Advertentie | |
|
![]() |
|
Het verhaal
Geloof je in sprookjes? Vast wel! En zo niet… Na dit spel zul je het zeker gaan geloven. Kun je je nog herinneren dat je vroeger je teddyberen omstebeurt bij je liet slapen? Omdat het anders zielig was als er één werd achtergesteld? Wellicht ben je later van dat idee afgestapt… Niet? Mooi zo! Want je teddyberen leven wel degelijk! Die kleine bruine beer, die je liefkozend Coolkast noemde, omdat hij altijd koud aanvoelde als hij weer voor het open raam had gestaan en aan wie je steeds sabbelde… Hij vond het heus niet erg eens lekker afgelebberd te worden, maar dat hij later niet eens gewassen mocht worden…! Daar is hij nog steeds verontwaardigd over. Stel je eens voor… Zo’n kleine teddybeer die steeds afgelebberd wordt, waar op gelegen wordt(niet alleen een natte, maar ook nog een platte neus) dat ziet er toch niet uit? Hij werd altijd gepest door het andere speelgoed! Vooral door superman. Het feit dat superman uit een happymeal van de Mac Donalds komt, doet er niet toe. Supermans echte naam is Evil Blue, maar die gebruikt hij liever niet omdat hij denkt dat mensen dan bang voor hem zijn en hij is liever populair. EvilBlue Hij is veel sterker dan de kleine arme teddybeer Coolkast. Superman heeft de macht over veel van het andere speelgoed. Hierdoor was de kleine teddy heel eenzaam… Cherry Springs, een barbie, met haar lange krullende blonde haar, viel wel voor de stoere superman EB, maar ze vond het toch eigenlijk ook heel zielig dat teddy gepest werd. Zij nam het nog wel eens voor hem op. Nieuw speelgoed was nooit echt populair onder het andere speelgoed… Nieuw speelgoed was altijd mooier, duurder en…. Populairder bij de kinderen! En dat terwijl het nog niet eens zijn dienst had bewezen. Bovendien, met de kwaliteit van tegenwoordig, ging het veel eerder stuk. Of kwam dat door de ondankbaarheid van de jeugd van tegenwoordig? Ondanks dat niet al het speelgoed het met elkaar kon vinden en het nieuwe speelgoed meestal erg moest wennen, was er één regel die nog nooit door iemand verbroken was: “Als er een mens aankwam hield je je dood. Grommen of huilen omdat je werd weggegooid of genegeerd was niet toegestaan…” Maar… op een dag gebeurde het toch…! De 13-jarige Madame Minke geloofde allang niet meer in sprookjes, maar sindsdien is er ontzettend veel eten uit de keukenla verdwenen en Madame Minke's ouders horen haar wel opvallend vaak praten terwijl er toch echt niemand anders in haar slaapkamer is… Wordt vervolgd… Zoals gezegd: Eerste hangronde is morgen. Jullie mogen je stem uitbrengen tot 20.30 uur. Veel succes en vooral veel plezier! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haa, wat een leuk verhaal.
![]() Ik vind Dun Hout z'n redenering eigenlijk ook best vreemd, want op zich klopt het dat er voor iedereen wel iets te verzinnen valt, maar niet in de eerste ronde. Dan heb je helemaal geen werkbare informatie. En matige_muis is een nieuwe speler, dus zij is juist een van de weinigen voor wie het duidelijk lullig is om er uit te gaan in de eerste ronde. |
![]() |
|
ik vind het ook vreemd van Dun Hout. Het eerste gedeelte nog niet --> van dat hij het lullig vindt om op Zoemzoem te stemmen. Maar dan merkt Lisaaah heel terecht op dat het ook lullig is voor matige muis en dan zegt hij: ja, zo kan ik bij iedereen dat verzinnen. Dat is of meten met 2 maten of de hand boven iemand zn hoofd houden. Wat een wolvenactie is. Maar het is nog vroeg in het spel, misschien betekent het wel niets. Ik stel mn stem uit tot morgen
Edit: Klinkt als Toy story (het verhaal)
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-05-2008 om 00:50. Reden: :o |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk er nog even over na. Waarschijnlijk stem ik op een stille speler, Flowtje ofzo. |
![]() |
||||
Stiekem is er toch al veel informatie uit de posts van andere spelers te halen...
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ga dus waarschijnlijk op één van deze drie stemmen. Ik denk CS, omdat ik de kans het grootst acht dat zij weerwolf is. Ik geef meteen toe dat mijn redenering niet erg sterk is, maar het is altijd beter dan random gaan stemmen in de eerste ronde.
|
Verwijderd
|
Uhm... ik heb het over Flowtje o.h.a. In bijna elk spel is zij een stille speler. Ik had het niet over dit spel. Ik wil gewoon niet een speler als bijv. Aila of jou eruit stemmen in de eerste ronde, als het nog vrij random is. Dan stem ik er liever iemand uit waarvan ik weet dat ze vaak stil is.
Dat Flowtje een stille speler is, is volgens mij ook wel algemeen bekend. ![]() En verder; in je theorie over CS kan ik wel meegaan. Kans is groot dat ik vanavond op haar stem. En als zou blijken dat ze onschuldig is, ga ik daarna voor EoS, ik ken tenslotte ook zijn verraderskwaliteiten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel grappig hoe EoS in zijn theorie zichzelf voorzichtig de onschuld in praat, door nonchalant te vermelden dat hij zijn functie pas laat kreeg terwijl de wolven hun functie juist vroeg krijgen.
![]() Met een beetje mazzel kunnen we onze winning streak van het vorige spel doorzetten, met in (bijna?) elke hangronde een bad guy ![]() [edit] Oh, PM's zijn verstuurd op volgorde van inschrijving. In dat geval ga ik denk ik voor Dun Hout. |
![]() |
|
Spelleider, verlicht ons, verdelen jullie de functies in volgorde van de lijst? Dat lijkt me wel logisch namelijk, en eerlijker want als iemand dan zoiets roept dan is daar verder niets uit af te leiden.
EDIT: Ah, ok. Fijn dat dat ook weer duidelijk is! ![]() Ik weet nog niet op wie ik stem. De redenatie van Dun Hout klopt inderdaad niet echt maar het zou natuurlijk kunnen dat hij niet zo goed nadacht. Het feit dat hij zijn functie ook al snel wist vind ik niet verdacht, omdat ik de mijne ook snel had en ik ook geen wolf ben. Hopen dat het niet zo'n situatie wordt als toen Stefenootje eens maar bleef roepen dat ze geen wolf was en mensen daarom dachten van wel en ze toch geen wolf bleek te zijn. Voorlopig ga ik even mijn random getallen generator gebruiken: 16. Sorry LL!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |