Wat was je OMG-moment?
Euh... Nog geen geloof ik.
Wat had de postbode je te bieden vandaag?
Niks. Nouja, het Parool. Maar dat was op mijn moeders naam dus dat telt niet.
Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag?
Ik heb alleen mezelf gezien (hoewel mijn haar erg mooi zit

)
Wat voor interessante dingen vroeg je je af?
Ik vroeg me af waarom we kunstgeschiedenis krijgen van zo'n doos die de huishoudschool amper heeft gedaan en vet raar is en niet weet waar ze het over heeft, en dat in ons eindexamenjaar.
(Ze beweerde dat de Grieken bang waren voor de dood en dat ze er daarom niet mee bezig waren. Ik stelde, dat als je bang bent voor iets, je er vaak juist heel veel mee bezig bent, om de goden gerust te stellen enzo. De rest van de klas viel me bij, en zij zei alleen: 'Ja, jullie moeten even rustig doen, we laten dit onderwerp even rusten want het is helemaal niet aan de orde.' Als je het niet weet, zeg het dan ook niet!

)
Wat ga je vandaag nog doen?
Mijn kunstgeschiedenis, Age of Mythology, misschien nog naar de winkel.
Wat is het laatste dat je in je mond had?
Een Doritos Cool American. Of was het een slok karnemelk?
Waar werd je blij van?
Van mijn wandeling door het helemaal groene, warme park vol bloemetjes
Waar werd je niet blij van?
Alleen thuis zijn
Wat is er voor het laatst tegen je gezegd?
"wij gaan naar Enkhuizen en we nemen je fiets mee en we weten nog niet wanneer we terug zijn. Da-aaag!" door mijn moeder.
Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd?
Eigenlijk heel weinig, want ik heb mijn kunstgeschiedenishuiswerk gedaan en dat mens is in staat om een uur te vertellen en aan het eind van de les heeft niemand iets bijgeleerd.
En wat heb je allemaal al gedaan vandaag?
Pianospelen, componeren, Egypte afmaken, aan Griekenland beginnen, forumen, eten, achterkant van de VPRO-gidsen van de afgelopen maand lezen.