Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Oehh knoflookgarnalen!
Maar ik moet altijd het lekkerste tot het laatst bewaren. Dus als ik bijvoorbeeld aardappels-groente-vlees heb, dan eet ik wss eerst de groente op, dan de aardappels en daarna het vlees. Daarnaast gooi ik bijna overal saus overheen. Ketchup, curry, mayo, saus uit zakjes, maakt niet uit. |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben al tijden gecharmeerd van het drinken van een koud biertje tijdens het douchen ![]()
|
Heh, ik houd van het proberen van waco combianties, en dat pakt soms goed, en soms slecht uit. Een combi die iedereen hier waarschijnlijk disgusting vind is pringles met slagroom, maar die heb ik een hele poos erg lekker gevonden
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Als ik pizza margherita bestel, dan snijd ik het altijd in 6 stukken. Soms zijn de korsten zo lekker dat ik een hele halve rand aan korst van de pizza snij en die eerst opeet.
Ik eet ook vaak roeryoghurt (plein) met stukjes appel.. heerlijk. niet vreemd?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wat ik ook wel apart vind is dat je in Rusland (1x geweest) 3x warm eet. Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet. Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 14:59. |
![]() |
|
Als ik een boterham met hagelslag smeer, doe ik er expres iets te veel op, dan kan ik dat met het beetje boter dat nog aan mijn mes zit eraf halen en van mijn mes eten. Zo gaat er wel veel hagelslag doorheen in een week
![]() De laatste tijd eet ik eerst de binnenkant van een boterham, en pas later de korstjes, waar ik dan nog een beetje boter/kruiden op doe. Hmm ![]() En ik houd van pindakaas met komkommer, pindakaas of tahin met een beetje honing, maar ik weet niet of dat zo gek is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is het enige wat ik me voor kan stellen dat je bedoelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ik mag altijd de look fijnhakken van m'n vriend, en dan kan ik me daar hele avonden aan mijn vingers zitten ruiken zeg ![]() ![]() hehe, we hebben een beetje geupt zie ik, dacht al dat ik die topictitel nog al eens gezien had ![]() Laatst gewijzigd op 23-07-2008 om 18:38. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vrienden en ik (niet dat ik ze vaak zie) noemen sla altijd "gras". En we moeten er altijd een zakje evan meenemen.
|
Ik doe over heel veel dingen kaas^^. Verder drink ik graag melk uit het pak, het liefst in combinatie met een paar dropjes en laat ik salmiakpastilles altijd een paar dagen liggen zodat ze zacht worden.
Mijn lievelingseten is dus ook kaas.
|
- Iedere hap van 'n boterham of 'n zacht broodje neem ik niet rechtstreeks, maar scheur ik er eerst van af.
- Koffie of thee (alle smaken en soorten) drink ik alleen met 2 zoetjes. - Appels en peren eet ik met klokhuis en al op. - Wortels, paprika's, komkommers en tomaten lust ik alleen rauw, gekookt vind ik ze vies en ranzig.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Verder? - ik eet overal ketchup bij; lasagne, pizza, aardappels, brood etc. - s'avonds eet ik eerst avondeten, dan toetje, dan een glas siroop en dan een kauwgompje. Eigenlijk gaat dit standaard altijd zo meer kan ik eigenlijk even niet bedenken (ik eet trouwens niet het lekkerste pas het laatst, als een van de weinige hier geloof ik. Juist als eerst, anders is het alweer koud ![]()
|
|