Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2008, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me afvraag: je zegt steeds dat je er 'bang' voor bent en dat jullie er niet eens samen over (durven te) praten.. Zou je dan misschien niet nog even wachten??
Al die haast om seks te hebben.. Het wordt daar echt niet beter van hoor! Als bij jullie de grens eerst nog ff ligt bij vingeren/trekken, dan doe je dat toch lekker? Wie zegt dat je perse seks moet hebben gehad als je een half jaar samen bent!
Wij hebben meer dan een jaar gewacht. Het is echt niet zo dat 't dan allemaal soepeltjes gaat, maar het is wel zo dat we het overal over durven te hebben, ook qua seks en dat we er allebei echt klaar voor waren. We waren wel wat zenuwachtig, maar we vonden het allebei niet 'eng'. Dit komt denk ik ook juist doordat we er zoveel ook gepraat hebben samen, zodat we alles precies wisten van elkaar en geen van ons tweeën zich opgelaten voelde.

Weet het niet hoor, maar misschien een tip..
lol, zeg dat nou nie-hiet
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me afvraag: je zegt steeds dat je er 'bang' voor bent en dat jullie er niet eens samen over (durven te) praten.. Zou je dan misschien niet nog even wachten??
Al die haast om seks te hebben.. Het wordt daar echt niet beter van hoor! Als bij jullie de grens eerst nog ff ligt bij vingeren/trekken, dan doe je dat toch lekker? Wie zegt dat je perse seks moet hebben gehad als je een half jaar samen bent!
Wij hebben meer dan een jaar gewacht. Het is echt niet zo dat 't dan allemaal soepeltjes gaat, maar het is wel zo dat we het overal over durven te hebben, ook qua seks en dat we er allebei echt klaar voor waren. We waren wel wat zenuwachtig, maar we vonden het allebei niet 'eng'. Dit komt denk ik ook juist doordat we er zoveel ook gepraat hebben samen, zodat we alles precies wisten van elkaar en geen van ons tweeën zich opgelaten voelde.

Weet het niet hoor, maar misschien een tip..
Meer dan een jaar?! Wat zijn jullie voor ijskonijnen?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 18:45
Arwyn
Arwyn is offline
Hehe, ik ben echt geen ijskonijn hoor, we hebben ook genoeg andere dingen gedaan
Maar zolang ik me er niet goed bij voelde, wou ik gewoon niet all-the-way gaan, wil daar later geen spijt van krijgen. En ik hoef ook niet met weet ik veel hoe veel jongens naar bed te zijn geweest, ik ben lekker ouderwets! Puh!

En N00dles: Dat zeg ik dus lekkur wehhel!
Oud 12-05-2008, 17:53
MaStar
MaStar is offline
Ze heeft vannacht bij me geslapen (eindelijk)... We hebben het er vanochtend na het ontbijt over gehad. Ze vind het gewoon moeilijk zichzelf 'bloot' te geven. Dat wist ik eigenlijk al wel. Voorbeeld: ik woon sinds kort in een appartement welke ik deel met een vriend. Die vriend is dit pinksterweekend naar zijn ouders toe, maar tóch doet mijn vriendin de deur op slot in de badkamer (als ze gaat douchen, en er niemand in de buurt is). Samen douchen wilt ze ook niet (heeft ze nooit gewild), want daar heeft ze geen zin in etc..

Naar mijn mening is ze niet zeker over haar lichaam of 'bang' voor iets, terwijl dat niet nodig is. Ze is niet dik, niet 'vol', gewoon normaal/slank. Daarnaast heeft ze mooie borsten en geef ik haar ook regelmatig complimentjes...

Weet niet precies wat ik er mee aan moet, maar de tijd zal het leren. Ze heeft gezegd te willen wachten met seks; ik was blij dat ze dit zelf aangaf... We hebben elkaar overigens al wel naakt gezien (maar dat was al een tijdje).....

Nu duurt het weer even voordat ze komt en blijft slapen, want ze is druk met school (tentamens) en ik met mijn werk!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 21:46
Qimm
Qimm is offline
ja als je niet samen wil douchen wordt seks ook niks natuurlijk.
Oud 12-05-2008, 21:48
Verwijderd
Hahah een vriendin van mij had al wel seks met d'r vriendje maar wilde alleen in het donker douchen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 22:22
Qimm
Qimm is offline
nja, toch is dat geen goede insteek Meestal getuigt dat van onzekerheid, en dat icm seks is niet echt briljant
Oud 12-05-2008, 22:49
Nienna*
Nienna* is offline
Haha, ik ging eerst douchen (en toen niet seksen, maar ja, dat was omdat de relatie fling/crush/bijna-relatie overging )

Laatst gewijzigd op 12-05-2008 om 23:20.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 22:51
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
nja, toch is dat geen goede insteek Meestal getuigt dat van onzekerheid, en dat icm seks is niet echt briljant
En daarom duurt het dus ook voordat we seks zullen hebben, en daarom is dit topic ook geopend Vandaar dat ik hoopte dat iemand wat tips had

en dat van die douche was maar één voorbeeld omdat iemand dat als 'tip' meegaf (maar dat had ik in het begin van onze relatie ook al een keer gevraagd, toen ik bij haar thuis sliep en we alleen waren). We hebben hier dichtbij ook 'de nieuwe Thermen' zitten (sauna), maar dat vond ze ook niets om heen te gaan (terwijl ze wel van dat soort dingen houdt)

Ze is ook niet pro-actief in bed, neemt niet of nauwelijks initiatief en doet alleen iets als IK het doe... Tja..waarschijnlijk onzekerheid en de 'angst' bij haar om wat fout te doen o.i.d..... Ik zal geduld moeten hebben, en dat heb ik want het is een leuke meid
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 23:11
Qimm
Qimm is offline
Succes met geduld hebben dan, het zal op den duur wel goed komen
Oud 12-05-2008, 23:21
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
We hebben hier dichtbij ook 'de nieuwe Thermen' zitten (sauna), maar dat vond ze ook niets om heen te gaan (terwijl ze wel van dat soort dingen houdt)
Die Thermen is toch niet naakt? Of die juist wel?
Want heeft ze ook moeite met bikini e.d.? Anders kun je ook naar iets waar je een bikini aan kunt, misschien dat het haar wat meer ruimte geeft.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 19:00
Sask!a
Sask!a is offline
Is ze wel aan de pil? Want toen k dat zelf nog niet was, wilde ik ook geen seks.. Bang om zwanger te worden. Schijnt dat veel meisjes bang zijn om zwanger te worden, zelfs als ze net aan de pil zijn..

Daarnaast... misschien heeft ze wel nare dingen meegemaakt vroeger? Geen idee hoor, maar ook een optie!
Oud 19-05-2008, 18:27
francisco
francisco is offline
ik had 6 maanden verkering en geen sex mee gehad hoor echt niet !
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 20:04
Qimm
Qimm is offline
geloof er niks van
Oud 20-05-2008, 12:00
*oma*
*oma* is offline
Misschien moeten jullie gewoon standaard naakt gaan slapen. Dan lig je toch bedekt onder de dekens, maar wel in je nakendeniksie.

Regels voor berichten