Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2008, 22:30
Nijn*
Nijn* is offline
Knuffels voor iedereen, ben te moe om alles te lezen. En vooral veel sterkte voor Eend!

Gisteravond examenfeest gehad, dat was echt even geweldig gewoon! Ik heb gewoon met L. staan dansen, ze was op d'r gemak, had 't leuk en alles, heerlijk! Werd alleen op 'n gegeven moment niet goed (veel te warm, te weinig gegeten omdat ik ziek ben en toch veel dansen) dus dat was even minder. Maar het was echt ontzettend gezellig, heerlijke afsluiting.
Verder vandaag leek het even wat beter te gaan, maar tegen de middag ineens weer heel veel buikpijn en diarree.. ben sindsdien eigenlijk constant misselijk gebleven maar gelukkig wel redelijk kunnen eten.
Vandaag echt mijn aller laatste schooldag ooit gehad, nou ja, dag.. Ben een uurtje naar het vragenuur van geschiedenis geweest, heb wat dingen gevraagd aan m'n duits en aardrijkskunde-docenten en toen weer naar huis gegaan. Daarna therapie, was moeilijk, maar wel goed, zij heeft ook alle vertrouwen in me. En het voelt zo goed om te merken dat ik echt wat beteken, dat ik niet zomaar een nummer op die lijst ben..
Tenslotte nog bijles gehad, dat ging ook wel goed, voor de allerlaatste keer ooit. En verder, vanavond beetje op de bank gehangen, voel me beroerd. Heb m'n werk ook afgebelt voor morgen, laf maar ja, ik wil maandag echt wel beter zijn! Nog maar twee dagen en dan begint alles Ik ga stuk van de zenuwen zo af en toe, maar merk gelukkig ook dat al m'n klasgenoten 't eng vinden en zenuwachtig zijn en vooral: dat iedereen me steunt. Docenten, mijn psych, mijn familie en vrienden zeggen allemaal dat ik het kan, dat het me zal lukken.. daar moet toch wel iets van waar zijn? Morgen vroeg opstaan, lekker opruimen en dan met een fris hoofd leren (nu moet alleen mijn lijf nog even meewerken!).
Oud 16-05-2008, 22:50
Rainn
Rainn is offline
Ik ga mijn propedeuse waarschijnlijk niet halen......
Oud 16-05-2008, 23:22
darkfairy
darkfairy is offline
@eend heel veel sterkte.
@iedereen een *knuf* voor wie het nodig heeft.
ot.
wat een dag zeg.
ik had vanmiddag gehoord.
dat ik om 16:30 niet alleen naar buiten moest gaan.
als we afgewerkt waren.
omdat me ex iets van plan zou zijn.
dat vertelde een collega me.
want zij had hem blijkbaar horen praten.
en dat hij me zou pakken.
een andere collega waar.
waar ik mee moest werken.
is toen naar de leiding gestapt.
op het kantoor.
en een paar seconde later.
zat mijn ex op het kantoor.
en toen moest ik er ook naar toe.
en een van de leiding was erbij.
en toen gingen we met zijn 3en praten.
en ik vertelde dus.
dat ik van mijn collega hoorde.
dat ik om 16:30.
niet alleen naar buiten moest gaan.
omdat hij me wat wou doen.
en dat zijn vriendin.
niet met mij mocht praten.
maar dat blijkt hij.
helemaal niet gezegd te hebben.
dat vertelde hij.
en hij zei me.
dat als hij me wat wou aandoen.
dat hij dat allang op de.
afdeling gedaan had.
waar iedereen bij zat.
of me een hak via internet.
zou hebben gezet.
en dat wanneer hij echt.
aggresief zou zijn.
dat ik dan moest zorgen.
dat ik weg was.
en dat hij medicijnen gebruikt.
tegen zijn aggressie.
en daarom in therapie is.
en dan als ik die medicijnen.
zou nemen zo zou slapen.
(ik wist wel dat hij in therapie zat.
maar ik wist de reden niet).
en de vrouw van de leiding.
en de afdelingsleider die erbij.
kwamen zitten die.
die vroeg wie dat allemaal zei.
en die hebben ze er bij gehaald.
en die collega.
die zei dat ze dat weer van iemand anders.
had gehoord waar mijn ex mee aan het praten was.
en de afdelingsleider zei.
dat dit gezeik eindelijk eens moest stoppen.
en dat als hij echt wat van plan zou zijn.
of gelogen zou hebben hier over.
dat hij dan gelijk ontslagen zou worden.
maar we hebben het nou alelmaal uitgepraat.
en ik ben heel blij dat het maar roddels waren.
Oud 16-05-2008, 23:47
Verwijderd
Crap. I think I actually might be seriously depressed.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 10:13
Verwijderd
He bah, ik heb nog steeds last van m'n darmen Gelukkig wel heel goed geslapen, maar soms slaan ze ineens even op hol. Vanmiddag 4 uur in de trein zitten en dan een weekendje bij mijn ouders, geen leuke combinatie wanneer m'n buik zo raar doet Nou ja, we zien wel hoe alles zal verlopen...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 10:28
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
*stuurt beterschap naar Nijn*

