beetje raar conspiracygespeculeer, maar ik vind het wel een leuke gedachte.

Goed. Dit en wat Cherry Springs en ik eerder gezegd hebben over Sador lijkt me voor nu voldoende reden voor een stem.

Sador
Cherry Springs
Juice
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2008, 12:00
Verwijderd
Ik volg het even niet meer... waarom is Sador verdacht?
*leest topic*
Oud 13-04-2008, 12:06
Verwijderd
waarom is coolkast opeens verdacht? ik ga trouwens denk ik voor fantome, aangezien ik nu iig zeker wil weten of ze de cupido is.
Oud 13-04-2008, 12:48
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
waarom is coolkast opeens verdacht? ik ga trouwens denk ik voor fantome, aangezien ik nu iig zeker wil weten of ze de cupido is.
Kun je doen
alleen heb je er verder niks aan, omdat ik dus niks meer echt mag zeggen over de geliefden...

en oja, ik vind coolkast al vanaf het begin van het spel verdacht, door zijn redelijk stille speler zijn, voornl. vragen stellen (waarom iemand iets vind) maar zelf geen mening geven en dat in vergelijking met het vorige spel... en het spel daarvoor...
vandaar. en de willekeur voor zoemzoem speelt ook enigzins mee.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2008, 12:56
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Mja ik vind het niet echt smart om op Fantôme te stemmen om te kijken of het de cupido is. Ze is verdacht of ze is het niet en tot zover is ze niet verdacht vind ik, dus ik vind de stem van Sterrenmeisje een beetje wazig. Alleen ja dat de wolven haar niet opeten is raar, maar misschien zijn ze bang voor de tovenaar.

Ik ben er dan meer voor om verdachte mensen er uit te stemmen om te kijken of het een wolf is ipv om te kijken of iemand de cupido is

En daarbij blijf ik twijfelen tussen Hanneke en Coolkast.
Oud 13-04-2008, 12:56
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mja ik vind het niet echt smart om op Fantôme te stemmen om te kijken of het de cupido is. Ze is verdacht of ze is het niet en tot zover is ze niet verdacht vind ik, dus ik vind de stem van Sterrenmeisje een beetje wazig. Alleen ja dat de wolven haar niet opeten is raar, maar misschien zijn ze bang voor de tovenaar.

Ik ben er dan meer voor om verdachte mensen er uit te stemmen om te kijken of het een wolf is ipv om te kijken of iemand de cupido is

En daarbij blijf ik twijfelen tussen Hanneke en Coolkast.
ik moet zo weg, maar wil op zich op coolkast stemmen. er zijn alleen al 2 stemmen voor Sador en wil eigenlijk niet dat er gelijkspel komt....
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2008, 13:04
Verwijderd
nou rops, ik vind het helemaal niet wazig. fantome kan wel beweren de cupido te zijn, maar ik kan net zo goed beweren de ziener te zijn. dat zegt helemaal niks. wolven die verdacht zijn beweren ook altijd geen wolf te zijn. ik vind fantome vreemd spelen, met haar stemmen werven voor coolkast bijvoorbeeld

ik stem nu op fantome, en ik moet zo weg. en ik hou ropsje in mijn achterhoofd
Oud 13-04-2008, 13:05
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Iemand eruit gooien om te kijken of diegene cupido is is weird. Ik ben er zelf van overtuigd dat Fantome cupido is, gezien de reactie van de spelleiders.

Aangezien ik niet weet of en hoevaak ik nog online kom vandaag stem ik alvast op Coolkast. Niet dat ik hem nou zo verdacht vind, maar hij heeft de meeste stemmen en ik wil zelf natuurlijk niet dood.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 13-04-2008, 13:11
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
nou rops, ik vind het helemaal niet wazig. fantome kan wel beweren de cupido te zijn, maar ik kan net zo goed beweren de ziener te zijn. dat zegt helemaal niks. wolven die verdacht zijn beweren ook altijd geen wolf te zijn. ik vind fantome vreemd spelen, met haar stemmen werven voor coolkast bijvoorbeeld

