Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'Eigenlijk' --> Zenuwtrekje. Als ik echt zenuwachtig ben stop ik het wel drie keer in eén zin.
'Ja nee, maar, nee ja, nee, ik weet het niet' --> Eigenlijk (hee, daar heb je hem weer) alleen bij therapie. 'Kut' --> Foute gewoonte om alles wat me niet aanstaat te omschrijven als kut of klote. Zijn mijn ouders ook niet zo blij mee. 'Jezus' --> Als reactie op iets vreemds/schokkends/onwaarschijnlijks. 'Holy Moses' --> Zie jezus. 'Ja maar dat is toch ook zo?' --> Om bevestiging vragen als iemand (en dan meestal mijn broer) begint te lachen als ik iets vertel dat niet grappig bedoeld is. 'Lieverd' --> Als ik chagrijnig ben. 'Lieverd, ik weet dat ik het pas vijf keer heb gevraagd, maar wil je nu alsjeblieft even die kutmuziek zachter zetten ![]() |
![]() |
|
'Ach', als opening van een zin.
'Aah, yes', als dingen op een mannelijke manier gaaf zijn. Als ik bijvoorbeeld zit te zappen en ik kom bij een film waarin iemand op een motor door een muur tegen een vrachtwagen vol explosieven aanrijdt, 'Aah, yes'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op zo'n Simpsons-manier? Zoals die kerel die altijd 'yeeeeeeeeeeeeees' zegt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe, ik zeg dan altijd 'njaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?' of een kort 'NJA!'. En zo neem ik ook de telefoon op, behalve als ik heel verbaasd 'hallo' zeg bij onbekende nummers enzo.
De 'yeeeeeeeeeeeees' doe ik wel heel vaak als ik alleen ben. En vrolijk. Sinds die post van hierboven heb ik 'm al minstens vijftien keer gezegd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee, niet van jou maar van G ![]()
||
Citaat:
![]() En ik zeg steeds vaker dingen als: Jeweettoch.
||
Verwijderd
|
Ohja, even een quote van een vriend:
Citaat:
Ik ben veel te gevoelig voor andermans stopwoord |
![]() |
||
Citaat:
![]() 'anders rij je even door' 'anders parkeer je je auto niet midden op de weg' 'anders ga je met 20 over die drempel'
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 |