@ Eend: heel veel sterkte!

OT: ik ga zo weer aan m'n opzet. Het lukt niet erg, ik denk niet dat ik het afkrijg eigenlijk. Ik heb heel veel getypt, maar m'n opzet en verantwoording moet er nog bij en dan krijg ik een inleiding van rond de 9 A4-tjes...nogal lang als je bedenkt dat m'n totale scriptie tussen de 40 en 50 wordt uiteindelijk. Dus ik ga het eerst maar inkorten denk ik. Wel balen, want ik was er wel tevreden over zoals het nu is.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 11:04
Verwijderd
*trekt Eend in de groepsknuffel*

Goedemorgen deze morgen. God nou. Alleen thuis. En nu? Ik heb eergisteren een heel verhaal op mijn web log gezet. En ik weet nu al dat er mensen zijn die dat niet gaan dulden. die me toch weer willen bekeren. Ik moet gewoon stevig vasthouden aan mijn eigen prioriteiten, mijn eigen interesses en mijn eigen gecreeerde pad wat ik wil gaan lopen. Want dat kan ik heus.
En ik ben nu een week op dieet, ruim, en ik mag volgende week pas op de weegschaal. Ik hoop dat er dan al een beetje vanaf is. Spannend.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 11:05
Eend
Eend is offline
Citaat:
@Eend: Wow, rot zeg! Sterkte!
Hoe ernstig is het? (ik ken het namelijk)
Dat weten ze nog niet. Het is allemaal afwachten wat de onderzoeken naar boven brengen. Maar het is wel duidelijk dat een gedeelte van t hart t niet meer doet
Oud 17-05-2008, 11:06
Eend
Eend is offline
En alle anderen; bedankt voor de knuffels! Doen me goed!
Oud 17-05-2008, 11:35
rare kwast
rare kwast is offline
ooow eendje waarom krijg jij alles op je bord?

*hele grote knuffel*
blijf er niet alleen mee lopen he.. er staan mensen klaar voor je
Oud 17-05-2008, 11:39
Verwijderd
*knuf* voor Eend. Wat een rotsituatie . Kun je naar haar toe?

OT: Sterke neiging om te soggen.
'k Ga nu aan m'n powerpoint beginnen. Eerst een stukje maken, dan nog eens precies uitzoeken wat ik daarna nog wil vertellen, want ik begrijp nog niet hoe het nou precies in elkaar zit.
'k Voel me redelijk, beetje strijdvaardig (noem je dat zo?) ook, maar niet zozeer qua studie, meer qua therapie. Het wordt tijd om wat te gaan doen. Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 12:15
Missy1234567890
@ Lienepien: ik dacht dat je gister die presentatie al had...hoe ging die eigenlijk?

