Advertentie | |
|
![]() |
|
Buffy marathon meeting kan altijd nog geplanned worden hoor! Deze meeting geen tv aan wat mij betreft (of het moet wel heel slecht weer zijn en dat dat onze enige optie is, maar dan geen buffy
![]()
|
Wanneer? Vrijdag 9 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 10 mei, een uurtje of 16.00??)
Waar? Vroomshoop (huisje van Qimm) Wat? American Party! ![]() Wie? * Qimm * x-spekkie-x (slaapt bij Qimm) * N00dles * Morgan * Neko* Komen jullie ook? * Rob * TopDrop Misschien? Niet * Changshan * Ave * Miek * Eva * 'I'he Prophet * Dott * metallica * Sidhe * WolterB * snoopy * Mephisto * Tigerly Wat een kleinschalig feestje ![]()
|
Hij is er inderdaad niet, hij is dan klussen in heerenveen en normaal ga ik dan altijd gezellig mee (we logeren dan bij mijn zus) Voor de meeting had ik een uitzondering gemaakt, maar nu ga ik liever met hem mee
![]()
|
Ik kan alleen 14/15 en 28/29 juni. Maar op een van die weekenden moet ik ook werken, dat hoor ik pas over een of twee weken.
Ik vind het een beetje irritant om hier meetings te organiseren. Je plant iets (zoals mijn meet in Leeuwarden), mensen geven zich op, en uiteindelijk zegt er eentje dat hij/zij niet kan, en zegt ineens de rest ook af. En dus nu weer (Dott's meet in Enschede). Ik hou speciaal rekening met zo'n meet, plan hem om mijn activiteiten heen, en dan baal ik gewoon dat het wéér niet door gaat. Dus nu kijk ik op het laatste moment wel of ik kan ![]()
|
Mja, ook al weet ik dat je het niet persoonlijk tegen mij hebt, ik voel me toch aangesproken
![]() Bij jou toen heb ik gezegd dat ik misschien/waarschijnlijk moest werken en dat bleek ook zo te zijn, en ik vind eerlijk gezegd dat ik vanavond ook een legitieme reden van afzeggen heb. Wel kan ik me voorstellen dat het heel irritant is, zeker als je er echt rekening mee houdt (wat ik overigens ook doe, echt waar!) Anyway: 13 juni komt mij heel goed uit, al kan ik natuurlijk nooit beloven dat er niets tussen zal gaan komen.
|
Ik doelde helemaal niet op specifieke personen
![]() Ik doelde op het principe. Er is een meeting. Een persoon kan niet meer en zegt af. De rest gaat twijfelen en zegt ineens ook af. En de meeting gaat niet door. Voorbeeld met Qimm: ze kon in principe wel, maar met zo weinig mensen had het ook geen zin meer, en gaat ze liever datgene doen wat eigenlijk al gepland stond. (Logisch!) Maar zo gaat het dus met veel mensen, waardoor uiteindelijk de meet niet door gaat. En daar baal ik gewoon van ![]()
|
Wanneer? Vrijdag 13 juni vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 14 juni, een uurtje of 16.00??)
Waar? Vroomshoop (huisje van Qimm) Wat? American Party! ![]() Wie? * Qimm * x-spekkie-x * snoopy * Neko* * Rob Misschien? Niet? [edit] Ik ga er vanuit dat het weer bij Qimm is? Die heeft genoeg (slaap)plaats en een mooie tuin ![]()
|
Go Spek!
![]() Wanneer? Vrijdag 13 juni vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 14 juni, een uurtje of 16.00??) Waar? Vroomshoop (huisje van Qimm) Wat? American Party! ![]() Wie? * Qimm * x-spekkie-x * snoopy * Neko* * Rob Misschien? Niet? Sidhe
Laatst gewijzigd op 09-05-2008 om 13:58. |
![]() |
|
Wanneer? Vrijdag 13 juni vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 14 juni, een uurtje of 16.00??)
Waar? Vroomshoop (huisje van Qimm) Wat? American Party! ![]() Wie? * Qimm * x-spekkie-x * snoopy------------------->pak appelsap, pak sinaasappelsap en chocola ![]() * Neko* * Rob Misschien? Niet (misschien er even bijzetten wie wat meeneemt zodat we niet met 6 salades maar zonder drinken zitten bijv ![]()
|
|