| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Goed, paar foute foto's van ons Desperate Housefeest.
Hou je vast... ![]() ![]() Mijn huisgenootje en ik als gestipte dellerige toiletjuffrouwen. ![]() Bij de ontvangst aan de deur. ![]() Met huisgenootje/tuinman. ![]() Coke! ![]() ![]() Haha, en mijn wangen werden roder en iederen dronkener... (is dat een woord?) ![]() OMG. ![]() ![]() Met nichtje. ![]() Bier uit een gieter. Klaar! Oncharmant as hell.
|
|
|
||
|
Citaat:
Toch geen echte coke he?
|
|
||
|
Citaat:
Je bent gewoon een attentionwhore, je wilt stiekem dat wij heel vaak zeggen dat je mooi bent om je zogenaamd gerust te stellen.
|
|
|
Verwijderd
|
Er waren serieus nog veel ergere foto's. Ik had namelijk rondgebazuind dat er een meisje op het feest zou komen dat heel graag aan mijn tieten wou zitten (Stefanie
) en toen vond een vriend van mij het nodig om aan iedereen te gaan vertellen dat ik het prima vond als iedereen gewoon aan mijn tieten zat. Dus toen kwam er op een gegeven moment een meisje dat in mijn tieten kneep en vervolgens pakten ze mijn fototoestel en deden ze allemaal aanstalten om aan mijn tieten te zitten en zie je mij dus wegduiken op de foto's, armen ervoor houden enzo. En toen ging er maar even iemand foto's maken van mijn tieten, aangezien hij er toch niet aan mocht komen. Dus. ![]() Wát een feest.
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() pm met foto's?
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|