Ik heb ook meer zin om te soggen nu, ik wil eigenlijk naar de stad want ik moet een fatsoenlijke zomerjas en schoenen, maar die stomme opzet. Misschien moet ik het maar los inleveren, m'n verbeterde versie van laatst en m'n opzet. Aangezien ik moeite heb met de integratie van beiden...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 12:28
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Dat weten ze nog niet. Het is allemaal afwachten wat de onderzoeken naar boven brengen. Maar het is wel duidelijk dat een gedeelte van t hart t niet meer doet
Hm, afwachten is rot. Maar het kan allemaal meevallen, "een gedeelte van het hart" is natuurlijk erg vaag. Zelfs als je een gedeelte van je hart mist, kan het zijn dat je nog (relatief) normaal kunt functioneren (i.v.m. de overcapaciteit van je hart). En ze kunnen veel in de medische wereld tegenwoordig!

Heel veel sterkte gewenst! Het forum denkt aan je, mocht je dat steunen .
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 13:46
Verwijderd
Citaat:
@ Lienepien: ik dacht dat je gister die presentatie al had...hoe ging die eigenlijk?
Klopt, maar ik moet maandag weer. 't Ging wel redelijk, ik baal er nu van dat ik zo weinig tijd heb om alle informatie op te zoeken en de presentatie in elkaar te zetten, maar het is even niet anders.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 13:58
Redhair
Redhair is offline
Heel veel stertke Eend!

Ik houd wel van dit weer. Het maakt me rustig, na die warme periode. Lekker in mijn trainingsbroek op de bank zitten, met muziek aan een boek lezen, een warme kop thee erbij. Rust, eenvoud. Soms dwalen mijn gedachten even af. Dan denk ik aan vroeger, thuis op bed met een boek en thee. Aan alle keren dat ik als kind ziek was en mama me soep bracht en me voorleesde. Aan alle keren dat ik als kind met grote bewondering naar de onweer luisterde, aan tafel met mijn ouders. Aan de vakantie toen ik ongeveer vijf was. Mijn vader maakte me 's nachts wakker en haalde me uit bed, het onweerde ontzettend hard. Het vakantiehuisje lag aan weilanden, mijn ouders slaapkamerraam had vrij uitzicht. De bliksemschichten waren geweldig goed te zien en mijn vader haalde me uit bed om me dat te laten zien. Tussen hen in op bed gelegen en naar de hemel gekeken die steeds verscheurd werd door de bliksem, wat was dat prachtig. Met zn allen gezelschapsspellen spelen, sinterklaasavonden, verjaardagen, elke zaterdagavond met z'n allen naar oppassen op de vara kijken en slagroomsoesjes eten. Behaaglijk. Voor ik gestoord werd, voor mijn vaders handicap het uiterste bereikte, was alles zo gezellig thuis.
Oud 17-05-2008, 14:59
Redhair
Redhair is offline
Oh vet, ik ga zo met D., een huisgenoot en een vriend van hem paddo's doen. Gek genoeg een van de weinige drugs die ik nog nooit gehad heb. Maar ik neem echt het minimale, niet meer, want ik heb geen zin om te vaag te worden. Moet morgenavond nog normaal naar Herman van Veen kunnen. Gelukkig beginnen we er al vroeg mee.
Oud 17-05-2008, 15:30
rare kwast
rare kwast is offline
@ redhair.. het lijkt net of je dit al eens neer gezet hebt.. ben ik nou gek aan t worden?