ik stem nu op fantome, en ik moet zo weg. en ik hou ropsje in mijn achterhoofd


oke, ik ga nog even doorlezen wie wat heeft gezegd over topdrop enzo...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2008, 13:14
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
nou rops, ik vind het helemaal niet wazig. fantome kan wel beweren de cupido te zijn, maar ik kan net zo goed beweren de ziener te zijn.
Fantome beweert geen cupido te zijn... ze zei vrij naieve dingen in het begin waardoor iedereen wíst dat ze cupido is. Mocht ze geen cupido zijn, dan heeft ze het heel slim in elkaar gestoken allemaal.
Oud 13-04-2008, 13:21
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
oke, the thing is, twee mensen die nú op Sador stemmen (CS en Juice) komen ook weer voor op mijn verdachtenlijstje, net als Sador zelf (en coolkast ook...).
Misschien is het daarom slimmer om nú met CS en Juice mee te gaan op Sador omdat daar, voor mij persoonlijk, meer uit af te leiden valt wanneer hij dood gaat. Bovendien gaat het best goed voor dorpelingen, dat dat wel te riskeren valt... vind ik.
Dus mijn stem gaat, nog even niet, naar coolkast, maar naar Sador.

Sador
CS
Juice
Fantome

Fantome
Sterremeisje

Hanneke
Rups?

Coolkast
Rups?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2008, 13:22
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Haha je hebt de boel omgedraaid. Ik stem op Coolkast of Hanneke, niet zij op mij (of ja misschien wel maar dat hebben ze nog niet gezegd).
Oud 13-04-2008, 13:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Haha je hebt de boel omgedraaid. Ik stem op Coolkast of Hanneke, niet zij op mij (of ja misschien wel maar dat hebben ze nog niet gezegd).
maar jij mag er niet uit hoor
Je vind het toch niet erg dat ik je rups noem trouwens?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2008, 13:27
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Haha neehoor vorige keer was ik zelfs een slang :-D. Zijn weinig mensen online trouwens. Ik vertrouw Sador wel redelijk, omdat hij zich iets te opvallend gedraagt voor een wolf... dus ik hoop een andere kudde te kunnen volgen.
Oud 13-04-2008, 13:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
op zich post hij weinig inhoudelijks anders. ik zie geen theorieen.
en anders is hij vast ook geen goedzak (in de zin van llziener of tovenaar) want dan had hij zich ook wel anders gedragen. dus als hij dorpeling is... who cares, dan weet ik iig wie ik moet verdenken
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2008, 13:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Haha neehoor vorige keer was ik zelfs een slang :-D. Zijn weinig mensen online trouwens. Ik vertrouw Sador wel redelijk, omdat hij zich iets te opvallend gedraagt voor een wolf... dus ik hoop een andere kudde te kunnen volgen.
ja, in het verhaal idd
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2008, 13:32
Verwijderd
Mja, ik ben gewoonlijk niet te beroerd om mee te schapen, als ik iemand min of meer verdacht vind. Dat geldt dus niet voor Sador en Fantome, dus ik kijk het nog even aan.
Ik denk dat ik stem op coolkast of Hanneke of TRA, afhankelijk van of een van die drie meer stemmers krijgt. Röps en Uice spelen actiever mee, dus die laat ik for now nog met rust.
Oud 13-04-2008, 13:39
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
op zich post hij weinig inhoudelijks anders. ik zie geen theorieen.
en anders is hij vast ook geen goedzak (in de zin van llziener of tovenaar) want dan had hij zich ook wel anders gedragen. dus als hij dorpeling is... who cares, dan weet ik iig wie ik moet verdenken
De reden dat de meeste mensen mij nu aanvallen is omdat ik met een theorie over Paranoide kwam
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 13-04-2008, 13:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Sador, maar ik schaap niet alleen vrolijk mee ofzo hoor... ik zet al langer mn vraagtekens mij jou
Zie ook vorige topic.
Damn, waarom mag ik niet op 2 mensen stemmen
en van jou weerwolfervarenheid had ik wel meer doordachte theorieen verwacht, vandaar

Sador
CS
Juice
Fantome (?)

Fantome
Sterremeisje

Hanneke
Rups?

Coolkast
Rups(?)
Sador
Katje(?)
Fantome (?)
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 13-04-2008 om 13:54.
Oud 13-04-2008, 14:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vertrouw Fantome voor geen meter.
Allereerst om haar beweringen cupido te zijn, terwijl je zoiets helemaal niet bekend mag maken, dus ik denk dat het een afleidings tactiek is. Ook zegt ze dat ze haar theorie al voor de eetronde postte en overtuigd was opgevreten te worden, maar dit vreemd genoeg niet gebeurde. Als ze wolf is dan zullen haar medewolfjes haar natuurlijk niet pakken.

Maar ze verdenkt nu wel ineens Sador, terwijl het eerst een beetje leek of ze hem probeerde te redden. Hij had eerst op Coolkast na de meeste stemmen. En dan nog even zeggen dat ze echt geen schaap is. Mss alleen een wolf in schaapskleren.

hmm.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-04-2008, 14:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Trimm Trabb, er staat nergens in de spelregels dat je het niet bekend mag maken, dus ik weet niet waarom je dat zegt?

En zelf vind ik het ook gek dat ik niet opgevreten ben.
en Sador redden? pff..
Lol, je hebt echt het totaal verkeerde beeld
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2008, 14:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, dat zou ik ook zeggen.

Maar ik dacht dat iedereen z'n functie voor zich moest houden. Anders is de lol van het spel er ook af als mensen gaan verkondigen wat ze zijn.
Nou ja, ik vond het gewoon vreemd dat je dat deed.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-04-2008, 14:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ja, dat zou ik ook zeggen.
you'll see

heb je je post gewijzigd trouwens?
sorry, moest hardop lachen, mn vriend kwam al vragen of alles goed was
(om je wolf in schaapskleren theorie)
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2008, 14:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
edit de gexteuuh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-04-2008, 14:37
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Pfoe, laatste paar pagina's (dit topic dus) gelezen en nog steeds geen flauw idee op wie ik moet stemmen. Juice vind ik wel een goede theorie hebben over DP. Van Coolkast kan ik niet geloven dat hij een wolf is, maar wellicht probeert hij zo mensen op die gedachte te brengen en is hij er juist wel een.

Ik wacht nog even met beslissen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 13-04-2008, 14:46
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Nou ik weet het dan ook niet meer, maar het is tijd om de knoop door te hakken. Sorry Coolkast.

Sador
CS
Juice
Fantome (?)

Fantome
Sterremeisje

Coolkast
Röps
Sador
Katje(?)
Fantome (?)
Oud 13-04-2008, 14:51
Verwijderd
Los van de bovenstaande discussie - ik vind het erg opvallend dat AllureV een heks bleek te zijn en geen wolf. We stemden immers op haar omdat Krynn haar verdacht vond. Maarrrr, de wolven weten niet wie de heks is en de heks weet niet wie de wolven zijn, dus het kan niet dat de wolven Krynn opaten door haar beschuldiging van AllureV. Daar zouden ze eerder blij mee moeten zijn, want op een onwetende wolf zou dat kunnen overkomen als een beschuldiging van een mede-dorpeling. Ik vraag me dan ook heel erg af of het een toevalstreffer was van de wolven, of een gerichte aanval omdat ze vermoedden dat AllureV de heks was en dáárom de link legden tussen Krynn en de zienerrol.

Wat Sador betreft, ik vond hem eigenlijk totaal niet verdacht, maar zijn theorie over mij vond ik wel erg vreemd. Niet eens door wat hij zegt, want op zich kan ik daar best inkomen - áls ik een wolf zou zijn dan zou ik inderdaad een gevaarlijke speler zijn. Maar, als ikzelf zo'n theorie had over een andere speler zou ik die niet actief naar buiten brengen maar de naam in m'n achterhoofd houden en blijven letten op postgedrag, tot de laatste rondes, waarin er niet alleen meer 'bewijs' is maar waarin een dergelijke speler het gevaarlijkst is. In het geval dat 't een wolf is, dan.

