Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2008, 15:11
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
R.I.P lieve sisi..
[afbeelding]
Na 21 jaar ben je niet meer bij me...
Ik heb altijd van je gehouden, ook toen ik de laatste vier jaar niet meer bij je woonde.
Na een lang leven van 21 jaar ben je rustig ingeslapen met je koppie in de handen van je baasje, mijn moeder.
sis, ik zal je missen...

Het ging zo slecht.
Ik heb nognooit zoveel stemmingswisselingen gehad. ik werd gek van mezelf. weer Am, op de HAP zeggen ze dat het nu echt niet meer kan. Maar het lukt me niet. Misschien moet ik naar een andere stad verhuizen maar dat wil ik niet. Mijn hart ligt toch echt in Utrecht.
Ik ga maar een brief schrijven naar me huisarts, ze zal wel van me af willen dus ga ik wel weg.(uhmmm.. borderline)

Vandaag probeer ik rustig te blijven en geniet ik van het zonnetje..
*knuf*.

Citaat:
Er staat echt darkfairy ja!
je meent het!.

Citaat:
Vandaag weer ff thuis geweest! Gezellig met mijn broer het spelletje Fluxx gespeeld. De treinreis was wel veel, maar ik heb het van de negativiteit gewonnen! Ben zo blij! Nu mag ik vaker alleen naar huis!
ik ben blij dat het wat beter met je gaat.
zo aan je posts te zien.
proberen vol te houden he.
Citaat:
Wie is die malle spammerd die het andere topic zo gezellig heeft volgespammerd??

Ik ben vandaag naar Zandvoort aan Zee geweest. Lekker uitgewaaid, mooie fotos gemaakt (hoezo dikke kop, sjees) en nou ja. Het was gezellig. En nu ga ik naar Mushu. Thee drinken. Ja.
Ja. ik weet het dus allemaal niet. Lekker onlogisch dus deze post. Blegh.

BBendito el lugar y el motivo de estar ahí
bendita la coincidencia.
Bendito el reloj que nos puso puntual
ahí bendita sea tu presencia.
Bendito Dios por encontrarnos en el camino
y de quitarme esta soledad de mi destino.
ik zou het niet weten

Citaat:
Opa is gister tegen half 11 overleden. Het was rustig, maar het is toch raar zo. Na iedere schokkerige ademhaling spant je lijf zich aan, in afwachting van een eventuele volgende ademhaling - die op een gegeven moment niet meer komt. Mijn oma zag hem wit worden vlak voordat hij zijn laatste adem uitblies, god wat gaat dat snel zeg. Verdrietige mensen, m'n oom die van alles verkeerd aanpakt, maar zelf gewoon te verdrietig is, oma die zo sterk is en opgelucht is omdat haar man, haar maatje niet meer hoeft te vechten.
Het is raar hoe iets waar je op zit te wachten, toch zo onverwacht kan komen. Maar het is goed zo.

[egoistisch] En ik baal er $)(^$% van dat we morgen met de kleinkinderen bij elkaar moeten komen. Vandaag was geen goed plan, want nu kunnen mn neefje en nichtje het even laten bezinken. Maar morgen was míjn feestdag, mijn bevrijdingsfestival waar ik al zo lang naar uit kijk, even lekker weg, ontspannen, genieten. Mn moeder probeert te regelen dat het 's ochtends is, maar we wilden eigenlijk al om 11u in zwolle zijn. Dat gaat m sowieso niet worden.
En ik baal nog het meest van het contrast, 's ochtends lekker huilen en 's middags feesten? Kan dat nou niet gewoon los van elkaar staan? [/egoistisch]

De crematie is waarschijnlijk donderdag. Eén van de enige twee dagen dit blok die qua studie belangrijk zijn. Afspraak met studie-adviseur kan ik waarschijnlijk wel gewoon verzetten, maar dat belangrijke werkcollege (ik heb er maar 2 dit blok) haal ik niet meer in, dat is wel vervelend.

Ik had gewoon liever 1 dag heftig/verdrietig en 1 dag blij en ontspannen gehad, nu kan ik alsnog niet uitkijken naar morgen. Ik had meer zin in morgen dan in m'n verjaardag.
Nou ja, als het goed is komen vanmiddag twee vriendinnen bij mij op het balkon hangen, dat is wel gezellig. En verder ga ik maar een beetje lummelen vandaag, opruimen van feestje nog enzo, want daar kwam ik gister niet meer aan toe. (11u 's ochtends weg gegaan, na twaalven weer thuis)

Verder heb ik zowaar sort of goed gegeten gister en een flinke aanvaring met m'n moeder gehad, wat resulteerde in een huilende mama, huilende ik, zussen met tranen in hun ogen. Ik haat het, ik haat het. Als ik niets zeg doet het pijn, als ik vertel doet het pijn. Ze hebben liever het laatste zeggen ze, maar ik weet het niet. Het is lastig, maar we doen ons best met z'n allen. Ik wil die last niet delen, het is mijn probleem, ik wil niet dat het hun probleem wordt, maar dat is het al.
ave heel veel sterkte *en een dikke knuf*.

ot.
het is lekker weer.
ik heb een beetje spanning.
voor het feest van me neef dadelijk.
maar hij is heel aardig.
maar voor vrienden van hem.
of ze commentaar gaan geven ofzo.
daar heb ik spanning voor.
en zijn vriendin is zo mooi en dun.
en daar ben ik jaloers op.
maar we zien het allemaal.
*positief denken*.
Oud 04-05-2008, 16:49
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:

@Dolce: ik niet snap waarom je dan moet verhuizen, maar ik ben blondt hoor.
nou, omdat ik het erg vind dat die artsen op de HAP utrecht mij al kennen als"dat kind wat zichzelf snijdt"
Ik schaam me dood als ik daarheen moet... echt.. Ik durf die mensen niet meer onder ogen te komen. En dat geldt ook voor me eigen huisarts daarom wil ik weg bij haar..

ot: Het goede leven. In de zon op het balkon met de laptop.. alleen jammer van dat SOG'en..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 18:10
Verwijderd
Ik wil dat iemand met heel stevig tegen zich aandrukt en dan heel lang en hard huilen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 18:34
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Ik wil dat iemand met heel stevig tegen zich aandrukt en dan heel lang en hard huilen.
dat dus
Oud 04-05-2008, 18:46
Verwijderd
Knuffel voor Rasmusje!

OT:Ik ben zo ontzettend verbrand. Als je me aanraakt lijk ik net een kacheltje, maar ik heb het ijskoud. En het doet zo zeer. Ik dacht lekker een poosje in de zon te gaan zitten, maar dat valt dus vies tegen. Ik had wel gezien dat ik een beetje verbrand was, maar nu ben ik helemaal vuurrood. Waarom heb ik nou ook zo'n lichte huid?
Gisteren met m'n moeder wezen winkelen in Arnhem. Het was echt ontzettend leuk. En ik heb zo'n leuke ketting gekocht! (Voor bij de verzameling). Donderdag was ook heel leuk. Eindelijk was de eerste buitenwedstrijd van dit seizoen en het was gewoon super. Als ik daar ben voel ik me gewoon op m'n gemak en dat is bij andere gelegenheden maar zelden zo.

Gisteravond had ik wel een gigantische dip. En dat wil ik niet, want ik wil me niet meer zo voelen als een poosje terug. Maar die negatieve gedachten blijven. En ik weet dat ik jaloers ben, maar toch; m'n 2 beste vriendinnen hebben nu allebei een vriendje en ik niet. Nu denk ik van ziejewel dat ik lelijk en stom ben, ook al zeggen andere mensen van niet, want anders had ik ook wel een vriendje. Dat is misschien een kromme redenatie maar toch. Veel mensen van mijn leeftijd hebben ook al een vriendje/vriendin of gehad. Voor W. vind ik het echt heel fijn dat de verliefdheid wederzijds is, maar bij M. voel ik me ellendig, want dit is voor mij nog een teken dat zij beter is dan ik. Naar mijn idee vinden mensen haar altijd knapper en leuker en liever en slimmer en noem maar op. En als ze dan ook nog eens loopt te flirten met degene die waar ik verliefd op ben dan kan ik wel janken. Ik ben mezelf constant aan het vergelijken met haar en altijd ben ik dan slecht.
En sowieso in de liefde; degene waar ik stapelgek op ben weet dat (hopelijk) niet en wordt vader, degene waar ik sjans mee had loopt ondertussen 2 andere vriendinnen van mij ook te versieren. Ja, ik was dan wel niet verliefd op hem, maar voor hem was ik gewoon een soort nummer op een lijstje. En gisteravond las ik op hyves dat een ex-lief van me gaat samenwonen. Ja, ik word altijd verliefd op mannen die een jaar of 10 ouder zijn (zo stom), jongens van m'n eigen leeftijd vind ik zo jong. Maar men zegt ook vaak wel dat ze jongens/mannen van een aantal jaar ouder beter mij mij vinden passen.
Ik snap mezelf gewoon niet, ik ben bang dat ik 'overschiet', maar ik weet nog niet eens of ik ooit wel een vaste relatie wil, want love hurts.