on:
ik voel me leeg, kut, verdrietig en down.
gister iemand zo veel pijn gedaan.. ik snap niet dat ik met mezelf kan leven, dat andere uberhaupt met mij kunnen leven..
Oud 17-05-2008, 16:02
Verwijderd
Een jaar geleden zat ik huilend in het vliegtuig. Hartverscheurend te huilen. Om alles wat ik achterliet, alles wat ik na 3,5 maand weer zou zien, en wat ik nu in weer een andere staat van zijn heb achtergelaten. Wat een kutzooi. Wat een kutzooi. En ik weet dat de mensen willen dat ik dit niet denk.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 16:32
Verwijderd
Pfff, even pauze.
Het vordert redelijk, maar ik moet nog de twee lastigste dingen uitzoeken en in m'n powerpoint zetten. Ik ga nu even eten enzo, maar daarna nog even verder, wil het vanavond nog 'af' hebben, dan kan ik morgen nog dingen verbeteren en de presentatie zelf oefenen. En ook nog aan een ander vak werken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 16:36
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik had toch echt het idee dat ik al in dit topic gereageerd had... Maar kennelijk was dat alleen in mijn gedachten.

Ik ben vrolijk vandaag!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 17:54
Verwijderd
Ik heb de hele middag geslapen. Waardeloos... Ik haat het echt, wil zoveel doen, nee móet zoveel doen maar door die k-u-t vermoeidheid lukt het allemaal niet.
Vanavond naar een verjaardag en ik zie er wel een beetje tegenop. Morgen orkest en ik heb geen zin, maar ik heb nergens zin in en wil eigenlijk gewoon weer slapen. Somberheid.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 18:24
Sens.
Sens. is offline
Ik heb vandaag nog niks gedaan voor school...en ik begin me daar heel slecht om te voelen...
Nog een weekje en dan heb ik een week blok en dan beginnen mijn examens...
Maar ik heb niets voor neits alles bijgehouden En ik had heel veel nood aan een dagje ontspanning...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 18:33
Sagana
Sagana is offline
Volwassen. Nu m'n rijbewijs nog en liefst zo snel mogelijk!

En ik ben trots op mezelf want ik heb al goed gewerkt voor school vandaag. Maar dat is wel nodig want binnen twee-en-halve week beginnen de examens. En dan ben ik (hopelijk) weg van de middelbare school!
Dus nog vijf weekjes doorbijten en studeren. Ja, dat moet lukken.
Oud 17-05-2008, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Volwassen. Nu m'n rijbewijs nog en liefst zo snel mogelijk!

En ik ben trots op mezelf want ik heb al goed gewerkt voor school vandaag. Maar dat is wel nodig want binnen twee-en-halve week beginnen de examens. En dan ben ik (hopelijk) weg van de middelbare school!
Dus nog vijf weekjes doorbijten en studeren. Ja, dat moet lukken.
Ben/was je jarig? Gefeliciteerd (nog)!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 20:43
darkfairy
darkfairy is offline
@sagana nog gefeliciteerd.
ot.
het voelt zo fijn.
om te weten.
dat er niks is.
tussen mij en me ex.
en dat we gewoon normaal.
met elkaar kunnen werken.
Oud 17-05-2008, 21:45
Verwijderd
Segana Happy B-day!

Ik heb vandaag de ogen uit mn kop gejankt. Gewoon omdat alles opeens weer op kwam. Die gevangenis, de mannen, het bedrog, de corruptie, de ellende. En nu krijg ik net te horen dat ze de papieren aan het regelen zijn om vrij te komen. Althans, van 'de mijne'. Want van zn vriend is het niet zeker, die had straf. O mijn God. Ik kan hier niet bij....Ik kan hier niet bij. Dit is te veel. Dit is veel te veel.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 21:54
Verwijderd
Sagana; gefeliciteerd. Heb je een leuke dag gehad?

Sinds anderhalve week slaap ik ongeveer 5 uur per nacht. Momenteel voel ik me niet moe en gaat het goed maar ik weet dat het me op gaat breken. Bah. Afleiding heb ik genoeg maar er zijn ook veel dingen waar ik me nog druk om maak en maar moeilijk los kan laten.

Morgen moet ik wat aan school gaan doen en maandag dan weer voor het eerst sinds weken naar school. Heb wel super veel zin om mijn klasgenoten weer te zien en bij te kletsen. Gezellig.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 21:55
Verwijderd
And even the nights, they could get better
And even the days ain't all that bad
And after a week of fighting, as more and more it seems the right thing

Ugh. Een algeheel buh-gevoel. Ik weet het inmiddels niet meer, niet meer wat ik wil. Ga ik door zo, laat ik mezelf keihard terugvallen? En in hoeverre is het een terugval als je nooit hoger, verder kwam en alleen halfhalf deed alsof je wilde vechten? In hoeverre is dit opgeven en wat vind ik daarvan?
Maar ik moet mezelf bij elkaar rapen. Terugvallen? Prima. maar dan gaan we niet zielig lopen doen. Ik kies hier zelf voor. Niet zielig op de bank blijven hangen en ohohoh wat ben ik zielig en wat ben ik moe en futloos en bleek en dik en zo alleen en eenzaam. Ja, dit zorgt voor eenzaamheid, maar ja, eigen schuld.

And then she'd laugh the nightime into day
pushing her fear further long.
And then she'd say, it's Ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl, and supergirls don't cry.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 22:37
darkfairy
darkfairy is offline
aangeschoten zijn voelt goed.
Oud 17-05-2008, 22:59
Verwijderd
ik ben een jaloers kreng en dat had ik echt NIET van mezelf verwacht, écht nooit. maar ik ben dan ook nog nooit zo verliefd geweest.
Jeetje, wat een eng gevoel, zo ken ik mezelf ook helemaal niet. ik weet dondersgoed dat ze loyaal en monogaam is, waarom voel ik me dan een of andere zilverruggorilla die zn vrouwtje beschermt? WTF xD

omdat ze zo naïef was, en nu zo opbloeit dat ze er met een betere vandoor gaat natuurlijk
ik kan mezelf niet uitstaan.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 09:32
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Ik bedoelde ook geen geldverspilling ofzo, was gewoon benieuwd!
*knuf*
Ik ben gewend om nu alles te verdedigen wat ik zeg, want thuis leek dat de laatste dagen zo hard nodig

Eend: sterkte (})

Sagana: nog gefeliciteerd!

Hans Klok was heel leuk!
En werken gisteren ook wel. Het regende toen ik naar mijn werk fietste, heel fijn dat het eindelijk afgekoeld is hier. Ik moest met nog iemand werken en er was nog een vakkenvuller. Beide waren ze doorweekt en niet zo blij met het weer als ik. Ik had gelukkig wel een regenbroek aangedaan.

Ik heb gelachen gisteren en ik ben blij dat ik gewerkt heb, al had ik het beter niet kunnen doen. Ik moest nu eigenlijk ook werken, gelukkig wilde iemand anders het wel overnemen. Ik moet nog zoveel doen voor school. Ik kwam er dus gisteren achter dat ik na practicum een toets heb, en volgende week ook twee. Je mag gelukkig wel aantekeningen erbij, maarja dan moet ik die wel nog maken. En het is van de Lijn, niet van het Blok.
Ik zat echt te panieken gisteravond en nu weer. Ik moet nog zoveel doen. Het is deels mijn eigen schuld dat ik zo weinig (lees: niks) gedaan heb in de afgelopen weken, deels komt het door de kamergedoe. Ik ga het echt niet redden om alles in te halen. Ik hoop dat ik drie van de vier thema's goed ken en van de ander nog alle hoorcolleges kan doen. Ik hoop dat ze hun woord houden en dat het echt meerkeuze is aan de hand van casussen. Ik denk dat ik de Engelse boeken helemaal niet meer ga lezen alleen even doorkijk.

Ik moet dit vak echt halen. Laatste tentamen is vrijdag eind juni, de herkansing van dit vak is dan de maandag erop. Dus als ik moet herkansen kan ik het ook niet echt leren ofzo.

Ik dacht dat ik gelukkiger zou zijn nu ik voor mijn kamer een tussenoplossing heb. Maar ik voel me nog net zo slecht.
Oud 18-05-2008, 10:10
darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag naar nikki toe.
Oud 18-05-2008, 10:27
Missy1234567890
Stomme inleiding, eerst dacht ik dat ik het wel makkelijk moest redden in 3 weken tijd. Toen heb ik vervolgens 1 week nauwelijks wat gedaan, ja, ik moest even bijkomen van die 2 weken daarvoor en koninginnedag, 5 mei, Hemelvaartdag etc., dat zijn vrije dagen, toen had ik ook niet veel zin om wat te doen, ik kan niet 24/7 met m'n scriptie bezig zijn. Nog 2 dagen op Texel geweest, dus al met al heb ik een week niks gedaan.

Maarja, nu is het weer stress en ik heb totaal geen zin, omdat het gewoon niet lukt.
En echt concrete 'sites' die ik ga onderzoeken, heb ik ook nog niet. Ga ik me beperken tot één Romeinse provincie of ga ik uit van een breder perspectief? Wat is handig, ik heb echt geen idee. Ik ga denk ik maar gewoon losse stukken inleveren, geen complete inleiding, want dat lukt me nog niet. Ik ga gewoon laten zien dat ik écht wel veel gedaan heb, maar dat ik het nog niet tot één geheel heb kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 11:14
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik wil vakantie en in de winkel zijn en werken en lachen met mijn collega's daar. Thuiskomen zonder schoolstress en dingen aan mijn hoofd. Ik wil gelukkig zijn.
Nog twee weken stressen, want ik blijf dit gevoel houden tot dit blok afgelopen is. En mijn laatste blok ga ik alles goed bijhouden en niet werken tot ik vakantie heb. Want elke keer als ik gewerkt heb gaat het mis. Niet alleen vanwege de stress dat ik nog zoveel moet doen, maar ook omdat ik daar gelukkig ben en thuis niet meer.
Nog zes weken. Nog twee weken en dan is dit blok over, hopelijk voelt dat ook als een last van mijn schouders. En dan nog vier weken, waarin ik alles goed bijhou zonder stress en dan, eindelijk, zomervakantie. Hopelijk, want als ik moet herkansen heb ik geen vakantie. En dan stort volgens mij echt mijn hele wereld in. Niet letterlijk, maar ik denk dat ik het dan toch echt even zwaar krijg.
Oud 18-05-2008, 11:51
Nienna*
Nienna* is offline
Poehee. Nog een paar uur en dan beginnen morgen mijn examens. Die examens waar ik echt mijn hele schoolperiode tegenop zag. Vorig jaar dacht ik nog: hoe blij ben ik dat ik niet nú die examens moet maken, want eerst zou ik vorig jaar examen doen. Dit jaar sta ik hier gewoon wél. Wie had dat ooit gedacht na al die problematiek in de vierde en vijfde klas. Ongelofelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 12:05
rare kwast
rare kwast is offline
pff nog 4 dagen, dan heb ik eindelijk weer een gesprek met de psycholoog..
zal ik t dan allemaal durven vertellen? ik weet dat het zo niet langer door kan gaan.. want ik weet niet hoelang ik dat nog vol ga houden... maar wil ik geholpen worden?
ik zit er zo door heen, ben zo moe
Oud 18-05-2008, 12:21
Velma
Velma is offline
Tsja, allez.
Oud 18-05-2008, 12:25
Verwijderd
Ik heb het gehad. Waarom zou ik überhaupt nog moeite doen? Waarom zou ik nog aan mijn toetsen gan werken of aan mezelf of aan vriendschappen of aan mijn relatie? Want ik verneuk het toch altijd. Ik zit er atm zo doorheen. Ik verneuk het altijd, het lukt me steeds opnieuw. En nu ben ik het vertrouwen kwijt. Ik durft niet meer te vertrouwen dat het wel goed komt, of dat ik er wel kom. Want, immers, ik heb dat zó vaak gezegd. Ik heb al zo vaak gedacht: En nu ga ik het anders doen! En nog doe ik het niet anders. Waarom, waarom, waarom? Klotezooi. Ergens, heel, heel, heel ver weg is er nog een klein hoopje iets, iets waarvan ik niet helemaal weet wat het is, maar dat iets zorgt er wel voor dat ik hier nog zit, dat ik aan mijn toetsen werk (of iig doe alsof), dat ik kan praten. MIjn vriendje is zó lief maar ik vind mezelf echt niet luek. Hij snapt dat niet helemaal. Hij vind het stom dat ik me zo voel, hij baalt ervan en wil van alles voor me doen. En ik vind hem echt heel leuk, maar ik ben zo bang dat hij nu bij me weggaat. Wantja, net een maand en nu al dit soort gezanik. 'Maar dat geeft toch niks?' En toch voel ik het zo. Misschien stel ik me wel aan, ik weet het niet. Maar dan stel ik me al godverdomme 19 jaar aan, want ik doe dingen al 19 jaar hetzelfde en verbetering komt er niet. Bahbahbah. Ik ga 2 juni naar H., ik hoop echtechtecht dat zij er iets aan kan doen, want ik kan het niet meer.
Ik heb atm mensen nodig die in me geloven, die tegen me zeggen 'Jamaar, jij kunt dat!' En de mensen waarvan ik het het hardst nodig heb, kunnen dat niet. Iets wat volkomen logisch is, maar leuk is anders.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 13:31
Redhair
Redhair is offline
Rare kwast, dat ik paddo's ging nemen bedoel je? Misschien heb je het een keer gelezen maar dan met andere drugs?

