![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hehe, ik ben echt geen ijskonijn hoor, we hebben ook genoeg andere dingen gedaan
![]() Maar zolang ik me er niet goed bij voelde, wou ik gewoon niet all-the-way gaan, wil daar later geen spijt van krijgen. En ik hoef ook niet met weet ik veel hoe veel jongens naar bed te zijn geweest, ik ben lekker ouderwets! Puh! ![]() En N00dles: Dat zeg ik dus lekkur wehhel! ![]()
|
![]() |
Ze heeft vannacht bij me geslapen (eindelijk)... We hebben het er vanochtend na het ontbijt over gehad. Ze vind het gewoon moeilijk zichzelf 'bloot' te geven. Dat wist ik eigenlijk al wel. Voorbeeld: ik woon sinds kort in een appartement welke ik deel met een vriend. Die vriend is dit pinksterweekend naar zijn ouders toe, maar tóch doet mijn vriendin de deur op slot in de badkamer
![]() Naar mijn mening is ze niet zeker over haar lichaam of 'bang' voor iets, terwijl dat niet nodig is. Ze is niet dik, niet 'vol', gewoon normaal/slank. Daarnaast heeft ze mooie borsten en geef ik haar ook regelmatig complimentjes... Weet niet precies wat ik er mee aan moet, maar de tijd zal het leren. Ze heeft gezegd te willen wachten met seks; ik was blij dat ze dit zelf aangaf... We hebben elkaar overigens al wel naakt gezien (maar dat was al een tijdje)..... Nu duurt het weer even voordat ze komt en blijft slapen, want ze is druk met school (tentamens) en ik met mijn werk! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en dat van die douche was maar één voorbeeld omdat iemand dat als 'tip' meegaf (maar dat had ik in het begin van onze relatie ook al een keer gevraagd, toen ik bij haar thuis sliep en we alleen waren). We hebben hier dichtbij ook 'de nieuwe Thermen' zitten (sauna), maar dat vond ze ook niets om heen te gaan (terwijl ze wel van dat soort dingen houdt) Ze is ook niet pro-actief in bed, neemt niet of nauwelijks initiatief en doet alleen iets als IK het doe... Tja..waarschijnlijk onzekerheid en de 'angst' bij haar om wat fout te doen o.i.d..... Ik zal geduld moeten hebben, en dat heb ik want het is een leuke meid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want heeft ze ook moeite met bikini e.d.? Anders kun je ook naar iets waar je een bikini aan kunt, misschien dat het haar wat meer ruimte geeft. |
![]() |
|
Is ze wel aan de pil? Want toen k dat zelf nog niet was, wilde ik ook geen seks.. Bang om zwanger te worden. Schijnt dat veel meisjes bang zijn om zwanger te worden, zelfs als ze net aan de pil zijn..
Daarnaast... misschien heeft ze wel nare dingen meegemaakt vroeger? Geen idee hoor, maar ook een optie!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over relatie Mangler | 24 | 08-12-2016 15:57 | |
Seksualiteit |
Heb je al eens seks gehad? Bright Blue | 406 | 23-11-2012 22:04 | |
Liefde & Relatie |
Raad nodig Balpen | 47 | 16-03-2012 09:12 | |
Liefde & Relatie |