Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2008, 15:42
Verwijderd
Citaat:
ik gooi door alle gerechten (uitgezonder van aardappel-groente-vlees) knoflook, minstens 2 teentjes.
Jij zal lekker ruiken dan. ;x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2008, 16:31
Verwijderd
*Ik eet heel snel.
*Ik sorteer ook de m&m's en ik eet ook eerst overal wat dingen van totdat elke kleur evenveel heeft.
*Yoghurt eten met het kleinste lepeltje
*Als er meerdere dingen op mijn bord liggen eet ik ding voor ding, ik eet nooit alles door elkaar en ik prak al helemaal niet (bah)
*Ik eet cup-a-soup met een lepeltje.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 16:32
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
Jij zal lekker ruiken dan. ;x
hehe, ik heb gelukkig nog nooit echt iemand horen klagen daarover. =)
misschien komt 't omdat ik 't bijna iedere dag eet, al sinds ik klein ben? dat je het daarom niet zo ruikt?
maar: 't zuivert wel lekker je bloed =) en 't smaakt heerlijk vind ik. gewoon door 't eten dan he
Oud 15-05-2008, 18:17
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
hehe, ik heb gelukkig nog nooit echt iemand horen klagen daarover. =)
misschien komt 't omdat ik 't bijna iedere dag eet, al sinds ik klein ben? dat je het daarom niet zo ruikt?
maar: 't zuivert wel lekker je bloed =) en 't smaakt heerlijk vind ik. gewoon door 't eten dan he
agreed. hoewel ik het niet door aaaaalles doe.
Oud 16-05-2008, 00:13
Lyne
Lyne is offline
Oehh knoflookgarnalen!

Maar ik moet altijd het lekkerste tot het laatst bewaren. Dus als ik bijvoorbeeld aardappels-groente-vlees heb, dan eet ik wss eerst de groente op, dan de aardappels en daarna het vlees.

Daarnaast gooi ik bijna overal saus overheen. Ketchup, curry, mayo, saus uit zakjes, maakt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 21:57
capibara
capibara is offline
Citaat:
rijst eet ik als mn bord bíjna leeg is altijd met mn handen verder op. maakt niet uit wat voor rijstgerecht en/of waar ik ben. dat eet zó lekker!
Dat ja, en als er van die bakken rijst van de Chinees over zijn eet ik ze ook altijd zo leeg.

En ik ben al tijden gecharmeerd van het drinken van een koud biertje tijdens het douchen .
Oud 24-05-2008, 12:38
MH
MH is offline
Een mergpijpje bij de koffie/thee uitknijpen, eerst de creme oplikken en dan het marsepeinen omhulsel pas opeten.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 22:44
Meadow
Meadow is offline
Heh, ik houd van het proberen van waco combianties, en dat pakt soms goed, en soms slecht uit. Een combi die iedereen hier waarschijnlijk disgusting vind is pringles met slagroom, maar die heb ik een hele poos erg lekker gevonden . IJS met ketchup was minder succesvol, maar een avocado milkshake is erg lekker .
Oud 25-05-2008, 23:29
MH
MH is offline
Citaat:
Heh, ik houd van het proberen van waco combianties, en dat pakt soms goed, en soms slecht uit. Een combi die iedereen hier waarschijnlijk disgusting vind is pringles met slagroom, maar die heb ik een hele poos erg lekker gevonden . IJS met ketchup was minder succesvol, maar een avocado milkshake is erg lekker .
Ik krijg hier inderdaad plaatsvervangende braakneigingen van...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 08:35
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ik krijg hier inderdaad plaatsvervangende braakneigingen van...
Haha, ja, de meeste mensen, ik ben gewoon ontzettend nieuwsgierig naar nieuwe dingen op ge gebied van voedsel. Ooit heeft iemand toch kip me chocola uitgevonden, en er moeten nog meer van die vreemde combis zijn die lekker zijn .
Oud 26-05-2008, 11:34
Verwijderd
Ik gebruik ook veel knoflook, en als ik het heb uitgeperst snuffel ik daarna steeds aan mijn vingers omdat het zo heerlijk ruikt
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 16:20
KiMZz
KiMZz is offline
Ik eet witbrood met een dikke laag pindakaas en banaan Echt zalig!
Oud 28-05-2008, 19:55
dennis018
dennis018 is offline
ik weet niet of dit als vreemd gezien moet worden of niet, savonds laat (rond 22.00) vind ik het vaak lekker rijste pap te eten..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 17:11
goeltje
goeltje is offline
Daar is absoluut niets vreemds aan.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 14:50
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Ik gebruik ook veel knoflook, en als ik het heb uitgeperst snuffel ik daarna steeds aan mijn vingers omdat het zo heerlijk ruikt
Ik ook En ook al was ik mijn handen 10x, de geur blijft altijd een dag hangen en dat vind ik helemaal niet erg!
Oud 31-05-2008, 10:50
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Ik wals alstijd alles dat ik mijn glas zit, en laat de eerste slok altijd mijn hele mond doorgaan....
Oud 26-06-2008, 22:10
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Als ik pizza margherita bestel, dan snijd ik het altijd in 6 stukken. Soms zijn de korsten zo lekker dat ik een hele halve rand aan korst van de pizza snij en die eerst opeet.

