Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb net nog even naar mijn te spss-en dataset gekeken en eigenlijk is het helemaal niet zo erg. Morgen heb ik mijn onderzoek qua theorie wel af, en dan lekker de hele dag spss-en.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb van 10 tot 6 op school gezeten, en daar kreeg ik een 5 terug voor recht/psychiatrie. geheel terecht, want ik heb het boek niet eens open gehad, en ook geen samenvattingen gedownload ofzo. nu ben ik even aan het chillen, want ik ben kapot, en daarna ga ik eten halen en de afwas doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vraag ik me ook af ja ![]() ot: gisteren wezen helpen op de mexicanenset van carnifex en ondanks de belachelijk lange reistijd en twee keer de trein gemist in A'dam dus 2 keer wachten op dat kutstation was het ontzettend de moeite waard want het zijn echt toffe mensen en het werk was leuk om te doen, deuren en vensterbanken vies en oud maken haha. Nog een hoop chuck norrisfacts zitten kijken haha. en ik ben voor het eerst van mijn leven in de werkplaats van een moordenaar geweest, inclusief bloed op de muren en een afgehakt hoofd en been en stellages met weckpotten met allerhande organen erin <3! Dat was echt tof ![]() vandaag op school heb ik me zo'n beetje de hele dag bezig gehouden met het in de gaten houden van de stalker van een vriendin van me. en ook nog wel iets aan school gedaan, maar niet veel.
||
Citaat:
Zaterdagochtend met mn vriend naar de open dag van Veldzicht geweest en allemaal oude patiënten gesproken, dat was wel weer leuk. Daarna een beetje door Zwolle gelopen, de Dutch Homeless Cup gekeken en daarna naar mijn ouders, die voor het eerst mn vriend gingen zien. Mn vader had reebout en gans klaargemaakt en dat was lekker ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gisteren naar paradiso geweest, dat was wel nice op het feit na dat het geluid echt fucking kut was en het bier veel te duur. Teveel idioterie om mij heen gezien maar het was een geslaagd feestje, al was ik wel blij toen ik om half 7 eindelijk in mijn bed lag
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Vandaeg eerste examen gehad. De volle drie uur de tijd genomen en was echt heeeel moe toen ik thuis kwam. Heb nog ff heel halfslachtig geschiedenis door gelezen en nu maar afwachten wat het morgen gaat worden. Ben er nog steeds van overtuigd dat ik het niet goed genoeg ken maar dat is een vrij onrealistische gedachte gezien hoelang ik in totaal wel niet heb geleerd. Dus ik ga dan maar gewoon mn best doen, tenslotte kan ik ook meer niet doen
![]() |
![]() |
|
ik was gister ook naar crystal castles en ik vond het best kut. voor de rest wel tof feestje. vanmorgen lekker geslapen en 's middags vaardigheidsonderwijs tot half 7
![]() ![]()
|
Ik ging vandaag aan een essay werken maar ik heb meer buiten gezeten met allemaal mensen die ook aan ´studeren´ waren. En mijn vakantie volgepland bijna. Daarna gewerkt en met een halflekke band teruggefietst en toen eerst anderhalf uur dood op de bank gelegen. En net ging ik eindelijk koken en eten en afwassen. Nu moet ik nog meer afwassen maar ik ga lekker tv kijken jaaa.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb gister de hele dag thuis gechillt met mn vriendje en vanochtend om 6.30 op omdat ik vanochtend op moest passen op mn kindjes in amsterdam en dat was leuk. daarna terug naar utrecht en ik moest vet veel voor school doen en heb niks gedaan maar mn kamer opgeruimd, de was gedaan, boodschappen en gekookt. lijkt me wel weer genoeg inspanning voor vandaag.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
niet meer lijden... ranonkel | 100 | 12-05-2004 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wat mag er onmiddellijk van tv? Mark Almighty | 65 | 25-11-2003 16:18 | |
Lifestyle |
Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit? starbelliedboy | 248 | 10-02-2003 21:22 | |
Muziek |
Addicted Music Freaks - fototopic Verwijderd | 282 | 12-12-2002 15:41 | |
ARTistiek |
Nut van literatuur inbagimel | 7 | 15-08-2002 18:47 | |
Films, TV & Radio |
22/12 Kramer versus Kramer!! sonniveen | 5 | 23-12-2001 21:06 |