Trippen was relax. Veel beter dan die mislukte keer met lsd en veel mooier dan de kleine 2cb trips. Mijn kamer is ook een relaxte tripkamer, met alle rare plekken op de muren en het plafond. Ook nog naar buiten gegaan, op de stadsmuur naast mijn huis gestaan en gekeken naar de rotonde. De kleuren, lichteffecten, figuren, bomen, het was echt vet. En het fijne van paddestoelen is dat je lichamelijk totaal niet uitgeput bent als de trip voorbij is. Van alle drugs krijg je wel een soort van kater, maar met dit totaal niet. D. en ik zijn daarna nog even naar de kroeg geweest. Serieus, paddo's moeten ze niet verbieden. Als je maar een goede uitleg bij de smartshop krijgt, je het in een veilige omgeving doet, niet meer dan de aanbevolen hoeveelheid neemt en niet combineert met andere drugs kan je bijna niet fout gaan.
Oud 18-05-2008, 13:48
Verwijderd
Citaat:
pff nog 4 dagen, dan heb ik eindelijk weer een gesprek met de psycholoog..
zal ik t dan allemaal durven vertellen? ik weet dat het zo niet langer door kan gaan.. want ik weet niet hoelang ik dat nog vol ga houden... maar wil ik geholpen worden?
ik zit er zo door heen, ben zo moe
Als je 't op kunt brengen (heb geen idee waar het over gaat) zou je kunnen proberen het te vertellen, en dan pas daarna zien of je ermee/erbij geholpen wilt worden. Anders blijf je er sowieso mee rondlopen...

@Heksjuh: zo klinken je posts wel vaker, alsof je je moet verdedigen. Maar ik denk dat dat juist hier niet hoeft! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nog steeds rot voelt, ook al heb je een oplossing voor je kamer. Zo'n gevoel kan best even blijven hangen, helaas.
Gun jezelf een beetje tijd en ruimte, hè!
({)

OT: Heb vanochtend m'n presentatie 2x doorgelopen en opzich gaat het wel goed, maar het is gewoon te kort. Maar dit is al zoveel werk geweest en zoveel tijd heb ik domweg niet meer om nog dingen toe te voegen. Dus ik ga 't zo nog een keer doen en dan dingen misschien nog wat uitgebreider uitleggen en langzaam praten en dan hoop ik dat het zo goed is.
Aangezien de computer die ik morgen moet gebruiken een andere (nieuwere) versie van powerpoint heeft ben ik heel bang dat m'n presentatie net goed werkt (formules er ineens anders uit zien, gebeurt wel vaker ), dus 'k ga morgen wat eerder naar de faculteit om 'm daar op een pc te bekijken en te zorgen dat 'ie het doet. En dan maar hopen dat 'ie het ook tijdens m'n presentatie doet...

