![]() |
|
Verwijderd
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 1.Mannelijk 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 1.Het platteland 2.In de stad 3.Vlakbij een grote stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 1.Onder de 10 2.Tussen de 10 en 20 3.Tussen de 21 en 35 4.Tussen de 36 en 50 5.Ouder dan 50 Vraag 3 * Ik ben ... 1.Homoseksueel of lesbienne 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) 3.Biseksueel Vraag 4 * Voel je je veilig op straat? 1.Ja 2.Nee 3.Neutraal Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen 4.Geen van bovenstaande, alleen heteroseksuelen (Ga door naar vraag 8) Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 1.Werk 2.Familie 3.Vriendenkring 4.Kennis 5.Partner 6.Anders, namelijk … 7.Ik ken ze niet Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie 2.Ja, en wel discriminatie 3.Nee, ik ken geen holebi's die uitgaan Vraag 8 Waarom ken je geen holebi's? 1.Weet niet 2.Ik mag ze gewoon niet 3.Anders, namelijk … Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 1.Eens 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 10 Waarom heb je moeite met holebi's? 1.Geloofsovertuiging 2.Het is onnatuurlijk 3.Anders, namelijk … Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 1.Ja, en ik ken hij/zij van het werk 2.Ja, en ik ken hij/zij van mijn familie 3.Ja, en ik ken hij/zij van mijn vriendenkring 4.Ja, hij/zij is mijn partner 5.Ja, hij/zij is een kennis van me 6.Ja, ik doe er zelf aan mee 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 1.Ja, ik was getuige 2.Ja, ik was het slachtoffer 3.Ja, anders, namelijk… 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 13 Welke manier van haat tegenover holebi's ben je tegengekomen? 1.Uitschelden, uitfluiten, sisgeluiden 2.Roddelen, pesten 3.Negeren, buitensluiten 4.Dreigen met fysiek geweld 5.Fysiek geweld; duwen, slaan, schoppen Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 1.Helemaal mee eens 2.Eens 3.Oneens 4.Helemaal oneens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 1.Sport 2.School 3.Uitgaansleven 4.Anders, namelijk … Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja 2.Nee (Ga door naar vraag 20) Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 1.Ja 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 1.Ja 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 1.Ja ga ik wel eens mee uit, en merk ook dat mensen er anders mee omgaan 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om 3.Nee ga ik niet mee uit Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 1.Speciale gelegenheden 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 1.Abnormaal 2.Moeten ze zelf weten 3.Normaal Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 1.Vinden mijn meeste vrienden niks 2.Hangt van de persoon af 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit 4.Anders, namelijk … |
![]() |
|
Vraag 0 *
Vrouwelijk Vraag 1 * In de stad Vraag 2 * 3.Tussen de 21 en 35 Vraag 3 * 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 5 * 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen Vraag 6 6.Anders, namelijk oud klasgenoot Vraag 7 (sla vraag 8 over) 3.Nee, ik ken geen holebi's die uitgaan Vraag 9 * 1.Eens Vraag 10 1.Geloofsovertuiging Vraag 11 * 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 14 * 2.Eens Vraag 15 * 4.Anders, namelijk gewoon op straat Vraag 16 * 2.Nee (Ga door naar vraag 20) Vraag 20 * 2.Mogen overal in Vraag 21 * 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * 4.Anders, namelijk ik ga amper uit dus krijg amper met holebi's in het uitgaansleven te maken, net als mijn vrienden.