Dit is wel een erg lang verhaal over m'n liefdesleven en alles.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 19:14
Eend
Eend is offline
Citaat:
@ Eend: ik vind het altijd zo leuk om jouw berichtjes te lezen de laatste tijd! Het lijkt zoveel beter met je te gaan en dat vind ik (ook al ken ik je niet irl) zo ontzettend fijn voor je! Het is vast nog niet rozegeur en maneschijn maar volgens mij sta jij er al zo veel beter voor dan een tijd geleden, en elke keer word ik weer vrolijk van je berichtjes
Oh, thnx! Ik word ook vrolijk van mezelf

@Coopergirl en Dark Fairy ook bedankt
Oud 04-05-2008, 19:18
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 19:24
Eend
Eend is offline
Vandaag lekker heel de dag in de zon gezeten, héérlijk! Met een boekje (Blauwwater van Simone van der Vlugt). Zo spannend!

Ja, het was weer lekker Dinsdag naar de diëtiste...vreselijk...ben volgens mij niks afgevallen. Heb me ook absoluut niet aan mn dieet gehouden met al die feestdagen. Koninginnendag en mijn vader zn verjaardag.

Woensdag weer naar Jasper, mijn psycholoog. Heb mijn huiswerk niet gemaakt, omdat ik geen zin heb om me met problemen bezig te houden. Ik gebruik mijn therapie wel (trucs om het horen van stemmen minder te maken), maar vul het niet in of zo...
Oud 04-05-2008, 19:26
Eend
Eend is offline
@Ave; gecondoleerd...
Oud 04-05-2008, 19:31
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ave: gecondoleerd (}).

Ik weet het niet meer. Zolang ik moet werken gaat alles perfect, voel ik me goed. Maar zodra ik thuis kom en ga nadenken gaat het slecht. Vooral nu dinsdag steeds dichterbij komt.
Ik weet niet eens waarom ik het zo verschrikkelijk vind op kamers. Maar ik zit nu al dagen in tranen omdat ik dinsdag weer terug moet. Morgen is de laatste dag dat ik gelukkig ben. Alleen 's ochtends.

Van mijn ouders mag ik nu ook de huur opzeggen. Mijn gevoel zegt ja, mijn verstand zegt nee. Het heeft me zoveel geld gekost, dat geld krijg ik nooit meer terug. En wat zou de 'buitenwereld' zeggen, mijn studievriendinnen? Ik heb het maar vier dagen geprobeerd. Ik wil het wel langer proberen, maar ik ben bang dat ik daar niet gelukkiger van wordt en dat mijn school eronder gaat lijden. Wat me tegenhoudt om niet nu de huur op te zeggen is de reactie van mensen aan wie ik het wel moet vertellen en het geld dat ik erin gestoken heb. En dat ik zo'n mooie kamer nooit meer zal vinden (de enige reden dat ik de kamer heb genomen). En ik zit twee jaar aan het internet vast.
Maar als dat allemaal geen rol speelde, had ik gisteren de huur al opgezegd.

Een knoop die ik zelf moet doorhakken. Het doet zoveel pijn. Geestelijk en lichamelijk.
Ik wou dat het allemaal een droom was. En soms voelt het ook alsof ik het allemaal gedroomd of verzonnen. Het begin van de vakantie voelde zo perfect, zo volmaakt.

Ik weet echt niet welke keuze ik moet maken.
Oud 04-05-2008, 19:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Heksjuh: ik hecht zelf altijd nogal veel waarde aan wat mijn gevoel zegt Je moet zelf een keuze maken maar doe wat voor jou het beste voelt, anderen hoeven niet te leven met het gevoel wat jij erbij hebt. De kosten die je erin gestoken hebt ben je natuurlijk niet helemaal kwijt, meubels enzo komen altijd nog wel een keertje van pas en die kamer kun je denk ik best mét internet overdoen aan iemand anders. Dat maakt een kamer alleen maar beter Succes met het maken van een keuze.
Oud 04-05-2008, 19:41
Verwijderd
Hoe moeilijk is het om terug te smsen?

Jongens ><
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 20:10
Verwijderd
Vanmiddag grote schoonmaakt gehouden. Mijn bureau en tafeltje zijn weer opgeruimd en van top tot teen gepoetst, de vloer gestofzuigd, bed opgemaakt, bankje leeggeruimd en de was gedaan, dekbed te luchten gehangen, de zooi onder mijn bed opgeruimd en ik heb zelfs het toetsenbord van de compu schoongemaakt, alle tassenzooi geordend. Dat voelt wel goed!

