Advertentie | |
|
![]() |
|
Joepie, heb http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=34895 nu, met de +40 spelldamage enchant. Nu ga ik weer verder sparen voor de boots/legs.
![]() Armory nu: http://eu.wowarmory.com/character-sh...lyon&n=Chocola Alleen jammer dat ik dus die neck van SSO heb alleen nog Revered ben met Aldor. Kan wel ff een hoop fel arnaments inkopen of farmen ofzo maar daar heb ik geen zin in (farmen) en geen geld voor (sparen voor epix flying). dus gewoon hopen dat er veel fel arnaments blijven droppen. ![]()
|
Ik zit met een klein probleempje. Ik ben begin februari gestopt met WoW en weet niet echt wat ik met m'n account doe. Ik ga weer veel vrije tijd krijgen (vakantie), dus mssn weer activeren voor 2 maandjes ofzo, of ik verkoop 'm... heb er een leuke Druid op (70, Balance). Heb bijna alle Leatherworking Patterns die er zijn, flinke reputation en skills panel, gear voor zo goed als elke situatie en spec... aan de ene kant zonde om te laten wegrotten.
![]() Moet wel zeggen, die gear is vooral Karazhan/Gruul's Lair level, was niet echt hardcore, gewoon mooi kloten met wat lui... ![]() |
![]() |
|
Ja nou jij hebt toch een 70!!
![]() ![]() Lijkt me wel leuk verder hoor, maar ben beetje aan het quitten met wow ![]()
|
M'n broertje speelt het ook, sinds gisteren.
![]() ![]() Btw, Pim, wat is jouw chaer name, ik wil je eventjes opzoeken @armory. ![]()
||
Citaat:
Nu zit ik wel op een gamecard te spelen. Ben nu lvl 66 en heb 7days 1 hour playtime (en al 18k honor ^^) ik heb bijvoorbeeld eens 8 SM cath runs gedaan (van elke run 15 min: rested tikt dat behoorlijk aan). En ook ramparts met 3 lvl 70 guildies (duurt dan ook superkort)
|
Joah, levelen gaat snel als je er echt voor gaat. Had ik ook met m'n night elf priest, echt in 3 weken naar 70 ofzo, goede vriend van me heeft me heel veel geboost tot lvl 61 ofzo, en toen die laatste paar lvls gewoon dik gechainquest in outlands, hoppa. Nu gear aan het verzamelen, vooral pvp stuff heb ik zin... raiden doe ik wel horde side, met m'n belf shadowpriest. Eergisteren 3v3 gestart (op night elf dus) met diezelfde vriend die me geboost had, en nog een vriend.. priest warrior mage, in een avond even 1664 rating gehaald.
![]() En horde side hebben we nu Kalecgos neer, vorige week... en gister al wat tries gehad op Brutallus. Dat was best chaotisch, een hoop discussie over de tactics, hoe we het precies gaan doen.. en problemen enzo. Best try iets van 75% ofzo geloof ik. Maarja, dat duurt nog wel een tijdje.. vraag me af of we de dps hebben voor Brut. Hebben nog niet óptimale gear, en doubt dat onze guild mensen LW gaat laten skillen voor die drums.
|
Gisteren was er een lvl 70 hunter uit de guild, dus toen ik vroeg of er iemand was die zin had in SM, besloot hij me maar eventjes te boosten. Eerst library, voor een quest en vervolgens Armory en Cathedral en kijk eens wat er in Cathedral dropte voor mij: Scarlet Chestpiece
![]() Die staat dus mooi op de AH, voor behoorlijk hoge prijs (250g bid, 350g buyout). Mochtie niet verkopen op deze prijs, dan kan ik hem nog altijd voor wat minder erop zetten. Anyway, ik ben erg blij met die drop, want dan kan ik wel vooruit. Verder dropten er nog de nodige leuke blue mail items, die ik wss wel ergens binnenkort mag gaan equippen (aangezien het niet raar is, dat ik mss nog een paar keer door SM geboost word), en dan moet ik nog 1 keer AB doen, voor die belt, die me 1,67% extra crit geeft. Behoorlijk veel blue items dus, @lvl 40. ;D Btw, gave equips, Pim! ![]()
|
Die heb je er echt wel bij zitten hoor.
![]() Mijn Gold-farm items zijn nu Netherweave bags, echt damn, eerst vekochten ze voor 6g p.s., zag ik ze eergister opeens voor 18g erop staan, en maar een paar. Meteen ff een hoop Netherweave bij elkaar gesprokkeld en huppakee, binnen no-time had ik 8 bags verkocht en moet nog inloggen dus misschien vandaag ook alweer wat. ^^
||
Citaat:
HOUDEN DIE FUCKERS ER MEE OP NA LIBRARY. ![]() ![]() ![]() Dit terzijde, is 350g buyout wel héél erg veel, voor zoiets leg ik echt niet meer dan 150g neer en zelfs dan nog... Wil trouwens het schild uit Armory looten. En eventueel nog 'n paar armor-dingen, heb de pants ook al en in combinatie kan dat misschien nog wel leuk worden. Hoewel eigenlijk mijn armor veel hoger is als ik die dingen niet gebruik. ![]()
|
Over twinking gesproken, laatst heb ik met mijn banking alt Feet of the Lynx voor 10 G BO gekocht van de AH ( Van een of andere lowbie waarsch. die niet goed weet wat die dingen waard zijn ) en toen verkocht voor 70 G. Altijd leuk om op zo'n manier te cashen
![]() En gz Alpha ![]() Bij ons gaan ze vanavond ook weer beginnen met raiden ( Althans hopelijk, anders word het misschien voor mij eens tijd voor iets anders... ).
|
Jeej, lvl 20 Druid.
![]() Cat form en de hele reutemeteut, kan zelfs mensen ressen vanaf nu. Moet alleen nog die maple seeds oid zien te kopen of te vinden. ![]()
|
Ik denk dat het toch wel belangrijk is, dat ik van mijn Scarlet Chestpiece afkom, aangezien ik mijn mount wil kunnen kopen. Anyway, gisteren eventjes SM armory gedaan, met een (intens falende) lvl 36 warrior, een lvl 41 rogue, lvl 47 hunter die meewilde, ik als lvl 40 en een lvl 33 priest, die op een gegeven moment wegmoest en daarna dan een lvl 40 priest. Op zich behoorlijk ez mode, aangezien we gewoon alleen maar doorramden, en geen één keer gewipet zijn.
Anyway, die warrior dacht schijnbaar dat hij alles wist. Hij vond dat pets voor de hunter waardeloos waren (hij had zelf een lvl 70 hunter) en was iedereen af aan het zeiken. Achja, mensen die intens hard falen moeten er ook zijn. We hebben iig alles gehaald, zonder te wipen. Het had wel niet veel gescheeld, of de lvl 33 priest had de warrior laten wipen, omdat die dus echt iedereen af aan het zeiken was. Ik hoop nu nog op een group voor Uldaman, aangezien daar een leuke lvl 40 blue gun dropt. =) Dadelijk maar eens eventjes mijn warrior, Planetix, op Doomhammer levelen, kan ik in het weekend mijn stiefvader dissen. ![]()
||
Citaat:
![]() En AO, gefeliciteerd met je verjaardag! Verder heb ik er een nieuwe cloak bij van badges die ik al een tijdje wilde hebben (60 badges), niet omdat ie ZO veel beter is dan mijn oude, maar het is sowieso wel een upgrade en met elke week Kara clear stromen de badges binnen. ![]() Gister nog met een PUG 3 heroics achter elkaar gedaan zonder drinkpauze's, repairs, wipes of ook maar 1 dode. Was echt een ubergroep met mij (lock), nog een lock, dps shammy, tankadin en dr00d. Enige wat irritant was was dat de andere lock mij constant "positief advies" proberen te geven over mijn spec. Hij drong erop aan dat ik ook voor destro zou gaan om er hogere dps uit te halen enzo. Daar kreeg ik wel echt de kriebels van, want ik ben nou eenmaal op het moment echt blij met mijn build, sta altijd bovenaan of 2e van de dmg lijst enzo. Advies is oke, maar pushen is bij mij een nono, laat mij toch lekker mn eigen build hebben. ![]() ![]()
|
Hmm Leeuwtje, Grappig. Weet je nog hoe die tankadin heette? Wij hebben iemand in de guild die precies hetzelfde had gedaan op zijn tankadin
![]() Ik zoek nu een guild om kara mee te clearen zodat ik Wat badges kan halen ![]() Het gaat wel lekker: http://turalyon-eu.warcrafter.net/Zeddica Aleen de mix tussen quest blue's Pvp Gear en BT de BT epic is een beetje krom ![]()
|
Over minder dan een half uur heb ik mijn mount, de Mechanostrider.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
http://armory.wow-europe.com/charact...&n=Scorpiohnlh
Dat zal waarschijnlijk z'n hunter geweest zijn dan ![]() Zelf heb ik een BM specced hunter en als je pet zich redelijk staande kan houden als offtank in non-heroics moet ik zeggen dat hij niet echt waardeloos is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dan doe ik ook mee
![]() M'n 2 priests: http://eu.wowarmory.com/character-sh...&n=Alass%C3%AB http://eu.wowarmory.com/character-ta...+Hand&n=Alasse
|
http://eu.wowarmory.com/character-sh...alp&n=Chiepzor
Mijn equip had inmiddels beter moeten maar m'n tank spul dropt maar niet in BT .. ( En ./cry @ shield ofc... ) . Had vandaag overigens 16 gerolt voor de ZA bear mount... -,- .
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij is nu iets beter dan dat ik het eerder zag (nu heeft hij de PvP set aan), maar hij draagt een necklace met +35 healing, bracers met strength. Dit is m'n main: http://armory.wow-europe.com/charact...m&n=Limskragma Wellicht niet denderend, maar ik raid vrij weinig en ben te lui om veel te grinden voor gear enzo ![]() Overigens hadden we vanavond de 2e try op Lurker en hij ging na effe aandringen dood. Voor de gein hebben we maar effe onvoorbereid Hydross geprobeerd en ondanks wat irritante repops en wat D/C's kwam ie op 76%. De volgende keer gaat ie dus neer ![]() |
![]() |
|
Langzaam aan kom ik wel op een leuk raidniveau met me moonkin, nou nog even de raidleaders overtuigen
![]() http://eu.wowarmory.com/character-sh...Nether&n=Aelan
||
Citaat:
Zelfs met een ietwat vage grp setup ( Alhoewel 3 x bloodlust = pure win natuurlijk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 |