Citaat:
hoi ik heb een vraagje ik zit mezelf soms een beetje te vingeren, maar ik kom maar niet klaar en ik wordt er nou ook niet echt geil van ofzo  .
|
Waarom doe je het dan?
Citaat:
ik wil er juist geil van worden en daarom deze vraag zijn er nog andere manieren om geil te worden?
|
Je verwart oorzaak en gevolg.
Als je geil bent==> ga je vingeren.
Je gaat toch niet vingeren om geil te worden...
Blijkbaar word je uit je eigen nog niet geil. Je bent mss te jong. Vinger dan toch ook niet als je er geen behoefte aan hebt?!
Ehm.
Alsof je constant op de hoogte moet blijven, op peil, 'want nou MOET het lukken hoor'
Dat is niet iets dat moet ofzo om o zo volwassen te zijn...
(Je bent 14 maak je niet zo druk..)
Citaat:
ga ik proberen vanavond ga ik moet me toch douchen (alleen met een wat hardere straal of een minder harde straal) (en het erin laten stromen of ertegenaan)
|
Idem, je moet dat niet regelen of plannen, je masturbeert als je geil bent en er echt ZIN in hebt.
Citaat:
ja maar ik kan er niet goed er bij fantaseren want ik kan me daar niet goed dingen die opwindent moeten zijnn inbeelden omdat ik het nog nooit heb gezien
|
Als je nog niet fantaseert..ben je nog niet zo seksueel...lijkt het me logisch ook nog niet te masturberen...
Citaat:
ja maar ik weet geen andere manier om geil te worden, weet iemand nog meer manieren om geil te worden (ook voordat ik ga vingeren of gewoon een andere manier)?
|
Geil woorden daar is geen manier voor, dat gebeurt gewoon.
Wacht gewoon.
Volgorde:
Geil worden, fantaseren etc==>masturberen==>klaarkomen
Citaat:
Het is ook zo'n must tegenwoordig: geil worden.
|
Idd:')
Citaat:
ik versta onder geil dat ik een heerlijk overweldigend gevoel krijg.
|
Volgens mij weet je niet eens wat geil zijn is.
En ook nauwelijks het verschil tussen geil zijn en klaarkomen.
Citaat:
Ik begrijp dat seksualiteit een forum is waarop mensen hun seksuele perikelen kwijt willen, maar dit slaat echt alles.
|
Nogmaals, idd
Citaat:
Je moet pas gaan masturberen als je geil bent. Anders is het zinloos en ook niet fijn. Als je nog nooit geil bent geweest snap ik niet waarom je zou willen masturberen. Wacht gewoon tot je er aan toe bent. 
|
Hij heeft ook gelijk.
+
Citaat:
en vooral je niet zo druk maken...
|
Citaat:
heb het gedaan en het was lekker en ik had al een forum bezocht die zei dat ze een elektrische tandenborstel gebruikte dat heb ik dus ook gedaan en dat was zo heerlijk ik zat gewoon 5 minuten ofzo met dat ding in mijn kutje(hmmm  ) 
|
==>
Citaat:
ik denk dat je gewoon een hobby moet zoeken...
|
(M'n punt is nu wel duidelijk denk ik

)