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 1.Mannelijk 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 1.Het platteland 2.In de stad 3.Vlakbij een grote stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 1.Onder de 10 2.Tussen de 10 en 20 3.Tussen de 21 en 35 4.Tussen de 36 en 50 5.Ouder dan 50 Vraag 3 * Ik ben ... 1.Homoseksueel of lesbienne 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) 3.Biseksueel Vraag 4 * Voel je je veilig op straat? 1.Ja 2.Nee 3.Neutraal Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen 4.Geen van bovenstaande, alleen heteroseksuelen (Ga door naar vraag 8) Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 1.Werk 2.Familie 3.Vriendenkring 4.Kennis 5.Partner 6.Anders, namelijk … studie 7.Ik ken ze niet Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie 2.Ja, en wel discriminatie 3.Nee, ik ken geen holebi's die uitgaan Vraag 8 Waarom ken je geen holebi's? 1.Weet niet 2.Ik mag ze gewoon niet 3.Anders, namelijk … Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 1.Eens 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 10 Waarom heb je moeite met holebi's? 1.Geloofsovertuiging 2.Het is onnatuurlijk 3.Anders, namelijk … Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 1.Ja, en ik ken hij/zij van het werk 2.Ja, en ik ken hij/zij van mijn familie 3.Ja, en ik ken hij/zij van mijn vriendenkring 4.Ja, hij/zij is mijn partner 5.Ja, hij/zij is een kennis van me 6.Ja, ik doe er zelf aan mee 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 1.Ja, ik was getuige 2.Ja, ik was het slachtoffer 3.Ja, anders, namelijk… 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 13 Welke manier van haat tegenover holebi's ben je tegengekomen? 1.Uitschelden, uitfluiten, sisgeluiden 2.Roddelen, pesten 3.Negeren, buitensluiten 4.Dreigen met fysiek geweld 5.Fysiek geweld; duwen, slaan, schoppen Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 1.Helemaal mee eens 2.Eens 3.Oneens 4.Helemaal oneens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 1.Sport 2.School 3.Uitgaansleven 4.Anders, namelijk … werk, vrienden Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja 2.Nee (Ga door naar vraag 20) Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 1.Ja 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 1.Ja 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 1.Ja ga ik wel eens mee uit, en merk ook dat mensen er anders mee omgaan 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om 3.Nee ga ik niet mee uit Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 1.Speciale gelegenheden 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 1.Abnormaal 2.Moeten ze zelf weten 3.Normaal Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 1.Vinden mijn meeste vrienden niks 2.Hangt van de persoon af 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit 4.Anders, namelijk … |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 2.In de stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 2.Tussen de 10 en 20 Vraag 3 * Ik ben ... 2.Hetroseksueel 3.Biseksueel Nog niet helemaal uit ![]() Vraag 4 * Voel je je veilig op straat? 1.Ja Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 3.Vriendenkring 4.Kennis Vraag 7 Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 5.Ja, hij/zij is een kennis van me Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 1.Ja, ik was getuige Vraag 13 Welke manier van haat tegenover holebi's ben je tegengekomen? 1.Uitschelden, uitfluiten, sisgeluiden 2.Roddelen, pesten 3.Negeren, buitensluiten Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 1.Sport 3.Uitgaansleven Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 2.Hangt van de persoon af |
![]() |
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 1.Mannelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 3.Vlakbij een grote stad Vraag 2 * Ik ben .. jaar oud 3.Tussen de 21 en 35 Vraag 3 * Ik ben ... 1.Homoseksueel of lesbienne Vraag 4 * Voel je je veilig op straat? 1.Ja Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 4.Kennis(sen) Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 3.Ja, anders, namelijk… Op chatboxen Vraag 13 Welke manier van haat tegenover holebi's ben je tegengekomen? 1.Uitschelden, uitfluiten, sisgeluiden Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 3.Oneens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 3.Uitgaansleven en... 4.Anders, namelijk … OVERAL MAAR JE WEET HET NIET Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 1.Ja Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? (Commenaar: Wat een belachelijke vraag) 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit
|
Verwijderd
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 1.Het platteland Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 2.Tussen de 10 en 20 Vraag 3 * Ik ben ... 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 2.Familie 3.Vriendenkring Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? Hier ga ik geen antwoord op geven, want ik kan aan iemands buitenkant toch niet zien of ze holebi's zijn? Ik ga ook acht niet iedereen af om te vragen of zij dat miscshien zijn. Beetje een onnozele vraag, maar dat is mijn mening. Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? Zie vraag 15 Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? Zie vraag 15 Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit |
![]() |
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 1.Mannelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 3.Vlakbij een grote stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 2.Tussen de 10 en 20 Vraag 3 * Ik ben ... 1.Homoseksueel of lesbienne Vraag 4 * Voel je je veilig op straat? 3.Neutraal Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 3.Vriendenkring Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie Vraag 8 Waarom ken je geen holebi's? - Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 10 Waarom heb je moeite met holebi's? - Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 2.Ja, ik was het slachtoffer Vraag 13 Welke manier van haat tegenover holebi's ben je tegengekomen? 1.Uitschelden, uitfluiten, sisgeluiden 2.Roddelen, pesten 4.Dreigen met fysiek geweld 5.Fysiek geweld; duwen, slaan, schoppen Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 4.Anders, namelijk, internet Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 1.Ja Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 3.Normaal Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit |
![]() |
|
Vraag 0 *
man Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? Vlakbij een grote stad Vraag 2 * Ik ben 18 jaar oud Vraag 3 * Ik ben ... Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 8 Waarom ken je geen holebi's? Weet niet Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' Oneens (ga door naar vraag 11)… Vraag 11 * .Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land .Oneens Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? Ja 2.Nee Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? Mogen overal in :@ zijn ook gewoon mensen Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? .Moeten ze zelf weten .Normaal Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 2.Hangt van de persoon af hoe ze doen enzo |
![]() |
|
![]() |
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 2.In de stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 2.Tussen de 10 en 20 Vraag 3 * Ik ben ... 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 5 * Ik ken ... 4.Geen van bovenstaande, alleen heteroseksuelen (Ga door naar vraag 8) Vraag 8 Waarom ken je geen holebi's? 1.Weet niet Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 4.Anders, namelijk niet Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 2.Nee (Ga door naar vraag 20) Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit |
![]() |
|
|