Daarna ben ik aan de slag gegaan met een ander vak, was meteen helemaal gedemotiveerd want ik snapte het niet en heb niet de tijd om eens rustig het boek en m'n aantekeningen door te nemen. Hopelijk lukt dat deze week ergens wél.

Straks ga ik denk ik even langs de videotheek, een dvdtje uitzoeken voor vanavond. Gewoon, even wat afleiding. En even naar buiten, met dit best-wel-mooier-dan-gisteren weer.

'k Heb ook nog even zitten bladeren in het plakboek met alle kaartjes die ik tijdens m'n opname heb gekregen. Ik werd er best wel blij van, maar ook wel verdrietig. Het lijkt wel alsof bijna alles wat ik daar geleerd heb 'weg' is. Ik het domweg vergeten ben ofzo...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 13:56
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Rare kwast, dat ik paddo's ging nemen bedoel je? Misschien heb je het een keer gelezen maar dan met andere drugs?

ja dat je paddo's ging nemen.. en daarna naar herman van veen ging.. was echt heel vaag t woord voor woord terug te lezen
Oud 18-05-2008, 14:16
Nijn*
Nijn* is offline
Pfoew.
Vandaag wiskunde en nederlands examens gemaakt (6,8 resp. 7,9) dus ben weer tevreden Nu maar eens douchen (te erg dit ) en kamer opruimen/geschiedenis of aardrijkskunde nog wat doorkijken of mee oefenen en dan is het wel best voor vandaag. De zenuwen beginnen wel te komen nu zeg, brrr.
Oud 18-05-2008, 14:57
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Pfoew.
Vandaag wiskunde en nederlands examens gemaakt (6,8 resp. 7,9) dus ben weer tevreden Nu maar eens douchen (te erg dit ) en kamer opruimen/geschiedenis of aardrijkskunde nog wat doorkijken of mee oefenen en dan is het wel best voor vandaag. De zenuwen beginnen wel te komen nu zeg, brrr.
heb je morgen je eerste examen?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 15:37
Nijn*
Nijn* is offline
Jaa..
Oud 18-05-2008, 15:39
Verwijderd
ik word gek van die vent, met z'n gezauwel de hele dag en hoeveel pijn hij heeft en dat we rekening met hem moeten houden en en .. ja we weten het nu wel! je pepert het er al 5 jaar lang in en het hangt me nu echt de keel uit. Al je verhalen interesseren me niet en ik heb liever dat je tegen iemand anders gaat aanzeiken. Klaar.

en morgen examens
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 15:52
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Jaa..
oh, altijd spannend!
Maar komt helemaal goed, ik heb er vertrouwen in you go girl!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 16:22
rare kwast
rare kwast is offline
succes examen mensjes!!
ik ga heeeel hard duimen
Oud 18-05-2008, 16:37
Roosje
Roosje is offline
Kutjenoga, 150 man! Waarom zijn er zoveel stomme mensen die ook naar de academische pabo willen?
Oud 18-05-2008, 17:22
Nienna*
Nienna* is offline
Ach Roosje, jij bent toch de leukste!!

OT: OMG OMG Zenuwen beginnen nu wel te komen. . En ik moet eeeigenlijk nog superveel doen, maar ik doe alsof ik dat niet hoef te doen omdat ik met Nederlands begin (a)
Ach het komt goed. Ik heb een her als ik voor alles een 4 haal. Dus ik slaag sowieso wel (toch??)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 17:22
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Morgen opname.. zometeen spullen inpakken. Spanning begint toch wel weer te komen nu.
Reageren

Regels voor berichten