Ik eet ook vaak roeryoghurt (plein) met stukjes appel.. heerlijk.

niet vreemd?
Oud 27-06-2008, 16:50
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Als ik pizza margherita bestel, dan snijd ik het altijd in 6 stukken. Soms zijn de korsten zo lekker dat ik een hele halve rand aan korst van de pizza snij en die eerst opeet.

Ik eet ook vaak roeryoghurt (plein) met stukjes appel.. heerlijk.

niet vreemd?
ik eet haast nooit pizza, maar als de korst lekker krokant is eet ik die ook altijd als eerst
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 22:13
Verwijderd
Ik bedacht me vandaag dat ik als ik tortellini met bolognese saus eet dat ik er dan altijd een bult sla overheen gooi en het dan allemaal door elkaar meng
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 14:03
brands
brands is offline
Citaat:
En natuurlijk bij Magnums eerst alle chocola van de zijkanten eten!
Doe ik ook altijd. Weet nie waar ik dat vandaan heb. Maar het chocola zal wel het lekkerst zijn.

Citaat:
*Ik eet heel snel.
Daar ben ik ook goed in. En dan vooral als ik bij mijn familie ben. Of die eten zo langzaam.

Wat ik ook wel apart vind is dat je in Rusland (1x geweest) 3x warm eet. Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet.

Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:27
palindrome
palindrome is offline
Ik eet 's avonds wel eens wat augurken als ik honger heb
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:36
indigo
indigo is offline
Als ik een boterham met hagelslag smeer, doe ik er expres iets te veel op, dan kan ik dat met het beetje boter dat nog aan mijn mes zit eraf halen en van mijn mes eten. Zo gaat er wel veel hagelslag doorheen in een week .

De laatste tijd eet ik eerst de binnenkant van een boterham, en pas later de korstjes, waar ik dan nog een beetje boter/kruiden op doe. Hmm .

En ik houd van pindakaas met komkommer, pindakaas of tahin met een beetje honing, maar ik weet niet of dat zo gek is . En ik maak yoghurt-kokos-rozijnen-mengsel voor op mijn brood, echt heerlijk.
Oud 03-07-2008, 04:31
Verwijderd
Citaat:
Het is toch juist normaal om geen zuiveldranken uit een glas te drinken, want dat is niet goed voor het glas ofzo?
Geen zuivelglazen omspoelen met bierglazen: vet zorg ervoor dat de schuimkraag verneukt wordt.

dat is het enige wat ik me voor kan stellen dat je bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Geen zuivelglazen omspoelen met bierglazen: vet zorg ervoor dat de schuimkraag verneukt wordt.

