Advertentie | |
|
![]() |
|
Handmatig afwassen is echt een ramp voor mij. Sowieso is de manier waarop veel mensen het doen te walgelijk voor woorden. Eerst de koekenpan met al die ranzigheid en daarna nog de glazen en de kopjes
![]() En als het echt debielen zijn gebuiken ze ook nog dezelfde borstel voor het voorspoelen (als ze dat uberhaupt al doen) en het afwassen en doen ze alles zonder afwasbak ![]() En daar staan ze dan lekker, borden schoon te maken in een mengsel van water, afwasmiddel, pindakaas, melk, hagelslag, leverworst, jus en mayonaise. Eet de volgende keer smakelijk! Oh ja, en als je hier wat van zegt krijg je te horen dat het afwasmiddel alles teniet doet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben helemaal vies van maden of ik ze nou echt zie of op tv/plaatje, met name vergrotingen ervan in bijv de Quest-maandmagazine. Ook vergrotingen foto's van insecten vind ik ranzig om te zien.
Ik kan niet tegen mensen die aan oren zitten, especially when they are big. Ik ken iemand die van de grote flaporen heeft en die oren probeert te buigen. Mensen die heel snel aan hun ijsje likken, haal een stuk eraf of lik een grote stuk maar niet kleine beetjes steeds. Maar dan heb ik het echt over elk sec. likken aan je ijsje (net als een hond) Nat papier waarvan ik niet weet waarvan het nat is. En propjes opgerolt folie. Haren, pleisters en dat soort spul in kleedkamers, badkamers van mensen. Een vieze keuken, met pannen die duidelijk langer dan 2 dagen liggen. En ranzig frituurvet die ook duidelijk meer dan 2 weken stil staat. Mensen die onder hun oksels krabben of het beleeft willen doen door hun bovenarm heen en weer te bewegen. Laat maar jeuken of ga de wc in ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Hokatex hanschoentjes en vooral Hokatex prullenbakken (gelukkig legen ze die zelluf)
|
Ik vind het wel een beetje naar als ik op de wc zit en ik nog alle geluiden ernaast kan horen, zodat je weet dat zij ook kunnen horen hoe het eraan toegaat op de wc. Ik vind het niet echt weerzinwekkend als ik het hoor van andere mensen want het hoort er gewoon bij.
In Zuid Afrika zaten we in zo'n lodge met een soort rondavel-achtig huisje, en dan was dat rieten dak heel hoog, en dan had je dus een stenen kamertje zonder echt plafond dat dan de wc was. Een soort stenen hokje dus eigenlijk, en dan zat dat dus gewoon in de slaapkamer. Lag ik in bed te lezen, ging mijn moeder naar de wc. Dan vind ik het wat jakkie-er.
|
Nou ja, ik kan me wél enigszins voorstellen dat je het genant vindt als je er zélf eentje laat terwijl iedereen het kan horen. Maar ik vind het raar dat mensen het "weerzinwekkend" vinden, zeker als je zelf de schuldige niet bent.
|
"mooie meisjes poepen niet!"
Ik snap dat het vooral het idee is dat vies is maar toch, mensen moeten toch ergens scheten kunnen laten. Daar moet je dan maar mee omgaan vind ik, als je moet kokhalzen als je iemand in je omgeving hoort poepen (als dat op de wc is, niet ergens anders. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Kwaad, kwaad, kwaad.. eatdrumseatcym_ | 87 | 23-08-2008 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[begin] Sam's nieuwe wereld Verwijderd | 12 | 30-08-2004 16:11 | |
Software & Hardware |
[Speakers] Discussie-topic Speakers Sublime85 | 132 | 14-04-2004 22:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Panorama zet aan tot massahysterie en rassenhaat Woodstock | 87 | 28-01-2004 21:34 |