Het gaat me dus niet om de theorie zelf, maar op de manier waarop Sador het brengt en vooral ook het moment. Hij postte het direct na mijn post met het lijstje mensen die ik verdacht vind. Omdat ik hem eigenlijk totaal niet verdacht vond had ik bij zijn naam een grapje neergezet over waarom hij eigenlijk nog leeft en of hij dan geen wolf is, want gewoonlijk wordt hij al heel snel opgegeten. Ik had verwacht dat áls hij er op zou reageren het iets zou zijn als 'ja haha ze hebben mijn smeekbedes in het vorige topic zeker gehoord' of 'ja haha ik verbaas me er ook over', een reactie die zowel een wolf als een dorpeling zou kunnen plaatsen. In plaats daarvan schiet hij in de aanval en wil hij mij er plotseling uit hebben met een theorie die wel gebaseerd is op feiten (dat ik veel post, etc) maar die geen inhoudelijk bewijs bevat en bovendien vreemd is gezien het vroege stadium van het spel.

Ik weet nu niet of ik voor Sador moet gaan of niet, want aan de ene kant vond ik hem hiervoor totaal niet verdacht en ik vind het ook wel zonde om een ervaren speler op te hangen, maar aan de andere kant schiet hij wel erg snel in de aanval en speelt vervolgens de 'ik gedraag me opvallend dus ik ben geen wolf'-kaart.. Hmja.

Trouwens, de wolven hebben in de eerste twee rondes gelijk twee goede functies te pakken gekregen dus dat getuigt wel van een ervaren speler aan hun kant.
Oud 13-04-2008, 14:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
De reden dat de meeste mensen mij nu aanvallen is omdat ik met een theorie over Paranoide kwam
Nee, omdat je met een hele rare theorie kwam. Dat die over Paranoide ging is bijzaak.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2008, 15:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
net definitief gestemd op coolkast.
ik ga nu weg (kinderboerderij rulez ) en dan uiteten
xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2008, 16:02
Verwijderd
Waarom is coolkast ook al weer verdacht? Hij is me eigenlijk totaal niet opgevallen in dit spel.
Oud 13-04-2008, 16:03
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
en van jou weerwolfervarenheid had ik wel meer doordachte theorieen verwacht, vandaar
Ik geef absoluut toe dat ik niet erg actief bezig ben geweest met het weerwolfspel. Vorige week had ik toetsweek tot donderdag, vrijdag hadden wij afgesproken, 's avonds kwam Lisa alweer en gister was ik jarig. Dus wat dat betreft vind ik het ook niet zo heel erg als ik doodga, ik ben er toch minder mee bezig dan normaal.

Citaat:
Maar, als ikzelf zo'n theorie had over een andere speler zou ik die niet actief naar buiten brengen maar de naam in m'n achterhoofd houden en blijven letten op postgedrag, tot de laatste rondes, waarin er niet alleen meer 'bewijs' is maar waarin een dergelijke speler het gevaarlijkst is. In het geval dat 't een wolf is, dan.
Mijn ervaring met dit spel is dat ik meestal snel doodga, dus ik post meteen alles wat ik denk en vind, voor als ik ineens opgegeten blijk te worden. Het is inderdaad niet de handigste manier, maar beter dan sterven zonder het genoemd te hebben.

Citaat:
Nee, omdat je met een hele rare theorie kwam. Dat die over Paranoide ging is bijzaak.
Het ging erom dat ik dus wél een theorie had gepost, of het een goede was is bijzaak.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 13-04-2008, 16:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarom is coolkast ook al weer verdacht? Hij is me eigenlijk totaal niet opgevallen in dit spel.
Dat is dus ook een reden waarom ik Fantome niet vertrouw. Die verdenking slaat nergens op en kan alleen bedoeld zijn om Sador's reet te redden. IMO.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-04-2008, 16:16
Verwijderd
Ik ga voor Fantome, omdat het zo'n lullige rede vind om op mij te stemmen...
Eerst op Sador stemmen, en de mensen die op Sador stemmen verdacht maken,
en dan op mij gaan stemmen.
Je weet wel naar wie mijn stem gaat
Oud 13-04-2008, 16:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
waarom is coolkast opeens verdacht? ik ga trouwens denk ik voor fantome, aangezien ik nu iig zeker wil weten of ze de cupido is.
Oh ja, wtf. Waarom een stemronde weggooien om iets uit te vinden wat je toch nog wel te weten komt?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2008, 16:30
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Nou Coolkast, dat vind ik helemaal een rare reden. En ja. Laten we Cupido eens gaan ophangen
Oud 13-04-2008, 16:35
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik vind de redenering van Coolkast nergens op slaan, dus ik stem op hem. Bovendien wil ik geen gelijkspel uitlokken door op Sador te stemmen.

Sador
CS
Juice
Fantome (?)

Fantome
Sterremeisje

Coolkast
Röps
Sador
Eye of Sauron
Katje(?)
Fantome (?)
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 13-04-2008, 16:37
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ja jij bent ook best inactief eigenlijk... en volgt weer de anderen erg laat, net als bij AllureV. Even in't achterhoofd houden.
Oud 13-04-2008, 16:45
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ja jij bent ook best inactief eigenlijk... en volgt weer de anderen erg laat, net als bij AllureV. Even in't achterhoofd houden.
Mijn computer is erg traag momenteel dus ik kan nu niet fanatiek gaan meeposten. Dat heb ik ook gezegd op d.nl. Maar daar zit jij natuurlijk niet
Doordeweeks zit ik bij Vlinder op de kamer dus dan word ik weer wat fanatieker
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 13-04-2008, 17:40
Verwijderd
Ik post een beetje laat omdat ik de hele dag niet thuis ben geweest en pas net terug ben.

Wie mij vooral opvalt is sterrenmeisje, en met name haar post tegen Sador. Het ene moment vindt ze hem verdacht, en dan weer niet. En verder niet zoveel inhoudelijk. Dit heb ik nu al een paar keer gelezen. Ik snap dat niet helemaal. Ook stemt ze op Fantome, waar nog steeds verwarring over is, ik vind het toch een beetje vergezocht om te denken dat het een wolvenstreek is. Coolkast stemt ook op Fantome met een drogreden. Misschien zijn ze wel geliefden.


Sador zelf vind ik ook vreemd posten, maar volgens mij post hij ieder spel zo. Hij schiet wel erg in de verdediging of in de aanval maar echt heel erg verdacht vind ik hem niet eigenlijk. Zijn theorie over Paranoide kan ik wel in mee komen, maar Paranoide valt voor mij af als verdachte.


over Fantome, een ding is zeker ,die heeft zich wel lekker ingedekt nu. Ik vind dat de spelleiders hier ook een beetje gefaald heeft door Fantome die mededeling te laten doen ipv zelf iets te zeggen.
En dan kan je wel zeggen dat het niet zo in de regels staat, het is gewoon lomp en irritant dat je het wel hebt gezegd.

Ik heb geen zin in gelijk spel, dus ik ga mee voor Coolkast.

De lijst ziet er nu zo uit.
Sador
CS
Juice
Fantome (?)

Fantome
sterrenmeisje
Coolkast

Coolkast
Röps
Sador
Eye of Sauron
Katje(?)
Fantome (?)
Pippeloen
Oud 13-04-2008, 18:39
Verwijderd
Hmmm, nog een krap uur de tijd en vijf mensen, waaronder ik, hebben hun stem nog niet doorgegeven.

Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op uitleg voor waarom men nu massaal voor coolkast gaat, want ik vind de beschuldigingen zijn kant op nog steeds een beetje arbitrair. Maar dat zit er geloof ik niet in en ook voor de rest wordt er een beetje weinig gepost deze ronde, volgens mij.

Wel jammer dat ik nu eigenlijk wel op coolkast 'moet' stemmen, want ik ben nog steeds niet overtuigd. Sador vind ik verdachter, maar het risico op gelijkspel is mij te groot, dus ik stem niet op hem. Stemmen op Fantôme lijkt me ook een beetje onzin, de kans dat zij een wolf is lijkt me door het cupidogebeuren nihil. Ook al doet ze inderdaad een beetje vreemd, maar goed, volgens mij is dat gewoon zo'n beetje haar poststijl.

Dus mja. Ik wacht het nog eventjes af maar ga denk ik uiteindelijk voor coolkast om gelijkspel te voorkomen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Het weerwolfspel#46
Cherry Springs
500 11-04-2008 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.