Vanavond nog met huisgenootjes op het grasveld gehangen. Laatste beetje zon opgepikt, gebreid en grieks eten besteld en gegeten. Dit weer doet me zo'n goed. Ik ben echt blij dat die ellendige winter voorbij is.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 20:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Heksjuh: Probeer het deze week. Van dinsdag tot en met vrijdag. Het is mooi weer, dus je kan ook lekker naar buiten. Er is vast wel een park in de buurt waar je lekker kan zitten met je studieboeken. Je went er vast aan, het is gewoon moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 20:45
duivelaartje
duivelaartje is offline
Whaa hij reageerde wel op m'n mail over aanstaande vergadering, maar niet op m'n sms wanneer ik morgen mag solliciteren. Wat is er aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 20:57
Verwijderd
ik ben knal- maar dan ook knalrood verbrand. Auw! En ik heb gewandeld bij het IJsselmeer, ik ben op kermisborrel geweest en...naja. Ik ben dus verbrand. En het is zondag. Maar morgen heb ik vrij, en dat zag ik gisteren pas op mijn rooster. Fijne verrassing dus.

Ik hoop dat de dietiste belt dat ze mijn dieet binnenheeft, want ik wil zo snel mogelijk beginnen.

En Passion for Fashion moet ook eens van zich laten horen. Godverdorie. Ik ben sinds vorig jaar augustus niet meer in NL naar de kapper geweest, en om nou te zeggen dat ze in Peru en Bolivia lekker modieus knippen...pfff. Die dooie cavia op mijn hoofd wil ook wel eens wat.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 20:59
Roosje
Roosje is offline
@ Ave: Gecondoleerd meis! (})

Ot; ik ben weer thuis en mijn sektetante hangt hier rond en mijn Corsicaanse tante met d'r twee dochtertjes en het zijn zulke schatjes. <3 Baby's! En ik ben niet meer bij mijn vriendje en het gaat nog vijf dagen en een uur en acht minuten duren voor we wel weer bij elkaar zijn en over vier weken ben ik klaar met mijn examens. Doen we het voor.
Oud 04-05-2008, 21:29
coopergirl
coopergirl is offline
@ Ave, gecondoleerd. En Ave, ik vind helemaal niet raar dat je graag naar het bevrijdingsfestival wilt.. Is toch iets waar je een beetje naar toe leeft.

Ik heb ook zo'n zin in het bevrijdingsfestival in Zwolle! Er komen leuke bands, het is gratis, het wordt heerlijk weer en dit alles is op fietsafstand :liefde: Vandaag lag ik op het dakterras mijn klinische psychologie studieboek te lezen, maar na een pagina of 10 viel ik in slaap Dit heeft me in ieder geval een verkleurde schouder opgeleverd! It's a start...! Iedereen lag hier trouwens te pitten, terwijl je zou verwachten dat je lekker energie van de zon krijgt.. Maar misschien heeft dit wat met de overgang van het type weer te maken (?). Hoewel ik vanmiddag zeker driekwartier heb geslapen, val ik nu ook al bijna om.

Vanmorgen besloot ik van het weer te genieten en een eind met m'n nieuwe all star converse te wandelen. Damn, ik kreeg me halverwege een last van blaren. De laatste twee kilometer heb ik serieus op mijn sokken over straat/ zand/ gras gelopen, want die schoenen trok ik echt niet langer Het was vast een heel maf gezicht, wandelend met mijn schoenen in de hand, maar o my god wat een kapotte blaar zit er op mijn hiel. Nu heb ik heel snel blaren, en was het nogal overmoedigd om op nieuwe schoenen een heel eind te wandelen... Lang leve de anti-blaarpleister.. Moet morgen trouwens nieuwe kopen, aangezien ik de laatste vandaag heb gepakt.
Oud 04-05-2008, 21:32
Nijn*
Nijn* is offline
@ Heksjuh: jeetje meis, moeilijke beslissing inderdaad.. *knuff* denk er goed over na.

OT: Vandaag ging moeizaam. Weinig gedaan voor school, had de tijd om mijn planning bij te werken, maar heb het niet gedaan. Voel me de hele dag al gespannen en niet goed. Ben toch nog gaan hardlopen, dat was wel even lekker maar ik blijf me vreselijk voelen. Morgen dat werkoverleg waar ik inmiddels ook vreselijk tegenop zie.. Voel me supermoe en naar, dus ga maar snel slapen en zal blij zijn als ik dinsdag weer even naar therapie kan. Hmpf, afhankelijke trut.
Oud 04-05-2008, 21:35
Verwijderd
Heksjuh, het klinkt misschien een beetje bot, maar niemand is na vier dagen 'gewend' of supergelukkig met op zichzelf wonen. En natuurlijk is het moeilijk om op jezelf te wonen... ik vind dat niet gek. En je moet er natuurlijk ook niet superongelukkig van worden. Maar wat is nu precies de crux dat het niet goed gaat? Edit: ik lees het al, je weet het zelf ook niet precies. Des te meer reden om het niet nu al 'op te geven'. Je kunt het meiske!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 21:35
Rob
Rob is offline
Ah, jij gaat ook naar Zwolle, coopergirl? Wij ook, met een hele zooi andere forumers, dus dat wordt nog wel gezellig.

Het lijkt trouwens wel de week dat alles wat kapot kan gaan, ook echt kapot gáát. ><
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 21:40
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ah, jij gaat ook naar Zwolle, coopergirl? Wij ook, met een hele zooi andere forumers, dus dat wordt nog wel gezellig.

Het lijkt trouwens wel de week dat alles wat kapot kan gaan, ook echt kapot gáát. ><
Het is m'n woonplaats (Hoewel... ik woon nu ff tijdelijk een paar km verderop, maar ik heb er een aantal jaar gewoond en nu is het 25 minuutjes fietsen naar het Weezenlandenpark Daarbij ben ik weer bezig met een project in Zwolle, dus wat dat betreft ben ik er niet weg geweest xD)

Hebben jullie een meet georganiseerd? Of gaan jullie elkaar daar toevallig tegenkomen enzo?
Oud 04-05-2008, 21:58
handschoen
handschoen is offline
Het is alsof ik de afgelopen maanden gewoon zo hard heb gewerkt en m'n voorraad positieve energie daar gewoon helemaal aan op is gegaan. Ik ben gewoon kapot en ik heb nu alleen nog m'n negatieve energie waar ik uit kan putten.

Ik voel me zo mislukt de laatste tijd. En dan word ik daar vervolgens weer boos om. Want ik ben toch goed bezig geweest? Waarom laat ik dan nu alles mislukken??

Wat een zeurpost is dit.
Misschien moet ik maar gewoon gaan slapen zo..

Nou, tot slot toch nog iets positiefs: gisteravond fijn in het park gewandeld met K. <3
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 22:05
Rob
Rob is offline
Citaat:
Het is m'n woonplaats (Hoewel... ik woon nu ff tijdelijk een paar km verderop, maar ik heb er een aantal jaar gewoond en nu is het 25 minuutjes fietsen naar het Weezenlandenpark Daarbij ben ik weer bezig met een project in Zwolle, dus wat dat betreft ben ik er niet weg geweest xD)

Hebben jullie een meet georganiseerd? Of gaan jullie elkaar daar toevallig tegenkomen enzo?
We hebben een meet georganiseerd. Moet je even op Onzin in het Zwolle meet topic kijken, want die gaat daar helemaal over.
En anders stalk je Bas gewoon even want die is er ook bij, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 22:10
Verwijderd
Citaat:
nou, omdat ik het erg vind dat die artsen op de HAP utrecht mij al kennen als"dat kind wat zichzelf snijdt"
Ik schaam me dood als ik daarheen moet... echt.. Ik durf die mensen niet meer onder ogen te komen. En dat geldt ook voor me eigen huisarts daarom wil ik weg bij haar..

ot: Het goede leven. In de zon op het balkon met de laptop.. alleen jammer van dat SOG'en..
Maar volgens mij zijn zij ervoor om jou te helpen als jij dat nodig hebt toch? Misschien vinden ze dat je je aanstelt, misschien vinden ze het zielig, misschien willen ze je gewoon helpen, misschien, misschien. We kunnen helaas niet kijken in andermans hoofden. Ik snap wel dat je je schaamt (zou ik ook doen), maar die hulp van hen heb je wel nodig en het helpt niet als je naar een ander gaat. Vraag liever of ze kunnen helpen dat je minder snijdt. Praat erover met ze! *knuffel*

Gecondoleerd @ Ave, sterkte deze week en ik zou ook balen van het festival, dat zegt niks over hoe je vind voor je opa en andere familie.

Knuffel voor Heksjuh, misschien een idee om jezelf toch nog wat tijd te geven om te wennen? Samen met anderen er slapen (nodig studiegenoten uit), eerst één nachtje, dan twee etc. Geef de moed niet zo snel op!

En huuuuge knuffel voor de rest.

Ontopic ook nog even: m'n broer heeft me vol gepropt met eten en dat is niet fijn. Ik wil dit getal op de weegschaal niet kwijt (alleen naar beneden mag het). En ik ben bang, zó bang maar ik moet niet moeilijk doen. Kom op ik ben al 21.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 22:14
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:

@Coopergirl en Dark Fairy ook bedankt
graag gedaan.

ot.
bleg de zenuwen gieren door me lijf.
en de am neigingen blijven ook niet weg.
en bij me neef op feest was het leuk.
Oud 04-05-2008, 22:34
Nienna*
Nienna* is offline
OMG is het ook een keer mooi weer, ik ben meteen vreselijk verbrand! Normaal voel ik dat, maar nu niet ofzo misschien komt dat omdat het een lekkere voorjaarszon was <3. Oh ik was zo blij in de zon met mijn bikini, maar nu ben ik dus echt kreeftenrood. Dat is slecht voor je huid niet dat het pijn doet ofzo, maar het is gewoon stom. En morgen ziet het er natuurlijk niet uit ik heb maar veel smeersel erop gedaan.
Wel fijn dagje.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 23:40
darkfairy
darkfairy is offline
ik ga maar eens slapen zo.
Oud 05-05-2008, 07:36
Verwijderd
Dankjullie wel allemaal. Ik heb met m'n moeder overlegd en ik ga niet naar het kleinkinderenoverleg vanmiddag. Het zou pas rond 12/13u kunnen en, mijn familie kennende, uitmonden in urenlang geneuzel. En wie mag dat fijn organiseren en regelen? Nou, ik deze keer dus niet. Ik heb m'n zus mijn ideeën gemaild. Ik vind het ook wel fijn dat ik nu vandaag niet de omschakeling hoef te maken van dood/crematie naar feest, hoewel die misschien nog wel vrij makkelijk was gegaan (ik kan toch niet non-stop verdriet hebben en dit is was opa wil), en dan had ik me daar schuldig om gevoeld. Nu ook wel een beetje, maar dat wordt wel minder straks denk ik.
Crematie is nu vrijdag. Arme pap&mam, eerst gaat hun vakantie niet door waar ze zoooo hard aan toe waren; toen wilden ze als vervanging een weekendje weg en dat kan nu dus ook pas zaterdag.

^^ Dit klinkt vast allemaal heel hard, alsof dat erger is dan dat opa dood is. Maar ik vind het echt zo sneu voor mijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Ik weet echt niet welke keuze ik moet maken.
Dit dus.
En sterkte!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 08:39
Verwijderd
Ah! ik mag gaan hospiteren! Ik ben blij en zenuwachtig tegelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 08:54
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik wilde ook naar het bevrijdingsfestival in Zwolle en als m'n ouders niet net deze week een nieuwe badkamer hadden gekregen, zou ik er ook heen gegaan zijn. Within Temptation

In plaats daarvan zit ik nu hier in Goes, me kut te voelen om die stomme actie van m'n vriend. Hij zei dat het goed zou komen en duizend keer sorry en dat ik voortaan de enige zou zijn etc. Dan heb je drie jaar een relatie en gaan die kutklote filmpjes nog boven jou en dan had ik al vaker gevraagd wat er aan de hand was, wat er mis met mij was. Er was niks mis, maar hij 'was gewoon niet zo.' Jaja Blijkbaar was de behoefte er toch, gezien die filmpjes. En hij kan geen antwoord geven op de vraag waarom hij het deed, behalve dat het makkelijk is (terwijl ik inmiddels half bij hem inwoon) Dus ik voel me nogal tweede keus en ik snap het gewoon niet en hij kan het niet uitleggen

En dan moet ik dus aan m'n scriptie...lekker concentratie.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 08:58
Nienna*
Nienna* is offline
@ Missy1234567890: Wat voor filmpjes zijn dat dan, dat je je er zo slecht door voelt?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 09:07
Verwijderd
Heheee. Even zitten en balans opmaken. In de zon (met vestje want brr wind 's ochtends), nog niemand wakker verder, hondjes slapen, vriendje net op de trein gezet <3, ik moet aan school werken en dat komt wel goed, ik voel me heerlijk. Ondanks al het genies
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 09:36
Missy1234567890
Citaat:
Deventer! En ja, minstens een jaar, vandaar dat ik verhuis.

En ik vraag me ook af wat voor filmpjes, het klinkt iig niet lief. *knuffel*
Deventer is een leuke stad, ik ben er wel eens met de boekenmarkt geweest en het Dickensfestival.

Filmpjes -> porno. En dát-ie ze kijkt, vind ik nog tot daar aan toe, maar niet ten koste van mij. Toen ik hem ermee confronteerde, gaf hij ook toe z'n aandacht verkeerd verdeeld te hebben. Drie jaar lang... Dus is het heel raar dat ik me tweede keus voel?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 09:56
Verwijderd
Oh ja hoor. Dit wordt weer zo'n dag waarop ik alleen maar wil huilen. Goed dat ik dat in ieder geval weet. Er komen straks weer data aan waarop ik kan zeggen 'dat een jaar geleden dit en dat gebeurde'. Heel fijn.

Laatst gewijzigd op 05-05-2008 om 09:57. Reden: vergeten!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:10
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Deventer is een leuke stad, ik ben er wel eens met de boekenmarkt geweest en het Dickensfestival.

Filmpjes -> porno. En dát-ie ze kijkt, vind ik nog tot daar aan toe, maar niet ten koste van mij. Toen ik hem ermee confronteerde, gaf hij ook toe z'n aandacht verkeerd verdeeld te hebben. Drie jaar lang... Dus is het heel raar dat ik me tweede keus voel?
Nee, dat vind ik niet raar.
Maar hoe heeft hij die filmpjes dan ten koste van jou gekeken? Ging jullie seksleven eraan onderdoor? Of keek hij liever filmpjes dan met jou af te spreken?
Maar dat hij het toegeeft, is in ieder geval een begin. Hij weet overigens ook echt wel dat zo'n pornofilm het niet haalt bij het echte leven.

OT:
Maar weer goed proberen te leren vandaag. Nederlands examens vielen tegen, ik had gedacht dat ik er beter in was. Dat is echt balen. Maar daarom ga ik nu eerst scheikunde doen en dan vanmiddag nog wat Nederlands, want het klinkt stom maar ik wil gewoon een superhoog punt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:27
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
'waar???
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:42
Verwijderd
Citaat:
'waar???
Warande in Zeist. Wel relaxed als ik daar zou kunnen wonen aangezien ik komend jaar in Zeist therapie krijg.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:57
Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1234567890: Ai, dat lijkt me wel pijnlijk om te ontdekken ja.. Het is in ieder geval iets positiefs dat je hem er wel mee kan confronteren, maar het lijkt me erg moeilijk. Als het inderdaad ten koste van jullie seksleven is gegaan, kan ik me voorstellen dat dat behoorlijk in je hoofd gaat zitten. Bah, meis *knuff*

OT: Net dat werkoverleg gehad, nou dat was helemaal prima. De andere twee collega's waren ook leuk, en met een van hen werk ik zaterdag ook samen dus heb er best zin in! Heb tot mijn eigen verbazing nog best leuke ideeën ingebracht voor de kinderboekenweek, de vergeet-hoek van de winkel en schrijvers. Het lijkt me ook echt leuk om dat te organiseren en ze zijn hartstikke blij met mijn contacten op zowel mijn eigen school als waar mijn vader werkt, zo kunnen ze ineens veel mensen bereiken.
En nu dus weer voor school aan het werk. Moet wel even doorwerken nu want straks een vakantie boeken met mams en moet vandaag dus écht wat achterstallig werk gaan inhalen. Voel me wel een heel stuk beter dan gisteren, de spanning is weg en ben vandaag alweer een maand gestopt met am. Oke, ik weet het, dat is echt heel erg kort maar voor mij is het heel lang en belangrijk. En hmm, het is zulk lekker weer, misschien dat ik straks nog even naar een vriendinnetje ga om even een ijsje te eten en even te luieren. Alleen leren in de vakantie lukt toch niemand
Oud 05-05-2008, 10:59
IcedEarth
IcedEarth is offline
@Heksjuh: op een andere stad op kamer is gewoon wennen. Voor het eerst op jezelf. Alleen. Dat hoort er echt bij. In de eerste paar maanden twijfelde ik ook, maar wat ben ik vreselijk blij dat ik mn kamertje gehouden heb! Het went! Je gaat het waarderen, grote kans dat het zelfs geweldig wordt! Maar geef het de tijd. En in het begin is het heus geen schande om veel bij je ouders rond te hangen.....
Zorg iig dat je leuke dingen doet...je je thuis voelt..
Maar je moet het natuurlijk zelf beslissen! liefs!

ot:
achja, mijn leventje.
Het is leuk enzo. Chaos. Ja.
Vannacht was weer heerlijk verwarrend. Echt zoiets om spijt van te krijgen.
Maar het deert niet me niet. No regrets! No regrets!
Ik ben wild en jong, wijsheid kan op zich laten wachten.
Ja lekker chillen op bevrijdingsfestival. De zon, de muziek, mijn vrienden.
Ja, ik moet er maar het beste van maken he.
Nog 26 dingen inleveren voor school. Het hele jaar werkelijk waar geen fuck gedaan, nu echt zoveel inhalen. In 6 weken tijd. 26:6= zo'n vier verslagen per week. Sommigen moeten wel iets van 15 kantjes, anderen maar 1. Als nog, nog net geen onmogelijke klus. Als ik het nu nog twee weken uitstel wel. Dus het is afgelopen met dat gelanterflanter! Geld verdient, op reis geweest, gewandeld, gechillt. En nu moet het er toch maar van komen. Studie had toch ergens enige prioriteit? Meh. Het probleem is dat het me ook geen fuck interesseert als ik het niet afkrijg. Ga volgend jaar toch weer een hele periode, misschien wel een half jaar skippen om te kunnen werken/reizen. Ach ja. het komt wel.
Oud 05-05-2008, 11:34
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Warande in Zeist. Wel relaxed als ik daar zou kunnen wonen aangezien ik komend jaar in Zeist therapie krijg.
oh ja, dat ken ik wel.
Das zeker relax aangezien het altrecht terrein daarnaast ligt
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 11:45
Verwijderd
Citaat:
oh ja, dat ken ik wel.
Das zeker relax aangezien het altrecht terrein daarnaast ligt
nog beter!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 11:47
Verwijderd
Jahoor, ben ik eindelijk eens een dagje vrij tijdens dit geniale weer, moet ik een werkstuk inleveren vandaag. Terwijl vandaag officieel nog een vrije dag is. :/ Hup, aan het werk dan maar.

edit: Derrida is een stommerd.

Laatst gewijzigd op 05-05-2008 om 12:33.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 12:09
Verwijderd
Tien dagen weggeweest, en het was .
Ik ben te lui om alles terug te lezen .
Vandaag lekker nog een dagje voor mezelf, morgen weer aan de slag!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 13:02
metallica
metallica is offline
Citaat:
Haha ik ook, voor dezelfde kamer zeker Hehe, misschien kunnen we gaan samenwonen op die 15m2

Ik ben zoo ontzettend verbrand, ik heb er vannacht gewoon niet van kunnen slapen En ik aan het begin van de avond maar stoer zeggen dat t niets was... Nja, het gisteren helemaal verkloot, helemaal door het lint gegaan toen hij smste om om half acht af te spreken, terwijl hij de avond ervoor had gezegd om zes uur (waar ik eigenlijk al niet blij mee was) Ik ben echt zo bang dat ik het verknal...
Oud 05-05-2008, 13:36
darkfairy
darkfairy is offline
@lentekriebel gefeliciteerd.
ot.
fuck fuck fuck fuck fuck.
gelukkig toch maar even de huisarts gebeld.
kan ik over 10 minuten terecht.
hmm ik hoop niet dat het te hevig is.
Oud 05-05-2008, 13:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Net gesolliciteerd, en ik vond het toch wel eng. Ik stond een beetje te stuntelen, maar ze knikten en lachten wel, dus dat is wel positief. En ik moet natuurlijk niet vergeten dat ze me allemaal hebben gevraagd te solliciteren en ik niet zonder uitnodiging dit heb gedaan.. Maar er gingen nog meer mensen solliciteren en nu ben ik natuurlijk weer bang dat ik het niet word.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 14:25
Missy1234567890
Het wordt echt niks meer vandaag, m'n concentratie is hopeloos en daarbij is het nog eens vreselijk warm in de kamer, laat staan op het balkon. Ik denk dat ik maar even de stad in ga, ik wil nog een heleboel leuke jurkjes en shirtjes enzo.

Vanaf morgen echt keihard aan de slag, als dat gedoe m'n hoofd een beetje uit wil tenminste. Over 2 weken weer deadline en ik heb afgelopen week beetje vakantie gevierd

Net kwam de politie aan de deur, of ik gisteravond tussen half 8 en half 9 geruzie had gehoord. Toen zaten wij dodenherdenking te kijken. Geen idee wat er gebeurd is. Misschien komen we er nog achter, wij wonen boven de roddeltante van de straat
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 15:27
darkfairy
darkfairy is offline
'het is te groot om te hechten'.
'dus dat kan ik niet doen'.
'ik kan er alleen verband en jodium om heen doen'.
'die om de 2 dagen verwisseld moet worden'.
'denk je dat ze dat op het werk doen?'.
'of kun je dat zelf'.
hmhm.
goed einde van de vakantie.
Reageren

Regels voor berichten