dat is het enige wat ik me voor kan stellen dat je bedoelt.
Lees het topic eens goed, daar staat allang een reply.:/ + Waarom op iets antwoorden dat duisent jaar terug is gezegd?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 17:35
klompje
klompje is offline
Als ik pizza eet eet ik altijd het eerste het 'beleg' ervanaf, en als laatste de bodem pas!
Oud 23-07-2008, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Mijn vreemde gewoonten laten zich vooral merken in snoepgebied. Melocakes, daarvan bijt ik eerst het bovenste laagje chocola, dan lik ik de marshmallow eruit en eet ik het koekje op.
ik ook! maar dan in de omgekeerde volgorde
Citaat:
Bij het avondeten zorg ik altijd dat van het eten dat ik het lekkerst vind (bijvoorbeeld gebakken aardappelen, een kaasburger, courgette) minstens voor de helft laat liggen terwijl ik de rest van mijn bord leegeet, en dan eet ik mijn 'lekkere' eten als een soort van toetje.
ken ik... doet niet de helft van de wereldbevolking dat?
Citaat:
oooeeeh ik ook
ik mag altijd de look fijnhakken van m'n vriend, en dan kan ik me daar hele avonden aan mijn vingers zitten ruiken zeg lekkeeeuuuur

hehe, we hebben een beetje geupt zie ik, dacht al dat ik die topictitel nog al eens gezien had 't is maar een kleine up hé?

Laatst gewijzigd op 23-07-2008 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 20:51
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Ik bedacht me vandaag dat ik als ik tortellini met bolognese saus eet dat ik er dan altijd een bult sla overheen gooi en het dan allemaal door elkaar meng

Mijn vrienden en ik (niet dat ik ze vaak zie) noemen sla altijd "gras". En we moeten er altijd een zakje evan meenemen.
Oud 26-07-2008, 14:09
*oma*
*oma* is offline
Ik doe over heel veel dingen kaas^^. Verder drink ik graag melk uit het pak, het liefst in combinatie met een paar dropjes en laat ik salmiakpastilles altijd een paar dagen liggen zodat ze zacht worden.

Mijn lievelingseten is dus ook kaas.
Oud 26-07-2008, 15:25
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Vroeger at ik hele bakken met ijsblokjes.
Oud 26-07-2008, 19:50
Missy
Missy is offline
Ik doe altijd heel veel suiker in mijn thee, anders vind ik het niet te drinken.
Oud 27-07-2008, 00:27
AzN
AzN is offline
- Iedere hap van 'n boterham of 'n zacht broodje neem ik niet rechtstreeks, maar scheur ik er eerst van af.
- Koffie of thee (alle smaken en soorten) drink ik alleen met 2 zoetjes.
- Appels en peren eet ik met klokhuis en al op.
- Wortels, paprika's, komkommers en tomaten lust ik alleen rauw, gekookt vind ik ze vies en ranzig.
Oud 27-07-2008, 07:29
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Citaat:
Ik snij altijd het linker onderhoekje van mijn brood af als ik mijn boterham ga smeren.

Soms heb ik opeens zin om bij mijn spaghetti een boterham te eten.
Haha, dat doe ik ook Eerst linkerhoekje eraf eten...denken mensen altijd dat ik een droge bth wil, terwijl ik gewoon 1 hoekje eraf eet

Verder?
- ik eet overal ketchup bij; lasagne, pizza, aardappels, brood etc.
- s'avonds eet ik eerst avondeten, dan toetje, dan een glas siroop en dan een kauwgompje. Eigenlijk gaat dit standaard altijd zo

meer kan ik eigenlijk even niet bedenken
(ik eet trouwens niet het lekkerste pas het laatst, als een van de weinige hier geloof ik. Juist als eerst, anders is het alweer koud )
Oud 29-07-2008, 17:41
CRAZY×LOVE
CRAZY×LOVE is offline
Gest00rd maar zo UBERLEKKER!
2 Biscuitjes met een marshmallow ertussen ! en dan eerst ff in de magnetron laten smelten ^^ Delicious !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten