Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2008, 17:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
knorgeluiden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2008, 17:25
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik werd wakker en ik ademde met geluid, omdat ik zo verkouden ben Daar kan ik echt niet tegen..

Ik kan ook niet tegen mensen met blote voeten! Daar word ik helemaal kriebelig van.
Oud 14-04-2008, 17:27
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
knorgeluiden?
Ja. Als mensen expres een soort van varkensknor maken. Ik kan dat geluid zelf niet maken zonder dat het pijn doet, dus ik kan er écht niet tegen als iemand anders het doet.
Oud 14-04-2008, 19:00
Verwijderd
Kleedhokjes in het zwembad zijn erg naar. Als het nat is en er haren en pleisters en vieze dingen op de grond liggen. Dat vind ik weerzinwekkend.
Ook omdat het dan helemaal niet lukt om je aan te kleden, omdat je jezelf niet droog kan krijgen, en dan moet je zo half nat je kleren zien aan te wurmen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Kleedhokjes in het zwembad zijn erg naar. Als het nat is en er haren en pleisters en vieze dingen op de grond liggen. Dat vind ik weerzinwekkend.
Ook omdat het dan helemaal niet lukt om je aan te kleden, omdat je jezelf niet droog kan krijgen, en dan moet je zo half nat je kleren zien aan te wurmen.
Ooh ja, dat vind ik ook walgelijk. En inderdaad, je krijgt jezelf gewoon niet normaal afgedroogd, echt raar Dat gevoel van zo klammig in je kleren gaan, yuk
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 20:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja! omdat het zo heet en vochtig is daar
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 22:37
Verwijderd
sauna's
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 22:40
Lethe
Lethe is offline
Tot bloedens toe kortgebeten nagels en honden die aan me likken.
Oud 14-04-2008, 22:42
Verwijderd
Vooral een combinatie van die twee.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 22:55
Dinalfos
Dinalfos is offline
Handmatig afwassen is echt een ramp voor mij. Sowieso is de manier waarop veel mensen het doen te walgelijk voor woorden. Eerst de koekenpan met al die ranzigheid en daarna nog de glazen en de kopjes

En als het echt debielen zijn gebuiken ze ook nog dezelfde borstel voor het voorspoelen (als ze dat uberhaupt al doen) en het afwassen en doen ze alles zonder afwasbak

En daar staan ze dan lekker, borden schoon te maken in een mengsel van water, afwasmiddel, pindakaas, melk, hagelslag, leverworst, jus en mayonaise. Eet de volgende keer smakelijk!

Oh ja, en als je hier wat van zegt krijg je te horen dat het afwasmiddel alles teniet doet
Oud 14-04-2008, 22:56
Lethe
Lethe is offline
Prullenbak legen!
Oud 14-04-2008, 23:11
PixelDansje
PixelDansje is offline
De dierlijkevetten bak in het restaurant (Dat moet eens per 2 weken en stinkt zo vreselijk...)
Oud 14-04-2008, 23:12
Lethe
Lethe is offline
Sommige mensen eten hun toetje van hetzelfde bord als waar hun avondeten op lag.
Oud 15-04-2008, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Handmatig afwassen is echt een ramp voor mij. Sowieso is de manier waarop veel mensen het doen te walgelijk voor woorden. Eerst de koekenpan met al die ranzigheid en daarna nog de glazen en de kopjes

En als het echt debielen zijn gebuiken ze ook nog dezelfde borstel voor het voorspoelen (als ze dat uberhaupt al doen) en het afwassen en doen ze alles zonder afwasbak

En daar staan ze dan lekker, borden schoon te maken in een mengsel van water, afwasmiddel, pindakaas, melk, hagelslag, leverworst, jus en mayonaise. Eet de volgende keer smakelijk!

Oh ja, en als je hier wat van zegt krijg je te horen dat het afwasmiddel alles teniet doet
Getver Ben ik blij dat ik nu een vaatwasser heb Ik heb altijd een enorme hekel aan haren die op je natte handen blijven plakken of in een sponsje zitten ofzo *rilt*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 08:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Sommige mensen eten hun toetje van hetzelfde bord als waar hun avondeten op lag.
Wtf. Ik vind het al naar als salade in aanraking komt met jus, of aardappels met appelmoes.
Oud 15-04-2008, 09:48
flyaway
flyaway is offline
- Als mensen eten in hun mond proppen terwijl er nog iets in zit dat ze niet hebben doorgeslikt (het continu-proces).
- Als mensen hard de letter G zeggen krijg ik zelf keelpijn.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 09:53
Verwijderd
Citaat:
- Als mensen eten in hun mond proppen terwijl er nog iets in zit dat ze niet hebben doorgeslikt (het continu-proces).
- Als mensen hard de letter G zeggen krijg ik zelf keelpijn.
Als mijn man de harde G zegt heeft hij dat ook, maar hij zegt hem ook heel bizar, als je het 'goed' doet, doet het echt geen pijn
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 09:54
Lethe
Lethe is offline
Als ik keelpijn heb, wil ik zelf de letter G niet zeggen. Of 'm als zachte G uitspreken, maar dan kijkt iedereen me zo raar aan.
Oud 17-04-2008, 00:41
WolterB
WolterB is offline
bij anderen: te strakke/te korte truitjes/t-shirts
Oud 17-04-2008, 09:54
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:

Daarom was je ook af in een bepaalde volgorde Eerst messen, lepels etc. laten weken. Vers water en dan borden en kopjes etc. afwassen. Daarna je bestek afwassen. Dan vers water en de pannen enzo, anders wordt 't idd echt ranzig.
Oud 17-04-2008, 12:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Daarom was je ook af in een bepaalde volgorde Eerst messen, lepels etc. laten weken. Vers water en dan borden en kopjes etc. afwassen. Daarna je bestek afwassen. Dan vers water en de pannen enzo, anders wordt 't idd echt ranzig.
Vertel dat maar eens aan de gemiddelde afwasser
Oud 17-04-2008, 21:57
Verwijderd
Om maar even met de deur in huis te vallen: kots.

Het maakt niet uit van wie, want op het moment dat ik het zie, ruik of hoor dan komt het bij mij al spontaan omhoog!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Om maar even met de deur in huis te vallen: kots.

Het maakt niet uit van wie, want op het moment dat ik het zie, ruik of hoor dan komt het bij mij al spontaan omhoog!
Dat schijnt ook echt een bestaande fobie te zijn, met vreemde latijnse naam en al. Best veel mensen hebben er last van!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 22:05
Verwijderd
Veni, vidi, vomui
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Veni, vidi, vomui
Hahaha!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 22:28
Skilly
Skilly is offline
Ik ben helemaal vies van maden of ik ze nou echt zie of op tv/plaatje, met name vergrotingen ervan in bijv de Quest-maandmagazine. Ook vergrotingen foto's van insecten vind ik ranzig om te zien.

Ik kan niet tegen mensen die aan oren zitten, especially when they are big. Ik ken iemand die van de grote flaporen heeft en die oren probeert te buigen.

Mensen die heel snel aan hun ijsje likken, haal een stuk eraf of lik een grote stuk maar niet kleine beetjes steeds. Maar dan heb ik het echt over elk sec. likken aan je ijsje (net als een hond)

Nat papier waarvan ik niet weet waarvan het nat is. En propjes opgerolt folie.

Haren, pleisters en dat soort spul in kleedkamers, badkamers van mensen.

Een vieze keuken, met pannen die duidelijk langer dan 2 dagen liggen. En ranzig frituurvet die ook duidelijk meer dan 2 weken stil staat.

Mensen die onder hun oksels krabben of het beleeft willen doen door hun bovenarm heen en weer te bewegen. Laat maar jeuken of ga de wc in
Oud 17-04-2008, 23:03
Verwijderd
Groentjessoep
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 23:06
Lethe
Lethe is offline
Tuinbonen.
Oud 18-04-2008, 13:22
AzN
AzN is offline
Opa's
Oud 18-04-2008, 13:25
flyaway
flyaway is offline
De lift bij tramstations. Of tunneltjes onder tramstations. Stinken naar pies.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 13:25
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Wtf. Ik vind het al naar als salade in aanraking komt met jus, of aardappels met appelmoes.
jij eet ook elke dag aardappels, vlees, jus, appelmoes en salade

OT: Hokatex hanschoentjes en vooral Hokatex prullenbakken (gelukkig legen ze die zelluf)
Oud 18-04-2008, 16:50
Verwijderd
Lange nagels, en vooral als er dan troep onder zit .
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 16:51
Verwijderd
horen dat mensen zitten te poepen als je een wc verder zit. of nog erger, ergens bij mensen thuis
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 16:53
Lethe
Lethe is offline
Stinkkaas. En eigenlijk kaas in het algemeen wel.
Oud 18-04-2008, 16:54
Verwijderd
neeeeeeeeeeeeeeeee!! kaas is <3333

ik zou het echt meenemen naar een onbewoond eiland als ik maar één voedselsoort mocht kiezen

topic idee E&D
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 16:55
Lethe
Lethe is offline
Ik vind het zooooo smerig.
Oud 18-04-2008, 16:55
Verwijderd
verraadster
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 16:57
Lethe
Lethe is offline
Hee.
Oud 18-04-2008, 16:58
Verwijderd
*knuf*

ik vind mensen die heel erg hoesten en dan niet hun hand voor hun mond houden ook echt heel goor. dat je dan echt die druppels slijm door de lucht ziet vliegen. ieuw ieuw bah
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 17:06
Lethe
Lethe is offline

Voorals als die druppels jou raken. Net zoiets als praten met consumptie.
Oud 18-04-2008, 17:15
Verwijderd
mensen die binnen spugen, in metrostations en in metro's enzo, gore smerige bah!! en afwassen in een bak met sop en dan je afwas niet afspoelen, jakkiebah
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 18:04
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
horen dat mensen zitten te poepen als je een wc verder zit. of nog erger, ergens bij mensen thuis
Jezus, dat hoort er toch gewoon bij?
Oud 18-04-2008, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Jezus, dat hoort er toch gewoon bij?
Hallo, weerzinwekkend to the max!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 18:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Hallo, weerzinwekkend to the max!
Ja hoor, alsof je dat soort geluiden bijna nooit hoort
Oud 18-04-2008, 18:48
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het wel een beetje naar als ik op de wc zit en ik nog alle geluiden ernaast kan horen, zodat je weet dat zij ook kunnen horen hoe het eraan toegaat op de wc. Ik vind het niet echt weerzinwekkend als ik het hoor van andere mensen want het hoort er gewoon bij.
In Zuid Afrika zaten we in zo'n lodge met een soort rondavel-achtig huisje, en dan was dat rieten dak heel hoog, en dan had je dus een stenen kamertje zonder echt plafond dat dan de wc was. Een soort stenen hokje dus eigenlijk, en dan zat dat dus gewoon in de slaapkamer. Lag ik in bed te lezen, ging mijn moeder naar de wc. Dan vind ik het wat jakkie-er.
Oud 18-04-2008, 18:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Nou ja, ik kan me wél enigszins voorstellen dat je het genant vindt als je er zélf eentje laat terwijl iedereen het kan horen. Maar ik vind het raar dat mensen het "weerzinwekkend" vinden, zeker als je zelf de schuldige niet bent.
Oud 18-04-2008, 18:55
Verwijderd
van mensen die je goed kent wil je dat soort dingen toch niet weten? vooral niet van je vriend/vriendin of zo..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 18:56
Dinalfos
Dinalfos is offline
Moch, het moet er toch een keer van komen
Oud 18-04-2008, 18:58
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
"mooie meisjes poepen niet!"
Ik snap dat het vooral het idee is dat vies is maar toch, mensen moeten toch ergens scheten kunnen laten. Daar moet je dan maar mee omgaan vind ik, als je moet kokhalzen als je iemand in je omgeving hoort poepen (als dat op de wc is, niet ergens anders. ) dan lijkt dat me iets om je overheen te zetten. Er is verder weinig aan te doen, namelijk.
Oud 18-04-2008, 19:07
Verwijderd
Het idee dat er mensen zijn die maandverband dragen, en dat het spul dan gewoon úit je stroomt vind ik ook ontzettend ranzig. Zelf ga ik voor tampons, maar als ik ongesteld ben voel ik me toch altijd wel een beetje vies.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten